• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Obraz se mi bohužel nelíbí, čekal jsem lepší rozlišení, bohužel ho nevyužijí a jsem zklamán.

    Reakce obchodu Remaart

    Dobrý den, je nám velmi líto, že nejste s obrazem spokojený, bohužel jste se nám neozval, máte nárok na vrácení nebo výměnu zboží do 14ti dní. Pokud budete chtít této možnosti využít, samozřejmě Vaší reklamaci kladně vyřídíme. S pozdravem, Petra Mačurová.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • našla jsem fototapetu kterou jsem hledala
    • nákup uskutečněn 20.3.včetně okamžité platby
    • 27.3. zpráva, že se objednávka připravuje
    • dodací doba 10 pracovních dnů
    • pokud splní podmínky zboží obdržím 9.4.

    již zodpovězeno
    zkušenosti s tímto obchodem nemám
    nedoporučuji
    dodací lhůta je velmi dlouhá,informace po sedmi dnech, že se zboží připravuje dlouhá doba
    další informace o dodání zboží dlouhá doba doufám, že termín dodrží
    doporučuji častější komunikaci se zákazníkem
    zákazník vůbec neví na čem je!

    Reakce obchodu Remaart

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Dodací doba je uvedena vždy u produktu, bohužel nemáme vše skladem, kvůli širokému sortimentu to opravdu není možné, a proto vždy uvádíme dodací dobu, kterou se snažíme dodržet (pokud nenastane např. problém při výrobě, což nelze ovlivnit, o tom ale vždy informujeme). U fototapety je uvedeno 10 dní (pracovních). Ihned po odeslání objednávky přijde email o jejím přijetí, to znamená den, kdy se zakázka dává do výroby, po týdnu vždy ještě jednou zákazníka obesíláme emailem aby měl informaci o tom, že se jeho objednávka připravuje. Další email zasíláme při vyřízení objednávky a následující při jejím odeslání. Zároveň je přepravní společností zaslána sms s termínem dodání. Opravdu mi toto přijde jako dostačující komunikace z naší strany. Doufám, že s fototapetou budete spokojená.
    S přáním hezkého dne, Petra Mačurová.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dodací lhůta.

    Reakce obchodu Remaart

    U každého obrazu vždy uvádíme dodací dobu ( v tomto případě dva týdny), při tak velkém výběru motivů nemáme vše skladem a obrazy vyrábíme na objednávku, proto delší dodací doba. Zákazník je ještě vždy po objednání informován emailem o době dodání. Tuto dodací dobu jsme dodrželi. Hezký den, Remaart.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Přehledný web, zvláštní zboží, které se jinde nedá sehnat.
    • Pomalá doprava.

    Obchod v pořádku, ale zboží docela nekvalitní. Musela jsem si ho sama ještě ten den upravit, ve stavu,v jakém bylo dodáno nefungovalo. Mohla jsem ho sice reklamovat, ale rozhodla jsem se to nehrotit. Po zkušenosti už bych asi nekoupila.

    Reakce obchodu Remaart

    Jednalo se o nástěnné kulaté hodiny, bohužel se zákaznice neozvala s tím, že by hodiny nefungovaly nebo byly nekvalitně vyrobené, samozřejmě je třeba dodat baterii, která není součástí balení a je to také uvedeno v popisu. S omluvou jsme také informovali o pozdržení v dodání. Nástěnné kulaté hodiny nám vyrábí česká firma na objednávku, nevím tedy co na nich bylo nekvalitní. Hezký den, Remaart.

    • ....
    • .............

    ..............

    Reakce obchodu Remaart

    Zákazník objednal s dodáním na Slovensko, v obchodních podmínkách máme uvedeno, že na Slovensko zasíláme pouze s platbou předem na účet, pán přesto zvolil dobírku a výši dopravy jako při dodání do ČR, zaslali jsme mu email s veškerými informacemi, bohužel na tento email nereagoval, také jsme se pokusili kontaktovat telefonicky, bohužel také žádná reakce. Objednávka ze strany zákazníka nebyla stornována. Mrzí nás tedy hodnocení zákazníka, opravdu je vše jasně popsáno už při samotném nákupu a dokončení objednávky. Remaart.