• Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nízká cena

    Zboží jsem objednala zaplatila online platbou.Po napsání emailu jsem se dozvěděla že zboží není dostupné ani u prodejce. Vrácene peníze ještě bohužel nedorazily.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den Lucie,

    omlouváme se za zdržení. Tento měsíc jsme se stěhovali do nových prostor a zároveň spustili novou verzi eshopu, tak to bylo trochu hektické období. Vrácení platby prověřím a případně pourguji.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Michal Sitek, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velmi dlouha doba dodani

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    zboží jste si objednal 8.6. večer, platbu jsme obdrželi teprve 13.6. a poté začali objednávku vyřizovat. Zboží je od externího dodavatele (u dostupnosti produktu zohledněno), tak to trvalo déle. Omlouváme se, ale kdyby platba dorazila dříve, celé by se to urychlilo.

    Nicméně děkujeme za zpětnou vazbu. Máme teď čerstvě novou verzi eshopu, kde odlaďujeme automatizaci některých procesů, kde je i automatické vystavování vydaných zálohových faktur, automatická urgence úhrady, párování plateb atd., tedy i Vaše recenze je pro nás impulz k vylepšení.

    Děkujeme.

    S pozdravem,
    Martin Šlauer, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné je to aušus.
    • Všechny negativní

    Je to ztráta času!!!!

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za zdržení s vyexpedováním zboží. U dodavatele nastaly komplikace a bohužel nám nedal vědět. Zboží nakonec bylo expedováno a již by mělo být u Vás. Děkujeme.

    S pozdravem,
    Martin Šlauer, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • žádný
    • nebyla částečně s montovaná koloběžka.Hlavně kola .

    nakoupit a co nejrychleji prodat.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den paní Hano,

    moc nás mrzí, že nejste spokojena. Většina koloběžek se dodává v nesmontovaném stavu a to kvůli přepravě a velikosti balení.

    Pokud nejste spokojena, spojte se s naší zákaznickou podporou a zkuste se domluvit na dalším postupu při případném vrácení zboží.

    Děkujeme.

    S pozdravem,
    Martina Kovaříková, zákaznická podpora, [email protected]


  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala a zaplatila. Nic nepřišlo. Když jsem to urgovala, sdělili mi, že zboží nemají skladem, ale že za týden dorazí a hned ho pošlou. Nic nepřišlo a už se ani neozývají a nereagují na email. Nemám tedy ani peníze ani zboží!

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den Lucie,

    omlouváme se za vzniklé problémy, ozveme se Vám a vše dořešíme. Tento víkend jsme stěhovali celou firmu a tak tu máme trochu zmatek a honičku, nicméně už se to uklidňuje, tak už se zase dostáváme do normálu.

    Nicméně se moc omlouváme za vzniklé potíže a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Martin Šlauer, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Obchod nehodnotím, tam bylo vše v pořádku.
    • Hodnotím zboží, které se absolutně neslučuje s vyobrazeným nabízeným obrázkem. To co přišlo mě šokovalo... Kus silonové hadry, která se za kostým ani nedá použít a to nemluvím o čepičce. Nepoužitelné. Jsem velmi zklamána.

    Neměl by prodávat něco o čem není přesvědčen, že je v pořádku...

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den Táňo,

    děkujeme za zpětnou vazbu, byť v tomto případě negativní. Produkt prověříme a případně stáhneme z nabídky. Pokud je zboží nevyhovující zkontaktujte nás a domluvíme se na vrácení zásilky a peněz.

    Děkuji.

    S pozdravem,
    Martin Šlauer, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Slibuje dodání do 4 pracovních dnů, ale zboží, i přes to, že je uhrazeno, nebylo ani po týdnu dodáno. Obchod sám nekomunikuje.

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den Květo,

    omlouváme se, ale došlo k pochybení u našeho dodavatele. Naše zákaznická podpora Vás již o situaci informovala. Budeme nadále v kontaktu.

    Omlouváme se za způsobené potíže.

    S pozdravem,
    Jiří Buchta, zákaznická podpora, [email protected]

    • uvádí, že má zboží skladem a není to pravda

    neseriózní

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za problémy. Bohužel v tomto případě za chybu může náš dodavatel, který nám u vámi objednaných položek poskytoval mylné informace.

    Za potíže se omlouváme.

    S pozdravem,
    Kateřina Konečná, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednane zbozi bylo v e-shopu oznaceno jako skladem. V den objednavky mne zastupce obchodu telefonicky kontaktoval ohledne velikosti a dostupnost potvrdil s tim, ze nazitri objednavku odesilaji. Po 9 dnech jsem se mailem dotazovala na stav objednavky, nebot mi za tu dobu neprisla zadna informace a bylo mi sdeleno, ze zbozi skladem neni a uz nebude. Chapu, ze takova situace muze nastat (i pres to, ze dostupnost mi byla telefonicky potvrzena...), ale ocekavala bych informaci ze strany obchodu drive nez pote, co se na stav objednavky dotazuji sama.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • špatně zabalené. Vysypané krmivo v celé krabici.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    pokud bylo zboží špatně zabaleno, tak se omlouváme. Produkty, kde hrozí poškození se snažíme balit dobře, ale evidentně se čas od času stane Vámi zmiňovaná situace, což nás mrzí.

    S pozdravem,
    Michal Sitek, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nezjistila jsem žádné výhody.

    Objednavála jsem mimo jiné písek pro čínčilu,2x2,5 kg, jeden pytlík byl vysypaný, druhý natržený. Potom jsem objednávala seno, rovněž byl pytel roztržený. Krmení pro činčilu ve dvou baleních, z níchž jeden byl rozsypaný a smíchaný s pískem. Jsem velice zklamaná a nikdy si už u nich nic neobjednám. Po domluvě po telefonu s řidičem, že doručí druhý den po 14,00 hod. Stejně volal dopoledne. NEDOPORUČUJI!!!!!!

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den paní Jiřino,

    velice nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Obvykle nemáme problémy s tím, že zboží chodí zákazníkům poškozené, ale bohužel neumíme ovlivnit zacházení přepravců s balíkem a už vůbec ne jejich komunikaci. Na druhou stranu je nutné brát v potaz, že balíků doručují spousty a mají naplánované trasy, tedy zřejmě neumí vyhovět všem požadavkům.

    Případně nás kontaktuje a domluvíme se na nápravě/kompenzaci za nepříjemnost.

    S pozdravem,
    Martin Šlauer, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Žádné.
    • Evidování zboží, které má skladovou dostupnost avšak zboží mi i přes skladovou dostupnost nebylo doručeno...

    Určitě jsou někteří zákazníci s tímto obchodem velmi spokojení. Moje první zkušenost je však negativní, viz výše. Na základě této zkušenosti již nebudu brát zřetel na další potenciální nákupy v eshopu.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se špatně uvedenou dostupnost u tohoto produktu. Dodavatel nám bohužel zasílal u této položky špatné informace, proto došlo k mystifikaci.

    Chápu, že je to nepříjmené, ale bohužel toto jsme nedokázali ovlivnit.

    Děkuji.

    S pozdravem,
    Martin Šlauer, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • žádné
    • na stránkách nabízí zboží, které nemá zajištěné u dodavatele,
    • dlouhé čekací na dodání, pokud vůbec
    • dlouhé čekání na reakci zákaznického servisu
    • urgování vrácení peněz
    • nemožnost osobního odběru bez poplatku

    vždy si, prosím, ověřte, zda zboží, které je uvedeno na stránkách, je dostupné (i u dodavatele)
    objednávka uskutečněna 5.11.2015, storno objednávky 24.2.2016 (mezitím byla změněna ze strany prodávajícího), peníze zpět dorazily po několika urgencích 16.3.2016

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    omlouváme za vzniklé komplikace a za to, že jsme nakonec objednávku neuměli realizovat. Bohužel toto je produkt, který nám zajišťuje velkoobchod, který produkt objednává ze zahraničí, což celou věc komplikuje. Nakonec nám po několika týdnech sdělil, že produkt nebude, jelikož jej výrobce již nemá skladem a výroba byla ukončena. Poté jste si po domluvě vybrala jinou rohožku, kde se ale také dlouho čekalo. Než byla naskladněna, objednávku jste stornovala.

    Za komplikace se omlouváme! Chápeme, že to bylo nebyla dobrá zkušenost.

    S pozdravem,
    Martin Šlauer, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dobrý den.KOšili jsem si objednával kvůli barvě!Na stránkách máte nádhernou modrou ale došla bledě modrá!Takovou nepotřebuji.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že se Vám barva dodaných košilí nelíbí. Prodáváme jich vcelku dost, jste první, kdo si na tuto skutečnost stěžuje. Samozřejmě je možné zboží vrátit. Případně nás kontaktujte.

    Foto se pokusíme více přiblížit realitě.

    S pozdravem,
    Michal Sitek, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • slibuje něco, co nemá (ale alespoň mě nenechali hloupě čekat a informovali mě, že zboží nebude - i když na e-shopu mají dosud uvedeno, že zboží je skladem).

    těžko hodnotit obchod, který ač na webu slibuje zboží, po objednávce sdělí, že zboží nebude.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že jsme neuměli objednávku vykrýt. Dostupnost u tohoto sortimentu se nám aktualizuje 2x denně a zřejmě se zboží vyprodalo než se dostupnost stačila aktualizovat, což nám dodavatel sdělil se zpozděním. Tedy jsme neuměli vyhovět. Tímto se omlouváme.

    S pozdravem,
    Jiří Buchta, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží není dostatečně popsané. Kupovali jsme něco, co je nazvané koberec, dorazila tenoučká hrací podložka.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    dovolím si nesouhlasit. Dle mého je zboží popsané dostatečně. Je uveden materiál včetně podkladu, kde je toto dokonce na fotce. Prodáváme jich hodně a jste první, co si stěžuje, že dostala něco, co nečekala. Zřejmě jste si produkt dostatečně neprohlédla.

    Nicméně pokud jste nespokojena, zboží lze vrátit.

    S pozdravem,
    Martin Šlauer, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Chybí český návod k použití.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    český manuál jsme Vám dnes zaslali na email. Omlouváme se, že nebyl součástí balení.

    S pozdravem,
    Michal Sitek, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nizke ceny.
    • Nelze platit kartou (coz je ale mozna ve vysledku dobre, viz dale...), po objednani cekate na potvrzeni, ze objednane zbozi je mozne dodat a teprve pote je mozne platit prevodem na ucet. Pote, co jsem obdrzel toto potvrzeni a zaplatil objednavku se nejprve nekolik dni nic nedelo a nasledne se mi z obchodu ozvali, ze nejsou schopni objednane zbozi dodat. Nechapu k cemu je tedy prvotni potvrzeni... To, ze jako alternativa bylo navrzeno jine zbozi o par korun levnejsi a cena zustala stejna, uz nekomentuji. Nejde mi o par korun, ale o princip a jednani ze strany obchodu - obchod neco pokazil a nasledne sam navrhuje levnejsi zbozi a stejnou cenu.
    • Florbalove micky jsou nekvalitni.

    Netvrdim, ze je obchod obecne spatny, ale moje zkusenost idealni nebyla. Nicmene zbozi nakonec dorazilo v poradku.

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace u Vaší objednávky.

    Celá objednávka byla složena z produktů, kde byla nejdelší dodací lhůta do 4 dnů, proto se pár dní nic nedělo, jak píšete. Dodací lhůty jsou viditelně uvedeny, tedy jste věděl, že to bude pár dní trvat. Jakmile se u nás zboží zkompletovalo a objednávka se měla expedovat, zjistilo se, že došlo k záměně jednoho typu činek.

    Volali jsme a nabídli alternativy, kdy původně objednané zboží již nebylo k dispozici (vyprodalo se), tak jsme nabídli jiný druh činek, kde byla cena o 7 Kč vyšší. Ano, cenu jsme nechali stejnou, což jsem informoval i v emailu s alternativami, aby se nemusel řešit opravný doklad, vrácení peněz apod. Nepředpokládali jsme, že 7 Kč bude neakceptovatelné.

    PS - platba kartou lze (GoPay)
    PS2 - pokud jsou míčky nekvalitní (dosud jsme neměli špatnou zpětnou vazbu), je možné je reklamovat

    Děkujeme.

    S pozdravem,
    Martin Šlauer, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 30.12. a 27.1. stále nic nedodali. Zdůvodňují to svátky a inventurou dodavatele který nevyráběl.
    Na svých stránkách uváděli dostupnost do týdne u Vás

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za komplikace, po novém roce máme s tímto dodavatelem problém. Zjistíme informaci, kdy objednané zboží bude z jejich strany doručeno a dáme Vám vědět. Předpokládám, že by zboží mohlo být zítra u nás.

    Ozveme se.

    S pozdravem,
    Martin Šlauer, zákaznická podpora, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadne

    Nulova komunikace, nedodrzeni dodaci lhuty, zbozi neni skladem i pres info na webu

    Reakce obchodu QRSHOP.cz

    Dobrý den,

    skladem bohužel nebylo požadující množství a čekali jsme na info od dodavatele, kdy by mohlo být. Poté (pravda se zpozděním) jsme Vás informovali a po dohodě objednávku stornovali. Omlouváme se za vzniklé potíže.

    S pozdravem,
    Michal Sitek, zákaznická podpora, [email protected]