Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Ptáte se již podruhé, a pořád nemám co hodnotit, protože zboží nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na eshopu plno věcí ale nejsou skladem
    • platba dopředu a zboží není....

    co dodat, bez blatníku se nedá jezdit a nikde jinde není, poněvadž je to dovoz..... volal mi někdo z obchodu a prý se budou snažit to sehnat , pak nechápu proč to mají v nabídce....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    scheise

    Reakce obchodu www.provleky.cz

    Hello Herr Janis, Ihre Besttellung wurde nicht von Ihnen bezahlt und wir konnen nich nach Latvia senden. Sie war informiert!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po předchozí telefonické dohodě o výrobku. Pracovní lampa FT063- LED; magnetický uchyt. Jsem byl vaším zaměstnancem ujištěn že má vlastní vypínač . Ale bohužel tomu tak nebylo !!!

    Reakce obchodu www.provleky.cz

    Dobrý den, pokud došlo k nedorozumnění v komunikaci, je samozřejmě možné pracovní lampu zaslat zpět, s tím, že bude dobropisována.
    Navrátil, TANATECH

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem si NOVÉ! plechové disky na vozík a dle mého názoru a taky dle vyjádření autorizovaného pneuservisu mi přišly disky staré, použité a jen špatně opískované a ještě hůř nastříkané barvou. Prodejce mi to stále popírá, ale skutečnost je viditelná a prokazatelná.

    Bohužel musím konstatovat, že z mých zkušeností mám pocit podvodného jednání daného obchodu a určitě nedoporučuji jakékoliv objednávky

    Reakce obchodu www.provleky.cz

    Dobrý den pane Menšík, nikdy bychom si nedovolili prodávat staré zboží a vydávat je za nové, navíc dle sdělení naší konkurence!!! Z komunikace s kolegou vyplývá, že Vám nabízel vrátit bezplatně zboží,pokud s ním nejste spokojen. Trváte na 50% slevě, kterou nemůžeme akceptovat.
    Navrátil, TANATECH

    • Nikdo nekomunikuje, objednávka stále nevyrizena

    Reakce obchodu www.provleky.cz

    Dobrý den pane Cílek, vámi objednaná plachta nebyla skladem u nás, ani u výrobce, což jsme avizovali IHNED po Vaší objednávce a čekáme na její naskladnění.
    Navrátil, TANATECH

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    prezentace na webových stránkách není ve skutečnosti zajištěna zbožím

    Reakce obchodu www.provleky.cz

    Dobrý den pane Grestenberger,
    při objednání má vždy zákazník informaci, zda je zboží skladem a případně v jakém počtu nebo, že položka skladem není (i v košíku). Vzhledem k tomu, že prodáváme specializované zboží které nejde nahrazovat, bohužel všechny položky z 2000 produktů na webu, skladem být vždy nemusí, i když se o to snažíme a 95% produktů skladem je.
    Navrátil, TANATECH

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strašná doba dodání

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dobrá komunikácia avšak veľmi dlhá doba dodania. Ku mňe meškali 3 dni bol som nútený kúpiť komponenty inde.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží které mělo být skladem, skladem není. Doba doručení prý 3 týdny.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám co hodnotit, protože zboží ještě nedorazilo, a to ještě nevím zda to bude to, co jsem si objednal .

    Reakce obchodu www.provleky.cz

    Dobrý den pane Šír, jak jsme sdělili při objednání, tažná koule je aktuálně vyprodaná. Naskladnění bude v průběhu příštího týdne, kdy kouli také zašleme.
    S pozdravem, Michal Navrátil, TANATECH

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velmi dlouhá dodací lhůta, špatná komunikace, zavádějící informace

    Zboží bylo na stránkách uvedeno skladem, po objednání jsem dostal info, že převoz na pobočku trvá 2-3 týdny!, tato lhůta nebyla splněna. Přikoupené bočnice nejdou nasadit, nejsou na ně vyvrtané díry.

    Reakce obchodu www.provleky.cz

    Dobrý den pane Jelen,
    v době Vaší objednávky byly již všechny vozíky P233 rezervované/prodané. Vozík jsme vám dodali o týden později, než že jsme Vám původně avizovali. Zpoždění všech dodávek vozíků je aktuálně důsledkem zpoždění u výrobců kvůli pomalejší výrobě v době koronaviru a dodávkou dílů. Pravidelně zákazníky o době dodání informujeme. Mrzí nás negativní recenze.
    Michal Navrátil, TANATECH

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách avizovali zboží skladem, po zaplacení přes platební bránu přišla za několik dní informace, že zboží není skladem a bude dodáno do 10-ti dnů... Zboží jsem tedy zakoupil jinde a objednávku stornoval..
    Storno sice přijali ale peníze nevrátili...
    NEDOPORUČUJI!!!!!!!

    Reakce obchodu www.provleky.cz

    Dobrý den pane Novák, objednané zboží nebylo skladem už při Vaší objednávce. Informovali jsme Vás, kdy naskladníme. To že není zboží skladem se občas stává, zvláště v této komplikované době.
    Ovšem platba od Vás žádná nepřišla, nemáme tedy co a kam vracet.... Vaši recenzi nemůžeme považovat za seriózní.
    Navrátil, TANATECH s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhé dodací lhůty , telefonicky mi bylo sděleno dodání delší jak měsíc. A to bez záruky a konkrétního termínu dodání.

    Zboží je levnější, ale jiní prodejci ho mají na skladě nebo max. dodání do 4 dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nepřišlo.

    Reakce obchodu www.provleky.cz

    Dobrý den pane Boháč,
    Vaši objednávku jsme Vám odeslali 7.11., tedy ve stejný den, kdy jste nám objednávku zaslal. Termín doručení byl 8.11.
    Zasíláme informační email o odeslání zboží a DPD zasílá zprávu o doručení přes email i DPD. DPD následně zasílá zprávu o neúspěšném doručení.
    Jelikož jste nám volal až po 14 dnech, zaslali jsme Vám náhradní balík, protože balík z původní objednávky byl již na cestě zpátky k nám jako nedoručený. Pokud byste nás kontaktovat dříve, šlo zařídit opětovné doručení z DPD. Byla tedy chyba na naší straně? :-)
    Obchodní tým TANATECH

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I pres on-line platbu 8min po objednani zbozi jsem ani po 6ti dnech neobdrzel jakekoli info o stavu objednavky (natoz objednane polozky) a po telefonickem dotazu proc, jsem dostal odpoved, ze jsem penize odeslal na jejich ucet v eurech a ze ten bezne nekontroluji a ze mi tedy zbozi poslou, ale az za dalsi 2 dny. Objednavku jsem zrusil a dosel si zbozi koupit do nejblizsiho hobymarketu...

    Reakce obchodu www.provleky.cz

    Dobrý den pane Stahl, mrzí nás, že jste nespokojen, ale musíme uvést informace na pravou míru.
    Vaše platba nebyla online, jak píšete, nýbrž převodem a došla nám za 3 dny od objednávky. Platbu jste nám navíc zaslal na jiný účet než bylo v předpisu pro platbu v Kč. Proto nemohla být platba ihned dohledána a ihned zaslána. Zásilku bychom neposlali za 2 dny, nýbrž by Vám do 2 dnů došla! Zásilky zasíláme ihned po uhrazení!
    Navrátil, TANATECH

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychle dodání zboží
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    tovar este nmebol dodaný

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Tovar na sklade stále nemám

    Reakce obchodu www.provleky.cz

    Vážený pane Paulík, zboží jste kupoval v době, kdy na e-shopu bylo vyprodáno a nebylo skladem. Tato informace je v době objednání vždy známá. O předběžné lhůtě naskladnění jsme Vás také informovali. Vzhledem k vysoké specializaci našeho e-shopu nelze technicky zajistit mít skladem vše ihned, i když se o to snžíme - průměrná doba dodání je 2,5dne. 80% balíčků odejde zákazníkům do následujícho dne.
    Navrátil, Tanatech s.r.o. - provozovatel www.provleky.cz

    • Obal zásielky bol neporušený . Tovar vo vnútri bol polámaný!!!!
    • Reklamáciu som ihneď zaslal. Dosiaľ nemám na to odpoveď!!!!

    Reakce obchodu www.provleky.cz

    Dobrý den pane Mandák, zasílali jsme Vám skládací schody. Nikdy bychom si nedovolili poslat záměrně rozbité zboží! Pokud došlo k poškození během přepravy, je třeba řešit s námi promptně kvůli reklamaci u přepravní společnosti. Nciméně od Vás ani email o zaslané reklamaci nemáme.
    Navrátil, TANATECH