Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Rychlé dodání
    • Objednala jsem si šaty ze kterých se všude sypou třpytky a velikostně jsou mi lehce velké
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hodnocení bez zboží..?
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 10.1.21 jsem podala objednávku, zboží mělo dorazit za 7dní.Po deseti dnech jsem se obrátila na obchod s dotazem,kdy zboží dojde,bohužel mi nikdo neodpověděl.Obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na stránkách jsem si vybrala šaty,které byly skladem a za super cenu, přesto mi byla objednávka zrušena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • jiné šaty než na obrázku
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé doručení
    • Šaty úplně jiné, než na obrázku

    Šaty jsem bohužel vrátila, s obrázkem neměli moc společného, materiál hrozně ostrý a nepříjemný

    Reakce obchodu Prima Butik

    Vážený zákazníku,

    není pravda, že šaty neměly moc společného s obrázkem.
    Profesionální fotografie máme přímo od výrobce, tak proč by nám dodával jiné?
    Co se týče flitrovaných a různě zdobených šatů, tak ne každému vyhovují, ale vždy mají příjemnou podšívku.

    PRIMA BUTIK

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží odesláno až čtvrtý pracovní den po objednání.
    • Psala jsem dotaz na jiné šaty, které jsem si chtěla původně zakoupit, zda budou doskladněny. Doteď bez odpovědi.

    Reakce obchodu Prima Butik

    Vážená paní Magdaléno,

    Objednala jste si neskladové zboží s dostupností 7 pracovních dnů, takže bylo odesláno ve správný čas.
    Co se týče dotazu od vás, tak na vaše jméno neevidujeme ani jeden, nechápeme tedy vaší negativní recenzi.

    Prima Butik

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si objednala před 11 dny a stále nedorazilo. Doufám, že v brzké době dorazí

    Reakce obchodu Prima Butik

    Vážený zákazníku,

    vaše objednávka obsahuje neskladové zboží, u kterého jsme avizovali, že bude odesláno až po 10.1.2019.
    Pravděpodobně jste nečetla dodací podmínky u neskladové zboží v období od vánočních svátků do nového roku.
    V případě nejasností nás stačilo kontaktovat a informovat se, předtím, než nám dáte negativní recenzi.

    Prima Butik

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Zboží je na první pohled velmi pěkné..
    • ..ale na druhý už jde vidět, že ani tady vyšší cena neznamená kvalitnější materiál. (V tomto případě konkréktně u etno sukně.)
    • Kabátek je sice krásný, ale odstává zadní sedlo, vytváří "hrb".
    • Barva kabátku vůbec neodpovídá fotografii na e-shopu.
    • Dlouhá doba doručování.

    Vím, že má tento obchod dobré hodnocení, ale za mě bohužel zklamání (viz nevýhody). Nejvíce mi vadila dlouhá doručovací lhůta. Ačkoliv je na stránkách uvedeno max. 10 dní a platba byla provedena ihned, čekala jsem na zboží 3 týdny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Kvalita ušití šatů byla strašná. Je to ostuda....na obrázku pěkné, ale z blízka hrozné. To je špatná vizitka.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zadne
    • Zadne

    Nic

    Reakce obchodu Prima Butik

    Paní Bausova,
    zákaznice, která objednává na dobírku, kterou si samozřejmě nikdy nevyzvedne, může jen těžko ohodnotit obchod, kterému jen způsobuje náklady. Tomuto zákazníkovi už na dobírku nezasíláme, tak se nás rozhodla ohodnotit negativně. Škoda, že některým lidem chybí soudnost a slušné vychování.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokud zboží stahuji z prodeje, stáhnu ho hned jakmile jej nemám, ne až po objednání zákazníka.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • velikosti vůbec neodpovídají skutečnosti, tedy co si objednáte to vrátíte

    Reakce obchodu Prima Butik

    Vážená paní,
    u oblečení zn. Koucla máme orientační tabulku velikostí a také je zde uvedeno, že se nejedná o klasické konfekční velikosti, což je třeba brát před objednáním zboží v potaz.
    Děkujeme za vaší recenzi
    Prima Butik

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží nebudu vracet, protože bych dala za poštovné skoro o polovinu víc než za zboží. Rozměry neodpovídají. XL velikost plavek je tak velikosti M.. Nedoporučuju

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlost dodání
    • Kabát má jinou barvu, než na fotografii a přestože je to barva přijatelná, chtěla a zaplatila jsem barvu jinou.Dále mám pochybnosti, zda je z 50% vlněný, připadá mi spíše umělohmotný.Věci z 50%wool vypadají jinak.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    i když mám velikost S nebo M bylo mi řečeno, že u nich jsou čísla mnohem menší, tak to by znamenalo, že by nabídka byla jen pro slečny a nebo velmi štíhlé ženy. Myslím si, že i když mám velikost S nebo M, tak jsou to nejmenší velikosti. Byla jsem velmi zklamaná

    • neaktualizované internetové stránky

    Nijak, žádný obchod se neuskutečnil, težko tedy hodnotit a vyplňovat takový dotazník.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nebyla jsem spokojena s kvalitou oblečení,které jsem si objednala. Svetr jsem u rukávu musela zapošít,jelikož se páral a tílka nevypadala tak jako na fotografii. Nejvíce jsem byla zklamaná z žebrovitého materiálu o kterém v popisu tílek nebyla zmínka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • dobře nafocené, přehledné, jednoduché objednávání
    • nekvalitní materiály, džíny se mi začaly párat hned po prvním nošení.

    obchod je fajn, ale kvalita oblečení je evidentně velmi slabá, prostě made in china., a zboží jsem musela ihned vyprat, protože vonělo nevábně jako z tržnice. To mě zklamalo, nafocené je zboží velmi hezky, ale realita už tak pozitivní není.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zcela náhodou jsem na internetu narazila na Váš obchod.
    Zboží /v našem případě šátky/ nás natolik oslovily, že jsme si objednaly s dcerou hned 2 ks. Zboží sice vracet nebudu, ale myslím, že kvalitou vůbec neodpovídá ceně !!! Vracet nebudu z důvodu poštovného, protože by se šátky prodražily o další náklady.
    Na fotečkách vypadají neuvěřitelně pěkně, škoda, že si člověk nemůže sáhnout. Tímto jen potvrzuji nedůvěru ve zboží, které si nemohu prohlédnout.
    Hermanová