Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • ceny
    • slow
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednáno a zaplaceno s okamžitým připsáním na účet 26.12. Na webu u zboží nebylo uvedeno, že ony tři pracovní dny mezi svátky neodesílají objednávky, naopak, vypadalo to, že normálně expedují. Doufal jsem, že zásilka přijde do pátku 29.12. jako z jiného e-shopu. Zboží dorazilo až 4.1. Obchod se sice mezitím 2 x e-mailem omlouval za zpoždění, ale ani z toho nebylo jasné, že mají koncem roku zavřeno. Kdybych to věděl, objednám jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží z e-shopu bylo zasláno obratem, bohužel dopravce Česká pošta doručila zboží pozdě a jinam, než bylo požadováno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace

    Odstoupil jsem od smlouvy, ze zákona je povinnost vrátit peníze do 14ti dnů. Obchod přijal odstoupení od smlouvy jako reklamaci (chybně), což mi napsal mailem 1.9.2023. Od te doby na moje dotazy nikdo neodpovídá a nekomunikují. Peníze nedorazily!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • balík přišel v pořádku
    • Neodpovídá na emaily
    • počítat s týdnem na doručení
    • balík nemusí obsahovat to co očekáváte

    Chyběl obsah v hodnotě 1 700 Kč. Obchod nekomunikuje, po měsíci jsem to vzdal. Okradli mě, rozhodně nedoporučuju!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Neplní dohodu

    Obdrželi jsme rozbitý výrobek. Jako způsob reklamace jsme si zvolili okamžitou výměnu zboží. Toto bylo dohodnuto i s operátorem. Po týdnu, kdy jsme pořád řešili výměnu za nový kus nám operátor sdělil, že servis výrobek opravil a posílá zpět. Beru to jako neférové jednání, protože za plnou cenu, která nebyla malá, máme již servisovaný výrobek.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Šíleně dlouhé dodací doby. Půlku objednávky jsem musel zrušit, protože bych čekal další týden, tedy už druhý.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Monitor měl výrobní vadu. Zleva doprava šla bílá do nahnědlé. Po více jako 14-ti dnech peníze na účet nevráceny. Obchodník nereaguje na emaily zaslané předevčírem a včera na dvě různé emailové adresy.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • neragují na reklamacní podmět
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Katastrofální komunikace
    • Neochota
    • Výmluvy

    Tento obchod slibuje věci, které nemůže splnit. Nejdřív tvrdí, že objednaný předmět bude na skladě ve specifické datum, ale toto datum potom posunují a nakonec si uvědomí, že na skladě není a nebude.
    Navíc nebyli schopní odpovědět na několik e-mailů, které jsem jim poslal, abych věděl, jestli si mám věci objednat jinde.
    Vymlouvají se na to, že se mi snažili dovolat, aby mi řekli, že objednávka není skladem a přitom mi ve stejnou dobu psali, že skladem je. Hrozné.
    Po 14 dnech nesmyslů jsem objednávku zrušil.
    Nedoporučuji, pokud se nechcete zbytečně zdržovat a rozčilovat.

  • Zboží bylo nefunkční, vráceno, nefunkčnost ověřena prodejcem. Výměna nebyla možná, zboží nebylo skladem. Vráceny peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Dostal jsem jiný akcelerátor než který byl podle nabídky objednán.
    Obratem jsem jej vrátil ale reklamace a vrácení platby trvalo po urgencích
    přez měsíc. Prodělal jsem peníze za poštovné za vrácení .

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • ceny
    • sliby

    Dva dny píšou na doručení zboží od dodavatele k nim a pak že odesílají. Objednávka na obchudecek.cz (Ajťáci s.r.o.)6.2.2023 večer, jimi potvrzená připsaná platba 7.2.2023 - 8:27hod. Údajně v neděli 12.2.2023 připraveno (!už!) k „okamžitému odeslání“. 13.2.2023 - 16,50 odesláno + potvrzení na email. 14.2.2023 k vyzvednutí. Slibotechna - jako všude, ale ještě víc - nabízejí, co nemůžou splnit - je to dnešní mor. Sepíšou závazné podmínky, závazné pro obě strany, které pak sami nedodržují. Horší je, že jim to lidé tolerují. Dodací lhůty prezentují tak, aby vypadali jako mistři světa. Vynikají v tom především ajťáci, ale je to problém napříč eshopy, včetně Aukra, to je teprve bordel. Jde o to, že uděláte ve stejný den dva nákupy, kde se spoléháte a zařídíte se podle toho a oni s naprostou samozřejmostí neřeší dodací lhůtu - kdybych se neozval, tak jim nestojíte za omluvu. Možná to někomu nedochází, ale jako šéf pobočky jsem aktivně obvolával zákazníky ještě před vypršením objednací lhůty, abych se jim omluvil za případné zdržení, nezřídka nabízel slevu, jako omluvu - kde ty časy jsou. Náš zákazník, náš pán - toto ajťák, ani eshop bez praxe v kamenné prodejně nikdy nepochopí. Podmínky jsou závazné pro obě strany! Není to předmět vychcaného marketingu - tedy dnes už ano, tragické. Naposled mi psal prodejce rovnou ze sjezdovky, že odešle se zpožděním, protože tento týden je na lyžích (Aukro) - no do prdele s nima!

    Reakce obchodu Obchůdeček

    Dobrý den, je nám líto, že ve vašem případě došlo ke zdržení. Občas se to bohužel stane. Touto cestou se dodatečně omlouváme. Nicméně vždy se snažíme, aby byl zákazník spokojen. Kamenný obchod provozujeme již 27 let se spoustou spokojených zákazníků. Pokud budete chtít v budoucnu koupit něco z naší nabídky, kontaktujte nás, rádi nabídneme jako dodatečnou omluvu slevu nebo dárek k produktu. Určitě to bude pro obě strany přínosnější, než nadávání v recenzi. Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi sice bylo doručeno, ale se zásadní vadou - nefunkčním adaptérem. Jistě netvrdím, že to samo je vinou prodávajících, ale pokoušel jsem se obchod kontaktovat na jeho uvedené mobilní číslo - ani jednou mi nezvedli telefon. Psal jsem na jimi uvedenou reklamační mailovou adresu - nedostal žádnou odpověď.

    Reakce obchodu Obchůdeček

    Dobrý den, byl produkt opravdu objednáván u nás? Telefonní číslo, které uvádíme NENÍ na mobil, ale na pevnou linku na které jsme k dispozici od 9 do 17:30hod. každý pracovní den. U e-mailu se bohužel může stát, že "spadne" do spamu... Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na faktuře je uvedena špatná adresa, již 2x jsem reklamovala opravu - žádná reakce :-(

  • Objednali jsme si kazetu do PlayStation za 10 dnů nebylo doručeno už si tam nikdy nic neobjednam .

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Došlo zboží jiné, než mělo
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    V podstatě ani nevím, proč jsem si tento eshop vybral ....

    31.1.2022 objednáno, dorazilo 2.2.2022 - asi neměli skladem, neřešil jsem, cena byla dobrá. Vybalím, zjistím že baterie přišla jiná, než kterou jsem si objednal - odlišné napětí, namísto 14,8V (mají uvedeno na webu a toto jsem si objednal), dorazila 14,4V. Pravděpodobně chybně zaslal distributor - AT computers.
    Baterie nefunkční, předchozí baterie v ntb fungovala (abych vyloučil že je vadný ntb či adaptér).
    Ihned jsem tedy obchod informoval, 3.2. 2022 odeslal.
    4.2. 2022 - stále bez reakce ze strany obchodu, musel jsem volat, přislíbeno, že se tomu bude někdo věnovat. 4.2. 2022 zároveň baterie dorazila zpět do obchodu (sms od pošty)
    7.-8. 2022 bez reakce, az 9.2. 2022 kdy jsem opětovně urgoval a tázal jsem se na případné řešení mi dorazila prostřednictvím emailu zpráva, že byla přijata vratka.

    Myslím, že v 21. století jsme všichni, co kupujeme věci online zvyklí na trochu jiný přístup a proto tento obchod jednoznačně NEDOPORUČUJI.

    11.2. 2022 - peníze zpět stále nemám, čekám ...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • U skříně PC byla nabízena jiná výbava než byla dodána, podán dotaz ale nic se neděje
    • Zboží bylo nabízeno jako skladové, ale skladem nebylo/neaktualizované stránky?/
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Bezproblémová komunikace
    • U zboží měli uvedeno SKLADEM, když jsem zboží objednal, následující pracovní den mne informovali, že zboží skladem není, že došlo k omylu, a že neví, kdy bude dostupné. Na webu naskočilo za podstatně vyšší cenu.
    • Cca po týdnu jsem objednávku zrušil a zrovna v ten den se zboží stalo náhodou dostupné

    Vše už jsem uvedl.