Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Prodejce odmítá provést výměnu 2 pneu ze zakoupených 4 ks za 2 jiné ještě s doplatkem.Tomu prostě nerozumím. Tak jsme další objednávku zrušili a další pneu odebíráme od jiného dodavatele.Postup fy. Pneu -premium je ukázka taky podnikatelů jací by neměli být.S pozdravem Jiránek.

    Reakce obchodu PneuPremium.cz

    Dobrý den, pane Jiránku. Vaše situace mě mrzí, ale žádost o vrácení pneumatik zpět jsem zamítnul z důvodu toho, že to bylo již po zákonné lhůtě kdy je možné vrátit pneumatiky. Konkrétně po 24 dnech a navíc byl nákup realizován na právnickou osobu. Pokud bychom tuto záležitost řešili ihned po nákupu nebo alespoň do těch 14 ti dnů, tak výměna samozřejmě není problém a běžně ji provádíme.

    Děkuji za pochopení a za vzniklou situaci se ještě jednou omlouvám. S pozdravem Lukáš Návrat, PneuPremium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zatim ksem zadne nemél.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přilnavost na mokru vozovku C místo inzerovaný B

    Reakce obchodu PneuPremium.cz

    Dobrý den, nejedná se o omyl? Podle času objednání vidím, že tato objednávka nebyla vyřízena a požadoval jste její storno už 20 minut po objednání. Přesto píšete, že jste obdržel pneumatiky s jinými hodnotami? Můžete mě prosím kontaktovat a vysvětlit problém? Rád bych ho s Vámi vyřešil. Předem děkuji. Lukáš Návrat, PneuPremium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod me nijak neupozornil a zrusil objednavku

    Reakce obchodu PneuPremium.cz

    Dobrý den, moc se omlouváme, Vaši objednávku jsme opravdu museli stornovat. Na její storno jsem Vás ale upozornil. Bohužel si dvě pneumatiky přes víkend objednalo více zákazníků. Další pneu nebylo možné bohužel doobjednat. Děkuji za pochopení. S pozdravem Lukáš Návrat, PneuPremium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodané penumatiky, objednané v 14tém týdnu 2020 mají DOT 4917, tragédie.

    Reakce obchodu PneuPremium.cz

    Dobrý den, pane Paděro. Mrzí mě, že máte s naším obchodem negativní zkušenost. Vámi objednané pneumatiky jsme letos naskladnili a je mi divné, že by dorazily od výrobce už dva roky staré. Samozřejmě ve výjimečném případě se to může stát, ale v drtivé většině chodí pneumatiky do půl roku stáří. Navíc, pokud jsou pneu víc jak dva roky staré, označíme je jako výprodej a prodáváme se sníženou cenou. To ovšem není případ Vašich pneumatik. Samozřejmě se moc omlouváme a bez předchozího upozornění to není férové. Určitě Vás budu kontaktovat a pneumatiky vezmeme na vlastní náklady zpět. Jen mě mrzí, že jste nikoho nekontaktoval abychom to mohli vyřešit včasně. O problému, který u Vás nastal, jsem se dozvěděl až díky této recenzi.

    S pozdravem Lukáš Návrat, PneuPremium.cz

  • Zboží papírově souhlasí, ale kvalita je někde jinde... Není možné, aby disky s pneu takhle házely. Vždy z venkovní strany... Podložky na každé pneu... Nikdy více.

    Reakce obchodu PneuPremium.cz

    Dobrý den, pane Čudo. Děkujeme za Vaši recenzi i když negativní. Nevím o žádném problému, nepsal jste ani nevolal. Objednal jste si sadu plechových disků 7760 a k tomu pneumatiky UNIGRIP na Škodu Rapid. Pneumatiky a disky jste nechtěl zkompletovat, tudíž jsme posílali vše zvlášť. Disky od společnosti ALCAR 7760 jsou stejně kvalitní jako originální VW. Čínské pneumatiky UNIGRIP jsou nejlevnější možnou variantou a může se objevit problém s vyvážením. Nevím jaké máte na mysli podložky? Pokud se Vám zdá, že jsou disky poškozeny nebo jsou pneumatiky zdeformované, neváhejte mě kontaktovat. Zboží vezmeme zpět a vrátíme Vám neprodleně peníze.

    S pozdravem Lukáš Návrat, PneuPremium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doba dodání
    • Nerozumí psanému textu
    • Staré gumy

    Dodány více jak rok staré pneu. Požadováno stejné DOT, dodáno s různým DOT. Určitě nedoporučuji.

    Reakce obchodu PneuPremium.cz

    Dobrý den, pane Dvořáku. Děkujeme za Vaši recenzi, i když negativní. Na základě vyjádření výrobce, můžeme pneumatiky do dvou let označovat jako nové a není potřeba jim věnovat zvláštní pozornost. Posíláme je tedy zákazníkovi bez předchozího upozornění. Pokud chcete pneu vyloženě letošní, je dobré se dotázat na stáří předem. Požadavek na stejnou DOT bohužel nemůžeme akceptovat. Není v našich silách abychom hledali vždy stejnou DOT do páru. Navíc rozdíly jsou většinou plus mínus týden dva. Pokud nemáte o pneumatiky zájem, dejte mi prosím vědět. Objednám kurýra a vrátíme Vám peníze.

    S pozdravem Lukáš Návrat, PneuPremium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zdravím ,do dnešního dne zboží nemám a nikdo se mi ani neozval

    Reakce obchodu PneuPremium.cz

    Dobrý den, mrzí mě, že jste byl s nákupem nespokojený. Ani nám jste se neozval s případným problémem. Podle sledování zásilky u DPD vidím, že Vás kurýr dvakrát nezastihl na uvedené adrese. Zásilka byla, z tohoto důvodu, uložena od 12.08. na depu DPD a doposud nebyla vyzvednuta. Pro další svoz je nutné kontaktovat zákaznickou linku. Zavolám Vám a domluvíme se na řešení.

    Lukáš Návrat, PneuPremium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Pouze jeden způsob dopravy a ještě k tomu v dopoledních nebo poledních hodinách je mi na nic. A pokud bych si to měl vyzvedávat na depu 25km daleko, pak nevím proč takovou dopravu platit.
  • Dodané zboží nebylo shodné se zbožím vyobrazeným. Později mi bylo vysvětleno, že se jednalo o ILUSTRAČNÍ foto.

    Reakce obchodu PneuPremium.cz

    Dobrý den, pane Lásko. Objednal jste si letní pneumatiky Dunlop Sport BluResponse v rozměru 195/65 R15. Tato pneumatika má do šíře 195 včetně pouze tři podélné drážky. Od šíře 205 má už čtyři drážky. Ano, obrázky jsou vždy ilustrační a i výrobce tuto pneumatiku zobrazuje pouze se čtyřmi drážkami, viz. https://www.dunlop.eu/cs_cz/consumer/tires/sport_bluresponse.SPTBLURES.html

    Děkuji Vám za pochopení. Lukáš Návrat, PneuPremium.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Víc než půlhodiny jsem čekal na vydání. Namachrovaní mistři světa.

    Reakce obchodu PneuPremium.cz

    Dobrý den, pane Kaločai. Jak už jsme spolu mluvili po telefonu, došlo nejspíš k nedorozumění. Standardní provozní doba je od 9:00. I když jsem Vám uvedl možnost si pneu vyzvednout dříve, čekal jsem, že zavoláte předem. Zavolal jste mi po 20 minutách, co jste už trávil čas před prodejnou. Navíc jste tam potkal majitele areálu a požadoval jste po něm dost neslušně vydání pneumatik. Slíbil jste smazání této recenze, ale bohužel se tak nestalo, proto přidávám moje vyjádření.

    • Bálik po 2 týdnech nedorazil, no je 18. listopadu a ja si obědnal Celoročky
    • Absolutní nezájem a nespolupráce ze strany doručovatele

    Určitě bych změnil dopravce

    Reakce obchodu PneuPremium.cz

    Dobrý den, pane Drápale. Mrzí mě tato situace a samozřejmě se moc omlouváme. Bohužel jste nás o tomto problému nekontaktoval a dozvídáme se o tom až na základě této recenze. Objednal jste si 7.11. v 21:34 pneumatiky s dodáním do 3 dnů. 9.11. jsme expedovali a v pátek 10.11. probíhalo první doručování. Podle společnosti DPD Vás kurýr v čase 13:44 nezastihl. Probíhalo tedy druhé doručování v pondělí 13.11. a opět Vás v čase 9:45 nezastihl. Od té doby je zásilka uskladněna na depu. Více podrobností bohužel nevím, ale určitě jste měl kontaktovat nejprve mě, abych mohl řešit. Zavolám Vám a domluvíme se.

    S pozdravem Lukáš Návrat, PneuPremium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • došlo staré zboží

    Reakce obchodu PneuPremium.cz

    Vážený pane Petráši. Děkujeme za Vaši recenzi. Co pro Vás znamená staré zboží? Uvádíme, že většina pneumatik je do roku stáří a toto se snažíme i dodržovat. Pokud Vám i přesto dorazily starší pneumatiky, informujte mě prosím. Rádi Vám je vyměníme za pokud možno novější.

    S pozdravem Lukáš Návrat, PneuPremium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Jsem nespokojen s dodávkou produktu. Trvala dlouho, na to že je komunikováno dodání do 1 dne u produktů co jsou skladem (a tyto gumy skladem byly, až po zaplacení objednávky naskočil 3 denní termín dodání).Byl jsem objednán na přezutí kol na čtvrteční dopoledne ale gumy dorazily až v pozdním odpoledni a ještě bez jakékoliv předešlé komunikace přes telefon. Dopravce mi čas doručení sdělil 5 minut předem!

    Reakce obchodu PneuPremium.cz

    Vážený pane Lyčko, děkujeme za Vaši recenzi. Objednal jste si přes Heureka Košík pneumatiky, které nabízíme skrze dodavatele s dodáním do 3 dnů. Tuto informaci sdělujeme předem. Objednal jste si 24.10. v 00:50 a taktéž dopoledne 24.10. jsem Vám psal email, že expedice vychází na následující den s doručením 26.10. To je 2 dny od Vaší objednávky. Jak jsem slíbil, doručení proběhlo 26.10. a zásilku jste přebíral v 16:29. Bohužel kurýr Vám nezavolal předem a díky tomu jsme od Vás obdrželi negativní recenzi. To mě moc mrzí.

    S pozdravem Lukáš Návrat, PneuPremium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání
    • Dobrá cena
    • Neumožňují platbu kartou
    • Jsem na rozpacích s kvalitou(jakostí) prodávaného zboží. Kupoval jsem 4 ks zimní pneu, ale jedna z nich šla jen tak tak vyvýžit, použitelná je pouze na zadní nápravu

    Mám už druhou podobnu zkušenost ohledně kvality pneu přes internetový prodej, tedy příště to zkusím radši zas jinde

    Reakce obchodu PneuPremium.cz

    Dobrý den, pane Fišere. Děkujeme za Vaši reakci. Bohužel až z této recenze se dozvídáme, že jste měl nějaký problém. Proč jste nás nekontaktoval? Objednal jste si čtyři pneumatiky NEXEN v rozměru 155/80 R13 s platbou v hotovosti na dobírku. Nyní jako zápor uvádíte, že nelze platit kartou? Náš obchod samozřejmě umožňuje platbu kartou. Vy jste si ale objednal přes Heureka Košík a tam je platba kartou také možná. Co se týče vyvážení, nemyslím si, že by byl problém s pneumatikou. Může to být způsobeno diskem. Pokud by byla pneumatika opravdu špatná, rádi bychom Vám ji vyměnili, ale to byste musel být ochotný nás o tom kontaktovat a nečekat na psaní recenzí.

    S pozdravem Lukáš Návrat, PneuPremium.cz

  • Hezky vás ohodnotím,
    pneu jsem si objednal a objednávka byla zrušena.Přibližně 14 dní zpět jsem si objenal 4x pneu které jsem dostal,to bylo v pořádku.Po cca jednom kilometru jízdy jsem zničil pneumatiku o obrubník.Objednal jsem si novou a přišla mi SMS zpráva že mi ji nepošlou......proč?,tak jsem volal.Bylo mi řečeno,že májí na skladě 4 ks a prodají mi buď 2ks nebo 4ks,že tři by neprodali dalšímu zákazníkovi.To je bordel,mám uplně nové pneu a budu si kupovat minimálně 2 pneu když potřebuji pouze jeden kus.Tak vás ohodnotím,s vaší ochotou jděte do p....

    Reakce obchodu PneuPremium.cz

    Dobrý den, pane Šultysi. Děkujeme za Vaši recenzi. U nás jste si objednal jednu pneumatiku, která se delší dobu nevyrábí a ani my jsme ji neměli skladem. Nabízeli jsme dva poslední kusy přes dodavatele. Bohužel, máte pravdu, že nám jednu odmítli prodat. Za to se moc omlouváme. I když se jednalo o výjimečný případ, spolupráci s tímto dodavatelem jsme pro jistotu ukončili. Nadále nabízíme svým zákazníkům možnost si jednu pneu dokoupit.

    S pozdravem Lukáš Návrat, PneuPremium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží bylo objednáno s předstihem,aby na datum doručení na místo určení nebylo časově komplikované.Přesto přišlo o den později,což zkomplikovalo celou anabázi okolo tohoto zboží,vše co jsem chtěl udělat se posunulo o dva týdny.Obchod to schvaluje na dopravu,prostě jsou amatéři ,kteří nejsou schopni odhadnout své "umění".

    Reakce obchodu PneuPremium.cz

    Dobrý den, pane Peremský. Děkuji za Vaši recenzi. Jak už jsme si psali emailem, pokud zákazník požaduje konkrétní den dodání, snažíme se mu vyjít maximálně vstříc. Den před požadovaným doručením předáme pneumatiky přepravní společnosti DPD. Tak jsme učinili i v tomto případě. Bohužel, z důvodu kapacitního vytížení přepravy pneumatik, nedošlo k doručení následující pracovní den, ale den následující. Za to se samozřejmě moc omlouváme.

    Lukáš Návrat, PneuPremium.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosto neprofesionální jednání a komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Na dotaz jakého stáří jsou pneu (DOT) bylo odpovězeno-rok 2017
    Do poznámek jsem poprosil o zaslání pneumatik DOT 2017,zaslané pneu měli pneumatiky DOT 2016!?

    Reakce obchodu PneuPremium.cz

    Dobrý den, pane Sliacký. Děkujeme za Vaše hodnocení. Ano, máte pravdu, na dotaz ohledně stáří jsem Vám automaticky odpověděl, že se jedná o letošní výrobu. Kontroloval jsem situaci ve skladu a některé pneumatiky byly vyrobeny ještě ve 48. týdnu 2016. Je to náhoda, jak se na ně prostě narazí při vyskladňování. Za mylnou informaci se omlouvám.

    S pozdravem Lukáš Návrat, PneuPremium.cz