Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nejvýhodnější cena
    • Zboží došlo poškozené a nefunkční.

    Reakce obchodu Nakupka.cz

    Dobrý den,

    ještě jednou se Vám omlouváme za komplikace způsobené poškozením při přepravě. Výrobek jsme od Vás přijali zpět k reklamaci a ihned odeslali 16.8. na výměnu k výrobci. Nyní tedy čekáme na zaslání zpět k nám abychom Vám mohli zaslat výrobek nový a neporušený.

    Budeme Vás i nadále informovat a po vyřízení Vám dorazí email a sms, že zboží odchází zpět na Vaší adresu.

    Moc děkujeme za trpělivost a pochopení.

    David Svoboda
    reklamační odd.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Rychlá reakce, brzké doručení, ochota řešit reklamaci
    • Zboží poškozené - úspěšně však reklamováno.

    Reakce obchodu Nakupka.cz

    Dobrý den,

    těší nás Vaše spokojenost s obchodem, i když jste byl nucen k reklamaci a jsme rádi, že vše dopadlo k Vaší spokojenost.

    Krásný den
    Nakupka.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nám bylo doručeno v poškozeném stavu ani neměli zájem to řešit , vše sváděli na výrobce , zboží jsme zakoupili v I.jakosti nové a dodali poškozené , výměnu Vašeho zboží nehodlají akceptovat, museli jsme si to zařídit u výrobce samy .
    • Rozhodně zde nenakupujte !!!!

    Obchod chce prodávat , ale odpovědnost nést za vady a poškození nemá zájem , hned při první větě Vám vyjmenuje co pro Vás dělá a nemusí , ale v závěru neudělá nic .

    Reakce obchodu Nakupka.cz

    Dobrý den,

    na začátek se Vám opětovně omlouvám za komplikace způsobené doručením poškozeného zboží. Zboží k Vám odcházelo v nepoškozeném balení a nic tedy nenasvědčovalo, že zboží by mohlo být uvnitř jakýmkoliv způsobem poškozeno, a dovnitř balení bohužel vidět není.

    Po doručení tohoto zboží jste nás kontaktovala s tím, že byste ráda zboží vyměnila za jiné, nebo odstoupila od smlouvy. Tím, že zboží je nakupováno na IČ, tak standardně není možné od smlouvy odstoupit a zboží vrátit, ale vždy se snažíme maximálně vyjít vstříc zákazníkovi a stejně tak Vám. Na vysavač jste spěchala, jelikož jej ve firmě potřebujete, a proto jsem Vám nabídl svoz zboží zpět k nám na naše náklady a vrácení peněz za tento produkt obratem, tak abyste si ihned mohla objednat nový výrobek a měla jej doma co nejdříve a nemusela čekat na výměnu od výrobce. S tímto jste nesouhlasila, že si vyřídíte s výrobcem sama. Na to máte plné právo a jakoukoliv reklamaci je možné řešit přímo s výrobcem nebo aut. servisem. Já jsem se Vám pouze snažil vyjít vstříc a najít nejrychlejší řešení, jak k Vám dostat zboží nové a v pořádku, tak jak jste si jej objednala a zároveň abyste neměla starosti se zasíláním původního zboží zpět.

    Nicméně mě samozřejmě velice mrzí, že jste musela řešit jakékoliv problémy s doručeným zbožím a za to se Vám ještě jednou omlouvám a věřím, že příště již proběhne vše zcela v pořádku.

    Přeji Vám krásný zbytek dne.

    David Svoboda
    Reklamační oddělení