Přihlásit se a přidat příspěvek
  • NAPROSTO NESERIÓZNÍ OBCHOD!!!!NEDOPORUČUJI!
    Nejdříve mě nechají objednat zboží, které vůbec nemají, pak mi nabídnou jiné, které po dalších dvou dnech čekání také nemaji. Zrušila jsem tedy objednávku,ztratila tím dost důležitý týden a teď čekám na vrácení peněz, které údajně poslali zpět. Kdyby je poslali, už bych je měla. Takže další lež.
    Tento obchod nikdy víc!!!!!

  • Byla jsem prijemne prekvapena, jak rychle balik dosel. Dopoledne jsem objednala a jeste tehoz dne byl expedovan a predsn dopravci. Za me velike plus. Trosku me mrzi jak balik dosel.
    Oslepovany ze dvou krabic. To jsem moc nepochopila, ale objednane zbozi doslo neposkozene a v poradku, takze to je jen malinky nedostatek. Za sebe doporucuji!

  • Budu hodně přemýšlet, jestli si u Patro.cz ještě někdy něco objednám. Už x krát jsem tam nakupoval, vždy jsem byl spokojen, až doteď. 18. března objednávka sponkovačky, až včera došla na výdejnu, jenže jsou svátky, tak až po, HLAVNĚ, že byla u dodavatele skladem. Je to sice blbá sponkovačka za pár stovek, ale i takové malé kšefty by si mohli slavní obchodníci z Patra ohlídat, když se to den dva nehýbe u jednoho dodavatele, tak to zkusit u jiného, všechno jde, JEN BY MUSELI CHTÍT. !!! Hlavně, že jsou teplý místečka a dobrý výplaty......

  • PATRO.cz: Už to vidím, to se omlouvám, číslo jsem napsal chybně, nicméně stačilo napsat aspoň na email, že objednávka není akceptována.

  • : Dobrý den,

    bohužel se Vám nedá dovolat na mob. číslo, jenž jste zadal do objednávky. Kontaktujte mě prosím na uvedené kontakty pro dořešení situace: [email protected] tel.: 702 153 551.

    Děkuji Lukáš Zasadil

  • Dobrý den,

    dne 18.11.2017 jsem si objednal zboží (číslo objednávky - 617196808). Po 9 dnech, čili dnes jsem zavolal na infolinku, jelikož mi nebylo řečeno ( ani formou sms, emailem, telefonicky), jak to s mojí objednávkou vypadá. Volal jsem ve třech různých časech, dvakrát jsem to po 10 minutách čekání na lince vzdal, večer jsem se po chvilce dovolal. Slečny jsem se ptal, jak to vypadá s mojí objednávkou a bylo mi řečeno, že vůbec neví, že u objednávky nic není a byl jsem odkázán ať zítra zavolám někomu, kdo by mohl vědět víc. Slečně jsem řekl ať objednávku ihned stornuje a nyní píší negativní recenzi. Absolutně nechápu, jak si může někdo dovolit takové jednání. Podotýkám, že objednané zboží bylo skladem.
    Za mě nikomu nedoporučuji. Jakub

  • : Dobrý den, pošlete mi prosím číslo objednávky na mail: lukas. [email protected] a situaci prověřím. Takto bohužel nemám jak reagovat.

    Děkuji za pochopení

    Lukáš Zasadil
    Patro.cz

  • Naposledy jsem si u nich něco objednal! Dřív jsem u nich už pár objednávek měl a většina proběhla v pořádku, ale už u předposlední objednávky nastal problém, že kufřík s nářadím i nářadí uvnitř vypadalo úplně jinak než na jejich stránkách, ale budiž, nářadí bylo od stejného výrobce, obsahovalo věci které tam měli být, tak jsem ho vzal. Ale to co předvedli teď? V neděli 12.11. odesílám objednávku tří věcí z jejich stránek, termín expedice jedné věci 14.11. zbytek 15.11.. V pondělí přišel mail s potvrzením objednávky, žádné změny s termínem expedice. V úterý mi přišel mail, že položka, která by se expedovala 14.11. byla přeplánovaná na 15.11. tudíž všechny 3 věci by se měli expedovat 15.11. Dne 15.11. žádný mail, 16.11. očekávám sms, že už je zboží nachystáno na pobočce, místo toho zjistím v přehledu objednávek že u všech položek je napsáno "Upřesníme průběžně", ihned píši mail, jako co se děje s mojí objednávkou, na první mail se jim ani nechtělo odepisovat, na druhý odepsali, že to předají nějakému kolegovi, který má zboží k dispozici. Ještě ten den v podvečer přichází mail od tohoto "kolegy", kde je psáno, že zboží přeplánovali a objednávka bude zaslána 23.11.? To jako vážně? 9 pracovních dní od vytvoření objednávky? V jaké době to sakra žijeme? 2 věci z objednávky (obal a ochranné sklo na mobil) jsem chtěl přibalit k narozeninovému dárku), teď můžu přibalit víte co... Zboží jsem si raději objednal jinde, než mou objednávku zase přeplánují na kdo ví kdy, a u mě tenhle eshop skončil...

  • Dobrý večer,
    email obsahoval stejnou zprávu ,jakou jste mi poslal zde... Plus teda navíc číslo svozu..
    No nic,díky za komunikaci,geis si zásilku odvezl,ted už jen vrátit peníze a vše bude OK.
    Každopádně by bylo dobré, kdyby u zboží které není skladem bylo,ze prostě není skladem a ne ze se objednávka prostě zruší a nebo pošlete něco jineho..
    Hezký vecer , Jelínková

  • Tereza Jelínková: Dobrý den,

    viz. mail s kontaktními údaji, jenž jsem Vám odeslal ve stejný čas jako jsem reagoval zde.

    Lukáš Zasadil
    Patro.cz

  • Dobrý den,
    Vase reklamacni oddělení me o ničem neinformovalo,to tedy nevím,kde jste k teto informaci prisli. Včera se me jen pan z reklamacniho zeptal,jestli mi to vyhovuje dnes a to jsem odsouhlasila o čase nepadlo ani slovo.
    Jelikož vim,jaké jsou problémy se společnosti geis ,tak ani trochu nevěřím tomu,ze si to dnes někdo vyzvedne.
    Naopak jsem na vaše reklamacni oddělení musela zavolat já ,abych se něco dozvěděla a tam mi paní rekla,ze kolega/kolegine z reklamacniho zrovna sedí naproti a obědvá a že si mám zavolat za půl hodiny,tak tedy zavolám a snad se něco dozvím... Ocenila bych,kdyby jste se nepodepisoval/nepodepisovala jen jako tým patro.cz ,ale kdybych věděla,s kým komunikuji.

    Děkuji

  • Tereza Jelínková:
    Dobrý den,

    Svoz je zajištěn a o čase svozu Vás informovalo naše reklamační odd.
    Dále Vás bude kontaktovat přepravní společnost.

    Prosím, případné dotazy a další komunikaci řešte přímo s reklamačním odd.
    Dále máme k dispozici také bezplatnou zákaznickou telefonní linku.

    https://www.patro.cz/html/kontakty.php3

    Za komplikace způsobené dodáním jiné varianty zboží se Vám omlouváme.


    Děkujeme za spolupráci.

    Tým Patro.cz

  • Dobrý den,tak po tom,co jsem si tu přečetla mám docela obavy,aby si dnes vůbec někdo přijel pro zboží ,jak mi včera slíbil pan z reklamacniho.. Je jedenáct hodin a stále se nikdo neozval ,čekala bych víc komunikace. Zbozi jsem si objednala minuly týden s tím,ze je skladem,v pondeli melo přijít a taky ze přišlo,ale úplně něco jiného... Platila jsem předem online,tak jsem zvědavá ,kdy budu mít svoje peníze zpět! Ještě bych se zmínila o tom,ze zboji údajně na skladě nemáte,ale na esopu je stále psáno,ze na skladě je! Jelínková.

  • : Dobrý den, o vaší objednávce jste byl informován pomocí zák. linky, FB, Heureky i zák. chatu. Více informací Vám již skutečně poskytnout nedokážeme. Vaši obj. obchodník stornoval o čemž jste obdržel email. Zboží aktuálně nelze dodat.

    Tým Patro.cz

  • Dobrý den. Minulý týden jsem si ve vašem eshopu objednal filmovou figurku, ale jsem z toho zmatený. Jeden z vašich obchodníků Tomáš Soukup mi napsal, že mnou objednanou figurku se snaží sehnat jiného dodavatele, a chvíli poté mi napsal, že produkt je objednán, a objednávku potvrzuje. Ale dnes ráno mi napsala paní Bílová, že mnou žádaná figurka není, a že mou objednávku ruší. Ale objednávka je stále aktivní. Nevím co si o tom mám myslet.

  • Bleofar: Dobrý den, některé položky byly přeceněny z důvodu prodejních a manipulačních nákladů. Děkujeme za pochopení.

    Tým Patro.cz

  • Dobrý den, ve Vašem e-shopu jsem roky rád nakupoval, ale nerozumím proč u mnoha artiklů došlo k mnohasetprocentnímu zdražení. Např. krabička na DVD dříve za 6 Kč, nyní za 22,- - skoro o 300%, deska na spisy za 8,- nyní za 29,-, a mnoho dalších. Koruna nám posiluje, tak by to mělo být snad naopak, ne? Děkuji za vysvětlení.

  • Mitch55: Dobrý den, není zvykem, že by nás v diskusi někdo chválil. Děkujeme, že jste si našel čas pro tuto zpětnou vazbu.

    Tým Patro.cz

  • Patro.cz musím ( na rozdíl od níže popsaných kritik ) chválit.
    Velmi rychlé dodání objednaného zboží.
    Bezkonkurenční, vstřícné a velmi rychlé jednaní p.Krejčíře
    při řešení problémů, které vznikly u zboží ( obj.617157944).
    Po dohodě s obchodem zboží vráceno ve 14.denní lhůtě,
    částka vrácena obratem. J.B.


  • Dobrý den anonyme, děkujeme za konstruktivní kritiku.

    Tým Patro.cz