• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už je to více jak týden a ze strany obchodu je to absolutně bez jakékoli komunikace. Zaslal jsem jim odstoupení od kupní smlouvy.
    Nedoporučuji!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 31.5.2022, dnes 7.6.2022 zatím nedorazilo. Telefon na firmě nikdo nebere, obchod nekomunikuje. Naštěstí bylo zboží na dobírku, takže jsem obohacen o další zkušenost a navíc jsem o žádné peníze nepřišel. To samé zboží již objednáno u jiného e-shop a bez probnlémů došlo do třetího dne. Takže tento rádoby e-shop NEDOPORUČUJI.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka zaplacena,ale ani po týdnu mi zboží nepřišlo. Žádné informace o stavu objednávky. Obchod nereaguje na email.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží objednáno 17.1. a ten den uhrazeno, do dnešního dne (26.1.) zboží nedorazilo, na e-mail nereagováno. Věřím, že to brzy napravíte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nereaguje. Zboží zaplaceno.. téměř 14 dní bez reakce..

    Reakce obchodu PROFICHOVATEL.CZ

    Dobrý den, moc se Vám omlouváme za vzniklé komplikace ale na Vaši objednávku jsme reagovali E-mailem už v den Vaší objednávky, kde jsme Vás informovali o stavu zboží.
    Ještě jednou se moc Omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu od zaplacení objednávky zboží nedoručeno!!!
    Na stránce je pomocník s tím, že reagují ihned a není to pravda :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žádná reakce obchodu, telefon nezvedají, na email neodpovídají, chat zjevně nefunkční!

  • Od 1.1. čekám na objednávku, nebylo mi odpovězeno ani na můj e-mail. Zboží jsem již uhradila ihned po objednávce.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Kvalitní sortiment, rychlé vyřízení objednávky, bezproblémová komunikace, 100% spokojenost.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • špičková komunikace
    • profesionální přístup
    • přehledný internetový obchod
    • oproti konkurenci dostatečné informace u jednotlivých produktů

    Spolehlivý a přehledný internetový obchod, dostatečný výběr kvalitních výrobků, a hlavně seriózní a profesionální přístup. Obchod vřele doporučuji!

  • Doporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Obchod celkem komunikuje.
    • Špatné označení u zboží. Bylo udáno skladem, ale bohužel nebylo. Šlo o jeden produkt. Objednala jsem 25.4.2019 a dorazilo mi bohužel až dnes 14.05.2019

    Slušná nabídka nůžek v dobré kvalitě.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • neustále vyšší ceny

    Jinak vše O.K.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    první nákup avelká spokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic nemaji skladem
    • Dlouha cekaci doba na odpoved

    Reakce obchodu PROFICHOVATEL.CZ

    Dobrý den,
    je nám moc líto, že jste nebyl spokojen. I přes pravidelnou kontrolu skladu se může stát, že nějaký produkt je chybně zapsán skladem na e-shopu. Stává se to však výjimečně.

    Celý tým Profichovatel.cz se Vám moc omlouvá.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost vyřízení objednávky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Výborná komunikácia a ochota
    • Prehľadnosť
    • Pohodlný nákup

    Využívam a som spokojná

    Reakce obchodu PROFICHOVATEL.CZ

    Dobrý den,
    moc Vám děkujeme. Jsme rádi, že jste spokojená.

    Pěkný den.
    Tým Profichovatel.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dobré ceny
    • výborná komunikace
    • rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    výhodou je pre mňa možnosť vyzdvihnúť tovar v zásielkovni

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • - vše super, bleskové dodání objednaného zboží
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Byla jsem velmi zklamaná, ...i na dodacím listě bylo napsáno, že je mi zasílán červený obojek, který jsem si objednala a přitom mi byl doručen obojek v barvě hnědé.

    Reakce obchodu PROFICHOVATEL.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, moc nás mrzí Vaše negativní zkušenost a omlouváme se za to. Bohužel v počtu balíků, které posíláme, se může stát, že je zboží zaměněno, za např. jinou barvu, jako ve Vašem případě. Chápeme, že se to nemůže stávat a pokud již taková situace nastane, zboží bychom Vám ihned vyměnili za správný kus. Bohužel jsme o této situaci nebyli informováni. Ještě jednou se omlouváme. Budeme se maximálně snažit, aby se situace neopakovala.

    Přejeme krásný den,

    Kristýna

    Profichovatel.cz