Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Neochotný a protivný personál
    • Neznalost základních právních norem ČR (občanský zákoník).

    Jestliže chcete mít velké problémy vřele doporočuji tento obchod navštívit. Coko-li se koupí musí se reklamovat.

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Čeřenský,
    pokud nám vámi reklamované vrtací kladivo vrátí servis výrobce s tím, že jste ho ve firmě přetěžovali, a že porucha, která se na něm projevila, není důsledkem výrobní ani materiálové vady, nýbrž extrémní zátěže, které jste ho vystavili, je to pro nás směrodatné. Tato kladivo stejně jako ohebná prodloužení na golu, která se Vám rozbila, nejsou poruchová. Mohl bych použít vaši demagogii a naopak napsat: "Cokoli tomuto pánovi prodáte, bude se po zničení snažit reklamovat."
    Zřejmě je pro vás neochotný a protivný každý, kdo nehodlá vyhovět vašim neoprávněným požadavkům.

    Za nako.cz Zdeněk Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá dodací lhůta.

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Gerstnere,
    vaše hodnocení v žádném případě nepopisuje skutečnost. Zboží jste si objednal 28.6.2016 v 15:51 a my jsme vám zásilku odeslali hned 29.6. Dopravce DPD však, zřejmě omylem, zaslal váš balíček na špatné depo, což dodání zdrželo, proto jste jej dostal až 4.7. Toto jsme Vám také telefonicky vysvětlili a vy jste si to dle čísla balíku mohl sám ověřit v systému DPD (viz. odkaz: https://tracking.dpd.de/parcelstatus?query=13835009780706&locale=cs_CZ&Tracking=Sledovat )
    Nechápu tedy, proč poškozujete náš obchod negativním hodnocením, když na zpoždění v dodání zásilky neneseme vinu.

    Za nako.cz Zdeněk Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Jsou to jen prekupnici kteří jen schrábnou prachy a při řešení reklamace daji ruce pryč a řešte si to sami s autorizovaným servisem. Bohužel v Čechách je 99% e-shopů jen překupníci.

    Reakce obchodu NAKO

    Pane Tygle,
    vaše hodnocení považujeme za čirou zlomyslnost a snahu nás poškodit.
    Negativně hodnotíte dodací lhůtu přesto, že jste si pilu objednal jeden den odpoledne a my jsme vám ji hned druhý den odeslali. Přehlednost našeho obchodu zatím nikdo nehodnotil takto špatně (nechť každý sám posoudí). Negativně také hodnotíte kvalitu komunikace, ač jsme vás vyčerpávajícím způsobem informovali o vyřízení vaší objednávky a ohledně reklamace na zakoupenou pilu jsme vám během jednoho dne zaslali 3 emaily.
    Vaše tvrzení "při řešení reklamace daji ruce pryč a řešte si to sami s autorizovaným servisem" je jednoznačně lživé. Emailem jste nás Informoval, že na pile máte závadu. Kolegyně vám napsala, že ji můžete zaslat přímo do servisu a my vám poštovné proplatíme, nebo pro pilu pošleme na naše náklady svoz a opravu zajistíme. Tyto informace jste prokazatelně obdržel, neboť jste na ně dále reagoval. Osobně jsem Vám vše znovu vysvětloval, viz.citace:
    "Vážený pane Tygle,
    nerozumím přesně tomu, v čem bychom Vám měli nabídnout lepší servis. Kolegyně Vám poskytla informace o možnostech, jak dále postupovat v případě reklamace Vámi zakoupené pily. Nabídla Vám zajištění svozu na naše náklady. Pokud Vám nevyhovuje zítřejší termín, bylo by možno domluvit se na nějaký další den, ale přepravce nám svoz při jeho objednání zařadí do plánu až na další den. Toto nejsme schopni urychlit. Domnívám se, že by Vám ani žádný jiný eshop nebyl schopen okamžitý svoz reklamace nabídnout.
    Jiný postup než reklamace nelze ve Vašem případě uplatnit, neboť jste s pilou již pracoval. I v případě, že byste chtěl využít 14-ti denní lhůty na vrácení zboží, je vzhledem k závadě nutno zaslat pilu výrobci na posouzení její příčiny. Navíc by nebylo, s ohledem na to, že byla pila již použita, možno vrátit celou částku.
    I přes tuto komplikaci věřím, že budete s pilou spokojen, neboť se jedná o nejprodávanější pokosovou pilu již několik let a reklamace na ni jsou zcela ojedinělé. Servis značky Metabo pracuje rychle a jistě budete mít pilu brzy zpět."

    Náš obchod se řadí mezi nejlépe hodnocené obchody s nářadím na českém trhu (Jsme shop roku 2015), naopak vy zde pane Tygle ostatní zákazníky záměrně klamete ve snaze nás poškodit. Doufám, že se našemu obchodu napříště zdaleka vyhnete.

    Zdeněk Hochman - nako.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • objednall jsem zboží, nedorazilo v obvyklém čase(5 pracovních dnů) . Dnes je to 13 dnů a ještě objednávku nemám. Nikdo mi nezavolal, že se to zdrží, musel jsem volat sám. Špatná služba.....
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dostupnost zboží do týdne znamená za měsíc a to ještě kdo ví jestli.

    Obchod s dobrými cenami, ale s nepoužitelnou dodací lhůtou. Uvidíme, kdy zboží dorazí.

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Hodis,
    rozhodně nemohu souhlasit s Vaším paušalizováním, kterým ostatní zákazníky záměrně uvádíte v omyl. Průměrná doba dodání zboží z našeho eshopu je aktuálně 2,6 dne, nezdá se mi být nepoužitelná.
    Zboží s dostupností "do týdne" dodáváme v drtivé většině případů během několika málo dní. Pokud však zboží, vyprodá i výrobce nebo dovozce, není v naší moci, zboží dodat. O nedostupnosti Vámi objednaného zboží u dovozce jsme Vás obratem informovali s uvedením termínu předpokládaného naskladnění. Psali jsme Vám v této záležitosti dva vysvětlující emaily, zřejmě zbytečně.
    Za nako.cz Zdeněk Hochman

    • Žádné výhody v této chvíli nevidím - zboží jsem zaplatil a nemám nic.
    • Nepravdivé údaje u zboží- k dodání prý za 3-5 dní a ve skutečnosti slib až....

    Reakce obchodu NAKO

    Dobrý den pane Bartoši,
    prodlení v dodávce zboží nás mrzí. V žádném případě však NENÍ pravda, že uvádíme nepravdivé informace.
    Vysvětlivky k dostupnosti, o kterých se zmiňujete, zní doslova takto:
    "Do týdne: Zboží není v e-shopu ani v prodejně skladem, dodání možné do týdne, obvykle však do 3-5 dnů. V ojedinělých případech nedostupnosti zboží u dovozce / výrobce Vás budeme obratem kontaktovat".
    Ve Vašem případě bohužel nastal onen ojedinělý případ.
    Zboží jste si objednal v sobotu 27.2. ve chvíli, kdy u něho byla uvedena dostupnost "do týdne". My jsme pro Vás tedy zboží v pondělí objednali u dovozce, který nás však v úterý 1.3. informoval o momentální nedostupnosti této položky a termínu jejího naskladnění na 18.3. O prodloužení termínu dodání jsme Vás ihned po tomto zjištění informovali emailem. Pokud nechcete nebo nemůžete do uvedeného data čekat, stačí nám tuto skutečnost sdělit a my Vám obratem zaplacené peníze vrátíme zpět. Od Vás jsme však na zaslané informace neobdrželi žádnou reakci.

    Za nako.cz Zdeněk Hochman

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • komunikace se zákazníkem

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Kučero.
    Náš internetový obchod jste ostatním k nákupu nedoporučil, a to i přesto, že jste si u nás zboží objednané 18.1. vyzvedl ještě týž den. O tom, že máte zboží připravené k odběru, jste byl obratem emailem informován. Domnívám se, že bylo vhodné nákup v našem internetovém obchodě ohodnotit lépe.

    Podle Vašeho vyjádření jste do dotazníku hodnocení nákupu v eshopu vyjádřil svou nespokojenost s dodáním dílů objednaných v naší kamenné prodejně. Konkrétně s tím, že Vám kolegyně, u které jste si v naší prodejně náhradní díl objednal, nedala vědět, že ho pro Vás již má. Jak jsem Vám vysvětlil před několika dny do telefonu, kolegyně odjela na hory, proto Vám bohužel informaci nepředala. Nicméně to, že zde díl máte, víte ode mne již několik dní, a přesto jste si ho doposud zakoupit nepřišel!

    Za nako.cz Zdeněk Hochman

  • ZBOŽÍ JSEM OBJEDNALA, I KDYŽ NEBYLO NA SKLADĚ, ALE NA DOTAZ U PRODEJCE. NA MOJI OTÁZKU OHLEDNĚ PŘEDPOKLÁDANÉ LHŮTY DODÁNÍ OBCHOD NEREAGUJE.

  • zatím nic nedorazilo a je to již poměrně dlouhá doba!!!!!

    Reakce obchodu NAKO

    Vážený pane Svenho.

    17.8. 2015 jste si u nás objednal 3 kusy kotoučů. Ihned jsme Vám volali, že máme skladem pouze 2 kusy, které Vám můžeme obratem odeslat. Sdělil jste nám, že na dodávku nepospícháte, že máte čas do konce srpna. Bohužel zastoupení značky Metabo kotouče do dnešního dne nenaskladnilo. Do Vámi požadovaného termínu jsme Vám tedy mohli zaslat zmíněné 2 kusy, které jsme pro Vás do dnešního dne drželi v rezervaci.
    Respektujeme, že můžete požadovat pouze kompletní dodávku, ale pokud zboží nemá ani oficiální zastoupení výrobce, není v našich silách Vám ho dodat.

    Zdeněk Hochman - nako.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikaced
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žiadne
    • Predávate tovar bez náhradných dielov a kupujúci je povinný si tieto zháňať inde.

    Kupujte len v predajniach, kde Vám dodajú kompletný tovar, aj z náhradnými dielmi.

    Reakce obchodu NAKO

    Pane Zacko.
    Objednal jste si u nás leštičku a k tomu jste do poznámky uvedl požadavek na náhradní uhlíky a leštící a pastovací návleky. Uhlíky jsme v sortimentu do té doby neměli, ale na základě Vašeho požadavku jsme je zavedli a objednali je pro Vás. Náhradní návleky máme pouze v sadě, kterou jste zřejmě nechtěl. Domnívám se tedy, že Vaše tvrzení: "Predávate tovar bez náhradných dielov a kupujúci je povinný si tieto zháňať inde." není tak úplně pravdivé !

    Za nako.cz Zdeněk Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlost
    • Nákup bez servisu

    Chcete-li levně a rychle nakoupit, tak O.K. Ovšem zapomeňte na servis.

    Reakce obchodu NAKO

    Pane Dejdare.

    Vaše tvrzení "Nákup bez servisu" a "zapomeňte na servis" není v žádném případě pravdivé.
    Na veškeré námi prodávané zboží zajišťujeme záruční i pozáruční servis.
    Vy jste však po nás emailem požadoval "opravu řetězu elektrické řetězové pily", což jsme si vyložili, tak, že potřebujete opravit prasklý řetěz. To my sami v prodejně skutečně neprovádíme, a proto jsme Vás kvůli urychlení odkázali jinam, kde mohou řetěz opravit na počkání, a nabídli jsme Vám také prodej nového řetězu.
    Jak jsme se od Vás později dozvěděli, řetěz jste opravit nepotřeboval, prasklý jste ho neměl. Pouze jste ho na pilu nasadil obráceně, a proto Vám z lišty padal. Kdybyste po nás chtěl vyřešit padající řetěz z lišty, slečna u nás v prodejně by Vás nasazovat řetěz na lištu jistě ráda naučila, a také by Vám jistě ráda vysvětlila, k čemu slouží návod k použití.
    Vy jste však požadoval opravu řetězu, což dle mého názoru, opravdu provádí jen specializované prodejny a servisy lesní techniky.
    Vaše nedoporučení našeho obchodu považuji za neoprávněné a kritiku za nepravdivou.

    Za nako.cz Zdeněk Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dlouhá doba dodání, špatně napsána faktura.

    Reakce obchodu NAKO

    Pane Pilarski.
    Objednal jste si u nás sadu vrtáků, kterou jsme neměli skladem, což bylo na eshopu i v rekapitulaci objednávky uvedeno. Po zjištění dostupnosti jsme Vám telefonovali s tím, že sadu momentálně nemá k dispozici ani centrální sklad značky DeWALT v Polsku, a že bude až za cca 5-6 týdnů. S touto dodací lhůtou jste souhlasil.
    Vrtáky nám nakonec přišly dříve a to po měsíci. Opět jsme Vám telefonovali, zda máte o zboží ještě zájem a na základě Vašeho potvrzení jsme Vám posléze zásilku odeslali.
    Rád bych, kdybyste nám poradil, co jsme měli udělat lépe, abyste byl s našimi službami spokojen. Vzhledem k tomu, že není v naší moci přimět amerického výrobce nářadí, aby do výroby sadu vrtáků zařadil podle našich představ, se domnívám, že jsme Vaši objednávku nemohli vyřídit lépe.
    Faktura je vyplňována automaticky přenesením údajů z objednávky. Zde nevím, k jaké chybě by mohlo z naší strany dojít, každopádně bychom rádi fakturu opravili, kdybyste o to však požádal.

    Za nako.cz Zdeněk Hochman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • žádné
    • pan hochman!!!

    Přišlo mi zboží o třídu horší,po telefonickém rozhovoru mi bylo nepřímou řečí naznačeno,že jsem " blbá ženská,že tomu nerozumím....a že vlastně za to můžu já "

    Reakce obchodu NAKO

    Paní Křivanová,
    jelikož nás vaše hodnocení naprosto neoprávněně poškozuje, popíši zde ostatním zákazníkům, z čeho nás obviňujete a obávám se, že nakonec dojdou ke stejnému závěru k jakému jste došla sama...
    Objednala jste si v našem eshopu položku BLACK&DECKER KA310 vibrační bruska 240W. Toto zboží jsme vám také obratem dodali. Po převzetí zásilky jste nám zavolala, že objednaná bruska měla mít regulaci otáček a kufřík a že jsme vám tedy poslali jiné zboží. Kolega Hochman během telefonu vše prověřil a snažil se Vám trpělivě vysvětlit, že jste dostala přesně to, co jste si objednala. Změnila jste tedy svoje obvinění na to, že jsme kartu zboží přejmenovali a poslali vám přejmenované zboží. Opět jsme se snažili vám vysvětlit, že to není možné a podali jednoznačný důkaz - okamžitě po vytvoření objednávky vám robot automaticky odešle do emailu její rekapitulaci a i v této rekapitulaci se jednoznačně jedná o stále totéž zboží! Přesto Vám kolega vysvětlil, že pokud zboží nechcete, můžete ho vrátit případně vyměnit za jiné, ale vy jste požadovala za stejné peníze brusku s regulací a kufrem... Ač jste telefon položila, kolega si dal tu práci a poslal vám do mailu i screen obrazovky historie oné skladové karty, kde je opět jednoznačně vidět, že za poslední rok (!) nebyla tato skladová karta jakkoliv editovaná.
    Závěr: pravděpodobně jste se při objednávce spletla a objednala něco jiného než jste původně chtěla - to se stává a jsme vždy připraveni pomoci s vyřešením. Vám ovšem pomoci nelze, vlastní omyl neuznáte, řešit nic nechcete, jen nás neustále napadáte...
    První část vašich uvozovek ponechám bez komentáře, ale ve druhé máte naprostou pravdu - opravdu za to můžete vy...
    Za nako.cz Radim Hrnčíř - jednatel

    • žádné
    • špatné a hloupé reklamační jednání se zákazníkem

    nedoporučuji v žádném případě, problémy s vrácením zboží do 14dennní lhůty,arogantní jednání

    Reakce obchodu NAKO

    Paní Vaníčková z firmy VE-VA (čistící a úklidová agentura),
    velice nerad to zde píši, ale opravdu hloupé jednání proběhlo výhradně z vaší strany. Objednala jste si u nás pod hlavičkou své úklidové firmy (nákup na IČO a DIČ) průmyslový vysavač. Jednoznačně tedy nejste spotřebitel a možnost vrácení zboží do 14 dnů se na vás nevztahuje. Toto jsme se vám včera snažili slušně vysvětlit, ale pochopení této základní skutečnosti bylo pravděpodobně nad vaše mentální schopnosti. Naším cílem je vždy spokojený zákazník, a tak i když na to není zákonný nárok, snažíme se domluvit a v takovémto případě například dohodnout výměnu zboží. Problém však byl s tím, že jste nám vysavač poslala zpět použitý (vnitřek kompletně od vysávaných nečistot) a navíc jste prodejní obal vysavače celý popsala vaší adresou a potiskla firemním razítkem !!! Tyto skutečnosti v souvislosti s vaším neuvěřitelně arogantním jednáním, kdy jste nám od začátku pouze vyhrožovala soudem a odmítala pochopit, že podnikatel kupující zboží v rámci své činnosti NENÍ spotřebitel, nás vedly k rozhodnutí vám nevyhovět.
    Za nako.cz Radim Hrnčíř - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nekomunikují
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    pryšlo ine zboži podvod

    Reakce obchodu NAKO

    Rád bych, pane Zhalobo, reagoval na Vaše hodnocení.
    Jak jsem již řekl do telefonu Vaší paní. Sada vrtáků, kterou jsme Vám dodali, je od značky DeWALT, o žádný podvod se nejedná. To, že je na sadě uvedeno "made in China" neznamená, že jde o podvod. Všechny značky dnes vyrábí část své produkce v Číně. Sadu jsme neměli skladem a speciálně pro Vás jsme ji objednávali v centrálním skladu DeWALT v Polsku. Navíc jsme Vám nabídli, že pokud se sadou nejste spokojeni, vrátíme Vám za ni peníze.

    Za nako.cz
    Zdeněk Hochman