Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Za mě trochu rozčarování.

    + velký výběr pěkných věcí, komunikace s majitelem na 1, rychlost dodání, rychlost výměny zboží za menší velikost

    - Zboží neodpovídá prezentovanému barvou (bílá je ve skutečnosti u dvou druhů žlutá, i když při výměně za menší velikost u jednoho z druhu zboží, se najednou promění v bílou). Zasílání menší velikosti úmyslně s tím, že "stejně si lidé stěžují, že číslování nesedí a je moc velké" (což by v konečném důsledku ani tak nevadilo, protože u mě by bylo potřeba spíše o 2 běžné velikosti menší), ale místo takového "šoku zákazníkovi", kdy fakturované a zaslané není stejné velikosti, bych dala spíše upozornění již na stránky, nebo dala odpovídající tabulku velikostí. Vrácení peněz až 13 den od přijetí zboží firmou zpět, aniž by kupující za celou dobu měl nějaké informace (ano, stíhají to sice v zákonné lhůtě a do 14 dnů člověk peníze obdrží, ale do té doby neví, zda je neposlali omylem jinam, či zda skutečně přijdou - viz negativní zkušenosti u jiných firem v nedávné době, nebo prostě jen slušnost, když i při vrácení zboží chtějí na dané upozornit i e-mailem, což kromě minuty času nic nestojí...).

    Za mě tedy nemohu říct, že bych nedoporučila, ale ani nijak nadšeně nebudu doporučovat. ;-)

  • : Dobrý den, vážení zákazníci, poprosím z organizačních důvodů směrovat Vaše dotazy písemně na emailovou schránku [email protected] a odpovíme Vám okamžitě. Také poprosím odpovídat v kontextu na předchozí emailovou komunikaci a né samostatnými zprávami, pak nevidíme co jsme si navzájem psali ... 99% Vašich dotazů je kolem rozměrů oděvů, při telefonickém hovoru nejsme schopni vyhovět, proto je lepší napsat. Také pokud neobdržíte zpětnou platbu za vrácené zboží v termínu je dobré ozvat se emailem s podacím číslem zpětné zásilky kam a kdy jste vratku odeslali a vyřídíme ihned. Stává se, že nám bez nahlášení vrátíte zboží na sídlo firmy v Plzni, tam nikdo zásilku nepřevezme, je nutné zasílat zpět na provozovnu v Sušici odkud zásilky odesíláme, formulář pro vrácení máte ke stažení přímo v těle objednávky, nebo v kontaktech, na titulní stránce atp. Děkujeme za pochopení Pontustextil.

  • Dobrý den, musím pripustit že v obchodě nastala velká změna v komunikaci a to v dobrém. Nejenže pan majitel v kratké době reagoval na můj tel., ale přisla i blesková e-mailová zpráva a mé požadavky řeší. Tímto moc děkuji za milé překvapení,asi dříve měli ,,výluku" :-), což se může stát.Přeji skvělé a stálé obchody a děkuji.

  • Dobrý den, potvrzuji již níže napsané...na kontakt firmy se nelze dovolat , e-maily ignorují.Zboží neodpovídá popisu ani fotce.Čekám na peníze za vrácené zboží.

  • Dobrý den. Na Váš kontakt. mobil se nelze dovolat . Čekám na vrácení částky 1490 Kč za kabát , který jsem vracela 2.2. 2016. Dnes více jak po měsíci nemám peníze na účtu a to by se u solidní firmy stát nemělo. Nejsem spokojená s Vaším jednáním.

  • : Hezký den, paní Michaela nečte popisky a odhaduje podle fotky co by mělo být 5 dílů obleku. Žádné díly vložené v kapse, ale v hezké krabičce uložený motýlek s kapesníčkem do kapsy... takže 5dílů je : sako, vesta, kalhoty, motýlek a kapesníček. Závěr - modela v saku na foto také nedodáváme :-).

  • : Dobrý den, anonymu se těžko odpovídá, stačí nás kontaktovat telefonem, nebo emailem a vše se vysvětlí, hezký den.

  • Dne 28.4.2015 Jsem zaslala zpět tričko za 600,-Kč. (neodpovídala velikost-bylo příliš velké).Do dnešního dne 3.8.2015 jsem nedostala zpět peníze.Proč? JM

  • Všem zákazníkům oznamuji, že situace s oblekem je vyřešena. Ve společnosti Pontus došlo k administrativní chybě, což se může stát ( jsme jenom lidé ). Finance mi byly po urgenci 30 dnů řádně zaslány zpět.
    Počet kůsů u obleku mi byl p.majitelem vysvětlen tak, že další díly byly vložené v kapse a byl to motýlek a kapesníček.
    Jsem velmi ráda , že se situace vyřešila.


  • U této firmy jsme objednali pánský oblek.
    Oblek byl zaslán bleskově bohužel velikostně neodpovídal a nebyl kompletní . CHyběla košile kravata na což jsem ihned telef.upozornovala p.majitele, takže jen 3 díly ne 5.
    Řádně jsem odstoupila od smlouvy oblek ihned vrátila ČP. Dnes uplynul měsíc a peníze nemáme zpět .!!!!!!!!
    Zřejmě nás čeká podání trest.oznámení je mi to velmi líto.

  • MM: Koukám na Vaše hodnocení např. u prošívané vesty, kterou jste nakoupila u jiného webu a také haníte a nedoporučujete, tak jste hodně "nespokojená" zákaznice, naštěstí drtivé většině našich zákaznic se zboží líbí - a o tom to je ... hezký den Vašíček.

  • Varování pro zákazníky e-shopu Pontus textil :

    Dobrý den, také bych ráda poslala svoji zkušenost s obchodem Pontus textil. Vybrala jsem osvědčenou značku, kterou nakupuji z jiných obchodů a díky zákazníkům, kteří napsali kladné zkušenosti s obchodem, měla jsem za to, že zboží bude v pořádku. Bohužel popis jednotlivých nabídek je opravdu nekvalitní a chybí foto z obou stran výrobku !!! Po vybalení jsem zjistila, že jde o model, který byl nejspíš připraven k reklamaci. Proto bych předem upozornila na to, že ani pan Vašíček, který ihned odpověděl na moji reakci na objednané zboží : " sám nevím co prodávám :-) ", půjde o zboží, které bude méně kvalitní a nebo rovnou zmetek.
    Mohu si vybrat jiné zboží , ale po zvážení, co by opět přišlo, nebudu se o nic v e-shopu Pontus textil pokoušet.
    A jak jsem se dočetla, peníze za vrácené zboží nevrací ani do 3 týdnů, jde o neseriózní obchodní jednání. Navíc - reklamované zboží vrátíte a poštovné zaplatíte ve výsledku hned dvakrát.

    E-shop Pontus textil nedoporučuji, kupujete zajíce v pytli !!!
    A zaplatíte za šmejd, který jinde nemohli prodat.

    Jsem hodně zklamaná s přístupem prodeje tohoto obchodu.

    Očekávala jsem návrh na řešení reklamace, ale žádná odpověď nepřišla, proto varuji veřejnost.

  • Dobry vecer pane Vasicek.
    dnes jsem od vás obdržela balíček s objednanym zbožím.
    šaty značky Heine vel. 40.
    chtela jsem vam říci, ze šaty jsou naprosto úžasné, krasne mi sedí.
    dekuji vam za ochotu a rychle jednání.
    na dovolené i na večírku budu jako hvězda....
    Hezky vecer.
    s pozdravem
    Kamila

  • Naši pracovníci jsou non-stop na mailu a reagují okamžitě na veškeré Vaše požadavky. Pokud se stalo, že jste čekala na odpověď, muselo to být nedopatřením a omlouváme se za prodlení.
    Pontus textil, s.r.o.

  • Zboží mi dodali vždy do tři dnů (prádlo) a s kvalitou jsem spokojený, nakupuji u nich dva roky a nemůžu si na nic stěžovat.Nemám problém.

  • Mám taky stejnou zkušenost s vrácením peněz, čekáte více jak 30 dnů a pan inženýr neodpovídá na emaily.