• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    Zboží jsem objednávala 3.12.18. V objednávce bylo uvedeno, že standardní doba dodání zboží je 2-10 pracovních dní, max 15. dní. Po několika telefonických a e-mailových urgencí mi zboží bylo doručeno 14.1.19.
    Kvalita skříňky je přímo strašná - popraskaná zadní stěna, oprýskané lamino, ulomený plast na nožičkách. Dvířka skříně nejdou nasadit, jelikož nejsou předvrtané dírky.

    Reakce obchodu Nábytek Morava

    Vážená Yvono,
    omlouváme se za delší dobu dodání, která nevznikla naší vinou. Koupelnovou skříňku jste si objednala 3.12. a my jsme ji 20.12. odeslali přes Českou poštu. 21.12. jste nám psala e-mail, že skříňku máme doručit až od 3.1. Bohužel zásilka odeslaná 20.12. se nám 8.1. vrátila z důvodu chyby České poštu (nenačetly se jim data pro podání zásilky), o čemž jsme Vás také informovali v odpovědi na Váš e-mail. Vaši objednávku jsme poté znovu zaslali, a to 11.1. a 14.1. Vám byla doručena.
    Pokud chcete skříňku reklamovat, prosím napište nám na náš e-mail: [email protected] a pošlete i fotky koupelnové skříňky. Pokusíme se vše vyřešit k Vaší spokojenosti.
    Za nabytekmorava Lucie

    hodnocení zákazníka:
    10 %
    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    Zboží jsem objednávala 3.12.18. V objednávce bylo uvedeno, že standardní doba dodání zboží je 2-10 pracovních dní, max 15. dní. Po několika telefonických a e-mailových urgencí mi zboží bylo doručeno 14.1.19.
    Kvalita skříňky je přímo strašná - popraskaná zadní stěna, oprýskané lamino, ulomený plast na nožičkách. Dvířka skříně nejdou nasadit, jelikož nejsou předvrtané dírky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I pres nekolik volani a urgovani zbozi stale ani po 2 mesicich nedodano.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Šokovala mne doba doručení....5.30 ráno.

    Reakce obchodu Nábytek Morava

    Vážená Ludmilo,
    na našich stránkách máme uvedeno, že řidiči začínají s vykládkami zboží již od brzkých ranních hodin. Přepravci mají mnoho vykládek a snaží se všem našim zákazníkům dodat zboží včas a co nejdříve. Vždy voláme zákazníkům předem a dobu doručení Vám sdělujeme. Pokud s doručení v danou hodinu nesouhlasíte, domluvíme další termín. Pokud Vám ani ten nevyhovuje, máte možnost objednávku zrušit.
    Přeji pěkný den

    Za nabytekmorava Lucie

    hodnocení zákazníka:
    10 %
    Šokovala mne doba doručení....5.30 ráno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Nie som spokojna s obchodom. Oznamenie o doruceni tovaru prislo sms spravou den vopred, v sprave bol uvedeny cas medzi 17-19h a ziadost o potvrzdenie prevzetia tovaru. Tuto sms som potvrdila. Nasledujuci den bez predchadzajuceho upozornenia sms spravou som si nasla 14 zmeskanych hovorov o 15:30, v case kedy som bola v praci a nemala som telefon k dispozicii. Dodavatel ako dovod uviedol, ze cas je len orientacny a je ochotny 20 min pockat, kym pridem z prace zasielku prevziat. Po rozbaleni zasielky sme zitili, ze chyba konferencny stolik a a farba potahu Savana 25 ani zdaleka nezodpoveda farbe na internetoej stranke. Ohladom reklamacie sme sa informovali na uvedenom emaile [email protected], bez odozvy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dovoz v nelidskou hodinu, a to v 6 hod ráno, zboží neodpovídá vzhledu na obrázku ani kvalita není dobrá.. obchod nereaguje na případné reklamace..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Úplně tragicky byl balík zabalen,přišel potrhaný obal ani ne vinou pošty jako použitým balicim materiálem!

    Reakce obchodu Nábytek Morava

    Vážený Petře,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Taburety jsou zabaleny ve fólii, poté jsou obaleny kartonem a ještě staženy strečovou fólií. Myslím, že je to dostatečný obal i pro přepravu českou poštou. Pokud Vám přišly taburety poškozené, napište nám na náš reklamační e-mail: [email protected] a taburety Vám vyměníme za nové.
    Přeji příjemný den

    Za nabytekmorava Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednala jsem si skříňku Složenou ale přišla rozložená na prkénka. Musela jsem si objednat zkompletováni a zaplatit.

    Reakce obchodu Nábytek Morava

    Vážená Aleno,

    tato koupelnová skříňka K4 měla být opravdu smontována. Původně jsme je nemontovali, ale chceme, aby jste to vy zákazníci měli jednodušší, tak jsme začali tyto skříňky s šuplíky dodávat smontované. Skladníci Vám nejspíš naložili ještě nesmontovaný kus. Tímto se velice omlouvám a pokud by jste od nás v budoucnu něco objednávala, tak se nám připomeňte :-)

    přeji příjemný den
    Za nabytekmorava Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlé dodání

    nevýhody: zboží ani nesloženo z auta manželka ho musela tahat též rozvážím ale zboží se musí složit aspoň z auta hned bych u nich dělal řidiče
    při přidělávání pér bylo zjištěno že na jedné straně je mechanizmus uchycen dvěma šrouby které byli povolené a na druhé třemi (utažené)přijde mě to jako šité horkou jehlou a ve finále ani neseděl potah který jsme objednali

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží rychle doručeno
    • Chybejici sroubky, kratke sroubky, spatne navrtane díry.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    MONTÁŽ PRUŽIN JE PRO STARŠÍHO ČLOVĚKA NEMOŽNÁ,PROBLÉM MÁ I MLADŠÍ S POTŘEBNÝM NÁŘADÍM.VYMEZOVACÍ ŠPALÍČKY ODDÁLÍ OPĚRKU A STYČNÁ PLOCHA SE TÍMTO PODSTATNĚ ZMENŠÍ,COŽ MÁ VLIV NA PEVNOST.SPOJENÍ OBOU OPĚREK V ROHU PÁREM ŠROUBŮ DO DŘEVA DO UŽ I TAK SLABÉ DŘEVOTŘÍSKY JE NEVHODNÉ.O ČELA SE NEDÁ OPŘÍT,JELIKOŽ BY TO NEVYDRŽELO.TAKŽE AŽ V NOCI VE SPANÍ O TOTO ZAVADÍM VIDÍM TO NA VYZTUŽENÍ OCELOVÝMI VINGLY.DO PROSTORU POD VÁLENDOU SE NEDÁ UKLÁDAT PEŘINY,JELIKOŽ PŘI PRVNÍM VLOŽENÍ PŘIKRÝVKY POVOLILA SOLOLITOVÁ DESKA PŘIDĚLANÁ SPONKOVAČKOU .PŘESTO,ŽE SPÁRY ANI ROH OPĚRADLA NESEDÍ,JE OPTICKY HEZKÁ A I VÝŠKA POSEDU JE VÝBORNÁ - DOBŘE SE VSTÁVÁ.KVALITA POTAHOVÝCH LÁTEK SE ZDÁ BÝT ODPOVÍDAJÍCÍ.MÁM POCIT,ŽE TEN SPODEK GAUČE BYL PŮVODNĚ VYVINUT PRO JINÝ TYP A POZDĚJI BYL POUŽITÝ POMOCÍ ŠPALÍČKŮ NA DOLADĚNÍ MOŽNOSTI OTEVÍRÁNÍ PRO TENTO MODEL.VĚŘÍM,ŽE KDYŽ SE TYTO NEDOSTATKY ODSTRANÍ BUDE VÝROBEK JEDNODUŠŠÍ NA MONTÁŽ,PEVNĚJŠÍ A SPOKOJENOST UŽIVATELŮ PŮJDE NAHORU. HODNOCEN ÍSPOKOJENOSTI DÁVÁM TEDY 50 NA 50

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bez komunikace

    Objednáno-nedodržení lhůty.Obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu Nábytek Morava

    Milý Zdeňku, děkujeme za Vaše hodnocení. Postel jste si objednal 15.11., a my máme dobu dodání přibližně 2-10 pracovních dní. Navíc máme upozornění, že v předvánoční dobu se může dodání prodloužit. 10-tý pracovní den to bude 29.11. Dneska jste nám psal první e-mail, na který jsme Vám ještě dnes odpověděli a sdělili jsme Vám, že postel Vám doručíme tento týden.
    Přeji pěkný večer
    Za nabytekmorava Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V nabídce měl být dodán obraz zdarma.Nebyl dodán!

    Reakce obchodu Nábytek Morava

    Vážený pane Otakare, omlouváme se za nedodání obrazu spolu s postelí. Postel jste si objednal 18.10., 19.10. jsme Vám ji dodali (bez dárku - obrazu). Hned 24.10. jsem Vám volala, aby jste mi upřesnil, který obraz by jste chtěl. Nikdo mi to nebral. Poté jste nám 7.11. napsal, že Vám obraz nebyl dodán. Ihned jsem Vám psala, že Vám obraz zašleme, ale už jste o něj neměl zájem.
    Snad Vám aspoň naše postel slouží dobře.
    Přeji příjemný zbytek dne
    Za nabytekmorava Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • dobrá komunikace
    • rychlé dodání vlastní přepravní službou
    • doprava zdarma
    • obchod přislíbil vyzvednutí vráceného zboží
    • nekvalitní produkty
  • Tak ani nevím kde začít, asi u toho že jsem si předem nepřečetla recenze na tuto firmu, bohužel. Firma nedodržela termín dodání a když se mi konečně poštěstilo že mi po několika pokusech slečna v kanceláři zvedla telefon a po otázce co je s mojí objednávkou mi bylo řečeno že do konce týdne mi bude zboží doručeno . Samozřejmě že se tak nestalo. A tak jsem čekala další týden, bohužel marně. To už mi došla trpělivost a volala jsem opět na firmu že bych ráda věděla kde je problém. Po dotazu na číslo objednávky jsem se dozvěděla,,aha to je to neštastný Znojmo". Jakože cože???????? Nemáte náhodou rozvoz po celé ČR? Takže pokud se přece jen rozhodnete pro tuto firmu raději si nejdřív telefonicky ověřte zda jsou schopni vám zboží doručit .

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    E-shop komunikoval rychle a paní byla velmi ochotná. Kdyby stejná kvalita byla i doručeného zboží tak bych i obchod doporučila.

    Reakce obchodu Nábytek Morava

    Vážená Lenko,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Pomáhá nám stále zlepšovat naše služby. Prosím, jestli by jste nám mohla napsat na e-mail, co bylo na rohové lavici nekvalitní? Abychom to mohli vylepšit. Nepřišel nám od Vás žádný e-mail.
    Přeji pěkný večer
    za nabytekmorava Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodání zboží,jen v dopoledních hodinách,kdy každý člověk je v zaměstnání, oznámení o dodávce zboží den předem,což je velmi krátká doba,dodání těžkých kusů nábytku vám přiveze jen šofér,tak že se stalo že těžkou postel jsem musela z auta sundat s řidičem,arogantní chování řidiče

    Reakce obchodu Nábytek Morava

    Vážená paní/slečno Lenko, děkujeme za Vaše hodnocení. Na našich internetových stránkách (také je to součástí e-mailu s objednávkou) máme uvedeno, že přepravci rozváží zboží během celého dne. Že začínají brzo ráno. Také tam máme uvedeno, že dobu dodání voláme zákazníkům den předem. Při sdělení termínu dodání také zákazníkům říkáme, že přepravce jezdí sám a že je potřeba mít někoho, kdo zboží převezme a odnese ho. Za arogantní chování řidiče se omlouvám, měl by se chovat (nejen) ke všem zákazníkům slušně.
    Přeji pěkný večer
    Za nabytekmorava Lucie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé dodání
    • na pohovku a celo postele byly použity velmi odlišné potahové látky,výměna prý není možná,je to prý pouze o odstín,ale tmavě hnědá a medová má mezi sebou odstínů asi 100.Tvrzení,že při zavření sedačky to není vidět je poněkud divné,při rozložení postele rozdíl barvy čela postele a bočnic sedačky přímo bije do očí.Nejsem spokojena,proto nedoporučuji.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednávka vyřízená velice rychle, postel dodána do dvou dnů, avšak v jiné barvě, po telefonické reklamaci, kdy byla chyba uznána, jelikož mají barvy špatně označené v nabídce, reakce obchodu, ač bylo přislíbeno řešení, nebyla žádná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Skříně na míru byly (podezřele) rychle vyrobeny
    • nic jiného kladného mě bohužel nenapad
    • špatná kvalita
    • objednávka přijata automaticky po odeslání a pak už jen telefonát, že posílají zboží, takže vlastně ani s dostatečným předstihem nevíte, jestli už se vyrábí nebo kdy bude doručeno – velmi slabá komunikace

    Objednal jsem dva kusy skříně Alfa 27 s atypickými rozměry za cenu původních (větších) rozměrů. Předem podotýkám, že nábytku už jsem smontoval poměrně dost, ale řešit 3 dny jak splácat dvě skříně, to chce fakt „kvalitní“ materiál. Jediné co mohu hodnotit kladně, byla rychlost zhotovení. Bohužel, jak se při montáži ukázalo, rychlost (a asi nejen to) byla nejspíš důvodem takovéhle fušeřiny. Těžko říct, kde začít, ale většina toho byla již zmíněna ve starších negativních recenzích. Risknul jsem i přes negativní recenze, protože pozitivní převažovaly a firma se nabídla, že udělá i atyp, leč spálil jsem se. Návod uvádí některé rozměry chybně, místy nepřesné řezání, nepředvrtané otvory, vlásečnicové škrábance na deskách, na několika místech oštípnutá dýha nebo hrana, některé police vůbec nejdou kvůli prohnutým bočním deskám vložit, plastové kolíky pod police (to i skříně za poloviční cenu mají běžně kovové), celkově je vidět, že jde o co nejlacinější řešení pro výrobce ve stylu DoDo. Horní vodící lišty (původně nejspíš určené pro zafrézování), jsou jenom přišroubované k desce, takže jsou z venku vidět, což vůbec neodpovídá původnímu vyobrazení skříně v eshopu a takhle to vypadá dost nehezky. Škoda že sem nejdou vkládat fotky. Jediné co kupodivu odpovídá nabídce je lamino 18 mm. V nabídce se také firma prsila OLEPENÍM ABS hranami, tak ta je pouze jedna na vrchní desce, místo aby byly hlavně na bočních hranách a dveřích, kde hrozí větší riziko poškození. Textura středové (vnitřní) desky je jinak než má být (horizontálně místo vertikálně – prý úspora materiálu). A Jako bonus prohnuté dveře a boky! Podotýkám, že všechny balíky ležely po celou dobu (cca 3 týdny, dělali jsme rekonstrukci bytu a nejsem povinen skříň okamžitě sestavit, záruka je přece 24 měsíců) do sestavení na rovné betonové podlaze. Jak jinak, když jsou to velké desky/plochy. Asi málokdo by je stavěl na výšku, což by mimochodem stejně těžko vedlo k prohnutí, když je na sobě několik 18tek lamina, že. Na to je už potřeba nějaká síla. Třeba stahovací popruhy při transportu dopravcem?
    Závěr? Firmu Nábytek Morava NEDOPORUČUJI a spíš varuji před nákupem výrobků této společnosti! V této "kvalitě" se jedná o hodně předražený nábytek.
    Zde je část odpovědi na reklamaci, možná někoho i pobaví: … police jsou správné rozměry - zřejmě máte stažený zezadu sololit; středová deska - není špatně uříznuta - je to v rámci úspory lamina,ničemu to nevadí. Prohnuté dveře - skříň se dopravci naložila na auto, kde tyto díly byly položeny kolmo (dopravci jsme nakládali cca asi 15 dalších vykládek), postupně jak vykládal zboží, je možné, že měl balíky položeny zešikma, ale za tak krátkou dobu se lamino nemohlo prohnout. Nevím kde a jak jste měl skříň měsíc uloženou.
    Navrhujeme řešení, že si tyto desky necháte ležet na zemi, prohnutým nahoru ( v příloze nákres od technika) pár dní a desky se po čase sami srovnají. Snad bude tedy vše v pořádku…
    Bohužel, není...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Spatna komunikace