Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Rozhodně nedoporučuji. Od srpna 2021 se snažím řešit s obchodem reklamaci, kdy mi bylo k obývací stěně doručeno špatné sklo. Na dotazy většinou nikdo neodpovídá. Na mých cca 10 dotazů jsem dostala snad 3 odpovědi. ale stále se nic nevyřešilo. Momentálně na poslední dotaz opět žádná reakce. Jsem velmi znechucena a určitě si v tomto eshopu už nikdy nic nekoupím.

  • NEDOPORUČUJÍ!!!!!!!

    Firmu absolutně nedoporučují!!!!!
    Když uděláte větší objednávku musíte zaplatit zálohu, dokud není zaplaceno, tak se zboží neobjedna... To není problém, vše jsme zaplatili a objednávka se začala vyřizovat.
    Zboží nám bylo doručeno zhruba tak jak mělo..
    Bohužel Nám jedna skříň byla doručena poškozena a tím začalo spousty problémů.
    1. Reklamace se vyřizuje pouze e-mailem a pan na druhé straně si vybírá kdy a jestli vůbec Vám odpoví..
    2. Celá komunikace šílená.
    3. Poškozena přišla jedna skříň, která byla rozdělena do třech krabic z toho jedna krabice byla celá poškozena. Bohužel, než pan na druhé straně pochopil, že se jedna o celou poškozenou krabici vyměnili jsme si několik úplně zbytečných e-mailu kde po me chtěl označení poškozených dílu. Tak jsem se mu všemi prostředky snažila vysvětlit, že nebudu rozbalovat zbylé dvě krabice, abych přišla na to co se jak jmenuje, že dodavatel určitě vše bali stejně a ví co je obsahem které krabice (krabice je označena názvem zboží a číslem krabice 1/I., 1/II. atd...)
    4. Teď už více jak 14 dní nereaguje na žádný e-mail, na telefonním čísle které je na stránkách uvedené sedí paní s ukrajinským přízvukem, která pry na kolegů má také pouze e-mail a vše zaurguje. Bohužel asi zbytečně, protože pan Lach stejně neodpoví...

    Dovedu pochopit, že se zboží přepravou, nebo čímkoli poškodí. I to, že je období kdy mají dodavatele, výrobci dovolenou a komunikace vazne. Ale to, že nejsou schopni odpovědět, že třeba ještě nemají informace, nebo cokoli to asi ne. Pan je arogantní!!!!

    Opravdu nedoporučují nic!!!!

  • Absolutně nedoporučuji ... na gauč jsme čekali 18 týdnů. Po 3 týdnech vykazuje gauč 5 různých závad (vytrhávají se šrouby, vlní se sedák, pářou se švy, odpadává a viklá se bok, čelní strana sedáku se propadává dolů). Obchodník odpovídá přes jejich portál průměrně jednou za 4 dny. Po odeslání fotek mi tvrdí, že je zjevná závada jen jedna. Později mi bylo přislíbeno, že se ozve někdo z reklamací, abychom si domluvili odvoz gauče k reklamaci a po 14ti dnech řešení reklamace stále žádný telefonát. Kdyby se mne kdokoli zeptal, zda si tam má něco koupit, tak mu řeknu, že V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ!

  • Doporucuju! Rychle dodání, příjemný personál, dopravce který sedačku přivezl byl milý a pomohl mi aspoň před dveře sedačku složit. Domluva po telefonu taky velmi ochotná a příjemná paní .

  • Dnes jsem do vašeho obchodu volala, zvedla to ne příliš příjemná paní a na mé dotazy ohledně nožek postele penny reagovala slovy : nebudu s vámi diskutovat, je to tak jak říkám... nohy jsou 7 cm ( i když na obrázku je viditelné že musejí být nižší, jelikož čelo postele je 5 cm široké a nohy jsou cca poloviční.... Na dotaz zdali nemají přiřazen špatně obrázek k danému typu postele nereagovala vůbec a zopakovala stejnou větu.

    Stejná reakce více než podrážděná byla na dotaz boxspringu, kde uvádítě cituji:

    Základním prvkem je masivní spodní rám postele, tvořený primárně pružinovým systémem a dřevem. Ten nahrazuje absenci spodního roštu a slouží jako ortopedická podpora a ventilační podklad pro nosnou matraci.

    Se slovy že v boxu žádné pružiny nejsou a že jsem vše špatně pochopila, tedy jsem jí toto odcitovala a zeptala se, co přesně na tom špatně chápu... odpověd: nebudu o tom s vámi diskutovat!!!
    Děkuji pěkně za takové informace, žádné zboží si rozhodně nekoupím

    • abych ještě upřesnila volala jsem dnes 9.4.2019 ráno v 8:11 na tel 774506506