Přihlásit se a přidat příspěvek
  • E-shop neposílá žádosti o recenze. Nezvedá telefon a neodpovídá na emaily. Opravy chyby ve faktuře se asi nedočkám.

    • tak pán už volal a problém vyřeší. Falešný alarm.

  • Je mi líto, že nemohu přidat spokojený příspěvek. Co jsem tu četl, je od každého pravda. Tak začnu tím pozitivním. Objednal jsem co jsem potřeboval, dodávka zboží proběhla v krátké době. Až potud můžou být obě starny spokojeny. Bohužel v zásilce jsem neobdržel všechny pneu stejné. Tady začíná neřešitelný problém s komunikací Nedovoláte se jak už tu někdo psal, protože jste mimo pracovní dobu - to je pochpitelné. V pracovní době pořád jen posloucháte robota, mne osobně se spojit nepodařolo vůbec. Bohužel obchod nereaguje ani na maily s prosbou o zpětné zavolání. Zkoušel jsem i online chat, tam jsem prý byl 1. v pořadí, ale také nic - žádná reakce. Pro mne bohužel z tohoto důvodu nejhorší obchod kde jsem kdy něco koupil. Pokud by zboží došlo v pořádku asi bych tu ani neztrácel čas psaním. Pro mne zklamání. Hlavně proto, že chyba byla na straně obchodu, a o chtění něco vyřešit není ani náznaku.

  • Rozhodne nedoporucuji, je to hnuj... nulova komunikace, protivna cuza na telefonu, ktera vi prd. Katastrofa. POZOR

  • Rád bych přidal negativní recenzi, ale bohužel to bez dodaného zboží nejde, tak píši alespoň sem. Škoda, že si to tu tolik lidí nepřečte, jako v recenzích, kde by to dávalo větší smysl pro zákaníky, kteří zde chtějí nakoupit.
    Včera jsem byl po dotazu kdy budu mít pneu doma ujištěn, že dnes. Dnes nic nedorazilo. Ani oznámení, že byly odeslány. Chat mi zmizel ze stránek hned po napsání dotazu. Napsal jsem mail - uvádějí, že obratem odpoví. Do hodiny nic. Volám, ale po sdělení problému hovor vypadne. Další hodinu na mě telefon řval, že jsem v pořadí. No a pak že litujou, ale volám mimo pracovní dobu.
    To je náhod, že?

  • Dobrý deň,chcem sa podakovať obchodu,veľmi dobrý prístup,korektný,spoľahlivý.Veľmi dakujem za výmenu pneumatiky,určite obchod odporúčam....

  • "Dobrý den,
    děkujeme za Vaši objednávku pneumatik MICHELIN a také za Vaši recenzi.
    Vaše negativní hodnocení si plně zasloužíme. Opravdu pneu ještě nemáte u sebe a my řešíme s přepravcem jeho zatoulané dodání.
    Bohužel toto hodnocení posílá externí portál heuréka.

    Omlouváme se Vám za naši chybu a za to, že pneu ještě nemáte u sebe.

    Hned po dopsání této reakce jdeme opětovně urgovat přepravce a dnes (v pátek) nebo nejpozději v pondělí se Vám ozveme do e-mailu.

    Ještě jednou se omlouváme a opravdu nás to mrzí."

    Přesně, jak to píše zákazník přede mnou. Tahle firma jenom lže a fabuluje! Samozřejmě, že ani avizovaný pondělí a ani další dny se nikdo neozval! Tak, že pokud někdo chce mít jistotu dodání svého zboží, tak rozhodně to nebude s firmou "Seznam-pneu.cz"

  • www.seznam-pneu.cz: Vážený pane nebo paní nebo kdokoli se skrývá za firmou Adapa. Lžete a moc dobře to víte. Alu kola byla objednána na zimní provoz. Je logické, že nebudu doma v garáži zkoušet nové disky (zda pasují) ve chvíli, kdy mi je přiveze PPL, notabene v červenci. A navíc v situaci, kdy jsem byl panem jednatelem ujištěn, že vše bude v pořádku. Proč tedy po mě chtěl upřesnění typu a roku výroby vozidla, když ho to vlastně vůbec nemusí zajímat? Proč jste místo matic poslali šrouby? Prostě a jednoduše - jste nesolidní firma, nic víc. A o arogantním jednání bych na Vašem místě pane "jednateli" pomlčel. Už slečna na infolince byla velmi "příjemná", když jsem se normálně zeptal, kdo mi s tím tedy dokáže pomoct. Její odpověď? "To už máte smůlu, Váš problém". A blokování telefonu? Drahý pane, když Vám někdo opakovaně volá na uvedený telefon a vždy okamžitě spadne do "obsazeno" a minutu na to, z jiného čísla telefon normálně zvoní a Vy zavoláte hned zpět, tak to svědčí pouze o Vaší povaze. A pro jistotu - já jsem po Vás nechtěl vrátit peníze, jen poslat/vyměnit to, co jsem objednal a co mi pan jednatel do emailu potvrdil. Když mi specializovaná firma, notabene její majitel, do emailu potvrdí, že na mou specifikaci nebude problém, je chyba prostě na jeho neznalosti a laxnosti. Vy se jen schováváte za obchodní podmínky. A až dost arogantně jste se začal pane jednateli chovat Vy. Ale Vaše osoba podle ostatních příspěvků a zkušeností má evidentně určitý vnitřní problém, který jste pouze dokázal tím, jak jednáte s lidmi, kteří Vaši firmu živí, totiž klienty. Kdybych u Vás objednával poprvé, neřeknu, ale vzhledem k tomu, že šlo prakticky o třetí objednávku, čekal jsem přístup o něco solidnější. Pavel Novák

  • Dobrý den pane Nováku,
    děkujeme za Váš příspěvěk. Jak sám píšete, objednal jste si u naší společnosti na IČ (tedy ne jako koncový spotřebitel) v červenci 2017 alu disky. Ozvali jsme se Vám po vytvoření objednávky s tím, že je zapotřebí upřesnit typ vozu, rok výroby apod. aby se dalo doladit příslušenství apod.
    Odepsal jste upřesnění vozu a odepsali jsme, že podle zadaného je vše v pořádku, že tam disky budou pasovat, že je objednáváme.
    Není naše povinnost, ale ověřovat, zda pneu nebo disky budou na zákazníkovo auto pasovat. Proto všude upozorňujeme, že je potřeba to vybírat podle velkého technického průkazu. Dále také upozorňujeme na to, že je potřeba si ověřit po převzetí zboží, zda je vše v pořádku, zda vše souhlasí, nedošlo k záměně, zda je zboží (pneu nebo disky) skutečně na Váš vůz.
    Ozval jste se až dost arogantně na zákaznickou linku na konci října. A postavil jste to tak, že celé jsme to udělali my špatně. Bylo Vám sděleno, že i když jste to objednal na IČ a ne jako koncový spotřebitel, byli bychom Vám vyšli vstříc s vrácením nebo výměnou do měsíce. Ale ne po několika měsících, co máte zboží u sebe.
    Dožadoval jste se jednatele. Následně jste volal i jednateli naší společnosti a od první chvíle jste na něho útočil, že neustále má obsazený telefon, že mu musíte volat z více čísel - už takový úvod telefonu neslibuje moc domluvu.
    Panem jednatelem Vám bylo sděleno, že po několika měsících to opravdu je těžké řešit, že jste byl předem upozorňován na výběr podle techničáku, že jste byl informován v obchodních podmínkách apodl, že je potřeba zboží zkontrolovat po převzetí.
    Na to jste se ozval, že Vás obchodní podmínky apod. nezajímají, že je to naše chyba atd. Proto Vám pan jednatel sdělil, že pokud Vás nezajímají obchodní podmínky a to že jste si to měl zkontrolovat před několika měsíci, že to s Vámi řešit nebude a zavěsil.
    Mimochodem, nikdo Vás neblokuje v na mobilním telefonu pana jednatele (sám jste původně říkal, že je telefon pořád obsazený) ani na jiném telefonu - ale je vrchol zimní sezony, takže telefonujeme neustále a může být problém se dovolat.
    Více se k tomuto veřejně vyjadřovat již nebudeme. Jen upřesníme, že nerozlišujeme mezi koncovými zákazníky, kteří ze zákona mají nárok na vrácení zboží bez udání důvodu, a zákazníky na IČ (kteří nejsou koncoví spotřebitelé) a nemají nárok ze zákona na vrácení zboží. Oběma skupinám zákazníkům vycházíme vstříc cca do měsíce od zakoupení zboží. Ale po několika měsících to opravdu již nejde.

    Zákaznické oddělení ADAPA s.r.o. - www.seznam-pneu.cz

  • Dobrý den. V červenci 2017 jsem v tomto online obchodě objednával alu disky na zimu za cca 11tis. V odpovědi na objednávku mi pan Valchař napsal, abych upřesnil typ vozidla (motorizace, značka, rok výroby...). To jsme učinil a byl jsem tímto pánem ujištěn, že vše je v pořádku a objednávka proběhla. Když jsem včera v servisu chtěl nechat auto "přezout", zjistili jsme, že rozteč je jiná a navíc místo matek byly v balení šrouby. Volal jsem tedy na infolinku, kde mě odkázali na pana Valchaře emailem. Psal jsem tedy, že bych situaci rád vyřešil. Nechtěl jsem vrátit peníze, jen vyměnit disky za vhodné. Když jsem pak panu Valchařovi druhý den ráno volal na mobil, byl jsem v blokovaných, protože mě telefon okamžitě po zazvonění "spadl" do obsazených. Na jiné číslo už pan Valchař reagoval a když jsem mu popsal problém s tím, že ho chci vyřešit, protože jsem tímto nepojízdny, tak mě odkázal na Platební a storno podmínky a že se "se mnou nemá o čem bavit" a zavěsil mi telefon. Myslím si, že profesionální obchod, který se tedy tak tváří, by se měl zachovat jinak, notabene pokud nechci vrátit peníze, ale pouze vyměnit zboží za to, které jsem si objednal, a které mi bylo panem Valchařem emailem potvrzeno jako vyhovující. Navíc když jsem měl s firmou před rokem dobré zkušenosti s jinými disky a jiným autem. Ale chování pana jednatele mi přijde přinejmenším sprosté. Pokud není schopen si zjistit podle specifikací vozu rozteč disků, které nabízí a následně potvrdí, to svědčí o naprosté ignoranci. Schovávat se potom za Platební a storno podmínky je jen zbabělost. Přístup k zákazníkům (znovu říkam, že mi nešlo o vrácení peněz, ale o výměnu nových disků za vhodné na mé vozidlo, které mi byly potzvrzeny panem Valchařem do emailu) tohoto obchodu je hodně bídný a rozhodně se zkušenostmi podělím i jinde. Pavel Novák

  • ano omlouvám se..napsal jsem omylem email kterým jsem přihlášen sem...to jsem napravil a na vašem emailu jsem psal již pod
    tím který jsem použil na objednávce..problémy jsem řešil i telefonicky i pomocí emailu...zboží po více než týdenní anabázi dorazilo..ale musel jsem si většinu obtelefonovat a zařídit sám...vždy mi bylo slíbeno řešení a nikdo ze zákaznické linky se neozval..až později asi manažer který byl ochoten celou věc řešit...ty chyby vznikly na vaší straně kdy jsem obdržel čísla objednávek které které nesouhlasily....první skončila v K.Varech..druhé číslo..stornováno obchodem..až po urgencích jsem obdržel screen stránek dopravce kde bylo další číslo které mi nikdo neposlal....a pokud zde píšete že jsem se neozval tak to není pravda...řešil jsem problém na chatu(který byl vždy po stížnosti záhadně vypnut) telefonicky i emailem.nevím proč jsem napadán že píšu anonymně..píšu jak jsem přihlášený na heuréce. vidím že problémy které u vás vznikly se snažíte řešit tím že jsem napaden že píšu anonymně nepodložené stížnosti...bohužel ta zkušennost je pravdivá...nakonec zde musím napsat že zboží nakonec dorazilo což vám přičítám k dobru.

  • Dobrý den pane Jaroslave,
    psal jste nám i na zákaznický chat, uvedl jste e-mail, který nemáme v systému, podepsal jste se jen jako "Jaroslav". Požádali jsme Vás ať se nám ozvete svým jménem na e-mail [email protected] a uvedete číslo objednávky, že dořešíme a zjistíme, kde je chyba.
    Mrzí nás, že do dnešního dne jste se nám stále do e-mailu neozval a místo toho píšete stejnou věc ještě sem do diskuze na heuréce.
    Jak jsme Vám psali na zákaznickém chatu, bez čísla objednávky, bez Vašeho pravého jména a bez případného e-mailu, který jste uvedl u objednávky, bohužel nedovedeme na věc více reagovat.

    Pokud máte jakýkoliv problém s objednávkou, opakujeme to co jsme psali do zákaznického chatu na našich stránkách, ozvěte se nám do e-mailu s číslem objednávky a obratem budeme řešit.

    Pokud skutečně nastal problém, který popisujete, nevyřešíme ho ta, že nás budete anonymně pomlouvat.

    Více zde k tomuto nebudeme reagovat.

    Zákaznické oddělení ADAPA s.r.o. - www.seznam-pneu.cz

  • nejneschopnější obchod co jsem zažil...pořád problémy s doručením..týden čekám na zboží které bylo údajně dvakrát odesláno..poprvé se někde ztratilo..po stížnosti údajně posláno znova..jenže po telefonu s dopravcem jsem zjistil že zásilku obchod stornoval sám...takže s tímto obchodem už nikdy nechci nic mít

  • Dobrý den,
    můžete nás, prosím, kontaktovat s číslem objednávky do e-mailu [email protected]?

    Diskuze u pneumatik na našich stránkách je zcela volná. Týká se jízdních vlastností daných pneumatik, zkušeností reálných motoristů apod.

    Nijak do ní nezasahujeme. Nikoho neblokujeme. Můžete tam psát příspěvky pod naprosto nesmyslnými jmény (což většina komentujících dělá) a také můžete uvést naprosto nesmyslný e-mail.

    Takže není v našich silách Vás zablokovat podle jména ani podle e-mailu.

    Opravdu neexistuje možnost zablokovat Vám možnost vkládání dalších příspěvků k jakékoliv pneumatice na našem e-shopu. Patrně děláte někde nějakou chybu, například chybně opisujete kód captcha apod. Ozvěte se nám do e-mailu a doladíme.

    Přímo na našich stránkách uvádíme, že většina pneu z naší nabídky je z roku 2016 nebo z roku 2015. Takže pokud byste napsal, že Vám dorazila pneu z roku 2015, potvrzujete to, co uvádíme v nejčastějších dotazech i obchodních podmínkách. Proč tedy mazat to, co sami píšeme, že tak je?

    Viz například naše vyjádření k problematice stáří pneu přímo na našich stránkách https://www.seznam-pneu.cz/vse-o-nakupu/dot-a-zeme-puvodu/

    Pokud si projdete příspěvky u pneumatik na našich stránkách, uvidíte, že některé jsou užitečné, pomáhají se našim potenciálním zákazníkům rozhodnout, co koupit nebo nekoupit. Jiné jsou naprosté nesmysly - například příspěvek, že si nikdy více nekoupí někdo pneu NOKIAN, protože ruským původem podporuje Putina a anexi Krymu. I takové příspěvky na našich stránkách jsou.

    Takže pište co chcete, pište to anonymně apod. Je to jen na Vás.

    Ale opravdu doporučujeme raději psát své zkušenosti s pneu a pomoci tak ostatním s tím co koupit. Přeci jen reálné zkušenosti motoristů s pneu jsou lepší jak jakékoliv testy nebo oslavné texty výrobců.

    Zákaznické oddělení ADAPA s.r.o. - www.seznam-pneu.cz

  • Zakoupené pneu v e-shopu Seznam-pneu.cz značky Goodyear Ultragrip 9 195/65 R15T v listopadu 2016 byly r.v. 7/2015 což není ideální, ale budiž, není to až takový mínus.
    Po zmínění se o tomto faktu v diskuzi na stránce e-shopu této pneu, byl můj příspěvek smazán a byla mi zablokována možnost vkládání dalších příspěvků. Protože mi to vadí více, než r. výroby koupených pneu, rozhodl jsem se nenechat si to pro sebe a informovat ostatní.

    Z TOHOTO HLEDISKA HODNOTÍM CHOVÁNÍ TOHOTO E-SHOPU JAKO NESOLIDNÍ !!!

  • Vladimír Večeř:
    Toto je poslední zpráva, pane Večeř, co odepisujeme. Na další již nebudeme reagovat.
    Skladů máme více. Vždy po letní sezoně a po zimní sezoně probíhají ve skladech inventury a ověřujeme, co kdy bylo naskladněno apod. V tu chvíli dáváme také některé pneu do doprodeje, protože víme, že jsou to starší dezény, nebo máme skladem poslední 1 ks apod.
    Takžo ano, prolezeme celé sklady, snížíme ceny a doprodáváme.
    Máme od Vás dva e-maily, na oba e-maily byly odeslány odpovědi.
    Na zákaznický chat jste psal dvakrát.
    Nevyplácí se nám kvůli jednomu zákazníkovi vypnout celý zákaznický chat a schovávat se.

    Jsme rádi, že se Vám pneu podařilo sehnat u konkurence a přejeme mnoho bezpečně naježděných kilometrů a tímto uzavíráme tuto konverzaci a i když zapojíte své dedukční schopnosti jakýmkoliv způsobem o tom, jak vedeme nebo nevedeme naše sklady, je nám líto, reagovat už nebudeme. Opravdu od 6. září s tímto už jen Vy i my ztrácíme čas.

    Děkujeme za Váš čas a upřímně jsme rádi, že každou zkušenost se zákazníkem a o to více si vážíme zákazníků, kteří u nás pneu nebo elektrony zakoupili :)

    Zákaznické oddělení ADAPA s.r.o. - www.seznam-pneu.cz

  • Vážení.
    Už jsem nakoupil u konkurence a byli VELMI ochotní a nebyl to pro ně žádný problém. Velmi si protiřečíte. Na jedné straně píšete, že u návozu neevidujete DOT a na druhou stranu píšete,že, citace - pokud máme na skladě pneu se starším datem výroby, upozorňujeme na to ikonkou DOPRODEJ a uvádíme u toho přesný rok výroby a pneu je za nižší cenu. - Takže o tom co máte skladem víte víc než tvrdíte. Nebo jednou za rok přehrabete celý sklad a prohlížíte DOT, abyste mohli starší gumy se slevou doprodat za nižší ceny? To asi určitě ne! Psal jsem Vám jeden email, na který jste nereagovali,ale po dotazu na chatu, zda odpovíte na email mi pracovník zaslal jen odkaz na popis o význam DOT a vypnul trvale chat, takže email musel číst, ale nereagoval. Na email nemám odpověď do dnes.Takže takhle si představujete jednání se zákazníkem? Jak jste jistě pochopili nejsem běžný motorista, kterému je DOT opravdu k ničemu.

  • Vladimír Večeř:
    Pane Večer,
    poslali jsme Vám vysvětlení, že náš skladový systém neeviduje DOT, není logisticky možné při přejímce třeba 100 ks stejného rozměru, stejné značky vzít pneu a na bočnici hledat DOT a opisovat to. Toto jsme Vám vysvětlili.
    Poslali jsme Vám vyjádření tří výrobců (CONTINENTAL, MICHELIN, NOKIAN) k problematice stáří pneu. Nic z toho Vás nepřesvědčilo a pořád po nás chcete něco, co neumíme.
    Pane Večeř, opravdu to není naše výmluva a opravdu neevidujeme DOT u jednotlivých pneu. Pouze tak jak jsme Vám psali, pokud máme na skladě pneu se starším datem výroby, upozorňujeme na to ikonkou DOPRODEJ a uvádíme u toho přesný rok výroby a pneu je za nižší cenu.
    Pokud se podíváte na recenze našeho e-shopu, uvidíte, že nás zákazníci chválí i pro "čerstvost" pneumatik. Pouze jeden zákazník, pokud si dobře pamatuji se tam rozčiluje, že dostal pneu staršího data výroby, ale sám tam přiznává v recenzi, že tento údaj přehlédl, že to u pneu bylo uvedeno.

    Prosím, věřte nám. Pokud něco nedovedeme najít v počítači a nepovažujeme to za důležité ani my ani výrobce, nechtějte to po nás :) Pokud to naše konkurence běžně umí o půlnoci nebo o víkendu od počítače, neztrácejte s námi čas, berte nás za tu nejhorší firmu a rovnou nakupte jinde. Když nám nevěříte, nenutíme Vás u nás nkupovat.

    Ale od 6. září do 13. září řešíme stále to samé. Píšete nám e-maily, píšete nám na zákaznický chat, píšete nám do diskuze zde na heuréce. Možná i jinde, to jsme ještě neobjevili :) Važte si svého času trochu více.

    Přejeme příjemné nakupování u naší konkurence...

  • www.seznam-pneu.cz: Ano dotaz jsem odeslal v úterý večer, ale odpověď přišla ve středu v pracovní době, takže jsem na Vaši nevstřícnou odpověď reagoval. Jak jsem Vám již popsal, bohužel nejsem běžný automobilista, který v průměru ročně najede 20 000km a nějaké DOT je mu šumafuk protože stejně gumy i při změně léto - zima sjede do 4 let. Mám invalidní ležící manželku o kterou se 24 denně starám, takže s vozem jezdím jen kolem vrby,jak se říká a nejsem schopen jako běžný motorista gumy sjet za 4roky. Vůz stojí v tmavé garáži, takže gumy netrpí UV zářením a jezdím celoročně na zimákách. Takže ten odkaz co jste mi poslali , že DOT je nanic, tak pro mě tedy ne. Nemohu měnit každé 4roky gumy s najetými 8 000km. Navíc vy snad máte počítač a na něm vidíte, kdy byly gumy určitého výrobce a rozměru naskladněny a určitě tam máte i poznamenáno DOT. Takže je to jen Vaše výmluva, že byste museli ručně přehrabovat sklad a hledat. Bohužel zákazník je pán a Vy byste mu měli vyhovět a ne hledat důvod odmítnutí. Sbohem Večeř

  • Ještě jen pro doplnění,
    svůj dotaz na DOT pneu jste psal na zákaznický chat sice ve všední den, ale dívám se, že to bylo v úterý 6.září 2016 ve 23:26. Tedy těsně před půlnocí...

    Snažíme se zákazníkům vyjít hodně vstříc, ale některé věci nejsou v našich silách. Je nám líto, že s námi máte negativní zkušenost.

    Zákaznické oddělení ADAPA s.r.o. - www.seznam-pneu.cz

  • Vladimír Večeř:
    Dobrý den pane Večeř,
    byl jste informován e-mailem i na chatu, že bohužel není v našich silách jednotlivé DOT ověřovat.

    Odeslali jsme Vám odkaz i na vyjádření výrobců k problematice pneu. Viz zde: https://www.seznam-pneu.cz/vse-o-nakupu/dot-a-zeme-puvodu/

    Pane Večer, je nám líto, ale z logistických důvodů opravdu není v našich silách ověřovat DOT jednotlivým zákazníkům u jednotlivých pneu. Nepovažujeme to ani za podstatné a důležité.

    Pokud Vy ano a opravdu potřebujete zjistit konkrétní DOT u více pneumatik apod., je lepší využít služeb jiného obchodu nebo pneuservisu.

    Opravdu se pane Večeř omlouváme, ale logisticky toto není v našich silách zajišťovat.

    Zákaznické oddělení ADAPA s.r.o. - www.seznam-pneu.cz