Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čočky z tohoto eshopu jsem objednávala několik let a vždy vše OK. Nyní velké zklamání. Objednávku, kterou jsem uhradila předem, jsem po měsící musela urgovat. Nakonec dorazila, ale namísto 6ti ks čoček balených standardně v jedné krabičce dorazily čočky zabalené v bublinách, z toho jen 2ks požadovaných. Další 2 ks jiné a pak už nic. Na emaily nereagují, peníze nevrátili. Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Platba proběhla on-line 12.5., 17.6 urgovano. Zatím bez reakce a zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    chybí informace o stavu objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vstřícné jednání s paní z doručovatelské firmy. Velká ochota pomoci.
    • Psali, že objednávka dorazí do max 5 dnů, objednávka dorazila 10.den a je to opakovaně opožděně. Už si odtud neobjednám. Pokud firma ví, že čočky dováží z Maďarska a garantuje dovoz do 5 dnů a standardně to nezvládá, ať toto přestane tvrdit na svých webovkách. Je to klamání zákazníka.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi melo dorazit 2 dny po objefnavce,dnes je to ctvrty den a nic.Ikdyz jsem se dotazovala,kdy mi zbozi dorazi,neobdrzela jsem zadnou odpoved.Nehoraznost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží ani po týdnu ještě nedorazilo.
    • Komunikace obchodu vázne

    Na stránkách obchodu je objednávka označena jako vyřízená. Přesto dosud nic nedorazilo, ani v emailu žádná zmínka o tom co se se zbožím děje. Pokud potřebujete něco hned, objednejte někde jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekám 8 dnů na zaplacenou objednávku. Obchod na dotaz o termínu doručení nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabízí zboží za příznivou cenu
    • Špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatný kontakt se zákazníkem

    Nedošla mi klasická sms kvyzvednutí. Nyní teprve na základě tohoto dotazníku si uvědomuji, že přišla sms ať si vyzvednu čočky. Smazala jsem to jako omyl, protože jsem měla objednané léky a ne žádné čočky. Tak stále nic nemám. Zítra si tam dojdu osobně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po 14 dnech neni zaplacene zbozi k vyzvednuti.

  • Dne 2.11.2020 sem objednala oční kapky obj. 12413152 a současně uhradila 127,-Kč ID platby 4368731796 s možností vyzvednutí na prodejně v Rychnově nad Kněžnou. Do dnešního dne nemám ani kapky ani peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • Prodejce zboží nedodal, nekomunikuje

    Zboží objednáno a uhrazeno 10.9.2020, dnes je 21.9.2020, zboží nedodáno. Prodejce nekomunikuje, maily bez odpovědi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod poslal objednávku na jinou vydejnu, po upozorneni slíbil že bude zboží nejpozději za 2 dny na správné vydejne. Po dalsi komunikaci po 3 dnech bylo zjištěno, že ještě nic neproběhlo a objednávka je pořád na vydejne v jiném městě. Znovu slíbeno že bude posláno na správnou vydejnu. Dosud jsem objednávku neobdržela. Kdybych objednávku neměla předem zaplacenou, tak bych ji už zrušila.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží jsem objednala 19.1., 20.1. odešla platba a zboží mělo přijít za 5 dní.
    Je 31.1. a já zboží nemám a tak hodnotím záporně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Z obchodu dosud pouze automatická odpověď, že byla objednávka přijatá. Zboží slibují dodat do 5-ti pracovních dní, když jsem 6-tý den /10.1./ psala, email, kde je problém a kdy bude zboží dodáno, dodnes se mi nikdo neozval. Zítra budu zkoušet tel.kontakt.

    Reakce obchodu Prodej-čoček.cz

    Dobrý den, Soňo, Vaše objednávka je připravena k vyzvednutí na zvolené pobočce. Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti, které nás velmi mrzí. Děkujeme za vaši objednávku a recenzi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží jsem obdržela až po 13-ti dnech a to ještě jiné než bylo objednáno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po několika marných snahách obchod komunikovat s dotazem přes email, telefon, jsem až přes facebook stránku dostala odpověď. Poté jsem objednala. Komunikace ze strany eshopu příšerná. Zboží připraveno ve finále znamenalo zboží připraveno na pobočce za víc jak týden, bez jakéhokoliv emailu nebo podobně. Rozhodně nedoporučuji, pokud se nechcete někoho doprošovat, nebo se chodit ptát na pobočku, kdy bude zboží připraveno...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dobre ceny
    • nereaguju na chybu z ich strany
    • nesla previest platba
    • nereaguju ani na mail

    ceny skvele
    ale posledny nakup nejde zrealizovat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • objednal jsem 24.2. a zatím zboží nemám

    nikdo mi nereagoval na email s urgencí, kde je má objednávka