Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobry den,
    puvodni ceny meteostanic byly stejne i bez hodinek. Hodinky cenu nezvysuji, tyto nam dal dodavatel k meteostanici navic. Omlouvame se, ale kvalitu toho darku nemuzeme bohuzel nijak ovlivnit.

    Patrik Sommer, Obchody24.cz

  • Objednal jsem meteostanici Hyundai + naramkove hodinky Hyundai jako darek. Obdrzel jsem neidentifikovatelne hodinky Made in China tak v cene cca. 14Kc.
    Jednoznacna nefer nabidka.

  • Jorg Kertaul:
    Dobry den,
    omlouvam se, ale mate nejaky konkretni pripad neuplatnene reklamace abych to mohl proverit, popripade mne zajima z ceho usuzujete, ze se u nas reklamace neresi nebo resi nejak laxne? Projdete si prosim recenze naseho obchodu a verim, ze se doctete, ze s reklamaci zbozi pokud je opravnena neni zadny problem navic se snazime maximalne zakaznikovi vyjit vstric a to nekdy i pri neopravnene reklamaci. Je mi lito jestli to vidite jinak. Patrik Sommer

  • Jak sleduji, tak obchod mě svým laxním postojem k reklamacím odradil. Note III koupím tedy jinde. Škoda, na pohled dobrý, distribuce CZ, ale ty reklamace :(

  • Objednával jsem infrasaunu za 25 tisíc. Sauna mi přišla, ale nestihl jsem se pořádně podívat v jakém stavu a tak jsem reklamaci řešil až po nějaké době, kdy jsem ji vybalil a chtěl složit.

    Jedna stěna má asi 50cm prasklinu skrz celou stěnu a druhá odlomené lemování.

    Vše jsem chtěl samozřejmě reklamovat, ale bylo mi řečeno, že to není vada výrobku, ale fyzicky poškozený výrobek a reklamaci mi tak neuznávají.

    Nedoporučuji nic objednávat, pro mě to bylo vyhozených 25 tisíc.

  • Jakto, že nemohu ani po registraci a přihlášení na heurece psát recenzi na tento obchod?
    V neděli večer jsme objednali u obchody24.cz pračku ARISTON a poté, co nám přišel ihned email, že máme vyčkat na zavolání v následujícím pracovním dni jsme vyčkali tři dny a stále nic, dnes tam volala žena a bylo ji řečeno, že se jim něco někde žvejklo a že objednávku vytvoří znovu a zboží bude za 7-10dni !!! Takže mám fakt pěkné nervy, něco jim tady napsat, něco mezi ty vybrané komentáře nadšených recenzentů, je to teda pěkný binec, to vám řeknu. S něčím takovým jsem je dosud nesetkal.Dávám těžký palec dolů !

  • Dobrý den,
    dle informací od reklamačního technika je momentálně reklamace v řešení a pravděpodobně vám vrátíme zpět peníze za nefunkční výrobek.

  • Dobrý den zakoupil jsem u vás tablet Goclever tab A73 dne 28.6.2012 . Po prvnim spuštění vše v pořádku a při připojení k PC se ohlásil jako vyměnitelný disk, po dalším připojení se ale vůbec neohlásí ale nabíjí se . Nelze k němu připojit flash disk ani myš, příjde mi že usb u tabletu je nefunkční nic na usb nereaguje. Jak mám postupovat vaše reklamační oddělení mě neodpovídá a v servizu goclever to nikdo nebere