Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poskozené zbozi z výroby

    Dzban prisel poškozený, budou mi vracet peníze.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Dobrý den, bohužel jsme dodatečně zjistili, že na expedici neproběhla dostatečná kontrola zboží a z toho důvodu byl džbán expedován s vadou. Přijali jsme opatření, aby se obdobná situace neopakovala. Zákaznici jsme se omluvili a nabídli rychlé zaslání nového zboží nebo vrácení peněz. Vybrala si vrácení peněz. V tuto chvíli jsou peníze za objednávku vráceny. Situace je nám líto a doufáme, že nám v budoucnu dáte ještě šanci k opravě negativní zkušenosti. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé doručení
    • Nekvalitní zboží

    Zboží je třetí jakosti !!

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jste nebyl s dodávkou spokojen. Nic jako druhá či třetí jakost ve výrobě neexistuje a sklárny (v tomto případě Crystalex) vše vyrábí ve standardní kvalitě. Pokud zboží vykazuje nějaké nedostatky, které neodhalila kontrola kvality ve sklárnách ani se nám je nedpodařilo odchytit na expedici, obraťte se prosím na nás a my se budeme snažit problém vyřešit k Vaší spokojenosti. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Ačkoliv bylo slíbeno doručení zboží do 2 dnů, dosud mi nebylo doručeno.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Mrzí nás, že zásilka nebyla doručena včas. My jsme zásilku vyexpedovali včas, ale bohužel došlo k pochybení na straně České pošty, které zásilku vrátila aniž by se reálně doručovala. Po vrácení zásilky jsme se se zákaznicí domluvili na opětovném odeslání. V tuto chvíli je zásilka již doručena. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • cena
    • rychlost
    • krabice zboží byla pomačkaná a natržená

    Zboží bylo v krabici, která měla být použitelná jako dárek. Nakonec přišla natržená a pomačkaná.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Vážený zákazníku, je nám líto, že zboží dorazilo v pomačkané či natržené krabici. Při expedici se u nás kontrolují i obaly, ale k poškození krabice mohlo dojít i při přepravě. Pokud se na nás obrátíte, budeme se snažit reklamaci vyřešit k Vaší spokojenosti. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádali jsme o sklenice s vypiskovanim loga. Nikdo se nam víc než 2 měsíce neozval. Proto jsme si objednali pouze sklenice a vypiskovani si objedname někde jinde, což jsou zbytečne náklady navíc.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Vážený zákazníku, omlouváme se za nevyřízený email. Dohledali jsme a posílal jste nám poptávku zhruba před 3 týdny. Zvolil jste bohužel email, na kterém se vyřizují velkoobchodní poptávky a my jsme opomněli předat na kontaktní email zákaznického servisu kam Váš požadavek náležel. Příště se prosím připomeňte, popřípadě je vhodné objednávku pískování rovnou zadat přes e-shop. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • komunikace dobrá
    • zboží bylo poškozené

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Vážený zákazníku, je nám líto, že jste nebyl s dodávkou spokojený. Zboží můžete reklamovat a my bezodkladně sjednáme nápravu. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží mělo být doručeno v reprezentativní dárkové krabici. Ta byla v obou případech hlavně na víku poškozena. Měl to být dárek, nyní jsem v pasti :-(
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Doručení zboží jsem v objednávce požadoval do balíkovny PRAHA 102,kterou mám cca 50m od bydliště. Zboží však bylo doručeno na balíkovnu PRAHA 100, která je vzdálena a dostupná MHD s dvojím přestupem. Je mi 84 let, takže jslte mi to dost zkomlikovali. Příště se obrátím na jinou firmu.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Vážený zákazníku, negativní rezcenze nás mrzí, ale musíme uvést na pravou míru, že balíček odešel přesně podle objednávky na výdejní místo, které jste si při zadání objendávky vybral. My jsme s objednávkou nijak nemanipulovali. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka mi byla bez jakékoliv omluvy nebo důvodu zrušena

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Dobrý den, bohužel jsme se Vám nedovolali, tak jsme Vám psali sms zprávu ohledně problému s dostupností položky, kterou jste si objednala, na což jste nám odepsla, že máme objednávku stornovat s tím, že si vyberete něco jiného. Ještě uvedeme na pravou míru, že i ta omluva v sms zprávě zazněla. Mrzí nás toto nedorozumění. Tým Sklneněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zajímavá nabídka
    • V období necelých 2 let se jedná o moji druhou objednávku. V první byla jedna sklenice poškozená ještě v originálním balení, ochod zásadně odmítl nápravu. Nyní se situace opakuje. Originální balení bez poškození, dále v "bublinách" atd. Opět /další jsem již ani nerozbaloval/ sklenice poškozená. Budu zasílat kompletně zpět jako reklamaci a doufám, že se tento "ochod" konečně naučí prodávat kvalitní zboží, nebo jej alespoň před expedicí kontrolovat.

    Pokud jen trochu můžete, obchodu se vyhněte velkým obloukem!

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Vážený zákazníku, rádi bychom problém vyřešili, ale k vaší objednávce neevidujeme, žádnou reklamaci či stížnost. Takže bychom vás chtěli požádat, abyste u nás reklamaci zaregistroval. Dále chceme uvést na pravou míru některá uvedená tvrzení. Veškeré zboží, které od nás odchází prochází výstupní kontrolou a pokud má některý výrobek nedostatek, tak jej automaticky v dodávce nahrazujeme. Z uvedeného není jasné o jakou závadu se jedná. Ale pokud doško k poškození zboží při přepravě, tak vzhledem k tomu, že jste si u nás připlatil reklamaci komfort, nám stačí vyfotit poškozenou skleničku, zregistrovat reklamaci přepravy do 10 pracovních dnů a a my vám zboží obratem nahadíme. Je zbytečné zboží posílat zpět. Rádi bychom se vyjádřili i k reklamaci, o které se zmiňujete. Reklamoval jste vyštípnutý okraj sklenice více jak měsíc od dodání. Naše odpovědnost za mechanické poškození skla bohužel nemůže být vzhledem k povaze zboží neomezená. Reklamace mechanického poškození je třeba uplatnit do 5 pracovních dnů od dodání zboží, popřípadě v prodloužené lhůtě 10 pracovních dnů. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Absolutní propadak plastová baňka dvě příčka z peřiny jediné co sedí je jméno za 500 Kč Teda zklamání místo pěkné baňky

    Nespokojenost ze zbožím už nikdy chybami se člověk učí

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Vážený zákazníku, mrzí nás Vaše nespokojenost, ale musíme uvést na pravou míru, že baňka, kterou jste obdržel je zcela jistě skleněná a s vypískovaným, zlaceným jménem na přání a peříčky uvnitř ji prodáváme za 309 Kč. Pokud máte jakékoliv výhrady ke kvalitě dodaného produktu, prosíme o uplatnění reklamace na https://www.sklenenyshop.cz/vraceni-reklamace/. Tým Skleněný shop cz

    • V dodávce byl poškozen jeden servírovací talířek.Vaši firmu jsem ihned informoval e-mailem.Podmínky na reklamaci máte postaveny tak,že kupující musí vlatnit "chytrý telefon",aby jste reklamaci uznali.Ty údaje vám běžný zákazník,důchodce,nemůže zaslat.I když jsem vám následně ještě zaslal foto talířku,žádné odezvi jsem se od vás nedostal.Takže mámjídelní soupravu neúplnou.Pozastavuji se na tom,zda budete na dopravci (PPL) vymáhat cenu talířku - cca 30,00 Kč.Miksa Jan

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Vážený pane Mikso, poslal jste nám e-mailem informaci, že jste v sadě nalezl poškozený talíř. Obratem jsme Vás požádali o registraci reklamace přes naše webové stránky. Do dnešního dne reklamační případ neevidujeme a ani žádná další komunikace z Vaší strany neproběhla. Neobdrželi jsme ani zmiňovanou fotku. Proto nás negativní recenze mrzí. K vyřízení reklamace je u nás zapotřebí fotodokumentace požkozeného zboží a zásilky, na základě kterých zboží obratem nahrazujeme, není nutné aby byla pořízena na chytrém telefonu jak uvádíte. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    13 dnů a zboží nikde

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Dobrý den, vážený zákazníku, mrzí nás Vaše hodnocení, ale objednal jste si zakázkovou výrobu pískování, kde je standardní lhůta výroby 10 pracovních dnů. I jsme Vám posílali po přijetí objednávky termín výroby a expedice na 14/12. Tento termín dodržíme. Děkujeme za pochopení. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Komunikace i doprava zboží byla velmi dobrá. Zboží které jsem objednala bylo ve špatné kavalitě. Zklamání....

  • Ačkoliv Skleněný obchod zaslal informaci, že zboží bylo předáno k přepravě, zboží zatím nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Uvádíte,že bude zboží po zaplacení ihned odesláno, objednala jsem jako dárek a spoléhala na to, že zboží do týdne obdržím. Bylo mi vámi sděleno, že objednané zboží není na skladě a že budete jednat s dodavatelem o jeho dodání. Jsem velice nespokojena.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Dobrý den, bohužel v případě Vaší objednávky došlo k technické chybě v naší skladové evidenci, který způsobila, že se zobrazoval poslední ks skladem, který však fyzicky skladem nebyl. Technickou chybu jsme odstranili, aby se už v budoucnu neopakovala. Za chybu jsme se omluvili s informací o prověřování dostunosti dalších kusů. Vzhledem k dlouhé dodací lhůtě jsme dodatečně nabídli řešení v podobě dodání dražšího produktu stejných parametrů a stejné značky za stejnou cenu. Tým Skleněný shop cz

    • Zboží při objednání bylo vyprodáno, proto jsme definitivně nepotvrdili, nicméně přišel mail, že zboží bude dodáno do druhého pracovního dne. My mezitím objednali zboží jinde, nechtěla jsem to vyzvednout, ale rovnou vrátit a písemně mi bylo sděleno, že musím uhradit dopravu tam i zpět. Navíc v krabici se zbožím nebyla žádná faktura. Mám pouze výpis platby kartou. Neférové jednání, už si tam nic neobjednám.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží mi přišlo ve dvojkové kvalitě

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Vážený zákazníku, mrzí nás, že nejste s dodávkou spokojen. Chceme jen uvést na pravou míru, že neprodáváme "dvojkovou kvalitu". České sklárny, jejichž produkty jste si objednal, ani s takovým termínem nepracují. V případě, že nějaký výrobek nesplňuje požadavky na kvalitu je v rámci výrobní kontroly vyřazen. I my při expedici objednávky kontrolujeme a pokud se nám nezdá kvalita výrobku, tak jej z expedice vyřadíme a neposíláme. Přesto se může stát, že se na dodaném zboží může vyskytnout nějaký nedostatek či závada, které zákazník může vyřešit prostřednictvím reklamace. Reklamace řešíme obratem a stačí nám k tomu povětšinou fotka dokládající nedostatek. Pokud tedy máte za to, že jste obdržel zboží v neodpovídající kvalitě prosím kontaktujte nás s uplatněním reklamace. Děkujeme za pochopení. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • zboží dobře zabaleno
    • ochota a spolehlivost

    Problémy s doručením zásilky! V objednávkovém mailu od skleněný shop píší "Nastanou-li jakékoliv problémy s doručováním zásilky, obratem nás kontaktujte a my se budeme snažit situaci vyřešit k Vaší spokojenosti. " Když jsem se na ně tedy na základě této věty po 5 dnech od předání zásilky doručovateli(píší dodání 1-2 prac. dny) obrátil čekala mě jen nepříjemná pani s odpovědí, že tohle je už věc jen doručovací služby. Po několika minutách dohadování mi tedy svolila že do zásilkovny zavolá a jakmile zjistí nějaké informace ozve se zpět. Po 4 dnech bez reakce jsem to musel 23.12. řešit sám. Na to že jsem zboží objednával 11.12. se mi to i s ohledem k předvánočnímu shonu zdá už opravdu trochu moc dlouhé.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Omlouváme se za nesnáze při vyřizování Vašeho požadavku. Probrali jsme problém s příslušným pracovníkem a věříme, že příště bude vaše zkušenost s naší zákaznickou podporou lepší. Vaše zásilka měla být již 5 den k dispozici na výdejním místě. Doručovací služba měla zásilku avizovat, což nám při urgenci zásilky přislíbila, ale z nějakého důvodu nebyla avizace doručena. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nepravdivé informace o doručení - "do 24 hodin"
    žádné informace o zpoždění zásilky (po2 dnech od objednání stále nepředáno kurýrní službě)
    na infolince výmysly o neobjednání do 12:00h pro včasné doručení - nikde není tato podmínka uvedena, žádá iniciativa a ochota problém vyřešit, nabídnuto pouze storno objednávky..

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Dobrý den, je nám líto Vaší zkušenosti. Vaše objednávka nás zastihla ve Vánoční špičce, kdy jsme čelili rapidnímu nárůstu objednávek oproti loňskému roku. Z toho důvodu jsme nabrali 1-2 denní ztrátu na expedici, kterou se nám podařilo v průběhu týdne anulovat. Vaši objendávku jsme byli připraveni expedovat s jednodenním zpožděním, nicméně to už bylo pro Vás pozdě. Omlouváme se za komplikace.