• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zásilka přišla včas

    na webových stránkách eshopu jsou označeni značkoví výrobci jako např. Husqvarna, ale reálně se jedná o výrobky náhradních výrobců, při reklamaci jsem obdržel odkaz na obecný text u ND, kde je uvádí, že není-li uvedeno jinak, nabízejí pouze neoriginální náhradní díly, ale samozřejmě na eshopu je uvedeno jinak a stejně se nejedná o originální díly i když cena by tomu odpovídala, z mého pohledu je to matoucí pro zákazníka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    5. objednáno, dnes 12. dosud neodesláno !!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízené příslušenství je stále v nabídce a obchod mi objednávku zrušil s tím, že zboží již není.

    Reakce obchodu www.sekacky-online.cz

    Dobrý den!

    Vzhledem k současné situaci a rovněž i mimosezónnímu času, jsme přímo závislí na aktualizaci informací od našich dodavatelů. Bohužel v této komplikované době, dochází i k těmto nemilým situacím, kterým se sice snažíme maximálně předcházet, ale není v našich silách být vždy v tomto ohledu 100%.
    Předem se omlouváme za případné komplikace spojené s výše uvedeným a neboť se jedná o ojedinělé pochybení, které není způsobeno naší vinou, pevně věříme, že takových případů bude naprosté minimum.

    Děkujeme za pochopení a zachování i nadále Vaší přízně!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé dodání
    • Zvláštní způsob řešení vzniklého problému

    Den po namontování součástky do sekačky a jejím rozpadnutí jsem volala do obchodu. Pán mi vysvětlil proč se součástka rozpadla, že se na to nevztahuje reklamace, že na tuto součástku nemají 8let reklamace a že může nabídnout novou znovu za téměř tis. korun. Podotýkám,že věděl jen mé jméno a žádný konkrétní typ součástky:).
    Zeptala jsem se, jestli nechce vědět, kterou součástku a z jaké objednávky chci vlastně reklamovat. Prý: No, tak tedy řekněte...A že kdyby to byl čínský repas, že přimhouří oko. A když se podíval co jsem objednala, tak prý to není repase, ale originál a oko neprimhouří. Znovu jsem se zeptala, jestli mohu tedy zaslat reklamaci, nebo ne... Prý tak to pošlete, ale napíšu Vám to samé. Reklamace se na to nevztahuje.
    Už chápu, proč může říkat, že nemají reklamace :). Radši nechám tu novou součástku u souseda zavařit a tady si už nic nekoupím ;)

    Reakce obchodu www.sekacky-online.cz

    Pokud se u unašeče nože utrhnou pojistné kolíky, nelze tutu závadu reklamovat, jelikož se jedná o pojistný segment, který má zamezit dalšímu poškození stroje. Tento díl nelze opravit tak aby plnil svoji pojistnou funkci !!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Bohužel za cenu originálního zboží prodává druhotný výrobek a jediná indície, která to odhaluje je zkratka OEM, kterou si vygooglíte až ve chvíli, kdy držíte v ruce náhradní sekací nože jež jsou tvarově a rozměrově shodné, ale jejich váha je úplně jinde a v případě problému se sekačkou vám neuznají reklamaci kvůli použití neoriginálního zboží! Tak díky!!! Fakt!

    Reakce obchodu www.sekacky-online.cz

    Informaci o tom ,že nabízíme neoriginální díly máme uvedenou na začátku v oddělení náhradních dílů.
    Díly které nabízíme máme dlouhodobě prověřené a kvalitou se dají porovnat i s originálem, který je ovšem o desítky procent dražší.
    Pokud bude někdo chtít pouze originální díly, jsme téměř vždy schopni učinit individuální nabídku.
    Do další sezóny připravujeme i nabídku originálních dílů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • za deset dní zboží ještě nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednané položky měli uvedeny jako skladem a skladem je nemají.
    Že je nemají skladem jsem se dozvěděl až po mé urgenci na dodání zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo ani po tvrzení, že bylo odesláno před 14-ti dny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Byť bylo avizováno, že zboží mají skladem, nebylo tomu tak - dodání za cca 1 měsíc
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • problémy s dopravou /dopravcem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • nabídka zboží, které není na skladě včetně příjmu ceny za zboží

    Obchod měl objednané zboží v nabídce, přesto, že ho neměl na skladě. Po týdnu jsem byl telefonicky kontaktován se sdělením, že bude dodáno za dva měsíce - po sezoně podzimních prací. Měl jsem obdržet e-mail, nic nedošlo. Doufám, že jsem o peníze odeslané převodem nepřišel.

  • Drtič měl být dle webových stránek skladem. Objednal jsem ho a také okamžitě zaplatil 26.10. Dne 30.10. mi bylo telefonicky oznámeno že zboží
    není skladem a nemá ho ani výrobce, protože nejsou motory. Termín dodání by tedy byl cca. někdy v Prosinci. Proto jsem tedy objednávku ten den zrušil a požádal o vrácení peněz. Je to už týden a dosud mi peníze nebyli vráceny.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Jiny popis u zbozi nez skutecnost

    Koupila jsem si el.sekacku Stiga Collector e 40 pise se u ni delka noze 40 cm.proto jsme sekacku kupovali.realita je jina nuz meri jen 38 cm.

    • Zaplatila jsem a zboží nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulova komunikace, nedodrzuji terminy, objednavku jsem zrusil a uz tyden mi posilaji penize, tak snad dorazi.

    Nekomunikuji, uz tyden mi posilaji penize za stornovanou objednavku a zatim nic... pochybuju, ze jeste dorazi, budu se asi muset obratit na COI

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nevím - možná cena u tohoto produktu
    • přestože zboží bylo pznačeno jako "skladem", bylo mi sděleno, že možná bude za týden....

    raději si zavolat, pokud spěcháte na dodávku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neznám
    • Nikdo se neozval
    • Obchodník inzeroval odeslání do tří dnů. Sám se pak neozval a přestal komunikovat. Nikomu nedoporučuji objednávat z tohoto e-shopu.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dodací doba a komunikace při dodání. Na výběr pouze jeden dopravce. Absence smluvního výdejního místa v HK ( úloženky )
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadna komunikace a reakce na emaily. NEDODANI ZBOZI

    Objednal jsem a zaplatil 2 ks filtru k sekacce a do dnesni doby - cca 14 dni nemam nic ani zadnou reakci. Asi jsem utopil nenavartne cca 350 Kc, jeste ze jsem neobjednal nejaklou sekacku.