• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    7.3. zaplacena objednávka, teprve 15.3. se mi obchod ozval, že nemají zboží, které jsem chtěla a nabídli mi jediný jiný produkt. Souhlasila jsem. Zboží dodáno až 23.3., z toho jeden produkt, který jsem nechtěla. Ovšem vrchol všeho je, že ono zboží, na které mi psali, že není již metráž, stále nabízejí k dodání do 5 dnů!!!!!!!!!!! NEDOPORUČUJI!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel jsem objednala zboží 12. 3. 2022, kdy mi bylo sděleno prodejcem, že požadované povlečení není skladem, což jsem samozřejmě chápala a plně respektovala. Na obchod jsem několikrát volala a kontaktovala písemnou formou - obojí bez úspěchu. Požadovala jsem navrácení finanční částky, která mi do dnešního dne nepřišla. Jediné co mi bylo sděleno, že objednávka je stornovaná. Velice mě tento přístup mrzí...

  • Je deset dní od mé objednávky, zboží stále nemám. V době tak velké konkurence?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží, které jsem si původně objednala, nebylo na skladě, musela jsem měnit objednávku a taky dlouhá čekací lhůta na dodání, dnes je to 11 den a zatím zboží nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Přehledný web

    12.2.jsem objednala zboží, které bylo skladem, 15.2. mi přišel mail o zaplaceni, dodnes zboží nepřišlo, eshop neposlal mail třeba o zdržení nebo o výrobě - což bych pochopila. Kvalitu zboží zatím hodnotit nemůžu, spíš mě mrzí ta komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    9.2. 2021 objednáno zboží, 10.2. 2021 email o zaplacené objednávce, od té doby nic, dnes 23.2. 2021 stále zboží nemám !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi nespokojená s tím to obchodem. Ani po 14 dnech mě obchod neinformoval o stavu mojí objednávky a až po zaslání e-mailu této společnosti mi laskavě oznámili, že zboží nemají. Další týden jsem pak čekala na zaslání e-mailu se zrušením objednávky a vrácením peněz. Načež i pro tyhle informace jsem se musela dožadovat e-mailem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 10 dnech zboží stále nedorazilo, obchod nedoporučuji.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel, moje objednávka byla ze strany obchodu zrušena z důvodu vyprodaného zboží a výrobce neměl látku na skladě.

  • Po objednávce zboží na stránkách obchodu s tím, že ho mají skladem, mi bylo následně pracovnicí obchodu sděleno, že zboží nemají. Seriózní obchody upravují informace o dostupnosti zboží na stránkách v závislosti na aktuální stav objednávek zákazníků.
    Nejedná se o seriózní obchod a při jakékoliv objednávce z tohoto obchodu bych doporučoval obezřetnost. Kdo ví, jaké překvapení ještě může zákazníka potkat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    13.8.2019 jsem si objednal vlněnou přikrývku a od té doby se nic nestalo, nikdo mě nekontaktoval a zboží do dnešního dne 24.8.2019 nedošlo.
    Jediná komunikace ze strany obchodu byl email s textem: stav vaší objednávky byl změněn na POTVRZENÁ. Nevím zda objednávka ještě platí - už nehodlám doma čekat na případný dovoz zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    objednáno před 14 zatím nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Šidí zákazníka
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    obchod nabízí zboží, které nemá jeho dodavatel na skladě

    Reakce obchodu Pěkné povlečení

    Dobý den,
    děkujeme za Vaši recenzi obchodu, bohužel došlo k naprostému vyprodání povlečení, přičemž zákaznice byla obratem informovaná s náhradní variantou. Tímto se omouváme, ale v předvánočním shonu při tomto počtu nabízených dezénu může nastat tato situace
    peknepovleceni.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    jiné zboží poslali, než bylo objednáno

    Reakce obchodu Pěkné povlečení

    Jelikož si nejsme vědomi žádné záměny, byla kontaktována zákaznice, aby nám vysvětlila celou záležitost. Nedopatřením u povlečení byly naimportovány dvě fotografie, přičemž jedna z fotografií byla staršího dezénu. Tímto se velice zákaznici omlouváme a samozřejmě bylo nabídnuto vrácení povlečení. Předem děkujeme za odstranění tohoto hodnocení, které bylo ze strany zákaznice navrhnuto.
    peknepovleceni.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Při objednávce 14.9.2017 byla deklarovaná délka dodání 5 dnů, skutečnost byla 10 dnů!!

    Reakce obchodu Pěkné povlečení

    Bohužel se musíme ohradit tomuto negativnímu hodnocení !!!!! Objednávka byla uskutečněná ve čtvrtek večer na atypické povlečení a následující čtvrtek (tj. 5 den) byl zákazník informován s dotazem, zda zásilku můžeme expedovat tentýž den přepravcem PPLa to z důvodu dřívější expedice ( 6tý pracovní den po uskutečnění objednávky) . Bohužel zákazník nás informoval, že na zásilku nepospíchá a abychom expedovali zvolenou dopravou zákazníka. Je nám líto, že následně a neopravnění jsme obdrželi toto hodnocení !!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ještě nedorazilo. 12 dní od objednávky, zboží nikde, ale hodnotit obchod chcete...

    Reakce obchodu Pěkné povlečení

    Zásilka již v době tohoto hodnocení byla na pobočce zásilkovny,přičemž následně byla vyzvednutá po dalších 5ti dnech. Po tel. komunikaci se zákazníci a neoprávněném hodnocení bylo přislíbeno úprava hodnocení, přičemž se nestalo !!!!
    peknepovleceni.cz

  • Obchod vůbec nekomunikuje nic mi nepřišlo a už nic nechci. Vůbec
    nedoporučuji.

    Reakce obchodu Pěkné povlečení

    Děkujeme za Vaši recenzi obchodu, přesto se musíme ohradit tomuto negativnímu hodnocení. Vaše objednávka byla stornovaná z důvodu vyprodání prostěradel o čemž jste byla informovaná následující den po objednání. Z tohoto důvodu Vám nemohlo dorazit žádné zboží. Děkujeme za pochpení
    peknepovleceni.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nabízejí zboží, které nemají
    • nekomunikace
    • dodací lhůta

    před 11 dny jsem objednala zboží, které mi dosud nedorazilo. Když jsem se s obchodem spojila, tak mi bylo řečeno, že jednu z věcí, které jsem objednala vlastně vůbec neměli. Kdyby mi někdo alespoň zavolal, abych vydržela, tak s tím nemám problém, ale vše bylo obratem uhrazeno a balíček stále nemám a ticho po pěšině. Chápu, že je před Vánoci, ale komunikace vázne.

    Reakce obchodu Pěkné povlečení

    Dobrý den paní Kláro,
    děkuji za Vaši recenzi . Pokusím se reagovat na všechny negativa které zde zazněly. Píšete že před 11 dny jste objednala zboží které nedorazilo. Pokud se podívám na trasování balíčku byl k vám doručen před třemi dny a převzala ho paní Sunohová a není chyba u nás ani u dopravce ale u zákazníka . Informace o odeslání balíčku i s odkazem k jeho sledování vám byl zaslana 1.12 tudíž 7 dní od objednávky. Co se týče doby dodání pokud si vyberete osušku která má dostupnost pět dní musíte před vánoci očekávat že opravdu to zboží bude u nás dostupné opravdu po 5ti pracovních dnech a pokud k tomu připočtete víkendy můžete očekávat doručení až k 10ti dnům. Pokud dodržíme deklarovanou dobu nevím proč bychom měli zákazníky obtěžovat telefonováním.