Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepřišel mi vůbec žádný e-mail o potvrzení objednávky. Rovnou přišla zásilka na dobírku, kterou jsem uhradila, ale nemám žádné potvrzení o platbě, fakturu, vůbec nic... pokud bych chtěla zboží reklamovat nebo vrátit, absolutně netuším jak.

    Reakce obchodu Parfemomanie.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Email je automaticky vygenerovaný. Mohl vám spadnout do hromadné nebo nevyžádané pošty. Stačilo napsat email nebo zavolat, fakturu by jsme Vám obratem poslali na email. Kdyby došlo k reklamaci můžeme si Vás vyhledat podle jména, emailu nebo telefonního čísla.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží mi bylo doručeno rychle, ale ne to co jsem si objednala ,objednala jsem si dva stejné klipy a přišli každý jiný to by se nemělo stát, proto negativní hodnocení.

    Reakce obchodu Parfemomanie.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel jsme od Vás neobdrželi žádnou reklamaci.
    Stačí výrobek nafotit a určitě Vám ho vyměníme.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo mi jiné zboží.

    Reakce obchodu Parfemomanie.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Mohlo se jednat o záměnu produktu z našeho skladu, nebo o změnu obalu výrobcem, které jsme bohužel nezachytili. Reklamaci můžete napsat na náš email, a my vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Bylo-li doručeno jiné zboží, než které jsem si objednala a zaplatila

    Reakce obchodu Parfemomanie.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Momentálně vše řešíme emailem.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Zboží mi přišlo , ale zcela jiné , než jsem si objednala. Podívejte se laskavě na moji objednávku. Místo růžového lesku , přišel lesk červený, který nepotřebuji, ale vracet ho nemůžu, neboť jsem to otevřela. Jsem velice zklamaná !!

    Reakce obchodu Parfemomanie.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Reklamace byla ke vzájemné spokojenosti dořešena emailem.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží přišlo špatně zabalené, uvnitř krabice bylo zboží poničeny obal voňavky.

    Reakce obchodu Parfemomanie.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Neobdrželi jsme od Vás žádnou reklamaci k dořešení.
    Zboží by jsme Vám vyměnili, bohužel při přepravě může dojít k poškození.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Doručeno vadné zboží

    Reakce obchodu Parfemomanie.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel jsme od Vás neobdrželi žádnou reklamaci. Určitě by jsme ji vyřešili k Vaší spokojenosti. Stačí poslat email s fotografií produktu a číslem objednávky na náš eshop a my se Vám ozveme.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná.
    • Nejste přímý prodejce, pouze zprostředkovatel!

    Nemám jistotu, že jde o originál, protože by toto drahá zboží muselo být prodáváno s určitou kulturou, nikoliv drogérií, která nesplňuje ani požadavky firmy Chanel - viz probíhající soudní proces s fy Notino!
    V krabici byla hromada šrotu v podobě nařezaných proužků z krabic. Platila jsem plnou dopravu bez jakákoliv slevy a vám nestálo za to zabalit to do bublinkové fólie??? Opravdu "vysoká kultura" prodeje!Teprve po odeslání objednávky sdělíte, že ji bude vyřizovat drogérie VMD! Kdybych to tak chtěla, objednám si přímo, prostě mě oklamal váš název e-shopu Parfemomanie! Mám obavu toto darovat jako vánoční dárek!

    Reakce obchodu Parfemomanie.cz

    Dobrý den,
    za originalitu parfému ručíme. Při objednávání produktů na eshopu Parfemomanie je v košíku informace, že objednávku pro Vás vyřídí VMD drogerie. Problémy firmy Notino nemají s námi nic společného. Do balíků používáme pouze ekologické obaly (skartovaný papír) - šetříme naši planetu.

    S pozdravem Marie Jagošová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Pomalé !!!! 3.12. objednáno, 12.12. stále nedodáno !!!

    Reakce obchodu Parfemomanie.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. My jsme zásilku nachystali přepravci 5.12.2023, kterou si od nás převzal. Bohužel tady došlo k pochybení ze strany České pošty. Podle čísla zásilky je 12.12.2023 dodána na depo Ostrava.

    S pozdravem a omluvou Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • jen 2 role.

    chtěl jsem 8 rolí a ne jen 2.

    Reakce obchodu Parfemomanie.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel jsme od Vás neobdrželi žádnou reklamaci.
    Prosím o napsání emailu na náš eshop: [email protected], vše určitě vyřešíme a zboží pošleme na naše náklady.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doba doručení, na malý balíček jsem čekal déle jak týden, kvůli čemu jsem to nestihl darovat v den narozenin

    Reakce obchodu Parfemomanie.cz

    Dobrý den, objednávka byla vytvořena 14.11 a expedice proběhla 17.11. Na vyřízení objednávky máme 2-3 pracovní dny. Zdržení proběhlo u dopravce.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Lhaní o datu odeslání zboží

    Zboží, které bylo označeno jako skladem a ihned k expedici, jsem objednal a zaplatil platební kartou v neděli. V úterý přišel e-mail, že zboží budou předávat Zásilkovně. Reálně však došlo k předání až ve středu. Přesně o dva dny později než bych čekal.

    Rozhodně nedoporučuji. Příště objednám zboží z e-shopu, který zákazníkům nelže.

    Reakce obchodu Parfemomanie.cz

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Na vyřízení objednávky máme 2-3 pracovní dny. Tento termín byl dodržen tím, že objednávka byla nachystaná a zabalená. Bohužel zásilkovna jezdí přebírat zásilky velmi brzo, kolem 12hod a tím pádem jsme zásilku předávali až ve středu.
    Velice se ještě jednou omlouváme za komplikace a věříme, že další objednávka proběhne v pořádku.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Nevím buď byly laky staré nebo již byly asi vyschlé stříkla jsem dvakrát do hlavy a barvy byly pryč takže v tom opravdu bylo velice malé množství proto toto zboží nikomu nedoporučuji jako firmu s tou nemám zkušenosti a nakonec zboží které jsem si objednala skladem potom neměli

    Reakce obchodu Parfemomanie.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel jsme od Vás neobdrželi žádnou reklamaci, proto jsme to nemohli vyřešit k Vaší spokojenosti. Určitě by jsme se domluvili buď na finanční kompetenci nebo zaslání nového zboží.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednala jsem si normálně zboží co bylo skladem, zaplatila...objednávka přišla...pak nic...až jsem psala já jestli je vše v pořádku a dostala jsem odpověď, že jedno zboží není...tak kdybych se sama nestarala, tak asi nic no...no prostě čekala bych lepší a rychlejší komunikaci..a ne, abych já je uháněla

    Reakce obchodu Parfemomanie.cz

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. I kdyby jste se nedotazovala na Vaši objednávku, ten den by jsme se Vám ozvali, protože by se Vaše objednávka dostala na vyřízení. Objednávku jsme spolu dořešili k Vaší spokojenosti telefonicky.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Zaslaný rozbitý výrobek, zalepený izolepou. Pro další nákup nedoporučuji.

    Reakce obchodu Parfemomanie.cz

    Dobrý den, moc se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Bohužel jsme z Vaší strany neobdrželi žádnou reklamaci. Prosím o fotografie a podrobnosti do našeho emailu. Vše se budeme snažit vyřešit k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    odstrik parfemu :-(
    Za sebe jiz jen do znackove kamenne parfumerie a vyzkouset tak...

    Reakce obchodu Parfemomanie.cz

    Dobrý den, je nám líto, že jste náš eshop ohodnotila špatně. Prosíme o informaci na email, jaký jste měla problém s objednávkou nebo případným produktem.
    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jiz jsem popsala drive.

    Moje prvni a spatna zkusenost s timto obchodem.

    Reakce obchodu Parfemomanie.cz

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou.
    Snažila jsem se dohledat Vaši dřívější komunikaci, bohužel podle emailu jsem žádnou nedohledala.
    Prosíme informaci, kam jste zprávu posílala.
    Předem děkuji
    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Čekal jsem na zboží týden, a vůně se mi vůbec nezdá. Reklamace je tak složitá, že být to menší částka, tak se tím nezabývám. Takže zaplatím zase poštovné na poště a jsem zvědavý, kolik mi vrátí.

    Zaujala mě nízká cena. Ale zboží mi nepřijde jako pravé. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Parfemomanie.cz

    Dobrý den,
    bohužel jsme od vás neobdrželi žádnou reklamaci k Vaší objednávce. Pokud byste se ozval na email, domluvíme se na vyřízení. Vždy se snažíme řešit problémy ke spokojenosti zákazníka.
    Za dlouhou dobu dodání se omlouváme.
    Vůně prodáváme originální a reklamovaný produkt vždy necháme posoudit u výrobce.
    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dávají si načas s odesláním zásilky. Proti jiným e-shopům delší doba čekání na doručené zboží. Jinde zboží za 1 max. 2 dny doma, tady jsem čekal skoro týden, takže příště půjdu určitě jinam.

    Reakce obchodu Parfemomanie.cz

    Dobrý den, objednávku jste si vytvořil v neděli 19.2. v úterý odpoledne jsme objednávku zabalili a ve středu předali dopravci.
    Expedice od nás většinou 2-3 pracovní dny. Doufám, že příští nákup proběhne k vaší spokojenosti.

    S pozdravem Žaneta Zichová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Poslali mi jiné zboží.

    Reakce obchodu Parfemomanie.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí špatná zkušenost, ale bohužel jsme na vaši objednávku neobdrželi reklamaci.

    S pozdravem Žaneta Zichová