• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zmatený/nepřehledný

    nedoporučuji, objednané zboží jsem si koupil jinde, toto byla ztráta času..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pomala komunikace

  • zřejmě chyba fotografie v eshopu, kde bylo vyfoceno zboží kolekce zima 2013/2014.
    nabízené však bylo z kolekce zima 2011/2012 :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nakoupite v akci, pak se neco stane a musite neconze zasilky vratit a najednou se na Vas akce nevztahuje a platite pistovne za vraceni, zbozi, ktere bylo v akci a ted uz neni.

    Nakupujte, ale vezte, ze pri reklamaci Vam strhnou vse, na co Vs drive lakali.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Před objednávkou zboží jsem zažádala rozměry velikosti 27, když zboží dorazilo, tyto rozměry absolutně neseděly!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    kvůli špatně uvedenému tel. číslu na balíku (v potvrzení objednávky bylo uvedeno správně) mi nebyl balík doručen a musel jsem pro zásilku do 15km vzdáleného depa dojet a převzít si ho osobně, dopravu jsem musel také zaplatit, rozhodně špatná zkušenost, pravděpodobně můj první i poslední nákup na planetskate

    Reakce obchodu Planetskate.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za upozornění. Vše samozřejmě probíhá automaticky. Zákazníkem zadané údaje se automaticky vloží do systému, následně na fakturu i na štítek dopravce. Zřejmě došlo k nějaké vnitřní chybě. Za způsobené nepříjemnosti se omlouváme.

    Planetskate.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Místo objednané kšiltovky přijde jiná, alespon teda ve stejné barvě.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Batoh jsem si objednal s tím, že si ho vyzvednu osobně v prodejně - to dobou na prodejně mělo být skladem. Po odeslání objednávky mi přišla zpráva, že mám vyčkat na email nebo SMS, že je zboží připraveno k vyzvednutí. Když mi ani po několika dnech nebyla tato informace doručena, kontaktoval jsem telefonicky eShop, kde mi bylo sděleno, že se mezitím batoh prodal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, které již nevlastní!

    Otřesné, nikdy více!

    Reakce obchodu Planetskate.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se, ale zřejmě jste si objednali zboží, které si objednal zákazník těsně před vámi, proto již zboží nebylo dostupné. Ozvěte se nám na [email protected] a domluvíme se na příjemné slevě na další nákup.

    tým planetskate.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobrý den,
    • na vašem e-shopu www.planetskate.cz jsem si objednala tuto kšiltovku (New era s rovným kšiltem) http://www.planetskate.cz/new-era-league-3930-cepice-s-ksiltem-pur-e655523-pur/cepice-ksiltovky-panske/ s tím, že si ji osobně vyzvednu v Revoluční. Když jsem přišla do obchodu, pozdravila jsem "dobrý den", kluk co tam prodával mi na to bez mrknutí oka odpovědě "ahoooj". Vím, že se takle ve skate shopech zdraví, ale moc se k tomu nepřikláním, proto vždy pozdravím tak, jak bych očekávala, že by mi měli odpovědět. Jen v Revoluční to moc nefunguje, ale to není předmět mé stížnosti. Po rozeznání mé objednávky mi prodavač přinesl kšiltovku s ohnutým kšiltem a ve fialové barvě, když jsem mu řekla, že jsem si objednala s rovným a v modré barvě, tak mi řekl (podotýkám, že se mnou mluvil jako bych byla snad retardovaná), že teda s rovným kšiltem jsem si určitě neobjednala a že jí ani nemají (dole v prodejně jsem ji našla). Když jsem mu řikala, ať se podívá na planetskate.cz, tak se podíval na jinej e-shop se slovy, že jsou propojeni se třemi e-shopy. Tak jsem si kšiltovku objednala znovu, s odberem v Popcornu. Slečna na pokladně byla asi o 100% milejší, ale přinesla také s ohnutým kšiltem. Na planetskate.cz se tedy podívala a dala mi za pravdu, že je to tam tedy špatně vložené a že když si vezmu tu, co chci (tuhle http://www.planetskate.cz/new-era-basic-neyyan-ksiltovka-grn-wht-e655530-grn-wht/cepice-ksiltovky-panske/) tak že mi ji dá alespoň za e-shopovou cenu. Chápu, že se to mohlo stát (při vkládání na e-shop jste omylem vložili špatnou fotografii čepice), ale chování prodavače v Revoluční považuji za značně neprofesionální a jsem si jista, že kdybych s tím šla výš, tak vyjde na jevo, že mám pravdu já a že jako zákazník bych tedy měla nárok na kšiltovku, kterou jsem si objednala za cenu 470,- (při osobním odběru 400,-). Zaplatila jsem 723,-. Chtěla bych Vás tímto tedy upozornit na vaší chybu (tato cena - špatná cena - je uvedena u kšiltovek v červené, bílé, modré a zelené barvě) a na prodavače, který neuzná chybu, která se samozřejmě může stát, a místo toho dělá ze zákazníků "blbce".

    Reakce obchodu Planetskate.cz

    Dobrý den,

    omlouváne se za prodavače na pobočce Revolution Praha, již jsme vyvodili důsledky. Vzhledem k tomu, že chyba byla na naší straně(špatně vložená fotka na e-shopu), měli Vám na obchodě nabídnout nějakou kompenzaci napr. formou slevy na kšiltovku, kterou jste si nakonec odnesla. Jako omluvu jsme Vám již zaslali voucher na příjemnou slevu na další nákup. Při jakémkoliv problému nás kontaktujte na naší zákaznické lince, kde Vám rádi pomůžou nebo poradí.
    Příjemný den.
    Tým planetskate.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • neodpověděli jste mi na mail

    poslali jste mi špatné zboží a nehodlá to semnou nikdo řešit pořád čekám na Vaši odpoved!už jsme Vám psala 3krát!

    Reakce obchodu Planetskate.cz

    Dobrý den,
    maily u nás vyřizuje více zaměstnanců a není pravděpodobné, že by nějaký mail zůstal bez odpovědi. Zkuste zkontrolovat adresu, rádi s Vámi problém rychle vyřešíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nedoručuje objednané zboží

    přejít bez povšimnutí

    Reakce obchodu Planetskate.cz

    Dobrý den,
    bohužel na Váš příspěvek nelze konstruktivně odpovědět. Nezmínil jste problém, který Vás přiměl takto recenzovat náš obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si zboží, které mi mělo být doručené expresní kurýrní službou, po 6ti hodinách, kdy jsem začala objednávku urgovat u dopravce, jsem zjistila, že žádnou takovou zásilku nemají, když jsem se dovolala prodejci, tak mi bylo sděleno, že zboží došlo. Po vyjádření absolutního znechucení z jejich služeb - mi byla zaslána slevenka na další nákup v hodnotě 20% z nákupu. Přes měsíc jsem čekala na vrácení peněz, ke kterému došlo až po mé urgenci a vrácena mi byla částka bez platby za dopravu, kterou mi vrátili až po další urgenci.
    Obávám se, že slevenky nevyužiji a i kdybych měla zaplatit v jiném obchodě o několik set navíc, budu raději nakupovat jinde.

    Reakce obchodu Planetskate.cz

    Dobrý den,
    ojediněle se může stát, že si jeden stejný produkt objednají dva lidé současně než se systém skladové dostupnosti aktualizuje. Bohužel to byl Váš případ. Peníze jste však zpět dostala a příjemnou slevu na už tak zajímavě zlevněné zboží také. Mrzí nás komplikace s Vaší objednávkou, ale nakonec u nás můžete nakoupit ještě výhodněji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • komunikace

    email, že objednávka byla přijata a zboží si mám vyzvednout do 7 dnů - když tam druhý den dorazím, je mi sděleno, že zboží neexistuje, nemá být vůbec na internetu, v obchodě taky není a vlastně že jsem vůbec neměla chodit, že jsem špatně pochopila email, kde je přitom napsáno, že si mám zboží vyzvednout

    Reakce obchodu Planetskate.cz

    Za vzniklou situaci se omlouváme. Email, že „objednávka byla přijata „ generuje systém automaticky a následně po ověření fyzické dostupnosti zboží na skladě přijde další email, že zboží je připraveno k vyzvednutí. Pokud se zcela v ojedinělých případech stane, že zboží není skladem z důvodu prohozených velikostí apod. ihned informujeme telefonicky a emailem zákazníka o dané skutečnosti. Vzhledem k obrovskému množství položek skladem mohou bohužel takovéto situace nastat a každým dnem pracujeme na tom aby se takovéto situace stávaly zcela výjimečně. Děkujeme za pochopení. PLANETSKATE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pokud si člověk objedná zboží na osobní odběr a obdrží email, že zboží je připraveno na prodejně, mělo by tam také být. A ne, že tam člověk přijde a oni mu řeknou, že to tam prostě není.

    Reakce obchodu Planetskate.cz

    Jakmile zákazník potvrdí objednávku tak mu ihned přijde potvrzovací email, že jsme objednávku obdrželi. Následně je spuštěn proces vyhledání zboží, fakturace apod. Jakmile je zboží vyexpedováno odešle se zákazníkovi automatický email, že je zboží připraveno k odběru. Na základě tohoto mailu lze zboží vyzvednout na prodejně, nikoliv na základě potvrzovacího emailu. Pokud ovšem došlo z naší strany k pochybení, tak se Vám za to velice omlouváme. Napište nám případně na mail: [email protected] číslo Vaší objednávky abychom mohli celý postup prověřit a zjistit kde se mohla stát chyba. S pozdravem Planetskate

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Hodnotím průměrně, zboží jsem objednala, ale nedorazil mi žádný potvrzující email, který by obsahoval potvrzení a shrnutí objednávky a informace, kam poslat peníze předem na účet. Tím pádem jsem objednávku považovala za neuskutečněnou.. Zboží jsem objednala již jinde.. Z tohoto důvodu nemohu objektivně hodnotit tento internetový obchod..

    Reakce obchodu Planetskate.cz

    Potvrzující emaily rozesílá eshop automaticky do 5ti minut od vytvoření objednávky. Pokud takový email neobdržíte, kontaktujte nás. Může se jednat jen o Vaší plnou emailovou schránku. V případě, že jste objednávku nedokončili, rádi Vám ji vytvoříme telefonicky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na poslední E-maily neodepisovali.Objednavka nedošla.

    Reakce obchodu Planetskate.cz

    Předpokládám, že se jedná o nějakou chybu technického rázu. Nemáme žádné nezodpovězené dotazy, česká pošta dnes vrátila nadměrné množství zásilek zpět. Pokud je to možné, využívejte prosím balíkovou službu PPL a vždy uvádějte telefon a email pro případný kontakt.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    objednány dvoje boty,jedny v pořádku,druhé vráceny zpět-poslali jednu botu která byly vystavená na krámu,celá zašlá vyšisovaná od slunce.poslány zpět - reklamace,po týdnu nebyl nikdo z obchodu schopen zavolat nebo napsat e-mail,po telefonátu mi nepříjemný zaměstnanec zdělil že mu teprve dnes přišly(pošta mi poslala sms že balík doručila o tři dny dříve????) a že bude trvat týden než to vyřídí...takže podle mě hrůza....jednání opravdu na úrovni...

    Reakce obchodu Planetskate.cz

    Vystavené zboží nabízíme zákazníkům jen v případě, že se jedná o poslední kus daného produktu. Pokud není zákazník s produktem spokojen, může jej samozřejmě vyměnit za jiný či požadovat vrácení peněz. Na informační systém české pošty se bohužel 100% spolehnout nemůžeme. Doporučujeme využívat služeb společnosti PPL.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání
    • Dobrá cena
    • Špatná komunikace, nulová dohoda

    Objednana jsme si boty, přišla mi každá jinak velká. Domluvili jsme se že pošlou ppl abych neplatila poštovné. Na den kdy jsme se dohodli nepřijeli a pak jezdili každý den dopoledne ikdyž jsem jim psala že jsem v práci a nikdo jiný doma neni. Po pár dnech jsem boty odeslala poštou, na mail už nereagovali.

    Reakce obchodu Planetskate.cz

    Jedná se o domluvu zákazníka a řidiče společnosti PPL. Hodinu doručení či vyzvednutí nejsme bohužel schopni nikterak ovlivnit.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zadne
    • ma malo pobocek na wyzwedniti osobne

    wsichni co tu nakoupi jsou blbi

    Reakce obchodu Planetskate.cz

    Kolik poboček by jste si představoval?