• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nezvedají telefon neodepisují na e mail abych se dozvěděla o vyřízení objednávky

    Neodpovídají jak se vyřizuje objednávka a nevím zda mi vrátí peníze pokud zboží nezašlou na mou adresu,nezvedají telefon a neodpovídají na e mail

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • příjemné ceny
    • nulová komunikace

    Objednávku jsem udělala 25.února a je 11.března a zboží ještě nedorazilo.Sice mají napsané do 10 pracovních dní,ale uvítala bych aspoň trochu informací o stavu objednávky,popř.komunikaci telefonicky.Telefon nikdo nezvedá,na email neodpovídá.Takhle vlastně celou dobu nevím na čem jsem.Příště už tady nenakoupím :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobré ceny
    • nelze předvídat, telefon není k dosažení dodací lhůty bez informací o dodání, žádná odpověď na e-mail 3

    nedoporučuje!, provádět žádné platby předem!

    • Nemohu zatím posoudit.
    • Komunikace. Objednal jsem zboží, které bylo v nabídce a uhradil jej předem. Zboží zatím nedorazilo, s tím, že:"Vaše zboží bylo vyskladněné z externího skladu. Jakmile bude zboží odesláno, budeme Vás informovat."

    Obchod by neměl nabízet zboží, které nemá. A když jej nemá snad momentálně, měli by to na svých stránkách uvést. Aby zákazník neobjednával neco co neexistuje.

    Reakce obchodu sportment.cz

    Zdravím Vás, pane Jindřichu,

    dovolte mi nesouhlasit s Vaši recenzi.
    Zde je moje vysvětlení.

    1) Jasně uvádíme, že objednávky vyřizujeme až po připsání platby na účet. Vy jste objednávku provedl 1.12.2015.
    Platba nám přišla až druhý den, tudíž 2.12.2015.
    Uvádíme jasně, že zboží Vám příjde do 10.prac. dnů tzn, že jsme měli lhůtu do 16.12.2015 (mezi tím jsou 4 dny neprac. dny), i přesto jsme Vám zboží doručili 13.12.2015, takže zde nebyla žádná prodleva.

    2) "Vaše zboží bylo vyskladněné z externího skladu. Jakmile bude zboží odesláno, budeme Vás informovat." tenhle e-mail se automatický odesílá, když váše objednané zboží objednáváme u dodavatele a tam je čekací lhůta 4-5 dnů než nám zboží příjde. Neznamená to, že jsme Vám již zboží odeslali.

    3) E-shop je napojený na dodavatele a aktualizace produktů probíha vždy ráno. Když si produkt objednáváte někdy odpoledne, nebo večer, je tam možnost, že již požadovný produkt dodavatel nemusí mít skladem, ale mi ho stále můžeme nabízet, protože aktualizace je zastaralá a nová aktualizace produktů bude až zase následující den ráno.

    Velice nás mrzí Vaše špatná zkušenost s námi, ale není to chyba z naši strany.

    S pozdravem,

    Sportment.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • délka dodání
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zatím o žádné nevím.
    • Zaplatila jsem hned, zboží nedorazilo, poslední zpráva je přes týden stará.
    • Dlouhé čekání

    Rozpačitost

    Reakce obchodu sportment.cz

    Dobrý den, paní Jičínská,

    Vaši objednávku očekáváme zítra v ponděli 26.10.2015 a bude Vám doručená na Vaši adresu dne 27.10.2015

    Omlouváme se Vám za časové prodlení, ale museli jsme počkat, až nám Vaše platba dorazí.
    V informacích a v e-mailu to jasně uvádíme, že objednávky realizujeme až po připsání částky na účet.
    Ve Vašem případě nám platba dorazila až 15.10.2015 a dodací lhůtu uvádíme 10 pracovních dnů a do vaši objednávky se promítli 2 víkendy (4 neprac. dny), takže to vychází správně.

    Každopádně Vám děkujeme za Vaši recenzi a velice nás to mrzí.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,


    Tým sportment.cz