Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Jídelní sada Banquet Beauty 30ks byli řádně zabaleny a z celkovým polepem křehké sklo. Vše bylo doručeno v naprostém pořádku. Jsem velmi spokojen .

  • Absolutně neochotný e-shop, který se neumí k zákazníkům chovat a neumí se postavit k reklamacím.
    Takto vypadá sada nádobí zakoupena u e-shopu Penta.cz po měsíci užívání.
    Sadu nádobí jsem zaslal na reklamaci prostřednictvím zásilkovny. Dle balení firma otevřela maximálně jeden hrnec z celkové sady a zbytek ani nekontrolovala a zaslala zpět se slovy: Nejspíš způsobeno užíváním tvrdého a nevhodného kuchyňského náčiní.
    Podotýkám, že takto vypadá každý hrnec ze sady https://www.penta.cz/g21-gourmet-magic-s-cednikem-_d201158.html
    Hlavně že uvádí v kritériu zboží že: Neuvěřitelně vysoká odolnost proti poškození a korozi...
    Komunikace s e-shopem absolutně špatná. Jejich vyřízení reklamace, nechť si každý udělá obrázek sám.
    Katastrofa.
    Sada nádobí za 3990 a po měsíci ji můžete vyhodit na sběrný dvůr.

  • Osobní zkušenost s tímto obchodem je více než strašná, doba doručení zboží skladem, které jsem objednávala minulý týden dodnes nebylo dodáno, i přesto že paní neustále tvrdila, že je již zboží vyexpedováno, prostě katastrofa....

  • Nabídka zboží které nemají skladem ani potvrzení o tom, že by jim mělo zboží dorazit. Přesto i po několika upozorněních stále uvádějí, že zboží mají skladem a budou ho expedovat do dvou dnů. Z mé strany ukončení objednávky a zrušení účtu.

    • Dobrý den, pane Klímo. Ano, ověřovali jsme všechna fakta a bohužel máte pravdu, skutečně u nás došlo k chybě a protože výmluvy nejsou náš styl, přiznáváme ji a velmi nás to mrzí. Kolegové z IT usilovně pracují na odstranění špatného faktoru u skladovosti a věříme, že se to již nebude opakovat. Pokud nám dáte ještě šanci ukázat, že to umíme lépe, budeme si toho moc vážit.
      Hezký den, Radka Kazdová, Penta CZ

  • Komunikace rychlá, doručení taktéž, jenže doma mě čekalo nemilé překvapení, v dodávce, která měla obsahovat nabíječku a baterie, které byla vyfakturovány, baterie chyběly, reakce na reklamaci byla rychlá - odpovídal zřejmě automat, komunikace obchodu rázem vyhasla, tak doufám, že je to jenom tím, že je to dobrý obchod a tím pádem mají spoustu práce a nemají čas komunikovat osobně... ☺

  • Skvělá komunikace. I když jsem záměrně zvolila objednání v polovině listopadu, přitom naskladnění zboží bylo 30.11.2018 a doručení v následující dny, přímo pan majitel/spolumajitel mi v den objednání volal a omlouval se, že mohou odeslat až 30.11.2018. Následně mi byla podána zpráva téměř o každém pohybu. Kdyby nebylo čekací doby ohledně naskladnění, mám zboží do 2 dnů od objednávky doma. Velice chválím a děkuji!!!

  • Objednala jsem si filmy kodak ultra gold a doručeny mi byly filmy ultra max, přestože na účtence bylo uvedeno ultra gold, znovu jsem koukala na web a tam opět filmy ulltra gold a obrázek ultra max... Jako ona je kvalita asi stejná, ale i tak v tom mají zmatky...

  • mi připadá že všechny recenze píšou lidi s IQ maximálně 65. jako klad uvádějí vždycky rychlost, slušné jednání a vynikající komunikaci a dobrou cenu. ale to se snad v obchodu předpokládá, ne? To snad nemůže psát normální člověk?

  • objednávka byla vyřízena velmi rychle, komunikace výborná - nejdříve jsem objednala špatný produkt - obchod okamžitě reagovala a vyšel mi vstříc
    Děkuji Martina stránská

    • Dobrý den, moc děkujeme za tento příspěvek a jsme rádi, že jste s námi spokojena :-)

  • Patzelt Pavel: Dobrý den ještě jednou :-)
    Vyřešeno, dnes jsme vám odeslali i druhý díl, číslo zásilky najdete v mailu.
    Omlouváme se za komplikace a děkujeme za podnět i za pochopení,

    Radka Kazdová
    Penta CZ, s.r.o.

  • Patzelt Pavel: Dobrý den, díky za upozornění, už to prověřujeme a ozveme se vám.
    Radka Kazdová, Penta CZ, s.r.o.

  • U fy.Penta,požadováno zaslání chybějícího dílu Nh-C 14,jedná se o dva profily délky 38,2.
    Jeden profil již zaslán.V součastné době,technik na dovolené,fa.respektive zástupce technika se neozývá.
    Prosím,je li možno o nápravu.
    S pozdravem P.Patzelt

  • Slevové kódy pro Penta.cz najdete na https://www.tosevyplati.cz/slevove-kody-kupony/pentacz. Tak je využijte a ušetřete.

  • Naprosto katastrofální komunikace a vyřizování objednávek. V pondělí dne 18.7. v 18.47hodin jsem objednal zboží. Obchod garantuje dodání do 48hodin. Předpokládal jsem tedy dodání ve středu 20.7. odpoledne. Místo toho mi dne 20.7. v 11.15h volala z čísla 602270082 nějaká žena, že část materiálu nemá, tím pádem zboží dodají ve čtvrtek.
    Nechápu proč obchod uvádí, že zboží je skladem, když ho vlastně nemá a navíc Vám to známí za 1 a půl dne.
    Objednávku jsem zrušil a materiál nakoupím jinde.
    Pamatuju ještě "starou" Pentu v Ov-Zábřehu, ale to byla "úplně jiná liga".
    Čermák

  • Se službami Penta CZ s.r.o. maximální spokojenost. Rychlé řešení požadavku. Rychlé dodací lhůty. Doporučuji. Daniel Bárta Brno

  • Mykola Kryvokhat:
    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení, moc nás potěšilo.
    S pozdravem

    Josef Kolka
    Penta CZ s.r.o.

  • Mrzí mně že vidím v diskuse pouze nespokojené zákazníky a tím to chtěl byt první napsat svoji spokojenost. Dávám palec nahoru. Jsem spokojeny zákazník. Mykola Kryvokhat

  • V tomto eshopu jsem si objednal poprve a naposledy. Dosel mi uplne jiny produkt, nez jsem si objednal. Navic neni zcela funkcni. Na vyzvy nereaguji.

    Rozhodne NEDOPORUCUJI. Po teto zkusenosti budu nucen vrhat jen negativni recenze na tento eshop.

    Marek Hořava
    Média & Reklama
    IČ: 01587196

  • Olga Loulová: Vážená zákaznice, velice mne mrzí Vaše nespokojenost s řešením reklamace, ale ve Vašem případě bylo příhlédnuto ke skutečnosti, že samotná ochranná síť ani její tkalouny nejsou při běžném používání trampolíny nijak namáhány ani opotřebovávány. Tedy jediný tlak, který může způsobit utržení tkalounu je pád do sítě nebo jiné nevhodné zacházení. V žádném případě není trampolína nekvalitní, ba naopak ze zkušeností a a hodnocení ostatních zákazníků vyplývá, že jde o jednu z nejkvalitnějších trampolín na trhu.

    S pozdravem
    Josef Kolka
    Penta CZ s.r.o.

  • Mám bohužel nedobrou zkušenost s firmou Penta při reklamaci. Po jedné sezóně používání trampolíny se utrhl tkaloun připevňující síť trampolíny ke sloupku (a trhají se i další). Stalo se tak aniž by kdokoli do sítě spadnul nebo skákal, něco házel apod. Penta odmítla reklamaci s tím, že jde o mechanické poškození v důsledku právě toho, že do síť zachytila skákajícího. Vznikla tak situace, že bylo mé tvrzení proti tvrzení firmy. Místo dalšího řešení ukončila firma Penta diskusi a poslala protokol o neuznání reklamace.
    Domnívám se, že firma zneužívá toho, že většina zákazníků nepůjde kvůli takové marginálii do soudního sporu.
    Síť má cenu téměř 1.000 Kč a měla by běžné používání vydržet alespoň po dobu záruky. Je to dobrý křeftík: sítě se vyrábějí nekvalitní bez možnosti reklamace, což zákazníky nutí kupovat předražené příslušenství.
    Jsem velmi nespokojena a u tohoto obchodu již nebudu nakupovat.