Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Celkem dobrá komunikace, dodací doba 3 dny.
    • Zboží došlo se starým software,kdy nebylo možno uvést jej do chodu, jelikož v menu chyběla kolonka Podmíněný přístup,tudíž nešel změnit kódovací system.Ruský návod k obsluze v azbuce,originál nemám do dneška.Nefunkční čtečka karet zasláno na reklamaci zpět.

    Pracovníci by se měli před prodejem věnovat kontrole zboží a vadné zboží neprodávat.Tento výrobek určitě kontrolován vůbec nebyl.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání zboží
    • Některé firmy již prodávají tento výrobek s novým firmvérem který již umožňuje využívat karty ICE od SKYLINKU.Já musím teď vynaložit další prostředky na nový firmvér v servisu.

    Tento obchod má jedny z nejlepších cen, ale nijak dál se o zákazníka nestará.
    Co považuji za největší nedostatek, že není k výrobku
    Český návod.Nevím, proč bych ho musel extra shánět na internetu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    No, jednoduse zbozi sice dorazilo ale jine nez jsem si objednal. Tak jsme se dohodli na sleve a tudiz jsem ho nevracel ale program znamemu, co mu ta zmena nevadila.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • -
    • Mobil prišiel nefunkčný, po oprave nemal deklarované parametre, po vrátení tovaru som sa nemohol dočkať vrátenia peňazí

    Peniaze mi vrátili až na predžalobnú výzvu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zaslano jine zbozi a reseni chyby obchodu bylo hrozne
    • komunikaci a přístup k zákazníkovy

    Můj první a poslední nákup v tomto obchodě.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zadne
    • Komunikace

    Jindy se da koupit za stejnou cenu a komunikace je o 100% lepsi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulova komunikace se zakaznikem poslal jsem asi 4 emaily a na zadny sem uz 3 tydny nedostal odpoved
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží jsem vrátil ve 14-ti denní zákonné lhůtě a poslal jsem 2 e-maily prodejci - odpovědi jsem se doposud nedočkal a na peníze stále čekám... Takto se solidní obchodník nemůže chovat, bohužel není jediný.

    Prodej - bez závad

    Vrácení zboží (komunikace ze strany prodejce) katastrofa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pokud něco reklamujete!!..nekomunikují!!

    když je zboží v pořádku..není problém..pokud zboží nefunguje..a vrátíte ho!!..nekomunikují a nereagují na emaily!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Nekompletní dodávka, obávám se, že zboží už někdo používal. Velice laxní reakce na reklamaci.

    Nekompletní dodávka. Obávám se, že zboží už někdo používal. Velice laxní reakce na reklamaci. Zaregistrovali moji stížnost na nekompletní zboží. Slíbili, že zjisti podrobnosti a možnosti. Už týden čekám, ještě se neozvali. Nevím, jak to dopadne.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • - cena
    • - tradice, asi funguje a pomůže, když se něco stane, domácký přístup
    • - zmatek, nechají objednávku ležet řadu dní, pak zavolají a omluví se, že na ni zapomněli a teprve posílají
    • - webové stránky zaspaly dobu
    • - pevné disky perfektně zabaleny
  • Bez souhlasu mne začal obchod spamovat obchodními nabídkami - odhlášení nefunguje

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nekomunikuji chci reklamovat zvozi a neraguji na email ... takze vsem co chteji neco obednat pres tuto firmu nedoporucuji zadna odezva a jeste si drze poslou formular na to jak sem spokojen !!!! Je mi na ..... s takovich firem

    • nevyplněný záruční list mobilního telefonu
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • přijatelné ceny
    • expedice zboží a komunikace

    Objednal sem si mobilní telefon a sluchátka. Dorazil mi jen telefon. Do obchodu sem musel volat třikrát aby se vůbec někdo zajímal o můj problém (neustále si mě přehazovali a slibovali, že zavolají zpátky a nic). Nakonec po zvýšení hlasu, se mi někdo začal věnovat a zjistil, že expedice poslala jen mobil a sluchátka mají stále na skladě. Naštěstí pak už nebyl problém a sluchátka přišla dva dny potom.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nakupoval jsem přes Aukro a zaplatil v neděli 13.12. Naivně jsem si myslel, že budu mít dárek pod stromeček. V úterý přišel mail, že jsem nezaplatil celou částku - doložil jsem screenshot s oběma platbami. Ve čtvrtek přišel další mail, že teda druhou platbu dohledali a že zboží ihned posílají a nejpozději v pondělí jej dostanu. Ale až v sobotu mi přišla sms od pošty, že převzali balík. A týden už leží na poště v Prostějově a nic se s ním neděje. Na další mail prodejce nereagoval. Jsem zklamaný.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Byl to první nákup.
    • Zboží sice dorazilo v pořádku a funkční, jenže asi ne kompletní, chyběl jeden kabel.

    Protože obchudecek přestal odpovídat na mé emaily, tak dodnes nevím jestli to bylo v pořádku, ale protože neodpovídá, tak asi nebylo? Mají asi problém s komunikací. Kdo máte slabší nervy, tak se poohlídněte jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevysvětlená dlouhá dodací lhůta - u jednoho z objednaného zboží byla poznámka do 2 dnů a ani po 10 dnech nemám informaci kdy bude objednávka vyřízena - jestli vůbec...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • zboží uvedené skladem je k dodání za cca 10 dní.

    špatná komunikace ,dlouhá doba dodání zboží