Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tento obchod opravdu nikomu nepřeji koupil jsem čerpadlo přišlo takové divné dal jsem do sudu pokaždé spadl jistič reklamace neuznána prý špatná manipulace taková blbost čerpadlo posláno zpět přišlo na 2 půlky opravdu ale opravdu zde nic nekupujte nakupuji na netu 15 let ale tohle jsem nikdy nevyděl .

  • NEDOPORUČUJI.Objednal jsem si zboží-plynovou hadici 24. 5. 2019 a přišla teprve dnes 17.6.2019.To byla ale dlouhá doba.Přitom když jsem jím volal,vždy tvrdili,že se zboží naskladnuje a bude brzy zasláno.Pak jen jejich emaily typu/Nový termín naskladnění aktuálně ověřujeme a budeme Vás o něm neprodleně informovat.Dne 5.6.2019 přišel email-Nový termín naskladnění aktuálně ověřujeme a zítra dopoledne Vás budeme informovat. Nikdo se ale neozval a za pár dní jsem volal.Marně.Opět mě ujistili,že to už brzy příjde.Přišlo opravdu brzy a to dnes 17.6.2019.

  • NEDOPORUČUJI. Objednané zboží jsem dostal ,až 18 dnů po objednání. Zboží bylo po celou dobu vedené "skladem". Pokaždé když jsem volal pořád stejná odpověď - zatím není ,ale už je na cestě od dodavatele. Měl jsem to na splátky ,takže bylo jednoduší počkat než rušit objednávku. Taky během této doby jsem chtěl jednu položku stornovat ,bylo mi řečeno ,že když je to na splátky tak ať si to vyřídím sám, ona s tím nic dělat nebude.

  • Pozor tento obchod je velmi nesolidni, uvadi zxe ma zbozi skladem a nemaji :( Meli mi dorucit zbozi do 2 dnu treti den jsem volal za jeste nebylo ani na centralnim skladu, uvadeji lzive informace o dostupnosti. Zasadne nedoporucuji !!!

  • Dobrý den,

    tento obchod nedoporučuji, s manželem jsme si objednali myčku 9.1.2019 ráno s tím, že je skladem a na stránkách psali, že je doručení do 1 pracovního dne. Dali jsme si možnost osobní odběr v Michli na Praze 4. Do dnešního dne 14.1.2019 jsme dosud nedostali zprávu, že je myčka k vyzvednutí a když kliknu na sledování zásilky, tak u stavu dokladu je napsáno připravujeme na zabalení....

    Jsem dost zklamaná a naštvaná, že na stránkách píší něco jiného než je skutečnost!

  • Dobrý den.
    Pokud mohu doporučit v tomto obchodě si raději nic nekupujte.Zboží ,které uvádí prodejce skladem ,skladem není. Po několika dnech(u mě)Vám napíšou, že se jim zboží nepodařilo pro Vás zajistit a jestli chcete objednávku stornovat či vybrat jiné zboží.
    S tímto problémem se tady setkávají lidé docela v hojném počtu a to je prý autorizovaný prodejce.
    Katastrofální obchod.
    Nemají ani uvedeno u zboží základní informace, o jakou distribuci se u zboží jedná atd.Na vše se musíte ptát a urgovat.
    Za mě nikdy více.
    Samborský Libor

  • Dobrý den,
    u společnosti Nákupka se nebudu bát i nadále nakupovat. Nejen že mi zboží v předvánočním chaosu přišlo neskutečně rychle, ale komunikace s obchodem je naprosto bezvadná.
    I když jsem po rozbalení zjistila, že je zboží poničené....měla jsem přirozeně strach, že nestihnu vyřídit reklamaci včas a nebudu mít vánoční dárek.
    Díky neskutečné ochotě, vstřícnosti a rychlosti pana Davida Svobody, který na všechny moje zprávy reagoval okamžitě....... mám nový přístroj po dvou dnech od reklamování doma:)
    Děkuji firmě v zastoupení p. Svobody za to , že mi dokázal v předvánočním blázinci vykouzlit úsměv na tváři a přeji mnoho spokojených zákazníků :)

  • jako stálý ověřený zákazník z heureka.cz, čtu teď všechny recenze na tento obchod: nakupka.cz, vidím, že jsou hodně negativních názorů a proto začínám mit obavy, protože s internetovým obchodem nákupka.cz jsem neměla dosud moc zkušeností,
    chci udělat dárek k narozeninám, 25.10.2018 jsem objednala zboží, které našla jsem tu, na heureka.cz, 26.10.2018 bylo mi odesláno, a dnes, v pondělí jsem obdržela zboží:

    Vysavač Zelmer AQUAWELT PLUS VC 7920.0 SP (ZVC762S, objednávka č. 1540504709

    ale bohužel byla uvnitř rozbitá důležitá součástka "přihrádka", takže tento vysavač není funkční,
    podle pokynů obchodu jsem ofotila rozbitou součástku, původní obal a obal ve kterém bylo zboží mi poslané. obal je bez važných známek poškození, vypadá celý, ale vzhledem ke křehkému zboží - zboží mělo by být lepé zabaleno při odeslání,

    reklamovala jsem dnes ihned tento vysavač s požadavkem na výměnou: na nový stejný funkční kus, takže uvidíme jak to dopadne, k témuž jsem napsala v poznámce k objednávce, že potřebuji zboží jako dárek na narozeniny,

    Chci podotknout, že objednávka mi byla odeslána rychle: další den po objednaní, z reklamačního oddělení dnes reagovali na moje emaily zhruba během půlhodiny, na můj poslední email ale pokud není ještě odpověď. Ale doufám že vše napadne dobře, výměna proběhne rychle i dárek k narozeninám bude darován včas, nový a plně funkční.
    Potom zde podrobně napíšu, jak to všechno dopadlo. Doufám že můj názor a zkušenost z těmto obchodem bude hodit i pro další zákazníky.

    s pozdravem. LB

    • dobrý den,

      pokračovaní mého příběhu:

      dnes, tj. 31.10.2018 už mám funkční kus vysavače stejné znáčky doma, je vyzkoušen a vypadá, že je v pořádku.
      pan Svoboda z reklamačního oddělení komunikoval a vyřizoval všechno potřebné bleskově rýchle, a vzhledem k tomu, že je to dárek k narozeninám, nový kus zboží byl zkontrolován panem Svobodou osobně a odeslán včera.

      Dnes ho mi doručila přepravní společnost PPL. Vysavač byl dobře zabalen v speciální přepravní igelit s "bublinky". rozbitý kus zboží byl mnou odeslán pomoci přepravní společností zpět.

      tímto chci moc poděkovat firmě nakupka.cz za dobré odvedenou práci, a zvlášť panu Svobodovi,

      čtu, že jsou tu hodně negativních recenzí, upřimně říci, ne vždy je to zaviněné obchodem, někdy je to vína přepravní společností, někdy - výrobce, a někdy je to také jednaní zákazníků: když něco nevyhovuje, musíme se jednat s obchodem v klidu, psát/říct přesně to - co se stálo a co potřebujeme, komunikovat!, protože ve firmě pracují také lide, jako jsme my.

      z druhé strany, vidím také, že jsou tu hodně i kladných názorů a hodně spokojených zákazníků, s časem je jich více a více, a proto věřím, že firma nakupka.cz bude jen zlepšovat svoje služby a jednou dostane nejlepší hodnocení na heureka.cz

      děkuji obchodu ještě jednou.

      s pozdravem LB

  • NEJHORŠÍ OBCHOD ,NEDOPORUČÍM ,OBJEDNÁVAL JSEM 27.7 SOLARNI PLACHTU DO TEĎ NEPŘIŠLA ,NAPSALA JSEM NA EMAIL.ŽE SE OMLOUVAJÍ ŽE SE ODEŠLE 1.8 A STÁLE NIC ,ŠPATNÉ JEDNANÍ ,NEDOPORUČUJI

  • Heureka smazává u některých firem negativní recenze na firmu. Nevíte někdo proč to dělá?

  • Já mám s "nakupkou.cz" jen ty nejhorší zkušenosti. Je to již sice druhým rokem od pokusu o nákup, ale o své zkušenosti s tímto obchodem se rád podělím, objednal jsem si zahradní postřikovač, již při dodání se mi při rozbalování něco nelíbilo. Krabice byla evidentně vícekrát rozbalovaná (to bylo možno zjistit až po dobře zakamuflované první vrstvě smršťovací fólie) a vevnitř v krabici to bylo zcela jasné...Z boku krabice při podrobnější prohlídce byla stržena (celkem špatně) nálepka "reklamace". Proto jsem pojal podezření a hned jsem napustil postřikovač čistou vodou a hned se objevila závada postřikovací tyč byla podélně prasklá a tudíž celý výrobek k ničemu. Bylo evidentní, že to někdo vrátil obchodu a obchod zboží řádně nezkontroloval a zaslal dalšímu zákazníkovi, tedy mě! Proto jsem ho ještě tentýž den odeslal zpět s upozorněním, že nereklamuji, ale vracím zboží v zákonné lhůtě a žádám o zaslání nového nepoužitého zboří v originálním nepoškozeném balení. Sdělil jsem jim, že jestli jen vymění tyč a zašlou znovu to samé použité zboží, že ho nepřeberu!
    Nikdo mi ani meilem nebo telefonem neopověděl a nepokusil se ani o omluvu! Do 4 dní mě PPL přivezla to samé zboží akorát v ještě poničenějším balení, krabice byla tak poničená s dalším nápisem "reklamace" přitom já nic nereklamoval, že jsem okamžitě odmítl zboží převzít z důvodů poškozeného obalu ne dopravcem. ale prodejcem!
    Následná několika týdenní komunikace na vrácení finančních prostředků "jedním slovem hrůza" já vlastně nekomunikoval jen psal meily a asi po čtvrtém mi bez jakékoli omluvy alespoň odpověděli!!!
    Další zkušenost s tímto obchodem již nikdy více to radši kouli do palice... :( Nikomu nedoporučuji
    Josef Král

  • Dobrý den.v lednu jsem ve vašem e shopu zakoupila mlynek na kávu.russel hobs ,byl to darek tak chvili lezel doma.a nyni bych ho chtela reklamovat.mlynek špatně mele.zkousely jsme 3 druhy zrnkove kavy a i na nejjemnější mletí je kava namleta tak nahrubo ze je nepoužitelná.zrnka dosahuji i velikosti 0.5-1 mm,kava nejde ani prosít . Vzhledem k tomu ze pijeme vsichni turka tak je to des.pit kafe a pritom plivat kusy.bude mi uznána Reklamace? Mlynek funguje ale pro nas nepoužitelný.dekuji

  • Dobrý den, pane Svoboda,

    Jak jsem Vám sdělili již písemně, tak Vaše reklamace byla postoupena přímo autorizovanému servisu značky a to konkrétně do ELSU elektro. Zde došlo ke kontrole výrobku a sdělení, že na opotřebení planžet se záruka nevztahuje. Nejedná se o výrobní vadu nebo vadu materiálu, ale pouze o opotřebení. Jedná se o spotřební část výrobku a tudíž záruka je na něj 24 měsíců, ale její reálná životnost je závislá na způsobu a frekvenci používání. Poté je nutné dokoupit nové náhradní. Nelze si plést záruku a životnost. Životnost je doba, po kterou si věci zachovávají své původní vlastnosti. Postupně se v důsledku běžného opotřebení zkracuje. Tento proces však ještě urychlíte nesprávným používáním.
    Pokud s vyřízením reklamace nejste spokojený, tak můžete zaslat zpět k nám s nesouhlasem s vyřízením reklamace a bude opětovně postoupeno autorizovanému servisu s Vaším vyjádřením.

    Děkuji Vám,

    David Svoboda
    Reklamační oddělení

  • Dobrý den,
    reklamoval jsem holící strojek Remington,kde se po cca 3 měsicích nepravidelného používání zničila planžeta.Reklamoval jsem to až po 5 měsících. Po necelých 30 dnech mi dnes přišla zpráva,že se záruka na planžety a frézy nevztahuje.
    Náhradní planžety s frézkou ostatní firmy doporučují měnit po 18 měsíců.Záruka na náhradní planžety+fréza je 24 měsíců. Má to cenu k tomu něco dodat?

    Zřejmě reklamační technik je také na určitý čas?




  • Dobry den, omlouváme se Vám za včas nedodanou fakturu. Do balíčků ji standardně nedáváme, zasíláme ji všem klientům v elektronické formě. Bohužel ve Vašem případě se tomu tak nestalo. Před chvílí jsem Vám fakturu nechal odeslat na Váš email, věřím, že v pořádku dorazila.

    Děkuji za pochopení.

    Roman Polecha/Nakupka.cz

  • Zboží dodané rychle,ale bez faktury??To je 1.e-shop,kde se mi to stalo,po urgenci e-mailem se nic nezměnilo.Nemám doklad,tím pádem ani záručák!!ZBOŽÍ DOŠLO 22.8.Č.OBJ.15030706-82473

  • Nakupka je obchod ktery mi byl sympaticky a je i nejbliz memu bydlisti. Bohuzel jsem se zařekl, ze v tomto obchode uz nikdy nic nekoupim. Uctovat si pri osobnim odberu pri platbe kartou 4% za tuto platbu (kartou) je myslim v dnesni dobe velmi liché...ma objednavka zahrnovala dopravu zdarma, tedy nakupka jeste usetrila za postovne, jde sice o par desitek korun, ale tento postup mi prijde znacne neduveryhodny.

  • Dobrý den,

    děkujeme za Váš příspěvek. Bohužel jsem z něho nepoznal, o jakou objednávku se jedná. Nemohu tak prověřit rychlost jejího vyřizování. V případě Vašeho zájmu, prosím, o uvedení čísla objednávky a prověříme, zda co do rychlosti jsme nemohli udělat něco lépe.

    Jsme rádi, že Vám zboží dorazilo v pořádku a i přesto, že se reklamace snažíme řešit promptně a ku spokojenosti zákazníka, věříme, že reklamovat zboží nebudete potřebovat.

    Budeme rádi, když i v budoucnu se na nás s důvěrou obrátíte.

    Roman Polecha/Nakupka.cz

  • Velmi bych ocenil hodnocení s odkazem přímo na heureku, tak, jak je tomu ve většině jiných eshopů, odkaz na hodnocení na nakupku se mi zdá poněkud zavádějící, mé hodnocení se vůbec neobjevilo, přestože nebylo záporné, přestože jsem měl k nákupu své výhrady. Proto napíšu opět hodnocení tady. Přehlednost, ceny, doprava aj. celkem v pohodě. Takže proti tomuto obchodu nemám celkem nic. V mém případě šlo pouze o to, že jsem odkaz na hodnocení dostal dříve, než jsem zboží vůbec dostal. Musím ale dodat, že jsem nákup provedl o svátcích, telefonicky jsme první pracovní den doobjednal další položku, která byla skladem a celkové dodání pak trvalo déle jak týden,což je v dnešní době poměrně moc! Zboží ale dorazilo v pořádku, přesto mohlo být lépe zabaleno. Vše je funkční, takže nehodnotím třeba reklamace, doufám že by proběhla v klid. Na závěr bych tedy uvítal, kdyby bylo zboží označováno jen skladem ihned k odeslání, nebo dále skladem u dodavatele, označení skladem a pak dodání týden? To je moc. Jinak, krom těchto dvou výtek, nákup v pohodě, na zboží jsem totiž moc nepospichal, proto za mě spokojenost s odběrem několika hvězdiček. Milhaus

  • Zvažoval jsem nákup na e-shopu Nakupka.cz, ale je zajímavé, že pouze na Heurece je tolik kladných "recenzí" a negativních reakcí v "diskuzi". Vzhledem k negativním zkušenostem zveřejněným na srovnávačích jako Zboží, Srovnáváme, případně na stránkách Vaše stížnosti, jsem si za zboží raději připlatil a koupil ho na jiném e-shopu.
    Obchod na mě působí dojmem, že raději reaguje na příspěvky na Heurece, než aby odpověděl na e-mail nespokojenému zákazníkovi.