Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    zboží jsem obdržel , ale namísto domluvených 3 kg,jsem obdržel jen 2,7 kg. na dotaz proč?
    mi bylo odpovězeno, že to bylo proto že váš dodavatel ve větších pytlích také má menší váhu , tak přece nemůžete prodělávat.
    to je pro mě směšný argument, a hlavně by jste to měli předem oznámit!ne aby na to zákazník přišel až když dostane zásilku. obzvlášť když to nebylo nedopatření , ale ůmysl. mě vůbec nezajímá od koho berete větší balení, a jestli
    je tam správná váha. mě zajímá co jsem si objednal, a co jsem obdržel a za co zaplatil.
    a to bohužel nesouhlasilo. ten pán který mi na muj dotaz odpovídal, že je to dneska běžná realita, tak ten by nikde jinde než u vás nemohl pracovat. váš postup je ůmyslné podvedení zákazníka .

    Reakce obchodu Speciální zahradnictví

    Dobrý den,
    rozhodně se nejedná o úmyslné podvedení zákazníka. Dodavatel se nám vyjádřil k obsahu balení „V případě volně loženého zboží je množství zboží v jednotlivé dodávce, s ohledem na jeho charakter, stanoveno jako přibližné. Odchylka nesmí překročit +/- 10 %". Jak už jsem vám psal v mailu mrzí mě pokud se cítíte podvedený, aby se toto nedorozumění už neopakovalo, zdražili jsme cenu jednotlivého kilogramu aktivního uhlí a tím můžeme do objednávek dávat vždy o něco vyšší hmotnost. Děkuji za vaší recenzi a přeji vám pěkný den.

    S pozdravem Radek Tichý