Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nakupuju cez slevové kódy na Obchody24.cz. Vyhledávám ich na http://slevovekody.eu/web/obchody24-cz/ . Děukuji za slevy.

  • hafke:
    Dobrý den,

    jakékoli zboží, které nám předáte na reklamaci, zasíláme neprodleně autorizovanému servisu značky. Servis má na vyjádření zákonnou lhůtu a přestože se snažíme vše urychlit, dokud nám servis nesdělí své stanovisko, nemůžeme jej sdělit ani Vám.

    Děkujeme za pochopení.

    Bc. Jana Cyprichová
    Obchody24.cz

  • Nejsem spokojena s reseni reklamaci,vyckavaji na 30 denni lhutu a zadna informace z jejich strany o prubehu reklamace neni.Trosku tim odrazuji od koupi jineho zbozi :-(

  • Anastasia:

    Dobrý den,

    velice nás mrzí jednodenní zpoždění zapříčiněné systémovou chybou. Jsme rádi, že jste s mixérem spokojena.

    Děkujeme za pochopení.

    Bc. Jana Cyprichová
    Obchody24.cz

  • Nedorucili mou objednavku vcas.

  • subiva:

    Dobrý den,

    jsme velice rádi, že jsme reklamaci myčky mohli uzavřít k Vaší spokojenosti.

    S e-mailovou schránkou reklamačního oddělení jsme nikdy neevidovali problémy, Vaši připomínku ovšem registrujeme jako podnět pro zlepšení.

    Děkujeme

    Bc. Jana Cyprichová
    Obchody24.cz

  • Reklamace po malých peripetiích, které byly způsobeny tím, že jsem ihned s reklamací zasílal jako přílohu 5 fotografií o celkové velikosti do 10MB, proběhla nakonec bez větších problému v pořádku.
    Více jsem posílat nechtěl, kdyby neměli větší e-mailovou schránku než těch 10MB.
    E-mail reklamačního oddělení přijme ale jen 6 MB.
    Bohužel jsem nebyl zpětně poskytovatelem e-mailových služeb informován, že zpráva nemohla být doručena z důvodu překročení velikosti příloh, jak mi občas chodí u jiných e-mailů, když i tento adresát má malou schránku oproti velikosti příloh jim zasílaných.
    Chvíli tak trvalo, než jsme se pomocí e-mailové korespondence domluvili na tom, že musím kontaktovat servisního technika Whirlpoolu.
    Ten dorazil během dvou dnů a vystavil doklad o neopravitelnosti dodané myčky.
    Fotokopii jsem poslal jako přílohu e-mailu na reklamační oděělení, které na jeho základě počalo jednat s výrobcem a výsledkem bylo, že reklamace byla uznána.
    Poté proběhla výměna vadného výrobku za nový.
    Nový výrobek jsme si již vyzkoušeli.
    Jediná má připomínka je tedy ta, že by bylo potřeba navýšit e-mailovou schránku alespoň na těch 10MB (dnešní standard je kolem 30MB).

  • subiva:

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš příspěvek. Jak jsme zjistili, Vaše reklamace již byla úspěšně ukončena a nyní vyčkáváme na Vaše vyjádření.

    Bc. Jana Cyprichová
    Obchody24.cz

  • Ze čtvero druhů zboží, které jsme si v obchodě objednali, tak tři byly v pořádku, jen myčka dorazila poškozená, ač obal nebyl nikde porušen. Servisní technik po prohlídce konstatoval nutnost výměny zboží - neopravitelná. Momentálně se reklamace řeší mezi prodejcem a dovozcem.
    K reklamačnímu úseku Obchody24.cz mám zatím jen jednu výhradu, a to tu, že jejich e-mail přijme přílohu jen do 6Mb. Při nahlašování reklamace jsem totiž poslal v příloze 5 fotek poškození pořízených mobilním telefonem (necelých 10Mb), takže jim prvotní e-mail s nahlášením reklamace nedorazil.
    To byl důvod toho, že se komunikace mezi námi a reklamačním oddělením protáhla na celý týden.

  • Dobrý obchod se pozná v případě problémů. Já potřeboval vyměnit konvici za jinou. Sice komunikačně jsem obdržel jen jednu zprávu a musel jsem se informovat o tom, jak reklamace probíhá, ale na druhou stranu, výměna proběhla během týdne bez jakýchkoliv problémů. Takže spokojenost.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu problematiky viz: https://servis.eset.cz/News/NewsItem/View/148/fiktivni-objednavka-z-obchody24cz-obsahuje-skodlivy-kod#.VLy6zyuG_OV

  • Vážení zákazníci,
    chtěli bychom Vás informovat o výskytu zavirovaných podvodných e-mailů, které zneužívají jméno Obchody24.cz. Prosíme v žádném případě neotvírejte přílohu a na email nereagujte.

    Omlouváme se za případné problémy

    Obchody24.cz

  • JEDNOZNAČNĚ DOPORUČENO !!! Tomuto obchodu opravdu patří obrovská pochvala, ba přímo obdiv!

    Vstřícnost, komunikativnost, rychlé reakce, super ceny..

    Ve čtvrtek jsme objednali (ihned jsme byli informováni o stavu objednávky a ujištěni, že zboží bude doručeno do požadovaného termínu), v pátek už bylo zboží na naší adrese (přestože z vlastní zkušenosti vím, jak obrovský je nápor objednávek v tento předvánoční čas).

    Dnes, ve 23:47 píši e-mail s prosbou o fakturu (dodací list pro zaúčtování nestačí) a okamžitě mi přichází odpověď i s přiloženým dokladem nehledě na pokročilou noční hodinu.

    Více než obdivuhodné pracovní nasazení a profesionální přístup celého týmu této společnosti. Toto rozhodně nebyl náš poslední nákup.

    Zuzana Hoblová
    jednatelka společnosti
    LasTronics, s.r.o.

  • DOPORUČUJI tento obchod reklamace byla vyřízená do 10 dnů
    DÁVÁM VELKOU 1
    děkuji

  • tak jak to tu čtu začínám mít strach reklamovala jsem parní čistič ve 14 denní lhůtě tak doufám že nebude problém dám vědět jak to dopadlo jinak nákup proběhl perfektně měla jsem zaplacenou dopravu konfort a tu musím pochválit

  • Chtěl bych poděkovat za průběh reklamace. Tento obchod ke každému přistupuje zvlášť a automaticky informuje o výsledku reklamace. U TS Bohemia jsem čekal 30 dní a pak jsem se ozval. Za mě opravdu velké +

  • Jiří Máj: Dekujieme :)

    Team Obchody24

  • 100% spokojenost
    -rychlost a hlavně přehled o zboží !!!
    -skvělé ceny, česká distribuce !!!!
    -poštovné zdarma !!!

  • proc mam u tech granuli eminent napsano anonym,jsem Dokonalova,ne anonym.

  • obednala jsem granule eminent 15 kg +gratis 2 kg,cena byla dobra,prislo to brzy,Jen ty 2 kg gratis tam nebyli.To vedet tak bych je neobednavala.Tak jsem poslala reklamaci jak mi bylo receno.Dam vedet jak to dopadlo.