• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    V pondělí jsem objednal boty pro sveho syna k narozeninam, platil jsem kartou aby obchod měl peníze hned na účtě a zboží mohlo být co nejdříve odesláno. Když jsem se ve čtvrtek ozval, jak to vypadá s objednávkou, že boty stále nemám, obchod začal teprve objednávku zpracovávat. Zajímalo by mě, kdy by si obchod všiml, že má peníze na účtu a zboží neodeslalo. Bohužel syn dostal dárek opožděně. Škoda, obchod vypadal sympaticky.

    Reakce obchodu SNOWBOARDS.CZ

    Dobrý den, Jiří,
    omlouváme se Vám za náš omyl a za způsobené nepříjemnosti. V tomto případě došlo patrně k chybě v systému, který objednávku nezpracoval tak, jak by bylo třeba. Tím bylo způsobeno ono prodlení. Věřím však, že se jednalo pouze o ojedinělou chybu, která by se již neměla opakovat.
    Ještě jednou se omlouvám.
    Za Snowboards.cz
    Honza, zákaznická podpora

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Oblečení se nedá vrátit a požadovat jinou velikost.prostě tyto vyměny nedělají takže věci co mi nejsou můžu zaslat zpět a dají mi jen poměrnou částku. .

    Reakce obchodu SNOWBOARDS.CZ

    Dobrý den,
    výměnu zboží bychom pro Vás velmi rádi udělali, nicméně nám to systém neumožňuje. Pokud potřebujete výměnu skutečně je to možné pouze tak, že zboží zašlete zpět pomocí námi předplacené etikety České pošty a my Vám za vrácené zboží pošleme peníze zpět.
    Děkuji za pochopení.
    S pozdravem,
    Eva, zákaznická podpora Snowboards.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikativnost se zákazníkem až po iniciativě zákazníka.
    • Komunikativnost ve firmě.

    Dobrý den,

    zboží mě došlo s menší vložkou o 1 cm. Což si obchod všimnout nemusel. To není až takový problém. Zboží jsem vrátil do 14 dnů a peníze mě zatím nedorazily! Už mají více jak 14 dní zpoždění! To mě vytáčí. Pokud budete vracet zboží,tak si prosím zkontrolujte zda něco neztratily apod. Jinak se snaží komunikovat a řešit problém. Což je plus.

    Reakce obchodu SNOWBOARDS.CZ

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, že proplacení peněz trvalo tak dlouho. Informaci, co se skutečně stalo jsem Vám poslala emailem.
    S přáním krásného dne,
    Eva
    Zákaznická podpora Snowboards.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Přišla jiná velikost zboží, než jsme si objednali a zaplatili!
    • Žádná snaha sehnat námi chtěné zboží, pouze strohý mail, že zboží nevyměňují, ale musí se znovu objednat - velikost, kterou jsme chtěli už nebyla skladem.
    • Chyba vznikla na straně e-shopu, omluva přišla až po vyžádání.
    • Slíbili, že nám peníze pošlou na účet ihned, jak jim dorazí zboží - dorazilo ihned druhý den. Peníze ani po týdnu nemáme na účtě!!!

    Absolutní nespokojenost jak s komunikací, tak s jakoukoliv empatií se zákazníkem. Na dnešní standarty je tento e-shop velmi neprofesionální.
    Mrzí nás, že nevynaložili aboslutně žádnou sílu/snahu, aby svou chybu napravili!

    Reakce obchodu SNOWBOARDS.CZ

    Dobrý den,
    za špatně dodané zboží se velice omlouváme. Chyba zřejmě nastala již při naskladnění zboží. Snažíme se těmto situacím samozřejmě co nejlépe předcházet, nicméně ve Vašem případě se daná situace začala řešit až ve chvíli, kdy jste zboží obdržel.
    V tuto chvíli není možné systémově provést výměnu zboží, ale pracujeme na tom, aby tato možnost do budoucna byla, jelikož to zjednoduší práci jak nám tak i poté vyřízení reklamace našim zákazníkům.
    Peníze standardně za vrácení zboží proplácíme zhruba do 10 dnů od zaevidování vráceného zboží na skladě, proto se velmi omlouvám za obdržení mylné informace.
    Přijměte prosím ještě jednou mou omluvu za vzniklou situaci, upřímně mě mrzí, že k ní vůbec došlo.
    S přáním krásného dne,
    Eva
    Zákaznická podpora Snowboards.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • pomalá komunikace a špatné znalosti ,těch co se zabývají komunikací s nakupujícím

    Při první objednávce vznikla chyba na straně obchodu(bylo mi započítáno poštovné),ale bylo mi řečeno(dvěma e-maily- pokaždé jiný důvod), že sleva na poštovném se na mě nevztahuje i když mi byla při objednávání nabídnuta).Udělala jsem tedy na druhý den nezávisle na předchozí tutéž objednávku a ejhle 0 poštovné naskočilo automaticky..Chyba byla tedy na straně obchodu ,ale komunikace vázla(trvala dlouho odpověď) a s prominutím ani jedna z odpovědí neměla "hlavu ani patu"..

    Reakce obchodu SNOWBOARDS.CZ

    Dobrý den,
    jak jsme si již psali, v košíku jsou různí dopravci a pouze společnost Intime byla v té době zdarma. V košíku je označena jako "zdarma". Jiní dopravci, jako Česká pošta kterou jste si vybrala, byly zpoplatnění a je zde vždy uvedena částka za dopravu.

    S InTime jsme spolupráci ukončili a od 12.12. ráno byla v košíku zdarma již i Česká pošta.

    Jsem ráda, že v nové objednávce již proběhlo vše k Vaší spokojenosti.

    Přeji Vám pěkný den.

    Alena
    Zákaznická podpora Snowboards.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dobravce In time - hrůza - od 14.12. bylo info "dnes doručíme" a to dnes trvalo 4 dny, dali i špatný kontakt na kurýra atd

    In time je opravdu hodně špatný kurýr. Neustálé zjišťování, kde se zásilka nachází, nikdo nic pořádně nevěděl a přesto dávali zaručené info, které bylo samozřejmě špatné. Po dvou dnech mi byli teprve schopni říct správný kontakt na kurýra.

    Reakce obchodu SNOWBOARDS.CZ

    Dobrý den,
    se společností InTime jsme již spolupráci ukončili a podobné situace by se již neměli rozhodně opakovat.
    Je nám velmi líto, že jste si tímto musela projít.

    S omluvou,

    Alena
    Zákaznická podpora Snowboards.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Žádné, záměrně používají chybné popisy zboží.
    • Záměrně používají chybné popisy zboží, loňské modely vydávají za letošní.

    Běžte jinam.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Snad všechny. Zada nabídku kterou už neprodává. Neinformuje zákazníky. Hrůza. Už nikdy víc

    Nakoupit jen v případě že vám je jedno jestli zboží dojde nebo ne. Vrácení peněz trvalo týden.

    Reakce obchodu SNOWBOARDS.CZ

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám za tyto komplikace. Standardně zákazníky kontaktujeme hned, jakmile nám ze skladu přijde tato informace.

    Děkujeme za pochopení a přeji Vám pěkný den.

    Alena
    Zákaznická podpora Snowboards.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • špatná nebo vůbec žádná komunikace

    Reakce obchodu SNOWBOARDS.CZ

    Dobrý den,
    dle všeho s vámi bez problému kolegyně celou záležitost dořešila.
    Je nám tedy velmi líto Vašeho hodnocení.

    Alena
    Zákaznická podpora Snowboards.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvádí zboží, které nemá na skladě..ale peníze vrátili..

    Nooo nic moc..asi je dobre si zboží ověřit před platbou předem než pak čekat,kdy Vám peníze vrátí zpět.Dobirka to jistí.

    Reakce obchodu SNOWBOARDS.CZ

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouváme za nekompletní dodávku. Z důvodu zvýšeného zájmu o tento
    sortiment nebylo okamžiku nákupu Vámi objednané zboží skladem.
    Mrzí nás, pokud Vám tato skutečnost způsobila jakékoli nepříjemnosti.

    Vaše spokojenost s naší službou je pro nás vždy naprostou prioritou.

    Děkujeme za pochopení a přeji Vám pěkný den.

    Alena
    Zákaznická podpora Snowboards.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    objednal jsem si triko, barva vůbec neodpovídá tomu co měli nafoceno na stránkách a navíc bylo špinavé a ještě počmárané od propisky
    nebrat, neobjednávat, nic!!!!

    Reakce obchodu SNOWBOARDS.CZ

    Dobrý den,
    velmi se Vám omlouvám za komplikace se Vaším nákupem. V emailech jsem nenašla žádnou zprávu, že byste to řešil, tak snad jste našel informace, jak zboží vrátit na našem webu http://www.snowboards.cz/clanky/reklamace/

    Přeji Vám pěkný den.

    Alena
    Zákaznická podpora Snowboards.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • - Nemožnost výměny zboží - zápočtu nové objednávky vůči objednávce předchozí.
    • - Neochota toto učinit.
    • - Zbytečné přeposílání peněz při žádosti o výměnu za jiné zboží - nutnost učinění nové objednávky.
    • - Naprostá rezignace na komunikaci při žádosti o změnu objednávky - změnu platby - zcela bez odpovědi a zasláno s původní volbou.

    Zboží pěkné, slušné ceny, péče o zákazníka nulová.

    Reakce obchodu SNOWBOARDS.CZ

    Dobrý den,
    rádi by jsme vám vyšli vstříc, ale pokud zadáte platbu na dobírku, začne se objednávka hned zpracovávat a není zde možné změnit platbu na bankovní převod. Pokud by tomu bylo opačně, je to jiná situace.

    Děkuji za pochopení a přeji vám pěkný den.

    Alena
    Zákaznická podpora Snowboards.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobré zboží, přehledná nabídka
    • Slibuje doručení do 24 hod. a nebylo dodrženo

    Nevěřte reklamám a dodací lhůtu prověřte. V případě, že máte věc jako dárek, stává se to velkým problémem..

    Reakce obchodu SNOWBOARDS.CZ

    Dobrý den,
    Vaše objednávka již déle jak týden čeká na vyzvednutí na pobočce Uloženky.

    Alena
    Snowboards.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednala jsem si dvoje stejné plavky v různých velikostech. Jedny dorazily bez odepínacích ramínek. První reakce obchodu, že plavky v této barvě ramínka mít nemají. Když jsem jim opětovně napsala, že jedny je mají a na obou vrchních dílech je poutko na připevnění ramínek, tam mi nabídli slevu 5% na DALŠÍ nákup. Nálepku na bezplatné vrácení mi také v balíčku nezaslali.
    Plavky jsou krásné, ale postoj obchodu k problému a jeho výsledné řešení hrozné.

    Reakce obchodu SNOWBOARDS.CZ

    Dobrý den, jak jsme si již psaly, muselo dojít k chybě už při balení od dodavatele. Tkaničku na dodání bohužel nemáme. Etiketu jsem vám nabízela v elektronické formě, pokud budete zboží vracet, avšak nepřišla mi na to žádná odpověď. Věřím, že v budoucnu se podobná situace nebude opakovat. Alena Snowboards.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • rozhodně nedoporučuji, protože jsem zboží v lednu obratem vrátila a doposud mi nevrátili peníze ani odpověď kdy mi budou vráceny. Nikdo se mi neozývá!!

    v takovém neseriozním obchodě rozhodně nenakupujte!!!!!Přes internet nakupuji pravidelně, ale tohle se mi ještě nikde nestalo.

    Reakce obchodu SNOWBOARDS.CZ

    Dobrý den, vše spolu řešíme mailem a věřím, že po zaslání více podkladů se vše dohledá. Alena Snowboards.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno zboží, ale dorazilo jiné. Odpovědný pracovník mne nutil, abych znovu objednal a zaplatil již jednou objednané a zaplacené zboží. Příšerná komunikace, komunikujete s pracovníkem, na kterého si nemůžete stěžovat, protože není komu (nad ním je jen majitel, který je nedostižný - ani nezískáte kontakt). Obchod opravdu nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu SNOWBOARDS.CZ

    Dobrý den, ještě v ten den, jsme spolu nastalou situaci vyřešili, provedli výměnu a zboží jíž máte doma. Mrzí mě tedy, že i tak nás nedoporučujete. Přes Vám však děkuji za zpětnou vazbu. Alena Snowboards.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • solidní cena
    • nemožnost vidět zboží, i když jsem chtěl osobně dorazit,
    • absence fotografií s vyšším rozlišením, pohledy z boku, apod.

    Nakoupil jsem zde pouze nějaké chrániče, to co dorazilo, ne zcela splnilo mé očekávání. Nemám čas ztrácet čas reklamacemi a běháním na poštu, každopádně mě to utvrdilo v názoru, že dokud si na tomto obchodu nedoplní služby, či kamenný obchod, nedoporučuji pro větší nákupy.

    Reakce obchodu SNOWBOARDS.CZ

    Dobrý den, kamennou pobočku jsme dlouho měli a znovu ji otevírat nebudeme. Spolupracujeme s prodejnami Scott a Uloženkou, kde je možnost si objednané zboží následně osahat. Alena Snowboards.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Aktualizace zboží, týden tam vysí zboží které už obchod nemá. Po objednávce se ani neobtěžují Vás kontaktovat že zboží nedorazí. Už čekám 14 dní.

    Reakce obchodu SNOWBOARDS.CZ

    Dobrý den, velice se omlouváme za nastalé komplikace. Vše jsme si již vysvětlili a situace se snad pro příště nebude opakovat. Alena Snowboards.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • přesto, že jsem žádal dodání v pozdrženém termínu ( byl jsem na horách )zboží bylo dodáno hned druhý den, což mi způsobilo problém

    Přesto, že jsem objednal zboží ve velikosti nabízené, bylo mi doručeno v jiné velikosti,
    na mé telefonické reklamování jsem byl vždy ( 3x ) požádán o strpení, že budu zpět kontaktován a informován o vyřízení moji žádosti, do dnešního dne tj. týden po první reklamace se mi nikdo neozval
    protože toto chování považuji za nekorektní obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu SNOWBOARDS.CZ

    Dobrý den, nastalou situaci jsme si již vysvětlili. Vždy je zde možnost vykomunikovat pozdější datum doručení přímo s dopravcem, pokud jsme tomu již my nemohli zabránit. Peníze za vrácené zboží byly odeslány. Alena Snowboards.cz

    • Rozumné ceny, ochota a rychlé dodání
    • Neférovost

    Po prvotním nadšení z obchodu jsem bohužel zjistil, že jsem objednal dlouhé prkno. V komunikaci na help lince jsem byl ubezpečen, že to není žádný problém a že můžu poslat prkno zpět s tím, že mi peníze vrátí zpátky na účet do sedmi dnů. Když jsem se zeptal na druhé prkno, tak mi bylo řečeno že nemůžou zajistit aby bylo skladem i v době kdy mi navrátí peníze a tak jsem prkno hned objednal a zaplatil znovu. Potud vše úplně v pořádku a s obchodem jsem byl nadmíru spokojený a byl jsem rozhodnutý zde i nakoupit později. Jenže po týdnu mi peníze nazpět nepřišly a nepřišly ani po čtrnácti dnech. Jsem si jist, že kdybych se po třech týdnech neozval, tak by mi peníze ani navráceny nebyly. A to hlavní- byla mi navrácena nižší částka než jsem za snowboard zaplatil s tím, že pokud budu chtít tak mi na příští nákup vymyslí určitě nějakou slevu. Na tento obchod přesně sedí pořekadlo- nechci slevu zadarmo. Příště nakoupím jinde a každému doporučuji ať si nákup pořádně rozmyslí, protože jestli bude chtít něco vrátit, tak mu to bude zpoplatněno.

    Reakce obchodu SNOWBOARDS.CZ

    Dobrý den, jak jste již komunikoval s kolegou, nebyli jsme schopni vám poskytnout další slevu na snowboard, který nebyl v setu, tak jako ten vrácený. Jako řešení vám byla navrhnuta sleva na další nákup, kterou budete moci využít. Alena Snowboards.cz