• Obchod zboží inzeroval jako skladem, ale najefnou zjistil, že není a nebude. Nic však neoznámil a reagoval až na moji upomínku.

    Nedoporučuji, uvádějí nepravdivé informace.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    bohužel nám dodavatel u této položky uváděl mylné informace a z naší strany se Vám nikdo včas neozval, za což se omlouváme. Občas se bohužel v počtu 50000+ produktů toto stane, ale snažíme se to zlepšovat, abychom tyto situace omezili na minimum. Mrzí nás Vaše špatná zkušenost.

    S pozdravem,
    Martin Šlauer, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dodací lhůta

    zatím nemohu hodnotit, zboží ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    před svátky jste si objednal koberec, který se vyrábí na míru. Objednávku jsme potvrdili hned po svátcích, jelikož přes svátky měl dodavatel celopodnikovou dovolenou, poté inventuru. Nicméně již funguje, tedy předpokládám brzké doručení.

    Svátky to vždy zkomplikují, což jistě chápete.

    S pozdravem,
    Martin Šlauer, zákaznická podpora, [email protected]

    • Dosud jsem zboží neobdržela. Sice na objednávku reagovali rychle, ale doposud zboží nemám.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý cen,

    zboží včera obcházelo, tedy už jej nejspíše máte. Přes svátky měl dodavatel zavřeno a po svátcích inventuru, tedy se dodání protáhlo, za což se omlouváme.

    Děkujeme.

    S pozdravem,
    Michal Sitek, zákaznická podpora, [email protected]

  • Objednávala jsem dceři věci na karneval.
    Jedna položka a to korunka přišla viditelně zdeformovaná už od výrobce (prakticky nepoužitelná), což musel ten, kdo zboží balil, dobře vidět. Jelikož náklady na vrácení by byly větší než hodnota zboží, zboží jsem nevracela. Jelikož toto jednání považuji za neseriózní a to přes internet nakupuji opravdu hodně, už si z tohoto e-shopu určitě nic neobjednám.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za dodání nekvalitního zboží. Korunka, kterou popisujete stojí 16 Kč, tedy se jedná o jednoduchý výlisek, který se vyrábí ve velkém. Je takto i balený, tedy se možná jednalo o vadný kus v sérii, čehož jsme si při balení nevšimli. Provedeme kontrolu tohoto zboží, zda zde není více "nekvalitních kusů" a ty vyřadíme.

    Budeme Vás kontaktovat a částku za tento produkt Vám vrátíme na účet. Omluva a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Jiří Buchta, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • nekomunikuje, na zbozi ktere je skladem cekam uz pres mesic. placeno pred mesicem prevodem z uctu.

    podvodnici

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    při kontrole objednávky jsem zjistil, že nebyla spárovaná platba, za což se omlouváme. Dle tel. domluvy zboží zasíláme v nejbližších dnech.

    Omlouváme a děkujeme za pochopení.

    Děkujeme.

    S pozdravem,
    Michal Sitek, zákaznická podpora, [email protected]

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velmi...velmi dlouhá dodací lhůta.

    Pokud chcete čekat, čekejte.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    dlouhá dodací lhůta je u produktu uvedena. Trochu to zkomplikovali ještě Vánoce, ale kolega Vás o cca termínu informoval.

    Toto zboží je exkluzivní a jde ze zahraničí, tedy kdo jej chce, musí počkat.

    S pozdravem,
    Michal Sitek, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlá komunikace se zákaznickou podporou, dovolal jsem se hned napoprvé a bez čekání a složitých automatizovaných systémů.

    Objednal jsem si nástěnný kalendář, který potřebuji k práci. Kalendář jsem platil převodem ihned po dokončení objednávky. Pak se nic nedělo. Objednávka v systému nevykazovala změny. Nikdo mě nekontaktoval!!! O osm dní později mi došla trpělivost a kontaktoval jsem zákaznický servis já. Telefon zvedli po druhém zazvonění (a to bych hodnotil pro změnu velmi pozitivně), prověřili a překvapili :-( Zboží bylo údajně vyprodáno již při objednání. Zda vůbec bude nové, údajně nevědí. Jak je vůbec možné, že mě nechali platit za něco, co nemají a ani neví, zda mít budou? Domluvili jsme se tedy na stornu objednávky. Potvrzení zaslali na email obratem. Třetí den po stornu však peníze stále nemám zpět na účtu. Jediné, co bych hodnotil jako profesionální, je zákaznický servis. Objednávka č. 1450722792.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den pane Dušane,

    vše co píšete je pravda. Bohužel jste objednávku realizovat v nejhorším možném termínu a to 21.12.2015, tedy pár dní před Štědrým dnem, kdy eshopy i dodavatelé mají největší špičku. Kalendář se v den objednání vyprodal a dodavatel nám nebyl schopen v tuto špičku říci reálný termín dodání, po urgencích prý možná bude ještě pár kusů začátkem roku, ale ani to není jisté, je to sezónní zboží a těžko se bude pak již prodávat.

    Tedy ano, pochybení u nás, že jsme nedali vědět, ale opravdu to bylo způsobení datem objednání, kdy jsme vyřizovalo stovky jiných objednávek - primárně vánočních dárků a Vámi objednaný kalendář za 30 Kč jsme opravdu asi neřešili s prioritou.

    Nicméně se omlouváme!

    S pozdravem,
    Martin Šlauer, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace, nedodržení dodací lhůty

    Velký zmatky

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den Petře,

    za zmatky se omlouváme, ve Vánoční špičce jsme bohužel objednávku nezvládli realizovat včas. Dodavatel jednoduše nestihl dodat v termínu, jak běžně mimo špičku umí. Toto reálně neumíme odhadnout (jak bude dodavatel ve špičce fungovat, jak budou fungovat přepravci apoc.), jinak bychom dostupnosti u produktů změnili.

    Za komplikace se omlouváme.

    S pozdravem,
    Michal Sitek, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace se zákazníkem.

    Objednala jsem zboží označené jako "skladem" a teprve po tel. urgencích jsem zjistila, že není a nebylo.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    bohužel jsme u tohoto produktu měli špatná data od dodavatele, tedy nastaly zmatky, za což se omlouváme.

    S pozdravem,
    Michal Sitek, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné výhody , nulová komunikace.
    • Komunikace se zákazníkem , tragická dodací lhúta.
    • Po více než 2 týdnech zaplacené zboží nedorazilo !!!

    Katastrofa , nestíhají v období kdy všichni ostatní personálně posilují tento obchod bohužel nebyl schopen reagovat na předpokládanou zvýšenou poptávku zákazníků.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den pane Romane,

    posily jsme měli, ale opravdu vidím, že se vaše objednávka nezačala vyřizovat. V pondělí od kolegů zjistím, v čem je problém a ozveme se.

    28.12.2015 - doplnění k odpovědi: Dnes expedujeme. Chyba byla v nespárování platby, kdy jsme ji ve Vánočním shonu asi přehlédly. Jako omluvu zasíláme malou pozornost.

    S pozdravem,
    Michal Sitek, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoliv mi přišlo potvrzení, že kalendář dodají - tak jsem se sama musela ptát a informovat , kdy mi zboží bude dodáno a až na základě toho mi bylo řečeno, že se jedná o starý kalendář, který zapomněli stáhnout z prodeje a tudíž mi jej nemohou dodat. Kdybych se zřejmě sama neptala, tak čekám dodnes.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den paní Markéto,

    dodnes byste nečekala, určitě bychom se ozvali (pravda, Vánoční špička nám reakce trochu zhoršila). Bohužel se v našem počtu produktů stane, že neuhlídáme tisíce produktů našich dodavatelů, zda tam nemají chybu.

    U kalendáře za 33 Kč to neberu jako velké drama. Nicméně se za to omlouváme.

    S pozdravem,
    Martin Šlauer, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    zboží na Vás od 19.12. čeká na Uložence. Za prodlevu se omlouváme, dodavatel dodal se zpozděním - Vánoční špička. Za což se omlouváme.

    S pozdravem,
    Michal Sitek, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Za 14 dní zboží ještě nedorazilo.
    Tak není co hodnotit.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    dne 16. 12. 2015 19:23:07 byla zásilka byla předána přepravci k doručení. Od té doby to tam bohužel visí beze změny. Tedy předpokládám, že Uloženka nebo DPD balík ztratila, což už se nám stalo vícekrát :( Vánoční sezónu totálně Uloženka nezvládla, více problému jsme s nezažili.

    Dva dny před Vánoci dokonce rozvázali spolupráci s Mountfieldem, což nám nikdo neřekl a dnes jsme museli všechny objednávky měnit, ať to lidem nějak doručíme. Zde je stav vaší zásilky. Zítra zkusíme dopátrat, kde se balík nachází.

    Historie zásilky (sledovat zásilku na webu přepravce)
    16. 12. 2015 19:23:07 Zásilka byla předána přepravci k doručení.
    16. 12. 2015 18:01:11 Zásilka přijata na depo.
    15. 12. 2015 14:28:22 Čekáme na doručení zásilky.
    15. 12. 2015 14:28:22 Data o zásilce vložena do systému.

    Omluva, ale za toto my nemůžeme.

    S pozdravem,
    Martin Šlauer, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zboží jsem objednala 7.12 a ihned uhradila. Po několika dnech nulového progresu jsem zboží urgovala, bylo mi řečeno že jedna věc není dostupná, domluvili jsme se že jí z objednávka vyjmou a pošlou ostatní. Zboží doposud nedorazilo :-(

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    zboží bude odcházet v pondělí, v úterý jej máte u Vás.

    S pozdravem,
    Michal Sitek, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednávala na konci listopadu. Dnes (18.12) zásilka dorazila. S jedním zásadním problémem. Na úplně jinou uloženku než jsem požadovala!!! Požadovala jsem zboží doručit do valašského Meziříčí a místo toho dorazilo do Ostravy. Musela jsem dnes jet kvůli jednomu pitomemu balíku do Ostravy, protože už jsem neměla odvahu čekat jestli by ho do vánoc stihli přeposlat

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    u objednávky vidím požadavek na změnu výdejního, ale netuším, proč to skončilo v Ostravě. Zřejmě pochybení na naší straně, za což se velmi omlouváme.

    S pozdravem,
    Martin Šlauer, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží bylo nekvalitní, na dotaz k reklamaci mi nepřišla odpověď.

    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    při Vánoční špičce jsme nestihli reagovat, denně řešíme stovky emailů, dotazů apod. Vše je však uvedeno detailně na eshopu, tedy stačí(lo) postupovat dle pokynů.

    S pozdravem,
    Martin Šlauer, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nevím
    • lhůtu dodání zboží

    osm dnů od objednávky nemám zprávu, kdy bude doručeno

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    vaše nášlapy jsou ve výrobě, ale dodavatel je teď velmi vytížen díky Vánocům, taktéž my, tak jsme asi zapomněli informovat o zdržení. Omlouváme se. Kolegovi, co to má na starost dávám vzkaz, ať se Vám ozve a upřesní datum dodání.

    S pozdravem,
    Martin Šlauer, zákaznická podpora, [email protected]

    • špatná komunikace

    jsem zklamaná

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    bohužel se jednalo o koberec ze zahraničí a zde nám dodavatel sdělil problém s dostupností až velmi pozdě. Proto se to celé nepodařilo, za což se omlouváme.

    V naší nabídce koberců je mnoho koberců ze zahraničí, aby byl pestrý výběr a občas se vyskytne problém viz Váš případ. Bohužel to zatím není v našich silách vylepšit.

    Omluva a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Martin Šlauer, zákaznická podpora, [email protected]

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.