Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají v Pardubicích kamennou prodejnu
    • zvláštní přístup

    Objednal jsem si kompresor , ještě jsem si ověřil vhodnost výběru ,přišla sms od dopravce že došlo k poškození obalu , okamžitě jsem jim volal . Předpokládal jsem že si ho stáhnou k sobě aby s tím zákazník neměl starosti . To neudělali . Kompresor dorazil - krabice neměla tvar krabice ale skoro šiška ,odmítl jsem ho převzít . Napsal jsem hned do Nako že jsem to odmítl převzít ,ale že určitě mám zájem o zboží (platil jsem ho předem ,to snad svědčí o zájmu a o tom že jsem jim věřil) . Ozvaly se zpět cca za dva dny že zboží je poškozené a že sehnat další kus by bylo pro ně dražší ,že mi vrátí peníze . a dotaz jaké je číslo účtu . Závěr byly líný si to stáhnout k sobě ,klidně by to přehodily na zákazníka , byly líný zajistit náhradní kus , byly líný nabídnout alternativu nebo cokoliv . byly líný si i to číslo účtu dohledat.
    Takže je opravdu doporučit nemůžu .

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Midlochu,
    mrzí nás, že jsme nebyli schopni dodat Vám objednaný kompresor, nicméně Vaše hodnocení a popis celé události je tak trochu zavádějící.
    Po tom, co jste nás informoval o poškození kompresoru na cestě k Vám, jsme kontaktovali dopravce. Bylo nám sděleno, že došlo ke kontrole zásilky, a že bude doručována další den. V danou chvíli jsme tedy nespatřovali důvod pro "stahování" kompresoru zpět. Po-té, co jste kompresor odmítl převzít, vyžádali jsme si u dopravce jeho okamžité vrácení. Obdrželi jsme ho cca po dvou dnech. Při prohlídce jsme zjistitli, že je rozbitý. Zda poškození vzniklo na cestě k Vám a přepravce ho při kontrole nenašel, nebo zda k němu došlo až při návratu k nám kvůli značnemu poškození přepravního obalu, již nelze zjistit.
    Samozřejmě, že bychom Vám rádi dodali kompresor nový, jednalo se však o poslední kus, který jsme měli. Jako důvod pro zrušení objednávky jsme Vám sdělili to, že další kusy nejsou dostupné ani u výrobce. Nové budou naskladněny až v horizontu několika týdnů a nebudou již za akční cenu. Není naší vinou, že poslední dostupný kus za akční cenu se cestou k Vám rozbil.
    Píšete, jak moc jsme líní, ale my jsme jen chtěli, abyste měl svůj kompresor, co nejdříve, proto jsme jej hned nestáhli a nechali ho po kontrole na depu doručovat. Nejsme líní zajistit nový stroj, ale těžko můžeme ovlivnit skladovou zásobu u výrobce. Nejsme líní dohledat si číslo účtu (neposlal jste nám ho, tak jsme si ho nakonec dohledali), ale chtěli jsme jej mít písemně od Vás, aby nedošlo k chybě. A nakonec, nejsme ani líní nabídnout zákazníkovi alternativní zboží jako náhradu, pokud o to projeví zájem, děláme to běžně.

    Za nako.cz Z. Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vypalovač plevele vůbec nefunguje.

    Reakce obchodu NAKO

    Pane Kandráči, zřejmě jste si popletl hodnocení obchodu a produktu. Zboží jsme Vám odeslali obratem, o postupu vyřizování objednávky jste byl průběžně informován, nákup proběhl zcela bez problémů.
    Mrzí nás, že produkt, který jste si objednal, má závadu, nedomnívám se však, že je to důvodem k negativnímu hodnocení nákupu u nás. O závadě jste nás neinformoval, reklamaci jste u nás neuplatnil, pouze jste nedoporučil náš eshop k nákupu a tím nás, dle mého názoru, zbytečně poškodil. Bylo by vhodnější, reklamaci řešit běžnými způsoby, jako je telefon nebo email.
    Vadný produkt si od Vás na naše náklady odvezeme a zajistíme opravu nebo výměnu za nový bezvadný kus.

    nako.cz - Z. Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Požadavek zálohové faktury

    Reakce obchodu NAKO

    Dobrý den,
    jak jsem Vám již vysvětlil do telefonu, zálohová faktura Vám přišla, protože jste si v košíku jako formu úhrady zvolil "bankovní převod" (zřejmě nedopatřením). Pokud nerad platíte předem, bylo třeba vybrat platbu „dobírkou“. Zboží jsme Vám odeslali 25.4. , jakmile nám od Vás přišly peníze. Dnes již máte balíček připravený k odběru ve výdejním místě.
    Náš přístup je k zákazníkovi vždy maximálně vstřícný. Stačilo nás kontaktovat a požádat o změnu formy úhrady, rádi bychom Vám vyhověli.
    Budeme samozřejmě rádi, pokud své hodnocení opravíte, jak jste přislíbil.
    Za nako.cz - Z.Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je sedmý den od přijetí objednávky a nikdo se už neozval jestli objednané zboží bude nebo nebude.Divné jednání.

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený zákazníku,
    máte pravdu, že Vaše objednávka ještě nebyla vyřízena, což je nám líto. Opomněl jste však zmínit, že jedna z Vámi objednaných položek nebyla ve chvíli objednání skladem (dostupnost: skladem u dodavatele; viz. rekapitulace objednávky v emailu) a vyřízení Vaší objednávky pozdržely volné dny kvůli Velikonočním svátkům v pátek a v pondělí. Naskladnění chybějícího zboží očekáváme dnes. Nepočítáme-li den objednání, je to dnes teprve třetí pracovní den od objednání, a pokud dodavatel doveze zboží dle plánu, v průběhu dne by měla být objednávka připravena k odběru. O možnosti odběru Vás budeme informovat emailem a sms zprávou.

    Za nako.cz Zdeněk Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlost dodání
    • komunikace

    Objednána tloušťkovačka Metabo Dh 330. Vysloveně jsem žádal nový stroj (což je asi nadstandard). Dorazil vystavený, zašpiněný a ušmudlaný. Následně mi bylo vysvětleno, že je jako nový a s prvním použitím se stejně ušpiní, protože je to pracovní stroj. Po dohodě domluvena výměna, za již opravdu nový, přímo distribuce Metabo. Podruhé byla doručena i s pilinami a použitá, což bylo vidět, jak na nožích tak i na desce, kde byly vidět stopy od protahování. Prodejce a později i oficiální distributor Metabo uvedli, že prodávají pouze nové nepoužité zboží, tak nevím, kde je chyba. Stejný problém jsem měl i u obchodu Kamody.cz se stejnou tloušťkovačkou, taky piliny a ohnutý plech nožů. U Nako jem objednal, protože je to autorizovaný prodejce a po špatné zkušenosti jsem počítal s určitou garancí. Zboží vráceno. Raději se kouknu po Makitě nebo Dewaltu, třeba mají normální distribuční síť než Metabo. Děkuji za zpětnou vazbu obchodu a omluvu za tahání protahovačky sem a tam. Ruce mám jak opičák, ta krabice potřebuje madla, když protahovačky Metaba tolik cestují.

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Nováku,

    rád bych reagoval a uvedl vaše tvrzení na pravou míru. Ano, žádal jste nový stroj a my jsme vám také nový stroj dodali. To, že se jednalo o poslední kus, který byl po krátkou dobu vystavený v prodejně, a byl proto možná trochu zaprášený, na tomto faktu nic nemění. Byl jste s tím nespokojen, proto jsme se vám omluvili a na naše náklady protahovačku svezli a dodali vám novou. Jednalo se o jeden z deseti kusů, které nám shodou okolností den po odeslání prvního kusu přišly. Protahovačku jsme Vám zaslali originálně zabalenou. Byla prokazatelně v zalepené přepáskované krabici, tak jak ji zabalil výrobce. Rozhodně ji u nás nikdo ani nerozbalil (na to jsme si po první zkušenosti s vámi dali opravdu velký pozor).
    Po vašem tvrzení, že jsme vám opět dodali použitý kus, jsme stroj znovu na naše náklady svezli, a to i přesto, že bylo nad slunce jasné, že jsme vám dodali zcela nový stroj. Po jeho následné kontrole u nás, jsme se jasně přesvědčili, že není pravda, že by byla protahovačka použita. Vaše tvrzení, že je použití viditelné na nožích a desce je vysloveně lživé. Nalezli jsme pouze pár smítek připomínajících nějakou dřevitou hmotu, což by se však dalo identifikovat i jako prach a kousky z obalového kartonu.
    Pokud se rozhodnete pro nový stroj od DeWALTU nebo MAKITY, buďte, prosím, tak laskav, neobjednávejte si ho u nás (i tyto značky oficiálně zastupujeme), pochybuji totiž, že vy byste byl spokojen s čímkoliv, co bychom vám dodali.

    Za nako.cz Zdeněk Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    náhradní brusná hlavice je neskutečný šmejd, s tou první, zakoupenou s kompletním výrobkem v jiném obchodě, jsem obrousil asi 3 židle, pak už to to neudrželo suchý zip na brusném delta výseku, náhradní vydržela broušení necelých 2 oken - ještě větší totální shit!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednány dvě položky skladem, uplynul týden a zboží nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Deset dnů po objednávce nebylo zboží doručeno. Žádná zpráva od prodejce. Ovšem zaslaná žádost na ohodnocení spokojenosti s prodejcem.

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Rafaji,
    dne 19.4. ve 20:47 hod jste si u nás objednal produkt, který byl na eshopu uveden s dostupností "na dotaz" (viz. rekapitulace objednávky v emailu), my jsme Vám hned druhý den ve 12:44 hod poslali email s informací o předpokládaném datu naskladnění 20.5., a také s dotazem, zda chcete na zboží počkat, nebo zda máme objednávku stornovat. Toto můžeme doložit jak odeslanou zprávou v emailu tak záznamem v událostech v našem systému. S ohledem na fakt, že u zboží byla informace, že není dostupné ani u dovozce/výrobce, je pochopitelné, že jej zatím nemáte, a není pravdou, že jsme Vám neposlali žádnou zprávu. To spíše my postrádáme komunikaci z Vaší strany.
    Zdeněk Hochman - nako.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vše v pohodě dokud jsem dělal objednávku a zaplatil
    • Po zrušení objednávky mi vrátili platbu obratem
    • Na moji komunikaci nejdřív nic neříkající odpověď.
    • Po mé urgenci odpovědi už odpověď žádná.
    • V takovém případě se s obchodem o nic netahám a hlasuji nohama - odcházím. Nebudu za majitele řešit jeho personál.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná zpráva, zboží nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízíte co nemáte.

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Chadime,
    úplně běžně nabízíme na eshopu zboží, které nemáme skladem - na tom snad není nic špatného. Vždy však tuto informaci poctivě uvádíme. Stejně tak u Vámi objednaného zboží bylo uvedeno "skladem u dodavatele" (můžete si ověřit v rekapitulaci Vaší objednávky zaslané mailem). Druhá věc je, že náš dodavatel toto zboží vyprodal dříve, než nám jej stihl dodat. To nás samozřejmě mrzí, ale bohužel se to může stát. Většina našich zákazníků takovou situaci pochopí...
    Za NAKO.cz
    Radim Hrnčíř - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi nedorazilo !

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Tomáši,
    jak jsme již uvedli v emailu. Vaši objednávku, kterou jste učinil 19.12.2019 v 15:31 hod, jsme hned druhý den zpracovali a odeslali, viz. zásilka č. 13835018267039. O odeslání jste byl informován emailem a sms zprávou od nás i od přepravní služby DPD. Bohužel do dodací adresy jste uvedl pouze křestní jméno a řidič dopravce zřejmě nebyl schopen identifikovat Váš zvonek. Nevíme, zda se Vám snažil dovolat, nicméně stačilo kontaktovat přepravní službu, doplnit údaje a dodání sjednat na jiný termín. Vy jste však zaslal email pouze nám a to navíc bohužel až v době, kdy jsme již měli ve firmě vánoční volno. Po svátcích, kdy jsme se snažili věc vyřešit, byla již zásilka na cestě zpět k nám.
    Na základě výše uvedeného je zřejmé, že náš internetový obchod Vaši zakázku zpracoval bezchybně a Vaše negativní hodnocení nás zcela neprávem poškozuje, neboť jsme nedoručení zásilky nijak nezavinili.

    Zdeněk Hochman - nako.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo

    Zboží jsem objednal,ale nedorazilo,tak jsem musel objednat jinde.

    • Chtějí ohodnotit dodání zboží a žádné mi ještě nedošlo

    Reakce obchodu NAKO

    Dobrý den,
    dodávka zboží se opozdila z důvodu inventury probíhající u výrobce. Neměli jsme skladem vámi požadovaný počet kusů a na dodávku dalších jsme bohužel museli čekat. V pátek nám zboží konečně dorazilo a dnes Vaši zakázku odesíláme k Vám.

    Zdeněk Hochman - nako.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo na stránkách, ale nebylo a nebude skladem

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • není odzkoužen výrobek, je poze přeposlaný.

    V obchodě jsem nakupoval poprvé a také naposled, zboží mi přišlo nefunkční, tak jsem reklamoval. Na podruhé po mě znovu chtěli na dobírku zaplatit, tak jsem odmítl převzít, a na potřetí mi přišel výrobek rozpadlý. Musel jsem si poopravit, tak doufám , že teď už bude vše v pořádku.

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený zákazníku,
    mrzí nás komplikace, které s dodáním Vašeho zboží nastaly. Vždy se snažíme zakázky vyřídit co nejrychleji a zboží dodat obratem. To, že by nový výrobek nebyl funkční, se s ohledem na výstupní kontroly výrobců, stává zcela výjimečně. Kdybychom měly kontrolovat funkčnost každého produktu, nebyli bychom z časových důvodů schopni vyhovět požadavkům zákazníků na rychlé doručení. Mnoho zákazníků navíc požaduje dodání výrobku v neporušeném balení, aby měli jistotu dodání nového zboží.
    Chyba s dobírkou při zaslání nového kusu nastala na naší straně, telefonicky jsme se Vám za ni omluvili. O nějakém poškození druhého zaslaného kusu se dozvídáme až nyní z Vaší recenze.

    Zdeněk Hochman - nako.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • V poznámce byli,dle předešlé dohody přiobjednány náhradní díly.I přes urgenci před odesláním balíku,že díly nejsou uveden v avizované zásilce odpovězeno,že si je mám přiobjednat znovu.

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený zákazníku,
    uvádíte, že jste v poznámce přiobjednal náhradní díly, ale zde je právě problém, který, zřejmě záměrně ve svém hodnocení zamlčujete. Zboží jste si v neděli objednal, my jej v pondělí odeslali. Ve chvíli, kdy již byla zásilka u dopravce, jsme se z Vašeho emailu dozvěděli, že ve faktuře, která Vám emailem přišla, chybí náhradní díly uvedené v poznámce. Ve Vaší objednávce však byla poznámka prokazatělně prázdná, rekapitulaci objednávky jsme Vám v reakci na Váš email znovu přeposlali. Pokud jste poznámku vyplnil, je možné, že jste se např. vracel do košíku a došlo k jejímu vymazání, nevíme, jak k tomu došlo, každopádně ve chvíli, kdy jste objednávku potvrdil, musela být kolonka poznámky prázdná, jinak by se nám zobrazila a my bychom na ni reagovali. Chápu, že jste nespokojen, což nás mrzí, ale nemohli jsme vyhovět požadavku, o kterém jsme neměli tušení.

    nako.cz - Zdeněk Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • pěkný kamenný obchod
    • místo přijetí reklamace mě poslali do servisu, ať si podám reklamaci tam, že je to rychlejší
    • reklamace papírově vyřízena, závada stejně neopravena
    • neproškolený personál, který neuměl poradit mě ani zákazníkovi přede mnou

    Líbí se mi prodejna, a to je asi všechno, jinak po stránce odbornosti a servisu špatný, nebo jsem měl prost smůlu na špatného člověka

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Pešku, odkázali jsme Vás na autorizovaný záruční servis výrobce, nacházející se v místě Vašeho bydliště. Tento servis je smluvním partnerem firmy HECHT a provádí záruční i pozáruční opravy. Chtěli jsme Vám ušetřit čas, protože my sami servis neprovádíme a Vaši pilu bychom byli nuceni odeslat do centrálního servisu v Praze. Pokud Vám pracovník servisního střediska nepomohl a závadu neodstranil, bylo spíše vhodné navštívit nás a o věci nás informovat. Pilu bychom v takovém případě odeslali do centrálního servisu přímo do firmy HECHT, aby věc vyřešili oni. Odbornost pracovníků jiné firmy skutečně nemůžeme ovlivnit. Navíc stížnosti na tento servis jsou ojedinělé. Nedomnívám se, že tato situace je důvodem k udělení negativního hodnocení nám.

    Zdeněk Hochman - nako.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodávají produkt který nefunguje.

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Maruši,
    Vaše hodnocení působí tak, že vědomě prodáváme věc, která nefunguje, což v žádném případě není pravdou. Jak jsem již uvedl v naší emailové komunikaci, k dnešnímu dni jsme Vámi zakoupené svářecího drátu prodali 141 kusů. Vy jste první a jediný zákazník, který si na kvalitu tohoto produktu stěžoval. Nedokáži si představit, že by drát nesvářel, ale jen Vy jediný byste si na něj stěžoval a ostatní by věc neřešili. Kdyby si na kvalitu stěžovalo více zákazníků, jistě bychom věc řešili a produkt pravděpodobně stáhli z nabídky.

    Zdeněk Hochman - nako.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychle reagují při zadání objednávky.
    • Po vyzvednutí a dalším mailu na nekvalitní ostří nožů hoblíku již nikdo nekomunikuje.

    Je-li vše OK, nemám námitky. Při problému nikdo nekomunikuje.

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Vaníčku, mrzí nás Vaše kritika, bohužel Váš email jsem v doručené poště nalezl až na základě tohoto Vašeho negativního hodnocení. Není našim záměrem nezabývat se problémy, které zákazníci se zbožím mohou občas mít. Vždy se snažíme o to, aby byl zákazník spokojený. Bohužel někdy se stane, že email "zapadne" ve velkém množství spamu a nevyžádané pošty a je prostě přehlédnut. Je pak vždy vhodné zkusit nás kontaktovat také telefonicky.
    Emailem Vám zašlu požadované informace.

    Zdeněk Hochman
    nako.cz