Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Nejvýhodnější cena
- Zboží došlo poškozené a nefunkční.
Reakce obchodu Nakupka.cz
Dobrý den,
ještě jednou se Vám omlouváme za komplikace způsobené poškozením při přepravě. Výrobek jsme od Vás přijali zpět k reklamaci a ihned odeslali 16.8. na výměnu k výrobci. Nyní tedy čekáme na zaslání zpět k nám abychom Vám mohli zaslat výrobek nový a neporušený.
Budeme Vás i nadále informovat a po vyřízení Vám dorazí email a sms, že zboží odchází zpět na Vaší adresu.
Moc děkujeme za trpělivost a pochopení.
David Svoboda
reklamační odd. -
Doporučuje obchod
- Rychlá reakce, brzké doručení, ochota řešit reklamaci
- Zboží poškozené - úspěšně však reklamováno.
Reakce obchodu Nakupka.cz
Dobrý den,
těší nás Vaše spokojenost s obchodem, i když jste byl nucen k reklamaci a jsme rádi, že vše dopadlo k Vaší spokojenost.
Krásný den
Nakupka.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zboží nám bylo doručeno v poškozeném stavu ani neměli zájem to řešit , vše sváděli na výrobce , zboží jsme zakoupili v I.jakosti nové a dodali poškozené , výměnu Vašeho zboží nehodlají akceptovat, museli jsme si to zařídit u výrobce samy .
- Rozhodně zde nenakupujte !!!!
Obchod chce prodávat , ale odpovědnost nést za vady a poškození nemá zájem , hned při první větě Vám vyjmenuje co pro Vás dělá a nemusí , ale v závěru neudělá nic .
Reakce obchodu Nakupka.cz
Dobrý den,
na začátek se Vám opětovně omlouvám za komplikace způsobené doručením poškozeného zboží. Zboží k Vám odcházelo v nepoškozeném balení a nic tedy nenasvědčovalo, že zboží by mohlo být uvnitř jakýmkoliv způsobem poškozeno, a dovnitř balení bohužel vidět není.
Po doručení tohoto zboží jste nás kontaktovala s tím, že byste ráda zboží vyměnila za jiné, nebo odstoupila od smlouvy. Tím, že zboží je nakupováno na IČ, tak standardně není možné od smlouvy odstoupit a zboží vrátit, ale vždy se snažíme maximálně vyjít vstříc zákazníkovi a stejně tak Vám. Na vysavač jste spěchala, jelikož jej ve firmě potřebujete, a proto jsem Vám nabídl svoz zboží zpět k nám na naše náklady a vrácení peněz za tento produkt obratem, tak abyste si ihned mohla objednat nový výrobek a měla jej doma co nejdříve a nemusela čekat na výměnu od výrobce. S tímto jste nesouhlasila, že si vyřídíte s výrobcem sama. Na to máte plné právo a jakoukoliv reklamaci je možné řešit přímo s výrobcem nebo aut. servisem. Já jsem se Vám pouze snažil vyjít vstříc a najít nejrychlejší řešení, jak k Vám dostat zboží nové a v pořádku, tak jak jste si jej objednala a zároveň abyste neměla starosti se zasíláním původního zboží zpět.
Nicméně mě samozřejmě velice mrzí, že jste musela řešit jakékoliv problémy s doručeným zbožím a za to se Vám ještě jednou omlouvám a věřím, že příště již proběhne vše zcela v pořádku.
Přeji Vám krásný zbytek dne.
David Svoboda
Reklamační oddělení