Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Jedním slovem,strašný.. už nikdy více

  • Zdeněk: Dobrý den, reklamace byla řešena přes reklamační oddělení, jak je uvedeno níže . Na moje urgence o doplacení částky 35,- Kč v reklamacích nikdo nereagoval, až po odeslání textu, který je uveden níže (přidáno 3. května 2017) opět na reklamační oddělení. Problém je, že vaše reklamační oddělení nepostupuje podle občanského zákoníku.Podle občanského zákoníku má kupující právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace, která byla uznána. To znamená, že pokud vás o to kupující požádá a doloží složenky poštovného atd. jste povinni kupujícímu proplatit i tyto vzniklé náklady. Kdyby byla má reklamace řádně vyřízena a vy jste postupovali tak jak máte, nemohli by jste mi odečíst poštovné, které jste museli zaplatit za vrácení částky za zboží. Podle recenzí, to že nekomunikujete se zákazníky je u vás asi normální, pak se nedivte, že se ostatní zákazníci vyjadřují k vašemu podnikání negativně.

  • Zdeněk: Dobrý den, dořešeno na reklamačním oddělení. Částka 35Kč Vám byla zaslána (částka za poštovní složenku). Jak jsme již zmínili v mailové komunikaci, je vždy lepší záležitost řešit přímo s reklamačním odd., než-li psát příspěvky do diskuse na Heureka.cz.

    Tým Patro.cz

  • Vážení, dnes mi byla doručena složenka k reklamaci číslo E017000189. Na složence je částka 183,- Kč. Já jsem za zboží, které bylo reklamováno, zaplatil 218,- Kč. Tímto vás žádám o zaslání rozdílu tj. 35.- Kč opět složenkou na mou adresu. Tuto složenku očekávám do 28.4.2017. Pokud ji neobdržím, předám tuto věc k prošetření ČOI. Nejedná se mi tak o tuto částku, jak o princip., neboť jsem měl již jednou špatnou zkušenost, kdy jsem vám předem zaplatil počítač a vy jste mi ho nedodali. Moje vzniklé náklady jste mi nenahradili. Podle občanského zákoníku má kupující právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace, která byla uznána. Protože nemám BÚ, tak je požadována platba složenkou na adresu, která je uvedena v reklamačním protokolu jako kupující. A vy nenáte právo krátit uhrazenou částku za zboží o poštové. Jsem velmi zvědav jestli se k tomuto vyjádří obchod Patro.cz

  • Veolw: Dobrý den, prosím zašlete mi číslo objednávky na email: [email protected].

    Přeji Vám pěkný den.

    Lukáš Zasadil
    Patro.cz

  • Nechapu jak tento eshop ziskal 91% spokojenych zakazniku. Objenal jsem si jeden produkt u ktereho bylo uvedeno skladem. Nasledne jsem asi tyden cekal na email abych si mohl objednavku vyzvednou na vydejnim miste. Po tydnu nic neprislo tak jsem napsal do eshopu co se deje a bylo mi odpovezeno ze produkt jiz neni skladem. Nasledne jsem si vybral jiny eshop ktery mi zbozi dorucil druhy den. Priste bych zde asi neobjednal. Pokud ano tak by me musela presvedcit cena abych o tom vubec premyslel. Zatim nejhorsi zkusenost s eshopem ktery ma na heurece takto vysoke hodnoceni.

  • Tomáš Galík: Dobrý den pane Galík,

    odkazuji se na náš telefonní hovor, kde jsme si situaci vysvětlili a zde jsme se Vám také za Patro.cz omluvil.

    Každopádně jsme si uvědomili, že je potřeba některé procesy upravit.

    Přeji Vám pěkný den.

    Lukáš Zasadil
    Patro.cz

  • Dobrý den, chtěl bych se veřejně podělit o svou zkušenost s vaším obchodem. 19.4. jsem u vás provedl objednávku s tím, že jsem si zboží nechal zaslat na pobočku v Brně. Takhle si objednávám věci nejčastěji, protože v normálním obchodě mi další den napíšou, že si mohu zásilku vyzvednout (lepší obchody ještě tentýž den). Po 5 dnech, kdy jsem začal být trochu nervózní jsem teda kouknul na ten váš slavnej trackovací systém na webu. Celá objednávka byla škrtnutá s popiskem "produkt byl stornován". Jako co? Napsal jsem email na podporu, tam mi řekli, že jde o nějakou chybu a že tentýž den, nebo ten další bude zásilka k vyzvednutí. 26.4. mi přišla sms ať si pro to teda přijdu. Po 7 dnech (5 pracovních)? Při objednání na prodejnu? Proč tolik, když zboží bylo na skladě a vezete to ze Zlína do Brna. To jezdí vaši kurýři ze Zlína do Brna přes Rumunsko? Ok takže jsem si došel na tu vaši pobočku, slušně jsem pozdravil a řekl, že bych u vás měl mít zásilku číslo...v půlce věty mě paní za rozvyklaným pultem odsekla a esesácky zavelela: "Jméno a co jste si objednal". Jméno jsem jí pochopitelně řekl, ale u druhé otázky jsem se na vteřinku pozastavil. Jak jako co jsem si objednal? Co je komu do toho? Ještě se mi nestalo, že by se mě pošťák před předáním zásilky nejdřív musel zeptat, co mám v balíčku, abych si ho mohl převzít. Každopádně nešlo zrovna o mega výhodnou sadu análních lubrikantů, tak jsem jí to s trochou nedůvěry řekl. Poté teda přinesla mou zásilku. Naprosto ničím nezakrytou, nezabalenou. Říkám si, že to je nějaký divný, takhle mi ještě zásilku nikdo nikdy nepředal, tak jsem aspoň poprosil o tašku. Paní mi velice ráda vyhověla a přinesla si igelitovou tašku, přičemž jsem na ni koukal, jestli to myslí vážně, že ho chce do něčeho takového narvat. Po chvilce to ale zvládla, produkt narvala do taštičky, která pokrývala sotva 60%, a podala mi ji, přičemž každou rukou držela jedno ucho: Jinak to prostě ani nešlo. Přišlo jí to asi uplně normální, že bych to takhle nesl domů celou cestu. Kdyby aspoň řekla promiňte, nemám větší, jí to prostě přišlo naprosto vpořádku a ještě na mě koukala jako co že chci. Po tomhle jsem poděkoval a odešel. A určitě jsem tam byl naposledy. Jako fakt. Co jste za obchod. Doprava i služby jsou naprosto žalostné. Nedovedu si ani představit, že bych si od vás balík objednal do ruky, nebo na poštu. Jak dlouho by vám trvalo se zvednout, a opravdu ho na tu poštu donést? Abych jenom neremcal, tak jste byli naprosto bezkonkurenční co se týče ceny. Příště si ale nejspíš doplatím těch 17kč navíc, abych se dočkal aspoň standardu českého eshopu. S pozdravem, Tomáš Galík PS: jo a pls nemažte to, jinak u mě klesnete ještě víc

  • Dobrý den, musím velice pochválit komunikaci tohoto obchodu. K vánocům jsem dostala mobil, který mi nevyhovoval, i když už bylo po 14 denní lhůtě možnosti vrátit zboží, vyšli mi v obchodě vstříc a mobil přijali zpět a peníze mi vrátili do tří dnů od zaslání mobilu. Moc děkuji. Kmošková Vladimíra

  • Martin Franc: Dobrý den pane Franc, kontaktujte mě prosím na mail: [email protected], uveďte číslo objednávky a situaci následně prověříme. Děkuji Lukáš Zasadil, Patro.cz

  • Dobrý den

    proč nekomunikujete?

    Dodali jste mi rozbité zboží - po telefonu jsme si domluvili výměněu a skoro tři měsíce nekumunikujete a neodpovídáte?

    Martin Franc

  • : Dobrý den, aktuálně řešeno reklamačním odd. Omlouváme se Vám za komplikace.

    Tým Patro.cz

  • Zakoupila jsem s předstihem porcel. servis jako dárek k Vánocům. Servis byl tak strašně zabalený, pouze pár ústřižků ze shora, že talíře přišly rozbité. Hned jsem volala na zákaz.linku, kde jsem byla odkázána na rekl. oddělení s příslibem, že pokud se jedná o objemnou a těžkou zásilku a poštu máme pár km bez možnosti odvozu autem, že se mi někdo ozve a poškozenou zásilku odveze. Po té jsem napsala několik emailu s žádosti, aby se mi někdo ozval, že sadu mám jako dárek. Tím komunikace ze strany Patra skončila. Žádný telefonát, žádný email, prostě poloha mrtvého brouka. Protože nechci být bez dárku, objednala jsem jinde nový servis, který byl super zabalený. Ted mám v kuchyni na zemi rozbitou jídelní sadu, kterou nikdo ev. nechce. Ještě, že jsem ji neplatila, kupovala jsem ji přes Najisto. U Patro 3 objednávky, vždy průšvih. Takže nikdy více.

  • emailsk:
    Dobrý den, jak Vám již bylo vysvětleno, některé produkty se mohou na Patro.cz objevit vícekrát (rozdílný EAN produktu). Heureka.cz má zpoždění 2-3hod. oproti reálnému stavu (dostupnosti). Je to technické omezení. Za vzniklou situaci se Vám omlouváme. V případě dalších dotazů kontaktujte prosím p. Lukáš Zasadila ([email protected]).

    Tým Patro.cz

  • Copak se to tam u vás děje za praktiky?

    Objednal jsem zboží (telefon LUMIA 650 DC black , které jsem vyhledal ve srovnávači Heureka za 3554 KČ ( zboží u dodavatele na skladě). Na druhý den objednávku stornujete s vysvětlením, že dodavatel již zboží nemá. Nicméně na vašich stránkách stále byl ten samý telefon za cenu o bezmála 1200 vyšší( k dispozici otisk obrazovky) a opět s označením zboží na skladě u dodavatele. Při kontaktování vašeho zákaznického centra mi bylo sděleno, že se ceny u stejného zboží se ve stejnou dobu může lišit kvůli různým dodavatelům a telefon si mohu objednat za cenu vyšší.
    Vašemu obchodníkovy( Martin Hanzlík), který info o stornu zaslal, jsem napsal, že na objednávce trvám a to z výše uvedeného důvodu. Jeho odpověď : "Dobrý den, Omlouváme se, ale tento produkt nelze dodat. Můžete počkat, až bude produkt opět dostupný, ovšem v tuto chvíli nemáme potvrzený žádný termín dostupnosti."

  • Johny29: Dobrý den, pokud jsme si nevšimli poznámky u objednávky a zaslali Vám jiné barevné provedení, pak se Vám omlouváme. Prosím kontaktujte nás pro nápravu: http://www.patro.cz/html/kontakty.php3

    Tým Patro.cz

  • Co si pred expedici radne procist objednavku a pokud nemam zbozi v pozadovane barve, kontaktovat zakaznika?!!! Pod hodnocenim delat "blbe"? To nebude ten spravny pristup...

  • Dobrý den,
    zhruba 10 let pravidelně nakupuji v e-shopech, ale poprvé se mi stalo, že zboží došlo neúplné ( radio orava RSU 04 - chybí dálkový ovladač a návod k použití). Je to můj druhý nákup zde a celkový dojem není dobrý. Komunikace je vstřícná, ale bez praktického efektu. Dodací lhůta ( cca týden - 8 dnů ) je poněkud delší, než je v e-shopech obvyklé a nechápu, k čemu je pak pro zákazníka užitečná rychlá platba přes bránu Payu. Jinak - mají celkem zajímavý sortiment i ceny. Pokud hledané zboží najdu jinde, raději se tomuto e-shopu vyhnu.

  • Dobrý den,

    napište nám prosím číslo Vaší objednávky, postaráme se o nápravu.

    Velmi se omlouváme za způsobené nepříjemnosti

    Pište prosím na: [email protected]

    S pozdravem

    Lukáš Zasadil - Patro.cz

  • To co jsem zažil s těmito rádoby "obchodníky" mě utvrdilo v rčení pana Bati - Nejsem tak bohatý,abych si mohl dovolit kupovat levné věci...Zboží jsem zaplatil 4.2.2016 kartou ...k dnešnímu dni je zboží stále nedodáno a neustále jen poslouchám výmluvy jakéhosi člověka,který mi volá každé ráno v 7.30 hod a přesvědčuje mě,že nejsem doma k zastižení,přesto,že jsem v pracovní neschopnosti a tedy i 24 hodin k dispozici.Vaše stížnosti nikoho nezajímají (hlavně tedy majitele obchodu,který absolutně nereaguje a neřeší chování svých zaměstnanců)Přístup prodejce Patra.cz mě nakonec přinutil k tomu,abych 17.2.2016 po 14 dnech čekání na "zboží skladem" abych odstoupil od kupní smlouvy a své peníze požadoval zpět.V případě,že na ně budu čekat stejně dlouho jako na zboží,předám celou záležitost policii ČR s podnětem k prošetření.Obchod rozhodně nedoporučuji !!!