• Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doruceni za 6 dni je ve srovnani s konkurenci pomale.
    • Zbozi bylo nedostatecne nafocene a popsane, chtel jsem univerzalni vak na nohy na sportovni kocarek, bohuzel se jedna jen o horni prikryvku, ktera navic na nas kocar nesedi, takze je nepouzitelna, protoze by malemu tahlo na nohy.

    Reakce obchodu PETTO.cz

    Vzniklou situaci jsme se zákazníkem dořešili :).
    Pokračování "příběhu" - zákazník slíbil opravit svou renenzi, svůj slib bohužel nedodržel.

    Zákazník objednal nánožník (středa), který jsme druhý den (čtvrtek) odnesli na Zásilkovnu, dodací doba Zásilkovny je uvedená až 5 pracovních dnů. Zboží zákazníkovi došlo v pondělí.
    Nánožník není univerzálním vakem, nic takového nebylo v popisku psáno. Nánožník je kryt na nožičky, objednaný nánožník byl správně nafocený a popsaný, prodali jsme stejných desítky ke spokojenosti zákazníků.
    Tolik k recenzi.
    Hodně nás mrzí, že sice zákazník uznal, že chyba nebyla na naší straně, Zásilkovna občas opravdu prodlouží čas doručení (dle svých regulí), a přislíbil recenzi upravit, ale přestože jsme ho ještě dvakrát poprosili o slíbené, recenze tu zůstala.

    Janatová, petto

    • Dobrý den, zboží mi ani po 13 dnech od zaplacení nebylo doručeno !
    • Zřejmě bysste měli uvažovat o jiné doručovací společnosti.

    Reakce obchodu PETTO.cz

    Dobrý den,
    za vaše nedoručení zboží se velice omlouváme. Zboží bylo odesláno ihned, jak mělo být. Bohužel ale rychlost dodavatele už nedokážeme ovlivnit, je to jiná firma, u které nemáme možnost říkat co a jak mají dělat. Pro tyto případy se zasílá číslo balíku, aby jejich příjemce mohl sledovat její stav, tj. kde se nachází a po případě mohl řešit s daným dopravcem její doručení.
    Přesto jsme rádi za Vaše hodnocení, máme možnost naše služby dále zlepšovat! :)
    S pozdravem
    Jiří Říha - Petto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží mi nebylo doručeno - ač bylo ještě několik dní po mé objednávce uváděno jako "skladem", týden se nedělo nic. Po týdnu jsem obchod kontaktovala telefonicky, bylo mi sděleno, že dané zboží není a nebude a že mi to "chtěli napsat"... V dnešní době, kdy zboží kupované přes internet je téměř vždy odesíláno v rozmezí několika hodin, popř. 1-2 dnů - obzvlášť pokud je "skladem", působí toto jednání velmi nekorektně. Je pochopitelné, že zboží se občas prostě a jednoduše vyprodá, potom je ale na místě zákazníka obratem informovat.. a ne čekat, až si zavolá sám. Můj nespokojený mail tomuto obchodu zůstal také bez reakce... Bohužel další objednávky budu rozhodně realizovat v jiném obchodě.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obchod inzeruje panenku se zipem, druky suchým zipem a tkaničkou, doručená panenka nemá ani zip, ani druky
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    už čekám skoro 14 dní na zboží a žádny info........

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po obědnání přišlel mail s potvrzením objednávky. Avšak několik dní na to mi přišel nový mail, ve kterém se obchod omlouvá, že toto zboží již není dostupné a zapoměl toto zrušit v nabídce sortimentu.
    Zboží jsem objednávala "na čas" a kdyby nebyl v tomto obchodu bordel, mohla jsem včas ještě zboží sehnat jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Autosedačka dorazila bez adaptérů, prodavačka se mě snažila přesvědčit že si je musím zvlášť dokoupit, že nejsou v ceně i přesto že jsem jí ukázala že na stránkách to v ceně je. Pak se ukázalo že se vytrousily při přepravě, což prodavačkám přišlo dokonce vtipné, že to poslali v děravém pytli. Sedačka je dost poškrábaná, buď vystavený kus nebo špatná manipulace při přepravě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nesolidní jednání obchodu.

    Už nikdy více, první a také poslední nákup v tomto obchodě.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dárek k nákupu nedorazil dle fotky u zboží, na místo dvou lžiček a dvou bryndáků dorazil, jen jeden velice prostý bryndák.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zdlouhavá komunikace, zboží se dalo objednat, i když nebylo na skladě, stále čekám na vrácení peněz, nabídli mi alternativu, kterou mi nebyli schopni na požádání nafotit, musela jsem si volat, kdy mi vrátí peníze, s komunikací mají velký problém. Více se nikdy na tuto společnost neobrátím. Určitě nedoporučuji si objednávat, protože není zaručeno, že zboží je skladem a komunikace je velmi bídná.

    zdlouhavá komunikace, zboží se dalo objednat, i když nebylo na skladě, stále čekám na vrácení peněz, nabídli mi alternativu, kterou mi nebyli schopni na požádání nafotit, musela jsem si volat, kdy mi vrátí peníze, s komunikací mají velký problém. Více se nikdy na tuto společnost neobrátím. Určitě nedoporučuji si objednávat, protože není zaručeno, že zboží je skladem a komunikace je velmi bídná.

    Reakce obchodu PETTO.cz

    Paní Milatová,

    objednala jste si zboží, které bylo jasně označeno jako nedostupné a ještě jste ho zaplatila předem, přestože jste si vybrala dodání na dobírku. Na focení detailů alternativního zboží bohužel nebyl v té době čas, jak jsem se Vám snažila vysvětlit. Navíc jsem Vám na toto zboží nabídla slevu a nad rámec povinnosti. Peníze jsme vrátili ještě v tom týdnu, kdy jste stornovala objednávku. Skutečně nevím, co víc bych pro Vás mohla udělat.

    S pozdravem,
    Kateřina Dostálová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Balík mi přišel v příšerně poničené krabici a chyba dopraváků to nebyla!!!
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nevím o žádných
    • neplní se čas dodávky, služba GEIS naprosto selhala, první avizovaný den balík nedorazil vůbec a bez omluvy. Druhý den řidič neakceptoval můj čas dodání, musela jsem si pak zajet na Mělník vyzvednout do Tabáku. Tak že celý proces dodání domů ztratil smysl, příště služba GEIS ani náhodou!

    ať si to každý zkusí!!

    Reakce obchodu PETTO.cz

    Dobrý den,

    je mi velice líto nepříjemností způsobených Geisem, ale bylo by přínosnější stížnost poslat přímo Geisu a nevylévat si zlost v hodnocení našeho obchodu. Bohužel potíže se mohou vyskytnout napříč všemi zásilkovými službami, neexistuje žádná bezproblémová. Kvalita služeb závisí vždy na lokáních dopravcích, tudíž v tomto ohledu nelze vyhovět všem zákazníkům.

    Co se dodací lhůty a komunikace týče, ihned jsme Vás informovali o termínech a zboží odeslali do 3 dnů, o čemž jsme Vás také informovali. V tomto směru tedy opravdu nevidím žádné pochybení ze strany našeho obchodu.

    S pozdravem,
    petto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Obchod sice vcelku levny ale za to kvalita neodpovida cene.koupila sem si autosedacku a hned po rozbaleni zjistila ze autosedacce chyby sroub ktery sem si musela pridelat sama a tim padem zpravit.

    Reakce obchodu PETTO.cz

    Dobrý den,
    chybějícího dílu jsme si bohužel při balení nevšimli, jinak bychom Vám sedačku vůbec neodeslali. A i když se jednalo o levnější autosedačku, samozřejmě bychom s Vámi reklamaci řešili - i na levné zboží se vztahuje záruka. Reklamace je však potřeba řešit s námi, nikoliv přes Heuréku. A určitě ne neodborným zásahem do autosedačky. S pozdravem Petra Janatová, petto

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží není skladem

    objednané zboží nedorazilo, nebylo skladem

    Reakce obchodu PETTO.cz

    Dobrý den paní Homolková,

    zboží skladem bylo, ale mělo vadu. Čehož jsme si naštěstí všimli dřív, než jsme Vám jej zaslali. V tu chvíli se bohužel nedalo dělat více, než nabídnout Vám jej se slevou nebo v jiném designu.

    Přeji pohodové Vánoce!

    S pozdravem,
    Kateřina Dostálová - petto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 30.6.2014 byla odeslána objednávka na kočárek Baby Design Walker 2014, hned další den jsem byla telefonicky i mailem informována paní Janatovou, že doba dodání bude delší a byla mi nabídnuta jiná varianta kočárku, která je na prodejně v Mladé Boleslavi. Ochota prodavačky na prodejně v MB, ráda mi kočárky předvedla a poradila. 2.7.2014 jsem po tel. komunikaci s paní Janatovou objednávku změnila na Espiro Golfový kočárek Magic, barva značená jako 06 fialová. 16.7.2014 jsem si kočárek vyzvedla, doma jsem zjistila, že barva kočárku je jiná. Hned ten den jsem volala do Petta, prodavačka slíbila, že hned objedná fialový, údajně to není problém je vyměnit. Dnes když jsem na prodejnu přišla, tak už vše bylo jinak, dodavatel prý fialovou již delší dobu nemá, proto bez mého vědomí objednala "podobnou" barvu značeno 08. Místo omluvy jen kyselé obličeje.

    Reakce obchodu PETTO.cz

    Paní Veberová,
    ...vidím, že bude příště pro mne lepší jednodušší říct, že něco nemáme a nesnažit se splnit všechny požadavky zákazníků a za každou cenu vyjít vstříc (jako ve Vašem případě - myslím, že obě víme, o čem je řeč - o přeobjednávce kočárků i vratislavické poukázce).
    Takhle mě to dost zamrzí, že veškerá moje vstřícnost a snaha byla shrnuta do pouhých 10% a červeného odmítnutí.
    A můžete mi věřit, že se zákazníky fakt nesnažíme uspokojit pouze kvůli nějakému našemu zisku.
    P.S. Nicméně Váš kočárek byl dodán opravdu trošku jiný odstín fialové - odstín 2014, objednávala jsem pro Vás prostě fialový. Toto je jediný dostupný fialový a dále i bude. Peníze Vám byly ihned bez průtahů s omluvou vráceny.
    Janatová, petto

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • žádné
    • nedokáží dostatečně zabalit odesílané hračky pro malé děti.stačila by igelitová obyč. taška a né hodit to jen do krabice.

    objednávala jsem textilní panenky pro malou holčičku.zboží bylo bez obalu hozené do krabice a panenka měla zacuchané vlásky jakoby zboží bylo někde už vystavené..nebo použité.takže odesilateli hygiena asi nic neříká...vracet zboží nebudu,ale bylo to nepříjemné..

    Reakce obchodu PETTO.cz

    Dobrý den,
    panenky byly vloženy do čisté krabice. Dodávají a prodávají se jako většina plyšových hraček bez obalu, samozřejmě se štítky a všemi náležitostmi. Použité tedy rozhodně nejsou, nemusíte se obávat.
    Nicméně příště již na igelitovou tašku nezapomeneme.

    Co se kvality komunikace týče, myslím, že v případě, kdy zboží odesíláme ihned (tj.do jednoho pracovního dne) je informace o odeslání zboží emailem a SMS dostačující.

    S pozdravem,
    petto.cz

    • žádné
    • žádné

    nebyla jsem spokojená s jednáním .A zboží které jsem zakoupila nesplnovalo mé očekávání ba naopak kvalita kočárku šílená.A když jsem chtěla zboží druhý den vrátit bylo mi odepřeno a nebo vzít zpět ale s tím že částku výrazně sníží nej o polovinu.Toto jednání mi opravdu nepřijde jako férové.

    Reakce obchodu PETTO.cz

    Dobrý den paní Lipská,
    pokud vím, kočárek, který jste si objednala, jste si nevyzvedla a na nabídku, že Vám kočárek do dvou dnů dovezeme až domů jste již nereagovala.

    Pokud jste si u nás zakoupila jiný kočárek a s ojetými koly ho chtěla vrátit, jistě chápete, že už není možné ho prodat dalšímu zákazníkovi jako nový - takový kočárek je pak určen pro bazar. Nehledě na to, jiný kočárek, jste přes internet neobjednávala a na kočárky zakoupené v prodejně se 14-denní možnost vrácení (nepoužitého) zboží nevztahuje.

    S pozdravem,
    Kateřina Dostálová - petto.cz

    Ještě dodatek - překrucujete důležitá fakta - nepsala jsem Vám, že snížíme cenu Vámi koupeného Rapidu o polovinu, ale že je potřeba výraznější sleva, což by činilo cca 200 - 300,- kvůli ojetým kolečkům. Sama ho na Sbazaru prodáváte o 500,- levněji...stačilo se dohodnout na ceně - třeba zavolat :o) U nás by se to vyřešilo pro Vás výhodněji, zvláš´t pokud jste chtěla měnit za kočárek s nafukovacími koly, byli bychom sami proti sobě, kdybychom Vám nevyšli vstříc. Psala jste ale z nějakého důvodu z různých mailů, rozklíčovat celou korespondenci se mi podařilo až později. Nikdo Vám tedy nic neodepřel, dokonce se to mohlo udělat tak, že bych Vám kočárek dovezla domů do soudedního města (což jsem Vám nabízela) a odvezla si ten nevyhovující. Ale jistě chápete, že nemůžeme POUŽITÉ zboží nikomu prodávat dál jako nové za plnou cenu :o), to by nebylo fér.
    Janatová, petto

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Kocarek ktery jsem si objednala dosel poskozeny,odreny ram atd,nejradeji bych ho poslala zpet.

    Reakce obchodu PETTO.cz

    Dobrý den,
    kočárek jsme před odesláním kontrolovali, byl OK. Škoda, že jste nejdříve neřešila stav s námi, Buď bychom si pro vadné zboží poslali kurýra, nebo Vám nabídli přiměřenou slevu. Výměna možná není, kočárek Blues 2014 není momentálně k dispozici.
    Janatová, petto

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Vydejni mista
    • Obchod neaktualizuje sve stranky prilis casto, muze se tak stat, ze uvedene veci se jiz neprodavaji.

    Reakce obchodu PETTO.cz

    Dobrý den,
    produkt byl označen jako nedostupný, přesto jste si ho objednala. Víc není třeba dodávat.

    S pozdravem,
    PETTO.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednavka byla zrusena z duvodu nedostatku zbozi. Ale na stránkach je porad skladem. Nepochopitelne.

    Reakce obchodu PETTO.cz

    Dobrý den,
    omlouvám se, skutečně jsem nedostupnou barvu zapomněla odstranit z nabídky. Položka je již opravená.

    S pozdravem,
    Kateřina Dostálová - petto.cz