Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dobrý den, s obchodem jsem hodně zklamán, protože jsem si koupil LED světla na vozík (Fristom FT-270) a dle popisu měla obsahovat "LED control system - (zvýšené odpory, aby automobil rozeznal zapnuté osvětlení přívěsu, pokud je touto funkcí vybaven)". Bohužel jsem to zjistil až po dvou měsících, když jsem se nainstaloval na vozík. Zkusím jim napsat, aby si to aspoň opravili..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • To co sa uvadza na eshope je zavadzanie lebo tovar ktory pride nie je original ako sa deklaruje na eshope

    Reakce obchodu www.provleky.cz

    Dobrý den, brzdové čelisti a sada nastavení, které jste objednával jsou originální výrobek firmy Knott. Lanovody jsou určené pro Knott/ BPW - je to pro starší provedení brzdového systému ,které již Knott nevyrábí.
    obchodní tým Tanatech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obednaval som od az ne kolko veci a stale nemam nic jak je to mozne?

    Moj nazor budeme vesét ked uz budem mát co som obednaval

    Reakce obchodu www.provleky.cz

    Vážený pane Zoltán,
    objednával jste u nás 1.5. třemi objednávkami. Sloučili jsme do jedno balíku, abyste ušetřil za přepravné a 2.5. jsme Vám zboží odeslali. Pokud Vám dosud nedorazilo, prověříme stav u přepravní služby.
    S pozdravem,
    MIchal Navrátil, TANATECH S.R.O.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Vše na výbornou
    • žádná
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Výrobek byl dodán brzo, prodejce byl ochotný, ale výrobek, tedy uzamykací zařízení na tažné zařízení byl jen neopracovaný výlisek z plechu, všechny hrany ostré jako břitva, ztrávil jsme na tom asi hodinu, než jsem to bruskou a se smirkem dostal do stavu použitelnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím se jenom ptám kdy bude k odběru.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba doručování!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výztuha je asi na jiný model nutno oříznout delka 500mm

    Reakce obchodu www.provleky.cz

    Dobrý den pane Mirku, původně jste vybral přívěs 235SU, následně jste zakoupil na prodejně přívěs Maxi 264.
    Píšete, že jste je chtěl posílit výztuhami, které Vám nepasují, nicméně na modelu 264 jsou již v ceně a standardním provedení přívěsu.
    Výztuhy, které jste následně doobjednával nejsou určeny pro typ Maxi 264, jsou delší a opravdu nejsou na typ Maxi 264 vhodné. V doporučeném příslušenství k tomuto vozíku je nenabízíme.
    Obchodní tým Tanatech

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • přívěs ihned skladem
    • provedení tragicky nedokonalé musí se dodělat. Nýty nahodile hlinikové místo železných na korbě. Nutno odvrtat a předělat jinak hrozí zvýšená koroze a slabší pevnost. Blatníky uprostřed nesešroubovány jen dole. Dobré je posílit bočnice výztuhami , ale těmi co pasuji (TY na internetu nepasují - 500mm) Dobrý polotovar za dobrou cenu. ještě dodělat 13pin vidlici a je to hotové.

    po opravě a doplnění výztuh boků celkem dobrý velký vozík za přijatelnou cenu.

    Reakce obchodu www.provleky.cz

    Dobrý den pane Mirku, původně jste vybral přívěs 235SU, následně jste zakoupil na prodejně přívěs Maxi 264.
    Píšete, že jste je chtěl posílit výztuhami, které Vám nepasují, nicméně na modelu 264 jsou již v ceně a standardním provedení přívěsu.
    Výztuhy, které jste následně doobjednával nejsou určeny pro typ Maxi 264, jsou delší a opravdu nejsou na typ Maxi 264 vhodné. V doporučeném příslušenství k tomuto vozíku je nenabízíme.
    Obchodní tým Tanatech

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když jsem objednával, vozík i plachta byly skladem. Druhý den mi volali, že vozíky na pobočce byly rezervované a musím si počkat, než další v horizontu týdne převezou z centrály na pobočku, mailem mi rovněž přišlo potvrzení "Zboží je skladem a čeká na převoz na pobočku. ". Po uplynutí 14 dní a telefonickém dotazu mi bylo sděleno, že vozík skladem není a musím si počkat minimálně dalších 14 dní. Protože jsem na dodací lhůtu sdělenou po nákupu spoléhal, jednání obchodu nepovažuji za seriózní. Kdybych informace o skutečných dodacích lhůtách měl ihned, vozík bych objednal jinde

    Reakce obchodu www.provleky.cz

    Dobrý den pane Malý,
    situace nás mrzí. Nicméně se musíme ohradit! Na e-shopou máme zobrazenou informaci o stavu skladu na jednotlivých pobočkách a uvedenou poslední aktualizaci stavu skladu. Dále zde píšeme "Stav zásob doporučujeme na prodejnách telefonicky ověřit, nemusí reflektovat aktuální prodeje a rezervace zboží zákazníky."

    Zjednodušeně řečeno: můžete vozík vidět skladem, ale zároveň si jej může někdo zrovna kupovovat nebo rezervovat. Toto se stalo i ve Vašem případě.

    Vozíky jsou od té doby vyprodané a čekáme na naskladnění.

    Navrátil, TANATECH s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po třech dnech bez jakékoliv reakce ze strany e-shopu /hledali to zboží?/ jsem se dozvěděl, že budu na objednané zboží čekat další tři týdny, což je neakceptovatelné. Na webu společnosti o těchto "dodacích lhůtách" není ani slovo. Na web společnosti už se nikdy nevrátím. Z Číny by to bylo dřív. Že na zboží, které není skladem budu čekat je pochopitelné, ale tři týdny...

    Neopovažujte se u této společnosti nakupovat, co nemají skladem. V opačném případě se obrňte trpělivostí!

    Reakce obchodu www.provleky.cz

    Vážený pane Slezák,
    pokud některé zboží na skladě není skladem, je to již uvedené přímo u produktu. U detailu zboží máme uvedeno, že lhůtu rádi sdělíme. Vždy následně i voláme a zákazníkům lhůtu dodání sdělujeme. Pokud nejsme telefonicky úspěšní, zasíláme email. Napsali jsme, že zboží obdržíme opravdu za tři týdny (zboží od výrobce ze zahraničí)a dotázali se Vás, zda chcete posečkat. Namísto odpovědi nám přišla pouze tato negativní recenze. Nemyslím si, že bychom se chovali neseriózně nebo myslíte, že ano?
    S pozdravem, Navrátil, TANATECH

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel dostal jsem jiné zboží než jsem měl objednáno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Otřesné chování zaměstnanců
    • Dodnes mi od nich po platbě předem nic nepřišlo
    • už nikdy více

    Otřesné !

    Reakce obchodu www.provleky.cz

    Vážený pane Herrmann,
    objednávku, resp. obě objednávky s Vámi řešil kolega. U obou jste zadal špatné telefonní číslo, kontaktovat Vás proto emailem. Navíc jste zpětně změnil dodací adresu. Zboží je tedy stále na cestě, protože adresu jsme museli změnit již u přepravce.
    Nezlobte se, považuji Vaši recenzi za dosti nemístnou. Navíc píšete, že Vám zboží nepřišlo po platbě. Přitom Vám zboží zasíláme na dobírku......
    S pozdravem,
    Michal Navrátil, TANATECH

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    při objednání zboží jsem byl spokojen s rychlostí komunikace a následně jsem ještě po telefonu objednal konstrukci s plachtou. Celkem tři telefonáty proběhly a vždy jsem byl ujištěn že bude vlek připraven a dokonce namontovaná konstrukce s plachtou. O to větší zděšení pro mě bylo, že při vyzvednutí, které bylo domluveno na sobotu mezi 8:00 - 10:00 nebo na pondělí v 7:00 vlek připraven nebyl konstrukce nebyla ani připravena technik o ní ani nevěděl a po upozornění teprve hledal v dokladech a plachtu s konstrukcí teprve vyndaval ze skladu. Na otázku proč není vlek připraven nebo proč plachtu nenamontují okamžitě bylo odpovězeno, že jsou tam jenom dva. Takže první zdání klame a ne vše co slíbí po telefonu tak opravdu je

    Reakce obchodu www.provleky.cz

    Vážený pane Nikolo,
    plachtu s konstrukcí jste na vozík přiobjednával a s její montáží jsme počítali. Dohodnutý termín vyzvednutí bylo pondělí 24.5., nikoli v 22.5.sobotu, jak píšete. Sám Váš kolega, který vozík vyzvedával, nám sdělil, že pro vozík přijel dříve kvůli počasí, s tím, že Vám jej doveze již v pondělí, kdy se uviděte, jelikož je bydlištěm blíže!!!V sobotu montáž nebyla možná, montáž je v provozu pouze v pracovní dny po-pá a v sobotu se vozíky vydávají. Kolegové z prodeje nemůžou nechat čekat další zákazníky, kteří přijeli s Vámi.

    Vaše recenze nás dosti mrzí, myslím si, že jsme se celkem dosti snažili Vám ve všem vyhovět.

    Navrátil, TANATECH

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Cena 1ks asi 75.-Kč , poštovné 90.- Kč
    (Vešlo by se to i do dopisu, rozměrově malá položka)
    Vše bylo finančně náročné. Děkuji Vašek

    Reakce obchodu www.provleky.cz

    Dobrý den pane Vašku, děkujeme za recenzi. Poštovné 90 Kč je minimum, které účtujeme dle služeb České Pošty. Bohužel služba/produkt přepravní služby nebo České Pošty - dodání obálky nebo malého balíčku za menší přepravné na trhu NENÍ. Zákazníci mohou využívat vyzvedávání zdarma na našich pobočkách.
    S pozdravem,
    Navrátil, TANATECH

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neochotný prodejce. Koupil jsem jiný vozík a jinde kde si váží zákazníka. Pobočka u Kutné Hory.

    Reakce obchodu www.provleky.cz

    Dobrý den pane Herman,
    omlouvám se, ale Vaši požadovanou lhůtu na pořízení vozíku včetně příslušenství jsme nemohli splnit. Dotazoval jste se 14.5. odpoledne, 14.5. v 19:55 jste poslal objednávku (mimo pracovní dobu), s tím ale že ráno 15.5. potřebujete s vozíkem již jet. Do Vámi požadované lhůty jsme nebyly schopni Vaši objednávku zpracovat ani vozík připravit.
    Snažíme se zákazníkům vycházet vstříc, vždy ale v rámci našich možností.
    Navrátil, TANATECH

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden uplynul, žádná zpráva, ani zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výztuha nebyla namontována na čelu přívěsu
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nemajú tovar na sklade

    Reakce obchodu www.provleky.cz

    Dobrý den, na skladě máme přes 2000 různých produktů téměř výhradně k přívěsové technice, drtivou většinu skladem. Samozřejmě se někdy stane, že zboží vyprodáme a čekáme na nové dodání od dodavatelů. Zákazníky vždy max. druhý pracovní den informujeme o přibližné lhůtě naskladnění a individuelně se domlouváme na postupu.

    obchodní tým Tanatech

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží ani po 11 dnech nedorazilo, dodávka byla přepravcem WeDo.cz již podruhé odložena, údajně z kapacitních důvodů.