Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dorazilo rozbité, obchod neuznal reklamaci, podala jsem stížnost na ČOI

    Už nikdy bych zde nenakupovala, zklamání. Postoj obchodu k rozbitému zboží je neuvěřitelný. Takovou reakci jsem ještě nikdy nezažila.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Pokud dojde k poškození při přepravě zboží nahrazujeme obratem nicméně pořebujeme fotodokumentaci zásilky, abychom mohli škodu řešit u přepravce, který je za doručení zásilky zodpovědný. Jakmile obdržíme fotodokumentaci, náhradní zboží odesíláme obratem bez ohledu na reklamační řízení u přepravce. V tomto případě jsme se zákaznicí domluvili na vrácení peněz za poškozené kusy. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • došly dva talíře rozbité, a protože jsem nenafotila krabici, polstrování...., ale jen rozbité talíře, žádné mi nenahradili

    nemohu předpokládat při vybalování, že bude něco v nepořádku, takže by obchod měl více důvěřovat zákazníkovi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží od Pavla platit Petrovi !!!
    • Platit jinému než ???

    Co je to za nesmysl když mi zboží přiveze Petr a složitě platit Pavlovi ,který chytrák tohle vymysle by potřeboval nechci říct Co !!!

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Je nám líto, že jste nebyl s nákupem u nás spokojen. Platu do 14 dnů po doručení zboží pro nás zajišťuje společnost Twisto, která odesílá zákazníkovi pokyny k úhradě a zákazník tak může zboží uhradit až po doručení. Je to jedna z možností jak u nás objednávku zaplatit. Pokud jste chtěl platit přímo nám mohl jste si vybrat jinou formu úhrady. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • komunikace

    šílená doba na reklamaci rozbitého zboží, musí proběhnout do 3 dnů, pokud neovládáte PC- tak smůla

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Mrzí nás Vaše nespokojenost. 3 dny jsou na rozbalení zboží a kontrolu, zda nedošlo k poškození při doručování. Lhůta respektuje požadavky přepravce. Kontrolovali jsme a v případě této objednávky neevidujeme žádný probém. Reklamaci jsme akceptovali a vrátili do 7 dnů peníze.
    Registrace reklamace probíhá online na našem eshopu. Pokud má zákazník jakýkoliv problém se zadáním reklamace, může nás kontaktovat jinou formou a my mu s registrací pomůžeme. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Jedna váza bola rozbitá , reklamácia bola zdĺhavá koli fotodokumentáciu ,veľmi malo bola označená nálepka na krabici ,pritom jasný dôkaz že krabica spadla . Inak ok

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Dobrý den, je nám líto, že jste nebyla s nákupem spokojená. Škodu vzniklou při přepravě řešíme s přepravcem na základě fotek zásilky, které potřebujeme dodat od zákazíka. V tomto případě si přeprace vyžádal ještě doplňující fotku, ale my jsme už akceptovali reklamaci už na základě prvotních fotek, což bylo den po zaregistrování reklamace. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    modrá kazeta byla ve špatném stavu,z pod skleniček trčel hnědý papír,nešel upravit,celkově špatně zabaleno,krabice byla v porušeném stavu.Kdybych objenávku přebírala osobně,od přepravce by nebyla přijata.Skleničky měly být jako dárek,sklamání.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Dobrý den, pokud nebyl dárkový karton ve 100 % stavu, tak je na místě naše omluva a budeme se snažit zlepšit kontrolu a balení zásilky. Vzhledem k špatnému stavu vnější kartonové krabice je pravděpodobné, že část nedostatků mohla vzniknout při přepravě. Dle dnešního tel. hovoru už nelze vyměnit jelkož byl set už věnován darem. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    jako starší člověk nakupuji na dovírku a tento obchod to odmítl přesto že byla objednávka vyšší než 1000kč

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Zákazník si u nás objednával zakázkovou výrobu - pískování. V rámci pískování dochází k individuální úpravě zboží na přání zákazníka, které je pro další prodej nepoužitelné. U nás je podmínkou platba předem před vyrobením pískování. U běžných objednávek na zboží samozřejmě dobírka není problém. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • telefonát kvůli pískování, podrobnostem o přesném místě na produktu
    • karafa nádherná, i skleničky - naprosto odpovídá obrázkům
    • zaplatila jsem i Expres doručení (do 5 dní), ale pátý den teprve odeslali a doručeno tak bylo později
    • po zaplacení mi bylo urgováno, že jsem ještě nezaplatila; posílala jsem tak výpis ze svého účtu o platbě

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Dobrý den, mrzí nás, že nákup u nás nesplnil Vaše očekávání. Musíme ovšem uvést na pravou míru, že jste si připlatila za expres výrobu, kterou garangujeme do pěti pracovních dnů včetně odeslání, což jsme dodrželi. Zákazník na nás může požadovat i rychlejší zpracování s podmínkou, že minimum jsou 3 celé pracovní dny na výrobu a odeslání. U expres výroby se urgence platby automaticky odesílá již po 24 hodinách a v tomto případě se platba připsala bezprostředně po odeslání urgence. Výpis z účtu jsme nepožadovali platba se objednávkou spárovala automaticky. Po připsání platby jsme Vás obratem informovali o přijetí platby a zařazení objednávky do výroby. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé vyřízení objednávky
    • Platba za zboží

    Po dokončení objednávky jsem zvolil platbu při převzetí zboží od poštovního doručovatele , to znamená na dobírku . Okamžitě po potvrzení objednávky mě přišlo oznámení , že zboží bylo zaplaceno jakousi firmou Twisto a že mě touž firmou bude zaslána faktura k úhradě ihned jakmile převezmu zboží . Zboží jsem převzal 7.4. a dodnes t.j. 14.4. nevím kolik mě ta nevyžádaná služba bude stát . Poněkud to zavání podvodem .

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Vážený zákazníku, zřejmě došlo k nedrozumění. Při zadávání objednávky jste si z nabídky vybral Platu do 14 dnů po převzetí zboží, kterou pro nás zajišťuje společnost Twisto. Tato platba je zdarma, takže platíte jen to co jste si objednal. Možnost platby dobírkou jsme z důvodu ulehčení práce doručovatelů pozastavili, takže jste si ji ani zvolit nemohl. Děkujeme za pochopení a pokud byste potřeboval více informací kontaktujte prosím napřímo náš zákaznický servis. Děkujeme za pochopení. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Popelník - design pěkný. Není použitelný pro cigarety, protože je hluboký a cigarety po odložení na kraji nedrží a sklouzávají do popelníku. Popelník je vhodný pouze pro doutníky, což na webu uvedeno není. Další vada a zásadní (výrobní) je, že popelník má křivé dno a proto se na rovném povrchu houpe. Takže zmetek.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Je nám líto, že jste nebyl s nákupem spokojen. Neodpovídá-li výrobek vaší představě či vykazuje vady, tak nás prosím kontaktujte na emailu [email protected]. Situaci se budeme snažit vyřešit k Vaši spokojenosti. Děkujeme za podnět ohledně popisku produktu, který prověříme a doplníme. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží došlo v pořádku, ale rozbalené, zřejmě vráceno někým ve lhůtě 14 dnů. Obchod o této skutečnosti nikde neinformoval.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Není tomu tak. Zákazník si objednal soupravu jídelních talířů, které jsou v originálním balení stažené igelitovou stahovací folií po 6 ks. Při balení zboží stahovací folii odstraňjeme, kontrolujeme kvalitu zboží a dále probalujeme jednotlivé talíře, abychom je oddělili od sebe a zajistili soupravu pro cestu v balíku. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    1 sklenice v sadě LOVE přišla rozbitá.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Dobrý den, mrzí nás, že zboží nedorazilo v pořádku. V takovém případě odesíláme zákazníkovi náhradní zboží obratem po nahlášení reklamace a dodání fotek zásilky. Prověřovali jsme a bohužel k této objednávce neevidujeme reklamaci přepravy, tak se obáváme, že jsme se o tomto případu vůbec nedozvěděli. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • hezké zboží
    • nekomunikuji

    sklenička příšla rozbitá

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Reklamační email bohužel přišel na jiný email a v rámci přeposlání uvnitř firmy zapadnul a nevyřídili jsme ho včas. Se zákaznicí jsme již domluveni na náhradě zboží. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Připlatila jsem si za rychlejší doručení a objednávka stále nedorazila. Objednáno 18.10. a dnes 29.10. pořád nic. Dnes jsem to potřebovala mít doma. Takže pro mě první s poslední objednávka.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Dobrý den, moc se omlouváme, ale u této zakázky na pískování jsme omylem nastavili standardní termín, i když jste měla připlacený zrychlený. Příplatek vracíme zpět a dnes odesíláme s malým dárkem a doufáme, že nám chybu odpustíte. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žiadna
    • komunikácia
    • neochota
    • neserióznosť

    Obchod po osobnej skúsenosti absolútne nedoporučujem. Za celú dobu nakupovania v e-shopoch som sa s takým prístupom nestretol! Objednané 6 fliaš na slivovicu. Po vyzdvihnutí z parcel shopu sme zistili, že 1 fľaša je rozbitá. Ihneď sme zaslali email s fotografiami a čakali sme rýchlé vyriešenie situácie zo strany obchodu vzhľadom na nízku cenu produktu (64kč). Obchod následne požadoval ďalšie fotografie výplní, krabice atď. Vzhľadom nato, že sme bublinkové fólie vyhodili, tak sme zaslali len fotografie krabice, ktorá nemala žiadne známky poškodenia. Zistili sme však, že v spodnej časti krabice chýbala výplň a preto sa fľaša pravdepodobne rozbila. Takže chyboval predajca. Obchod reklamáciu zamietol a novú fľašu odmietol poslať. Navrhol vrátenie peňazí o ktoré sme nemali záujem. Za mňa nedoporučujem, pretože s takým prístupom ohľadom reklamácie som sa ešte nestretol. Za mňa už nikdy viac!! Neseriózna firma, ktorá nevie riešiť reklamácie. Nedoporučujem

    Rusnák

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Vážený pane Rusnáku, škodu při přepravě zpravidla řešíme do 24 hodin. Jediné, co požadujeme je součinnosti zákazníka při nafocení poškozené zásilky. Funguje to jednoduše - zákazník pošle fotky potřebné pro vyřešení reklamace u přepravce a my obratem zasíláme nové zboží bez ohledu na to jak se k reklamaci postaví přepravce. Skladba fotek vycházejí z požadavků přepravce, který chce mít dokumentaci zabalení zásilky. Základní informaci o tom jak postupovat v případě škody na zásilce posíláme v avízu zásilky i lepíme na balík. Vzhledem k tomu, že jste nedodal fotku výplně balíku, kterou jste pro rozbalení zásilky vyhodil, přepravce reklamaci škody bohužel neuznal. Sdělení ohledně nedostatečně zabalené zásilky od Vás přišlo až po našem požadavku na doplnění fotky výplně a vzhledem k vyhozenému balícímu materiálu jej nebylo ani čím podložit. I tak jsme vám nabídli vrácení peněz za poškozený kus. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nelze některé produkty koupit zvlášť

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Zákazník si objednal samostatně dárkovou krabičku na svatební skleničky, která je opatřena našim potiskem a je výhradně určena na pískované skleničky z naší produkce. U produktu je toto omezení uvedeno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Zboží mi bylo doručeno rozbito.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Dobrý den, je nám líto, že jste nebyl spokojený. Škoda při přepravě se nedá 100 % vyloučit. Pokud takový případ nastane, tak na základě fotodokumentace odesíláme obratem náhradní kus. Fotky jste dodat odmítl, tak jsme Vám nabídli alespoň vrácení peněz za poškozený kus a nyní čekáme na číslo účtu. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Při objednávce expresního dodání bohužel došlo k chybě lidského faktoru a zboží nedorazilo do deklarovaných 7 dnů ale dle přepravní služby v nejbližších dnech. Již je to 10 dnů a zboží stále nikde. Při kontaktování byly pracovnice obchodu velmi ochotné a nápomocné. Asi jsem trefila na "špatný den". Za přepravní službu nemohou.

    Obchod velmi vstřícný ale zboží ohodnotit nemohu jelikož stále nedorazilo.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Dobrý den, je nám líto, že jste nebyla spokojená. Ověřovali jsme a zboží byste už měla mít. Vzhledem ke zdržení jsme se domluvili, že vám vrátíme zpět příplatek za expres výrobu. Jen jsme chtěli opravit, že deklarujeme, že vyrobíme a odešleme do 7 dnů nikoliv že dorazí k zákazníkovi (zákazník má možnost si sjednat rychlejší výrobu individuálně), ale tohle neomlouvá chyby, ke kterým došlo při doručování zásilky. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 29.11.2018 jsem vytvořila objednávku, přišlo mi její potvrzení. Dne 7.12.2018 jsem místo zboží z obchodu dostala toto oznámení:

    Dobrý den,
    Vaše objednávka č.: 18210537 byla stornována.
    S přáním krásného dne
    Skleněný shop cz
    t: 581 332 455

    Dne 10.12.2018 mi přišel dotazník, jak jsem se zbožím spokojená. Očekávala bych spíš vysvětlení nebo omluvu.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Vážená paní, zvolila jste si platbu převodem a neobdrželi jsme od Vás úhradu, proto byla objednávka stornována. Od nás žádost o hodnocení neodcházela, tak předpokládáme, že jste je obdržela z Heureky. Děkujeme za pochopení. Tým Skleněný shop cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Mám pocit že rychlý business, honem vydělat. Grafik si nedá práci, žádná fantazie. Jen komerční produkce. Je to zklamání. A určitě bych příště oslovil konkurenci. V dnešní době je grafika to co prodává, a nápady grafika je to "grooo" čím odlišuje obchodníky.

    Reakce obchodu Skleněný shop cz

    Motiv a styl písma si zákazník v našem katalogu vybral sám. První náhled s rozmístěním motivu a textu se zákazníkovi nezamlouval, načež jsme od něj dostali rozkreslení rozmístění, podle kterého jsme grafiku vyhotovili. Náhled sklenice s touto grafikou byl ze strany zákazníka schválen bez výhrad, tak této negativní recenzi nerozumíme a mrzí nás. Tým Skleněný shop cz