Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Anonym: Nerada se někde registruji, tak jen, aby tady zas nebyla sáhodlouhá diskuze o anonymu Jana Hanousková Benátky nad Jizerou

  • Jan: Musím souhlasit s Janem.Nerada se tedy zapojuji do těchto diskuzí, protože co názor,to originál.Ale v tomto obchodě nakupuji už nějaký ten rok, takže jsem už vychytala i velikosti, aby mi vyhovovaly.Stalo se jen jednou,že jsem nějak špatně odhadla velikost bot pro mou dceru, ale vzhledem k tomu,že to byly botky za necelé 2 stovky,ta jsem to neřešila a prodala je kamarádce se slevou.Můžu tady zveřejnit svůj názor i díky své zkušenosti, neboť jsem pár let pracovala v internetovém obchodě.Ten,kdo zvedá telefony a vyřizuje maily je vždy první na ráně, aby si na něm někdo schladil žáhu. Přitom to ani nemusí být ten člověk, který by za nějaké chyby mohl.Prostě na této pozici můžou pracovat lidi, kteří mají nervy ze železa a velkou dávku psychologie a trpělivosti.Nechci se zastávat jen obchodů, leckdy má zákazník na reklamaci a nespokojenost právo.Ale na druhou stranu....,to,co lidi občas posílají zpět do obchodů a reklamují, tak to je fakt nechutné!!! Boty, u kterých za 2 měsíce vyprší záruční lhůta a které zákazník zašle zpět poté, co v nich nejspíše kydal hnůj. Školní batoh ještě se zbytky svačiny, oblečení plné chlupů od psích miláčků....,no mazec.Pochopila bych, kdybych prodávala své vlastnoruční výrobky,že se po mě některý ze zákazníků bude "vozit", pokud nebude spokojený. Ale tady se prodává výrobce.A kdo je nespokojený, tak ať nakupuje pouze v kamenných obchodech,kde si může zboží prohlédnout a "ohmatat".Mně internetové obchody maximálně vyhovují a Royaloutlet je jedním z nich.Doba dodání, která je tady taky trochu trnem v oku je jak kdy.Většinou jsem zboží dostala do 7 dnů.Pokud objednávám něco, co je určené jako dárek, objednám s dostatečným předstihem.Na ostatní si klidně počkám, protože jsem si to vybrala a prostě to chci.Dodavatel je svázaný spoustou věcí, díky kterým nemůže dodržet dobu dodání.Ať už jsou to zásilky ze zahraničí, nedodržená doba dodání přepravců... Ale kdo za to pak může? Dodavatel.Zajímavé je,že někteří tady vyhrožují a píší negativní recenze, jak už nikdy Royal a ve finále v diskusi najdu, jak se ty samé řeči od zřejmě stejného zákazníka opakují zase další rok.Pokud budu někde nespokojená,už tam nic neobjednám.Dřív nebyly žádné internetové obchody, na vše jsme si šli pěkně vystát frontu a když bylo v lahůdkách z 10dkg šunky s úsměvem sděleno - můžu nechat 18? tak s tím 99% souhlasilo.Nikdo si nestěžoval.Počítám s tím,že když si objednávám něco tzv. na blint, tak že to prostě nemusí být úplně takové, jaké se mi to zdá.Tento obchod bych klidně a beze strachu doporučila.Spousta mých známých v něm také již nakupuje
    Janiha

  • No, tento obchod navštěvuji už nějaký ten pátek a nikdy jsem nemohl říct, že by mi něco přišlo špatně. Ano, jednou jsem si koupil boty a byly mi příliš velké. Ovšem bylo to moji chybou neboť jsem si tu velikost objednal a jako slušný a morální člověk jsem je tedy prostě zaplatil a prodal je dál. Pak si objednal nové ve správné velikosti. Lidi, prosím Vás, než někam na někoho začnete házet špínu, podívejte se nejdříve na sebe a své chyby. Rozebíráte tady vrácení peněz, ale proč zboží většinou vracíte? Protože neznáte své míry, jste při výběru či potvrzení nepozorní nebo prostě jen si objednáváte zboží, u kterého sami víte, že Vám může a nemusí padnout. Já mám třeba taky problém s typem oblečení jako třeba kalhoty. Sice mám standartní velikost, ale z 10ti vybraných mi sednou jedny. Proč? No protože prostě mám tvar hýždí specifický a ne každé mi sednou. A tak je kupuju v normálním obchodě, kde si je mohu vyzkoušet, ač mě to mrzí protože kdyby to tak nebylo, klidně si je objednám v tomto obchodě jako asi polovinu svého šatníku. Takže objednávám jen věci, které vím, že nemusím nijak moc zkoušet a pak tedy nepotřebuju zboží vracet. Přemýšlejte prosím, než kliknete na to tlačítko "DOKONČIT OBJEDNÁVKU".
    A co se týká posledního příspěvku o komunikaci se zákazníky, nic špatného jsem na ní neobjevil. Prodejce se pouze seriózním způsobem brání pomluvám a křívým nařčením. Jako obchodník s elektrotechnikou to také dělám. Jsme jen lidé a to, že jste zákazníci pro nás znamená, že Vám vyjdeme jakkoliv vštříc v rámci etiky a slušnosti. Jestliže mi ale přijde do obchodu zákazník, který na mě spustí už od dveří sprostě a navíc ještě v podstatě bez vážné příčiny nebo pokud si ji způsobil sám svou chybou, zákonitě mne to také vytočí a to zvlášť pokud nedokáže tuto chybu uznat. Nikdo nejsme dokonalý. Takže, tím vším chci říct, chce to jen rozum a rozvahu při nákupu, pak nebudete mít problémy. S pozdravem Jan

  • Penize nevrati v zakonem stanovene lhute a jeste na Heureku pisi slinty o nejakych jejich lhutach, coz zakazniky opravdu nezajima.
    Za nektere odpovedi k hodnocenim zakazniku by se meli stydet... ona se spatna kritika spatne snasi...
    Meli by se naucit jak se zakaznikem, i nespokojenym, komunikovat.

  • Dobrý den, jak je možné, že mi stále nebyly vráceny peníze za zboží, které jsem vrátila? Již jste 12. den v prodlení s platbou. Jen připomínám, že Vaší chybou jste mi zaslali jiné zboží než jsem si objednala. Dle diskuze na Heurece ovšem koukám, že nevrácení peněz či vrácení až po několika urgencích je Vaší běžnou praxí.

  • Udělil jsem v poslední době doporučení na nákup, ale jen proto, že mi objednávka dorazila...jinak dvě trika dorazili každé zvlášť= dvakrát poštovné...jedno jsem vracel koncem listopadu a do dneška mi nepřišly peníze...

  • Dobrý deň
    tovar som vobec nedostala prešli už asi 2týždne a nič , prišiel mi mail že mám ohodnotiť objednávku ale ako ked nic neprislo ?

  • Ajk

  • Dobry den,
    jednalo se o objednavku 11354480. Penize dnes byly vraceny na ucet. Nestalo se tak ale prvne! Pokazde mi penize vratite az po mych urgencich a vyhruzkach. Nechapu, ze jsou ostatni zakaznici spokojeni. Odpoved na muj email odeslany 5.8. jste se uracili odpovedet az 9.8.! Takze se nezlobte, ale je v tom sakra moc vasi LAXNOSTI. Sest let pracuji v internetovem obchode, ale tohle bychom si k nasim zakaznikum v zadnem pripade nedovolili. - svych zakazniku si vazime. Kazdopadne Vam dekuji za spatnou zkusenost s vasim e-shopem a priste se obratim radeji na vasi konkurenci. Myslim, ze u vas jsem penez nechala uz dost.
    Vase byvala zakaznice (velice nespokojena). Dolezalova A.

  • Dobry den,
    jednalo se o objednavku 11354480. Penize dnes byly vraceny na ucet. Nestalo se tak ale prvne! Pokazde mi penize vratite az po mych urgencich a vyhruzkach. Nechapu, ze jsou ostatni zakaznici spokojeni. Odpoved na muj email odeslany 5.8. jste se uracili odpovedet az 9.8.! Takze se nezlobte, ale je v tom sakra moc vasi LAXNOSTI. Sest let pracuji v internetovem obchode, ale tohle bychom si k nasim zakaznikum v zadnem pripade nedovolili. - svych zakazniku si vazime. Kazdopadne Vam dekuji za spatnou zkusenost s vasim e-shopem a priste se obratim radeji na vasi konkurenci. Myslim, ze u vas jsem penez nechala uz dost.
    Vase byvala zakaznice (velice nespojena). Dolezalova A.

  • Dobrý den,
    pod nikem Ajka nikoho takového nemáme. Veškeré vratky jsou průběžně vyřizovány a se zákazníky je vždy kladně komunikováno, jen u Vás se to nějak nedaří. Prosím Vás tedy o zaslání čísla objednávky nebo Vaše celé jméno, abychom toto mohli již definitivně dořešit. Nevím, kde se stala chyba, ale opravdu to není způsobeno naší laxností!
    Děkujeme za pochopení a věříme, že vše dořešíme k oboustranné spokojenosti
    Team Royaloutlet

  • Takze obchod opet neprekvapil. Je to jiz vice nez 30 dni a penize opet nejsou vraceny na mem uctu. Pokud je v patek nebudu mit zpet, predam celou zalezitost COI. Pokuta bude jiste vetsi nez moje castka za vracene zbozi.
    Ajka

  • Dobrý den,

    opět mi nebyly vráceny peníze. Již je to 33 dní a stále nic. Žádám o vyjádření jak se tato situace bude řešit.

    Opět mi na emaily nikdo nereaguje!

    Opravdu neskutečný přístup ke svým zákazníkům. :(

    AD

  • Ajka: Dobrý den, veškeré platby se 100% vyřizují a Vaše je zde zahrnuta k proplacení, tak nemusíte mít strach.
    Za zpoždění se omlouváme.
    děkujeme za pochopení

    Team Royaloutlet/Justoutlet

  • Dobrý den,

    dne 14.2.2013 jsem Vám odesílala zpět peníze, ale do dnešního dne, tj. 22.3.2013 mi nebyly vráceny!

    Na mé emaily již nikdo nereaguje. Ráda u vás nakupuji, ale toto mě opravdu neskutečně odrazuje!


    Děkuji za Vaši reakci. AD

  • fifink4: Dobrý den,
    ano, toto by se mělo 100% stihnout.
    hezké svátky
    Team Royaloutlet

  • Dobrý den, dne 2.12. jsme si u ROYALOUTLET objednala zboží, ale stále nebylo ani odesláno.Posílala jsme e-mail, ale nikdo mi na něj neodpověděl, tak to zkusim přes toto diskusní forum.Číslo objednávky je 11250014.Ráda bych měla zboží do Vánoc jeliko to má být dárek. Děluji za odpověd

  • Justoutlet:
    Dobrý den pane Svačina,
    včera jsem si nechal Vaši reklamaci vyject a dnes byla proplacena z České Spořitelny, tedy nejpozději zítra ji musíte mít na účtu.
    Věřím, že vše bude OK a Vás poprosím o potvrzení přijetí, abychom vše mohli oboustranně vypustit.
    Děkuji a přeji Vám příjemné prožití Vánočních svátků
    Team Royaloutlet

  • 23.11. mi zaslala pí. Matoušková mail, s tím, že reklamace byla uznána a mám zaslat bankovní spojení. To jsem obratem učinil. Dnes máme 3.12. a na účtě žádná došlá platba. Pane Šikl přijímám vaší nabídku s osobní pomocí, jak uvádíte o pár řádků níže. Děkuji.
    Martin Svačina, toho času nespokojený zákazník.

  • JUSTOUTLET.CZ: Reaguji na reklamaci, která vám byla zaslána 17.10. a to sportovní obuvy značky Adidas. Co se týče telefonů, pochopím, že s jedním máte problémy, ale na druhý, vámi vedený jako telefon přímo pro reklamace jsem se nedovolal tři dny a to z toho důvodu, že jej nikdo nezvedl. A mobil mi pí.Šiklová, vedená jako "provozovatel" několikrát zavěsila, aniž by ho zvedla, natož, aby mi zavolala jedinkrát zpět. Jen chci říct pane Šikl, že "Vánoční boom" jsem zažil několikrát, ale pokud by společnosti ve kterých sem pracoval zjistili, že mám takový přístup , již bych měl Vánoce o pár týdnů dříve, bohužel bez práce. Pevně věřím, že se stav věci rychle vyřídí. Zatím jsme na 36. dnech ode dne, kdy vám byla reklamace poštou doručena.