• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereagují
    • Zboží nelze objednat
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Má jen originální zboží
    • Nedostatek zboží v různých velikostech, druhu zboží, hlavní nedostatek pánské obuvi

    Zatím nic moc

    Reakce obchodu OUTLETOBCHOD.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi a rozhodně se budeme snažit nabídku postupně rozšiřovat.

    S přáním pěkného dne
    Outletobchod.cz

  • Nabizene zbozi nemaji skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • lákavá nabídky - výhodné ceny
    • Nabízené zboží již není k dispozici.

    Zdlouhavý nákup s nejistým výsledkem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • online obchod
    • Cokoliv jsem si objednala nebylo na skladě, ale na internetových stránkách ano. Už po druhé mi byla objednávka zrušena:/
    • Je to více jak týden a zboží stále nedorazilo, ani jsem nedostala žádný e-mail!

    Hrůza děs... věci krásné, ale když Vám nepřijdou tak je to k ničemu. Majitel/ka by se o obchod měl/a začít starat nebo ho zrušit.

    Reakce obchodu OUTLETOBCHOD.CZ

    Dobrý den. Mohu vědět číslo Vaší objednávky, protože když dívám do systému, tak máme všechny objednávky v pořádku vyřízené. Informační e-maily chodí klientům automaticky, proto se nemůže stát, že bychom Vás opomněli. Dále rozhodně nechápu Vaši reakci, když jsme nedostali jediný dotaz na stav Vaší objednávky ani jakékoli jiné objednávky. Vaše závěry ohledně starání se nebo nestárání o náš e-shop jsou jaksi přehnané, zřejmě jste osoba z oboru, že umíte na základě jedné objednávky posoudit, zda se o e-shop staráme nebo ne. V prvé řadě, pokud máte dotaz nebo problém, zvednu telefon a volám místo stěžování si na Heurece, když tím Váš problém nevyřešíte. Toto je typická vlastnost většiny lidí, bohužel. Být takových, jako jste Vy méně, svět je hned krásnější a nedochází ke zbytečným konfliktům a nedorozuměním. :) Přeji hezký den.

  • They don't deliver on time.After 15 days still waiting for the delivery.Not good.

    Reakce obchodu OUTLETOBCHOD.CZ

    Dear Summit, we are very sorry to hear about your dissatisfaction. According to our records the size of the item you ordered was not available on stock. On the grounds of the product inaccessibility we were forced to cancel your order. Information about the state of your order has been sent to you by e-mail or by phone. Please, check your junk mail if you haven´t received any information about the cancellation yet.
    Unfortunately, due to large quantities of orders in pre-Christmas time some items from our e-shop are not available. Plese, accept our apology.
    We wish you a Merry Christmas
    Your Outletobchod.cz


    Dobrý den Summit,
    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Dle našich záznamů produkt, který jste si objednala, nebyl k dispozici na skladě ve Vaší velikosti. Na základě nedostupnosti tohoto zboží jsme byli nuceni Vaši objednávku stornovat. Veškeré informace o stavu objednávky jsme Vám zaslali e-mailem nebo jsme Vám je sdělili telefonicky. Prosím, zkontrolujte si, zda Vám tyto e-maily nespadly do spamu v případě, že jste tyto informace o stornu neobdržela.
    Z důvodu velkého množství objednávek před Vánoci se bohužel může stát, že jsou některé produkty z našeho e-shopu již nedostupné. Za tyto komplikace se omlouváme.
    Přejeme Vám Veselé Vánoce.
    Váš Outletobchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neskutečně dlouhá dodací doba, bezdůvodné zrušení objednávky ze strany obchodu. Už opravdu nikdy!

    Jednoznačně nedoporučuji

    Reakce obchodu OUTLETOBCHOD.CZ

    Dobrý den,
    myslíte, že je naším cílem bezdůvodně rušit objednávky? Myslíte, že je toto smyslem podnikání? Pokud má člověk zdravý rozum a včech 5 pohormadě, tak opravdu ne.
    Objednávky rušíme pouze z důvodu vyprodání skladových zásob, což se u některých produktů bohužel teď před Vánoci stává. Zajímavé, že mluvíte o dlouhé dodací lhůtě, když Vám přeci byla objednávka zrušena a tím pádem zboží nedoručeno. O zrušení objendávky vždy klienty informujeme a v případě zájmu nabídneme podobné zboží, v případě náhradní objednávky tuto komplikaci kompenzujeme dárky zdarma, které zašleme spolu s další objednávkou.
    Pro urychlení celého procesu kontaktujeme klienty prvotně telefonicky, avšak dovolat se někdy na uvedená čísla je opravdu nadlidský výkon. To samé platí o e-mailové komunikaci.
    Ono aby cokoli v životě fungovalo, je potřeba součinnosti a snahy z obou stran, zejména v případě vzájemné komunikace.
    Avšak samozřejmě chápeme, že stres před Vánoci, ze kterých se v posledních letech stává spíše komerční záležitost a ne svátky klidu a míru, pak zanechává negativní následky. jako je např. tato recenze.
    Proto prosím buďte v klidu, dejte si teplý čaj nebo svařák a pokud Vašim blízkým nestihnete koupit všechny dárky, nezoufejte,stejně Vás budou mít rádi a svět se nezboří.
    Slevy budeme mít i po Vánocích. A protože nám na našich klientech záleží, dárky k objendávkácm budeme rozdávat i po skončení Vánoc do vyprodání zásob.
    Se srdečným přáním klidu a míru, Váš Outletobchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velký výběr
    • cena
    • nedostupnost zboží
    • špatná komunikace

    Tento obchod nemohu doporučit z několika důvodů. Hlavním je nedostupnost zboží, takže třeba z 6 věcí mají pouze 3. Při platbě předem zaplatíte za to, co jste si objednali a poté se dozvíte, že nemají všechno zboží a začnou vám nabízet dražší alternativy po telefonu. Ztratíte přehled o tom, co vám vlastně přijde a za kolik. Pokud jste zaplatili předem, tak s Vámi nekomunikují až do odeslání balíku. Mají chaos v platbách.

    Reakce obchodu OUTLETOBCHOD.CZ

    Dobrý den Lindo, dle Vašeho hodnocení je krásně vidět, že se jedna skutečnost dá pochopit a interpretovat mnoha způsoby nebo je to pouze jeden z dalších tahů naší konkurence, jak nás poškodit.
    Abychom objasnili tato nepravdivá tvrzení, shrneme postup při nedostupnosti některého zboží z našeho sortimentu.
    1.O nedostupnosti některého zboží na našem e-shopu informujeme klienty neprodleně poté, co si zboží objednají. Informujeme zejména telefonicky a to z důvodu rychlejší komunikace a potažmo rychlejšímu odeslání zboží k rukám klienta.
    2.V případě, že klient chce mít objednávku kompletní, tak se mu snažíme vyjít maximálně vstříc tím, že mu nabídneme podobné zboží, které máme skladem. Neděláme to proto, abychom, jak říká paní Linda, nabídli dražší zboží, ale činíme tak zejména proto, abychom vyšli našim zákazníkův vstříc.
    3.Se souhlasem klienta pošleme na jeho e-mail nabídnuté zboží nebo pokud klient chce objednat hned, objednáme náhradní zboží telefonicky. Ve většině případech je toto zboží za podobnou, stejnou nebo dokonce i nižší cenu, než původní objednané zboží.
    4. Pokud klient náhradní zboží nechce, tak mu se souhlasem odešleme zboží ze stávající objednávky.
    5.Poté, co se s klientem vyřešíme dostupnost zboží, sdělíme mu, kdy může svoji zásilku očekávat.
    6.Den před odesláním zásilky klienta o této skutečnosti informujeme. Nevidíme proto důvod v tomto meziobdobí na další komunikaci, vše již bylo řečeno a v případě přání ještě jednou sepsáno klientovi na e-mail.
    7. V některých případech zasíláme klientům jako omluvu dárek.
    Všichni naši klienti si tuto nadstandardní službu při nabídnutí podobného zboží nemohou vynachválit, a pokud přeci náhradní zboží nechcete, tak to stačí říci.
    Ohledně plateb, pokud klient zaplatí objednané zboží bankovním převodem a některé zboží z objednávky je již vyprodané, zašleme mu rozdíl ceny zpět. Zákonná lhůta je pro to stanovena 30 dnů, ale protože se snažíme zákazníkům vyjít maximálně vstříc, odesíláme peníze zpět během několika dnů.
    S pozdravem a přáním krásného dne, Váš Outletobchod.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dodací lhůta.
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • slušná komunikace-alespoň se omluvili
    • nebyli schopni dodat inzerované zboží
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nevim
    • Ta dodací lhůta...

    Obchod asi jako takový špatný snad nebude, ale asi je to jeden z těch "obývákových" e-schopů,dle dlouhé dodací lhůty A kvalita mnou objednaného trika je....špatná (ale fotka hezká:-))

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • asi šíře nabídky, cena
    • zboží nedorazilo
    • z obchodu žádná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dodací lhůta je příliš dlouhá.
  • Nabízí zboží které nemá v prodeji.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • veliký výběr oblečení i ve větších velikostech
    • dlouhá doba dodání zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikovatelnost obchodu!
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem si z toho obchodu 2 trička a 1 svetr. Trička na obrázku vypadaly opravdu kvalitně a velmi dobře, ale hadra co dorazila ? Naprostá hrůza. Materiál průhledný skrz na skrz, velikost místo M asi 3XL , i když na štítku byla psaná M. Velikost triček absolutně nesouhlasila s Vašimi tabulkami. Svetr dobrý - až na to že byl děravéj, ale zašila jsem ho. Vše jsem měla jako dárek, takže se mi to dost zkomplikovalo. Co se týče komunikace a vrácení peněz - perfektní . Bylo to bez problému. Alespoň za to děkuji .