Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Po týdnu objednávku nemám, i když jsem prosila o doručení do Velikonoc. Někdo mi volal, že není balzám, ale že do Velikonoc bude. Napsala jsem jim e mail, žádná odpověď...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží, zaplatil, obdržel odkaz na sledování zásilky, který je od 8.12.23 v režimu "Obdrženy údaje o zásilce". Dostal jsem i několik reklamních e-mailů, zásilka však nikde. Obchod nereaguje na písemný dotaz.

    Reakce obchodu Speciální zahradnictví

    Dobrý den, zboží jsme odeslali hned druhý den po objednání, ale balíček se musel zaseknout někde na Poště. Bohužel v této předvánoční době se není lehké dovolat na infolinku České Pošty. Kolega vám chtěl napsat až zjistí nějaké podrobnější informace. Měly jsme vás hned informovat, že vaší stížnost řešíme za což se velice omlouvám a příště už se tato chyba z naší strany nebude opakovat. Děkuji za recenzi a přeji příjemné prožití vánočních svátků.
    S pozdravem Radek Tichý.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo skladem při objednání, ale ani po šesti dnech se mi nikdo neozval, že by byla objednávka předána přepravci a zboží stále nemám

    Reakce obchodu Speciální zahradnictví

    Dobrý den,

    zboží máme stále skladem, jak je uvedeno na eshopu, ale při objednávkách na dobírku vždy telefonicky prověřujeme zda je zákazník dostupný, aby si zboží převzal, protože už se mnohokrát stalo, že se nám zboží při platbě dobírkou vrátilo nazpět a prodělaly jsme na poštovném. Ve vašem případě jsme vám telefonovaly celkem pětkrát, každý den v pracovním týdnu. Bohužel ani jednou jste telefon nezvedla, proto jsme zboží neodeslaly. Včera v neděli od vás přišel email s tím, že jste byla služebně v cizině, takže i kdybychom vám zboží odeslaly bez ověření opět se nám balík vrátí nazpět. Dnes ráno vám kolega telefonoval a vy jste uvedla, že objednávku zaplatíte převodem, že to není problém, poslal jsem tedy zálohovou fakturu a teď po třech hodinách přišla tato recenze, že se vám po šesti dnech nikdo neozval? Omlouvám se, ale váš zmatený přístup ani důvod této recenze nechápu.

    Přeji pěkný den, s pozdravem Radek Tichý

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Od 4.6 objednání a zatím nic.....

    Reakce obchodu Speciální zahradnictví

    Dobrý den, zboží jsme odeslaly ve čtvrtek a na výdejním místě pobočky Zásilkovny je objednávka připravena k vyzvednutí v pondělí. O zpoždění s dodáním zboží jste byl informován a dostal jste slevový kupón na 10%. Omlouvám se za zdržení, Zásilkovna je sice nejlevnější, ale doručování probíhá déle než u jiných přepravců. Pokud by jste na objednávku příště spěchal doporučuji zvolit přepravní společnost DPD kde doručení zásilky probíhá do 24 hodin od odeslání zboží z obchodu.

    Ještě jednou se omlouvám a děkuji za vaší recenzi.
    S pozdravem Radek Tichý

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pomalé doručení - zatím po 6 dnech stále nemám...

    Reakce obchodu Speciální zahradnictví

    Dobrý den, zboží jsme odeslaly ve čtvrtek a na výdejním místě pobočky Zásilkovny byla objednávka připravena k vyzvednutí v pondělí. Omlouvám se za zdržení, Zásilkovna je sice nejlevnější, ale doručování probíhá déle než u jiných přepravců. Pokud by jste na objednávku příště spěchala je dobré zvolit přepravní společnost DPD kde doručení zásilky probíhá do 24 hodin od odeslání zboží z obchodu.

    Ještě jednou se omlouvám a děkuji za vaší recenzi.
    S pozdravem Radek Tichý

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevím, co napsat, zboží tu prostě není.

    Reakce obchodu Speciální zahradnictví

    Dobrý den,

    ano objednávku jsme vám nezaslaly, protože při objednání zboží jste si v eshopu vybrala platbu předem převodem na účet. Platba nám přišla až po odeslání této recenze a zboží jsme hned po té zaslaly na vámi uvedenou adresu. Jen škoda, že už jste nestáhla tuto recenzi, protože v tomto případě pochybení nebylo na naší straně.

    Děkuji za hodnocení našeho obchodu a přeji hodně pěstitelských úspěchů.
    S pozdravem Radek Tichý

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zatajování technických parametrů zboží!

    Reakce obchodu Speciální zahradnictví

    Dobrý den, z elektronických věcí jste měl v objednávce Termostat ROOT!T a Vyhřívací podložku ROOT!T. U obou produktů jsou technické parametry uvedeny v popisu produktu, které posílám níže, jinak jsou samozřejmě i na eshopu. Pokud vám nějaký parametr chybí a nenašel jste ho v popisu stačí nám napsat na email nebo zavolat telefonem a my vám ho rádi sdělíme. Pokud se nás ale nezeptáte, nemůžeme vám odpovědět.

    Specifikace Termostatu Rootit:

    napájení 220V
    maximální výkon na spínané zásuvce 1000W
    tepelná sonda na 1,5m kabelu
    teplotní rozmezí 10-30°C
    evropská zásuvka

    Specifikace Vyhřívacích podložek ROOT!T:

    napájení 220V
    Varianty Rozměr Příkon Váha
    Small 25x35 cm 9 W 0,42 kg
    Medium 40x60 cm 25 W 0,7 Kg
    Large 40x120 cm 50 W 1,2 kg

    S pozdravem Radek Tichý

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilkovna v Třešti je zavřená!

    Reakce obchodu Speciální zahradnictví

    Dobrý den,

    vaší objednávku jsme odeslaly za dva dny po objednání, podle čísla balíku je vaše zásilka uložena a připravena k vyzvednutí na pobočce v Třešti, kterou jste si vybral při objednání zboží. Pokud by byla pobočka v Třešti zavřená, tak by jí Zásilkovna uložila na nejbližší možné místo. Mám tu informaci ze Zásilkovny: 02. 02. 2021 16:19:12 Zásilka připravena na cílovém výdejním místě Třešť, nám. Svobody 412/15, Krásné nože. V tomto případě si myslím, že záporná recenze pro náš obchod není na místě, protože my jsme zboží odeslaly tak jak jsme měli.

    S pozdravem Radek Tichý

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    topení s termostatem je nanic.Nevím k čemu je tam termostat když po dosažení dané teploty fouká studený vzduch který prostor zase ochlazuje.Má představa o termostatu je že přístroj se vypne a pri poklesu teploty zase zapne.Za třetinu ceny lze pořídit stejný přístroj bez termostatu ale funguje úplně stejně.77

    Reakce obchodu Speciální zahradnictví

    Dobrý den, termostat na topení zapíná a vypíná topnou spirálu, proto tam ten termostat je a toto topení nemá funkci chlazení, tak nechápu jak může zapnutý ventilátor ochlazovat vzduch uvnitř místnosti. Jestli totiž teplota v místnosti po čase klesne tak se opět zapne topná spirála a vzduch se začne ohřívat, takže se nemůže stát, že se vzduch v místnosti ochladí pod vámi nastavenou teplotu i když je zapnutý ventilátor. Pokud vám produkt nevyhovuje, máte právo ho vrátit do 14 dnů od převzetí zboží což je standartní u všech produktů, které koupíte na internetu tak nerozumím tomu proč jste nám ho rovnou nevrátil, když vám produkt nevyhovuje.
    Děkuji za recenzi a přeji pěkný den.
    Radek Tichý

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Časovač levný a zatím funkční
    • těsnění zcela nefunkční. Veškeré těsnění jsem musel vyměnit za jiné , protože jinak voda tekla ze všech spojů ( na čtyřech místech ). nechápu , proč takováto levná záležitost zcela pokazila můj dojem z kvality zboží.
    • zbytečně složité napojování časovače na filtr na nečistoty a na hadici přes další gumové hadičky. Po předělání na rychlospojky vše OK.

    Reakce obchodu Speciální zahradnictví

    Dobrý den, prodaly jsme desítky kusů vodního ventilu Water timer a zatím si nikdo nestěžoval, že by byl produkt nekvalitní. Součástí zboží je u všech spojek gumové těsnění, pokud jste tedy vše správně napojil podle návodu tak nějak nerozumím tomu jak je možné, že vám voda vytékala na 4 místech. Jestli se zbožím něco nebylo v pořádku, poskytujeme standardně záruku 24 měsíců a produkt jste tedy mohl reklamovat, což se bohužel nestalo. Příště nás tedy prosím kontaktujte, než se pustíte do předělávání produktu na který máte 2 roky záruku. S pozdravem Radek Tichý

    • Místo hnojiva na jahody mi přišlo hnojivo na rajčata paprriky

    Reakce obchodu Speciální zahradnictví

    Dobrý den pane Bruk, za chybu se samozřejmě omlouvám, což jsem udělal i po telefonu, když jsme spolu mluvily. Mrzí mě, že nás nedoporučujete, protože naší chybu jsme hned napravily zásilkou výměnou a druhý den od obdržení chybné zásilky Vám bylo doručeno na naše náklady hnojivo na rajčata papriky, které jste si původně objednal. Zároveň od vás kurýr vyzvedl na naše náklady hnojivo na jahody, které jsme omylem poslaly, takže naše chyba vás nestála ani korunu navíc. Děkuji za recenzi, budeme se snažit před odesláním dělat dvojité kontroly zboží, abychom předešly podobným problémům.

    S pozdravem Radek Tichý
    www.specialnizahradnictvi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • posíláte se zbožím jako výplň odpadky to je nepřijatelné jsme v 21. století

    Reakce obchodu Speciální zahradnictví

    Dobrý den, bez výplní balíků bohužel nedokážeme zaručit, že by vám zboží přišlo v pořádku a nepoškozené. Jak už jsme spolu řešily emailem v balíku byly papírové výplně v podobě letáků, vlnitého papíru a papírových kroužků od izolep,. Myslím si, že je to pořád lepší a ekologičtější než do balíků dávat plastové výplně právě proto, že jsme v 21 století, ale samozřejmě co člověk to jiný názor.

    Děkuji z vaší recenzi a přeji pěkný den
    Radek Tichý

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Podporuje domácí pěstování konopí.

    Veřejně propaguje pěstování konopí.

    Reakce obchodu Speciální zahradnictví

    Dobrý den, přesně tak pane Radomile Součku, veřejně podporuji pěstování konopí a vůbec se za to nestydím. Hodně lidí má tendenci kritizovat a pomlouvat věci, kterým nerozumí, nikomu to nepřeji, ale pokud náhodou někdy onemocníte a konopí vás vyléčí nebo zmírní příznaky namoci tak také budete mluvit jinak. Mrzí mě, že jste zaujatý a náš obchod hodnotíte jen podle jedné rostliny a nikoliv jako ostatní zákazníci podle rychlosti doručení, komunikace, ceny, kvality zboží a výběru zboží. Rovnou vám mohu prozradit, že v tomhle se můj přístup nezmění a veřejně budu podporovat konopí i nadále ať se vám to líbí nebo ne, konopí tu roste tisíce let a bude tu růst i nadále.

    S pozdravem Radek Tichý
    Speciální Zahradnictví

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • prodává polofunkční zboží
    • nedodává návod k obsluze v českém jazyze

    Reakce obchodu Speciální zahradnictví

    Dobrý den pane Václave Kostko, bohužel nějak nechápu vaší stížnost na polofunkční zboží, v popisu produktu i v návodu je uvedeno, že skleník Garland udržuje teplotu v rozmezí 18 - 22°C a vy si stěžujete, že skleník maximálně vyhřívá na 22°C. Nabídly jsme i vrácení peněz tak už opravdu nevím jak Vám ještě lépe vyhovět. Z návodem to máte těžké, když jsme vám poslaly český návod, který si také můžete stáhnout na eshopu přímo u popisu produktu pod názvem soubory a vy tvrdíte, že to návod není. Děkuji za recenzi a přeji pěkný den. Radek Tichý

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zásilka přišla včas a vpořádku, ale síťky byly malé. Musela jsem předělat.

    Reakce obchodu Speciální zahradnictví

    Dobrý den děkuji za zprávu, ale v tomto případě jste měla celou věc řešit reklamací. Bohužel nemáme čas a možnost všechny produkty před odesláním sestavit a vyzkoušet. Pokud by jste nám nahlásila reklamaci, udělaly bychom zásilku výměnou, takže poštovné by jsme hradily my a vás by to nestálo ani korunu navíc. Pro příště nás tedy prosím ihned kontaktujte než se pustíte do opravy produktu a my vše zařídíme za vás.

    Děkuji a přeji pěkný den
    Radek Tichý

  • skleník opravdu nevytopí

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé dodání
    • Misto 1 kg přišlo pouze něco málo přes 800 g.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    banda idiotů.
    2x poslali zboží v origo balení poštou.
    naprosto nediskrétní.
    nestojím o to,aby každý věděl,co si kupuji.

    Reakce obchodu Speciální zahradnictví

    Dobrý den,

    eviduji tu od Vás v eshopu Speciální zahradnictví jen jednu objednávku a doručení proběhlo společností DPD a nikoliv Českou Poštou. Navíc veškeré zásilky balíme do krabic a přebalujeme je černou strečovou fólií právě kvůli diskrétnosti. Zkontrolujte si prosím, zda jste poslal recenzi správnému obchodu, protože to co píšete není náš styl a rozhodně bychom takto při odesílání zboží nepostupovali, už jen kvůli tomu, že si našich zákazníků vážíme.

    Děkuji a přeji pěkný den
    Radek Tichý, Speciální Zahradnictví

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Problém zaplatiť 1.kg aktívneho uhlia v €. Už v Česku nenakupuji.

    Reakce obchodu Speciální zahradnictví

    Dobrý den,

    v České republice máme stále oficiální měnu českou korunu a navíc jsem Vám nabízel, že zboží můžete zaplatit i v eurech, ale odepsal jste jen: Ruším objednávku č.2018000945. Aktívne uhlie si kúpim za € na Slovensku. Každému se prostě člověk nezavděčí, takže děkuji za vaší nesmyslnou recenzi a pěji Vám pěkný den.

    S pozdravem Radek Tichý
    https://www.specialnizahradnictvi.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Výběr zboží
    • Nedodání návodu k výrobku. Dodnes tj. 17.9. jsem výrobek easy rols nepoužil, protože i při dotažení křídlové matky se lanko stále
    • navíjí, takže nelze zafixovat ve výšce tak jak je potřeba

    easy rols rozhodně nebrat

    Reakce obchodu Speciální zahradnictví

    Dobrý den,

    omlouvám se za nedodání návodu, nepředpokládal jsem, že budete chtít návod k závěsu na lampu, nicméně děkuji za podnět ke zlepšení. V současné době pracuji na vytvoření návodu k závěsnému systému Easy rolls, aby už se tato situace neopakovala.

    Na veškeré zboží z našeho obchodu poskytujeme standardní záruka 24 měsíců, mrzí mě, že neberete telefon a nedáte mi šanci domluvit se na reklamaci výrobku. Pokud by jste si to rozmyslel neváhejte mne kontaktovat a vše vyřídíme k vaší spokojenosti.

    Děkuji a přeji pěkný den

    S pozdravem Radek Tichý
    www.specialnizahradnictvi.cz