• Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velice se mi líbil přívěšek Eiffelovy věže, byl lřesně podle mých představ a splňoval všechny mnou požadované parametry
    • Nabízel přívéšek 2 ks, který jsem objednala a objednávka byla přijata, pak že mají jen 1 kus, chtěla jsem opravit objednávku na 1 kus, bez problémú, ale po telef. urgenci mi sdělili, že jej již nemají, že jej prodali v obchodě, a že jej mít nebudou, že se přestal vyrábět a že je z dovozu apod., pravda je, že nabídli náhradu, ale hodně bídnou

    Obchod nedoporučuji z výše uvedených důvodů, názor změním v případě, že mi dodají objednaný alespoň 1 kus mnou objednaného přívěšku nebo alespoň doporučí, kde jej spolehlivě sehnat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží dorazilo poškrabané,zaprašené.Už neobjednám nikdy nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NEVYHOVUJE MI JAKO ZÁKAZNÍKOVI PŘIJMUTÍ OBJEDNÁVKY. UPOZORNĚNÍ, ŽE SE OBJEDNÁVKA VYŘIZUJE A NÁSLEDUJÍCÍ DEN UPOZORNĚNÍ, ŽE ZBOŽÍ JE VYPRODANÉ.VYPRODANÉ ZBOŽÍ BY NEMĚLO BÝT NABÍZENÉ K PRODEJI.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • - nekomunikuje se zákazníkem
    • - objednávka více, než po měsíci stále nebyla vyřízena, zboží nepřišlo

    - nedoporučuji z důvodu špatné zkušenosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velice nepříjemná paní pří řešení problému, který se podle mně může stát každému - a to, že jsem se nejspíš překlikla při výběru zboží. Po zjištění jsem požádala o nezasílání objednávky, což se již nestihlo, proto jsem balík nepřevzala a nechala zaslat zpět, vše spolu s emailovou komunikací. Nicméně jsem poté obdržela velice nepříjemný rozhovor s někým z obchodu, jak si to představuji apod. Absolutní neochota nějak problém řešit, jen výlev - asi si někdo neuvědomuje vztah prodávajícího k zákazníkovi

    Výhrady k obchodu žádné, pouze zaměstnanci by si měli zajít na kurz slušného chování k zákazníkovi. Jakoby se nemohlo nikomu stát, že se splete, ještě za to dostane vynadáno :-)

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • bez zboží? žádné
    • nemá mnou zakoupené zboží

    ověřit zda mají na skladu než se začnete těšit

    Reakce obchodu Samira.cz

    Dobrý den, moc se omlouváme, ale před vánocemi, kdy každých pět minut přijde objednávka se opravdu nedá zabránit tomu, že někdo před vámi zboží vykoupí. Snažíme se nabídnout vždy jiné podobné zboží. Tecalli Jana Stupárková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • prodá něco a zašle něco ůplně jiného

    naprostá nespokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dodacia doba

    Reakce obchodu Samira.cz

    Chápeme, že ne vždy je dodací doba taková jakou potřebujete. Je to z důvodu, že odebíráme zboží i odjiných dodavatelů, kteří ne vždy reagují rychle na naše objednávky. Děkujeme za pochopení. Budeme se snažit, aby příští objednávka byla u Vás rychleji. Tecalli

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nic
    • produkt nebyl možno dodat i přesto daný výrobek měli v nabídce

    Reakce obchodu Samira.cz

    Zákazník si objednal šperk značky Storm. Bohužel firma, která Storm dodává nám nebyla schopna dodat aktualizaci skladových zásob. Vždy se snažíme vše zjišťovat, ale pokud zboží odebíráme i od jiných firem, není v našich silách zjistit co mají skladem.
    Příjemný den
    Jana Stupárková
    Tecalli

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objadnávka byla provedena před 20 dny a stále zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Samira.cz

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za vzniklé komplikace. Bohužel nemůžeme vždy zaručit dodací lhůtu u zboží, které máme od jiných dodavatelů. Dodání konkrétního zboží k nám, záleží jen na nich. Tento případ se nám bohužel nestal poprvé. Nicméně se snažíme vždy dělat co je v našich silách, aby zboží dorazilo včas, ale jsme vázáni na dodavatele.

    Ještě jednou se velmi omlouváme.

    S pozdravem
    Jana Stupárková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nákup z tepla domova.
    • Objednám a nic se neděje!

    Zkrátit dodací lhůty!

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    U zbozi ktere jsem si objednal byla napsana dodaci lhuta 2-7 dni,ja cekal mesic :-( oduvodnili mi to tim ze sami na toto zbozi cekaji,proc to tam tedy uvadeji,kdyz ho nemaji skladem? :-( jinak vse v poradku

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • pestrá nabídka zboží,uspora času a energie při nakupování
    • zásilka nebyla doručena ani po 7 dnech od expedice.
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • pokaždé si objednávám dva kusy zboží
    • a dorazí pouze jeden.
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Nabízet zákazníkovi zboží a poté sdělit, že dodací lhůta je více než dní je v dnešní době neudržitelné. Jako zákazník se na takovouto firmu již více neobrátím. Naštěstí je na trhu mnoho firem s odbobným sotimentem.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Cena zboží
    • Komunikace - na email mi nikdo neodpověděl+dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není možné získat informace o stavu objednávky a zda bude zboží vůbec dodáno.

    Nedoporučuji u tohoto obchodu nakupovat. Nesetkala jsem se ještě s takovou pasivitou. Bílková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Docela mě naštvalo zrušení objednávky AŽ PO 11 dnech ode dne objednání. Myslím si, že o tomto problému jsem měl být kontaktován mnohem dříve.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • možná tak ceny
    • nic z toho co si objednáte není na skladě
    • i když píšou že dodací lhůta je do 5 dnů, ve skutečnosti je to měsíc

    vyberte si jiný e-shop

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Sirokej vyber a rychla doprava
    • Ma iba jednu a to je drahe postovny aj do susednych krajin.

    Maju siroky vyber pekneho tovaru , len to postovne .... ale inak fajn