Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží, které bylo označeno jako skladem nakonec skladem nebylo z důvody chyby na webu a objednávka byla stornována ze strany obchodníka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic jsem doposud neobdržela, s takhle dlouhou dodací lhůtou jsem se ještě nesetkala. Zboží bylo inzerovane jako skladem. Kdybych věděla, že budu čekat tak dlouho neobjednala bych si to.

    Reakce obchodu sedacky-nabytek.cz

    Dobrý den paní Karlíková,

    moc Vám děkujeme za recenzi a zároveň se omlouváme, že jsme nedokázali vyhovět Vašim požadavkům.

    Budeme moc rádi, když nám dáte vědět, kde jste viděla, že zboží, které jste si objednala bylo skladem. My ve Vaší objednávce totiž vidíme, že zboží bylo označeno jako "na objednávku" a poté Vám byl zaslán e-mail s informacemi, kde byla shrnuta i doba dodání, která je u výrobce standardně 2-4 týdny. Navíc jste dostala upozornění (stejně jako každý zákazník, který objednával neskladové zboží v tomto období), že vzhledem k celozávodní dovolené u výrobce se doba dodání může prodloužit. Takovou dobu dodání byste u stejného produktu našla u kteréhokoliv jiného prodejce, který by produkt neměl zrovna na svých skladech.

    Za nás jsme tedy opravdu udělali vše proto, abyste měla veškeré informace a mohla se tak rozhodnout, zda objednávku chcete zrušit nebo počkáte. Jsme moc rádi, že jste si vybrala druhou variantu a zboží již máte doma. Doufáme, že budete spokojená a případně upravíte hodnocení tak, aby bylo fér i vůči nám-

    Děkujeme za upřímnost.

    Tým Sedačky-Nábytek.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zatím nic nepřišlo takže hodnotíte nemůžu

    Reakce obchodu sedacky-nabytek.cz

    Dobrý den,

    20.8.2023 Vám byla objednávka již doručená.

    Můžeme Vás poprosit o úpravu hodnocení?

    Děkujeme, tým Sedačky-Nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nízká cena
    • Délka dodáni

    Zboží zcela neodpovídá fotografii, jediná dokumentace k výrobku je papírek s QR kódem, který Vás přesměruje na YouTube video v turečtině.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mela jsem objednanou pohovku s vynosem a montazi dodani do vanoc. 4 x jsem si musela volat, abych zjistila termín dodání. Když jsem po 2 měsících termín obdržela bylo mi v utery řečeno že pohovka dorazí v pátek. Nechala jsem tedy odvézt starou pohovku poté mi bylo ve středu sděleno, že nemají technika pro výnos a ať si někoho seženu jinak nemohou pohovku dodat. Když jsem argumentovala, že bohužel nikoho nemám, kdo by mi pomohl bylo mi oznámeno že pak tedy přivezou až v lednu. Kvůli této firme a jejich neserioznimu jednání trávíme vánoce na podlaze.

    • zboží je s výrobní vadou, prodávající nechce zboží vyměnit ani vrátit, pouze opravit, o opravu nemám zájem, zaplatila jsem za nové zboží, ne za zboží, které je s vadou a musí se hned opravit, jednání hrozné, musím řešit soudní cestou

    zboží je s výrobní vadou, prodávající nechce zboží vyměnit ani vrátit, pouze opravit, o opravu nemám zájem, zaplatila jsem za nové zboží, ne za zboží, které je s vadou a musí se hned opravit, jednání hrozné, musím řešit soudní cestou

    Reakce obchodu sedacky-nabytek.cz

    Dobrý den, paní Bedáňová, zboží dorazilo s uvolněnou nití u prošití. V reklamačním formuláři jste zvolila opravu nebo výměnu zboží, na to jsem vám odpověděl tím, že se bude muset zboží v obou případech stáhnout k výrobci na kontrolu. S tím jste nesouhlasila, protože chcete vyřešit reklamaci ihned a ne dle zákonem stanovené lhůty do 30 dní. Reklamace proto nemohla být vyřešena.

    S pozdravem
    Sedačky-Nábytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • hrůza nenakupujte opravdu vás nalákají na cokoliv
    • koukejte se jinde jsou to jen překupníci
    • jejich přístup na telefonu no říkáte si asi se špatně vyspala omyl

    doporučuji dávat i záporná stanoviska hvězdičky do mínusu nastavte to v dotazníku - nechci jim dávat půl hvězdy

    Reakce obchodu sedacky-nabytek.cz

    Dobrý den, pane Krupičko, omlouvám se Vám za komplikace, ale nemám žádné informace, že by bylo slíbeno něco, co nebylo splněno, jestli se něco takového stalo klidně nás kontaktujte na email - [email protected]. Avšak jestli jste pouze nebyl spokojen se zbožím byla možnost jej vrátit ve 14 denní lhůtě jako Vám umožňuje zákon.
    Stejně jako všechny ostatní obchody, které nakupují zboží od výrobců jsme pouze "překupníci", kteří prodávají zboží různých výrobců.

    S pozdravem
    Tým Sedačky-nábytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ceny
    • Dlouha doba dodani
    • Nekvalitni vyrobky

    Reakce obchodu sedacky-nabytek.cz

    Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost, snažíme se aby byla doba dodání co nejkratší například objednáváním většího počtu zboží na sklady nebo předobjednáváním zboží u výrobců, které by se nám už nevlezlo na sklad, bohužel jsou zde ale věci, které nedokážeme ovlivnit a tak se musí na některé kousky pár týdnů počkat.

    Co se týče kvality zboží, jestli byl na produktu nějaké defekt nebo problém, který se vám nezdál byla možnost vrátit zboží nebo můžete podat reklamaci kde se pokusí daný problém vyřešit.

    S pozdravem
    Tým Sedačky-nábytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dorazilo poškozené a jiné než byla objednávka. Reklamace se řeší pouze přes webové rozhraní a stále je bez vyřízení.

    Reakce obchodu sedacky-nabytek.cz

    Dobrý den, pane Štěpánku, podle objednávky vám bylo doručeno správné zboží. Ani jste při reklamaci nehlásil, že by vám bylo dodáno špatné zboží. V reklamaci byla hlášena poškozená látka na jednom z opěrných dílů, který se měl stahovat na opravu. Na poslední zprávu, která vám byla odeslána před 12 dny jste neodpověděl. Proto nebyla reklamace ještě vyřízena.

    S pozdravem
    Sedačky-nábytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Sedací souprava má diametrálně rozdílnou barvu, než na obrázku. Kvalitou snad horší než výrobky z Číny. Špatně ušité potahy, většina zcela křivě, nemluvě o šroubcích, které nesedí. Sedacka má rozviklané boky, že se o ně bojíte opřít. Spací plocha má po rozložení díru, protože díly sedačky spolu nelícují a mohla bych psala dále. Vyhozených 13 tisíc. Škoda, že jsem si nezjistila, že se vyrábí v Polsku. Už nikdy víc! Jediné co, tak dodrželi dobu doručení.

    Reakce obchodu sedacky-nabytek.cz

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace se zbožím. Zboží bylo opravdu poškozené, to se může stát. Při reklamaci kterou jste podala Vám byla možnost opravy zboží nebo sleva na poškození, které jste využila místo odstranění závad výrobcem. Sedací soupravy se kompletují ručně, může se tedy stát, že zboží bude vykazovat známky ruční práce.

    S pozdravem
    Tým Sedačky-nábytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sedačka měla jinou barvu, místo světle hnědé byla šedivá. Jedná se o polský výrobek, nešla sešroubovat, jelikož byla špatně navrtané otvory.

    Reakce obchodu sedacky-nabytek.cz

    Dobrý den, bohužel se nám v evidenci nepodařilo vyhledat reklamaci na vaše jméno.
    Jestliže byl se zbožím problém stačilo nám napsat a situaci bychom dali do pořádku.

    S pozdravem
    Sedačky-nábytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednání a komunikace ohledně dopravy bez problémů.
    • U sedačky stojící volně v prostoru při relativně lehkém opření o opěrák může dojít k převrácení celého opěráku se sedákem dozadu. Bude-li např. na sedačce ležet malé dítě, při převrácení se může dítě ze sedačky skutálet a způsobit si úraz nebo se může zranit osoba, která se o opěrák opře a opěrák se převrátí. Reklamoval jsem a dodavatel tvrdí: "Převrhnutí sedací soupravy je při běžném užívání nemožné, protože je jištěna vlastní váhou a váhou sedící osoby." Když na sedačce někdo sedí nebo je sedačka u zdi, skutečně k převrhnutí nedojde. Ale pokud je přístup k zadní straně sedačky jako u nás, tj. sedačka je umístěna v prostoru, lehce k převrhnutí může dojít. Dávám podnět k prošetření bezpečnosti sedačky na ČOI. Navrhoval jsem provedení zajištění proti převrácení, které bych si provedl třeba i sám. Bylo mně sděleno, že zásahem do zboží se ruší záruka.
    • Obchod nabízí za poplatek dočalounění zadní stěny sedačky a křesel -vzhledem k umístění sedačky v prostoru jsem si dočalounění objednal. Očalounění sedačky bylo provedeno tak, že mezi ukončením očalounění a bokem sedačky je mezera až 5 cm. Celá zadní stěna je viditelná a působí to velmi nevzhledně jakoby nedokončeně. Provedení jsem reklamoval a dodavatel se vyjádřil, že provedení je správné vzhledem k rozkládací funkci sedačky. Navrhoval jsem dočalounění dodělat např. odepínatelným způsobem (ještě v těchto místech zbývá dost látky čalounění, aby to bylo proveditelné). Provedu-li si sám, zásahem do zboží se ruší záruka.
    • Na rozdíl od slušné komunikace při objednávání a zajištění dopravy, reklamační pracovník vás jednou větou "odpálí", že je vše v pořádku a reklamační řízení ukončí. Nabízel jsem odstranění reklamovaných závad za určitých dohodnutých podmínek vlastními silami. Žádná vstřícná komunikace neexistuje a pouze sdělení, že zásahem do zboží se ruší záruka.

    Reakce obchodu sedacky-nabytek.cz

    Dobrý den, pane Hepnare,
    Jak Vám bylo již vysvětleno reklamačním oddělením, mezera mezi zády a bočky sedačky je proto, že u tohoto systému rozkladu není možné očalounit celý díl jako například u dodaných křešel, protože by nebylo možné sedací soupravu rozkládat, proto je zde mezera pro volný pohyb skládací části zboží.

    Co se týče bezpečnosti zboží vše splňuje požadavky EU k výrobě a užívání zboží.

    S pozdravem
    Sedačky-nábytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velmi příjemná operátorka a paní, která vyřizuje dopravu.

    Na objednanou sedačku jsme si počkali dva měsíce (bylo ale v podmínkách, takže jsme s delší dodací lhůtou počítali). Když konečně přišla, byla poškozená a navíc měla viditelnou vadu potahové látky - zajímalo by mě, jak - a zda vůbec - se dělá výstupní kontrola - takovou vadu by musel vidět i slepec. Začal tedy proces reklamace, kterým jsme byli doslova šokováni. Sedačka 3x2 metry, kterou nemáte logicky kam dát - tedy dost velký problém - pána z reklamací absolutně nezajímal. Na naší stížnost nikdo neodpověděl (později jsem zjistila, že pán z reklamací je i jednatelem této jakoby firmy). Přijeli si pro ni až za týden!! Naprostá nekomunikace ze strany reklamačního oddělení - jen nic neříkající pindy. Reklamace samozřejmě nevyřízena v zákonné lhůtě. Na odstoupení od smlouvy rovněž žádná reakce. Po odstoupení od smlouvy ale peníze vrátili včas a v plné výši. Paní z dopravy a paní operátorka ale velmi milé a snažící se naší situaci vyřešit - to abychom byli objektivní.

    Reakce obchodu sedacky-nabytek.cz

    Dobrý den, omlouváme se Vám za komplikace s vyřízením reklamace.
    Jestliže bylo zboží viditelně poškozené již při doručování měla jste nechat kurýra zboží doručit zpátky. V opačném případě je potřeba nahlásit reklamaci. Doručit zboží k reklamaci nebo v případě, že je to možné domluvit se na stažení zboží naším kurýrem. Bohužel z důvodů vytížení přeprav není ani jedna varianta možná okamžitě.

    S pozdravem
    Sedačky-nábytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    na obrázku sedačka krásná ve skutečnosti nic moc

    Reakce obchodu sedacky-nabytek.cz

    Dobrý den, omlouváme se Vám za komplikace se zbožím, vizualizace zboží na stránkách jsou vždy pouze ilustrační a mohou se od dodaného zboží mírně lišit.

    S pozdravem
    Sedačky-nábytek.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • dorá komunikace
    • nikde není uveden výrobce

    bohužel čínská výroba!!!!

    Reakce obchodu sedacky-nabytek.cz

    Dobrý den, naši výrobci pochází pouze z evropských zemí jako je Itálie, Francie, Polsko a další.
    Výrobce je možné vždy sdělit na dotaz přes naší zákaznickou podporu.

    S pozdravem
    Sedačky-nábytek.cz

  • Nemohu obchod doporučit, zboží ještě nedotazilo.

  • Naštěstí jsem sedačku nezaplatila dopředu, bohužel jsem si dřív nepřečetla recenze... V den,kdy byli domluveno, že bude sedačka přivezena volal řidič, že kolem třetí je u nás.. Pak už se nikdo neozval, žádná omluva nic... Den nato jsem objednávku zrušila...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • pohovka poškozená a bez nožiček
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Při objednání super starost
    • Při reklamaci nožiček od gauče nezájem a bez komunikace