Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Přidávám se k ostatním a !!!!!!NEDOPORUČUJI TENTO OBCHOD!!!!!!

    mailová komunikace se rovna 0!!!
    telefony nikdo nezvedá!!!
    všechno je skladem a přitom jsme na vyhotovení rohové police čekali měsíc... po obdržení objednávky poslaný úplně jiný design + předvrtání na spojovací kusy vůbec nesedí. Zručný člověk si to opraví, ale za tu cenu, čekací dobu a ty nervy jestli vůbec něco dojde to opravdu nestojí. Moje recenze co jsem uvedl na stránkách www.mabytekmorava.cz se vůbec neobjevila, uvádějí tam jenom recenze kladné 4* a více*. link na moji recenzi + foto zde:
    https://drive.google.com/drive/folders/1xn8JmUfIFWIFBRi-a3PCKn9Y6lxDOBqO?usp=sharing

  • NEDOPORUČUJI TENTO OBCHOD!! Neustálé sliby, že reklamované zboží napraví a dodají správné. Žádný termín nebyl dodržen. Podali sme stížnost na ČOI

  • Vsem doporucuji se tomuto obchodu vyhnout velkym obloukem.
    Objednali jsme zde 3 police, v baliku ovsem byly zabalene pouze 2 - to ale pred rozbalenim nezjistite.
    Na emaily obchod nereaguje, telefon je bud nedostupny nebo obaseny a nebo hovor nikdo nebere.

  • Mám také špatné zkušenosti a komunikace nula. Pokud se chcete ke mě někdo připojit, kontaktujte mě, předám To policii
    [email protected]

  • Objednala jsem si tv stole a zaplatila,druhy den objednavku stornovala,zadna komunikace nikdo nezvedal mobil,poslala jsem dalsi email nic.Pak prislo,ze stolek posilaji.Znovu nikdo nezvedal telefon.Ze strachu,ze nebudu mit penize ani stolek jsem ho prevzala.Po rozbaleni velke zklamání,stolek poniceny.Poslala jsem reklamaci a fotky.Bylo by napsano,ze reklamaci neuznavaji.Po tom co jsem jim napsala,ze jsou podvodnici a vse predam na COI,prisel vyhruzny email a od te doby nekomunikuji.Vse v reseni COI.Vyhnete se obloukem teto firme,nic nakupovat.

  • 09/2018
    Můj email na nabytek morava.
    Dobry den, rad bych, aby tento vzkaz dorazil primo k rukam jednatele spolecnosti, pani Paverove Lucii, a upozornil ji na lzive a klamave jednani z rad jejich zamestnancu, pokud ovsem primo ona sama nevykonava funkci vyrizovatele reklamaci popripade jeho zastupu. Ve dvou tydnech po osobe, zpravidla vzdy v utery dopoledne, jsem kontaktoval vasi linku a s dotazem na vyrizeni me reklamace. V obou pripadech mi bylo prislibeno, ze jeste dnes jde do posty moje zbozi, ktere na svoji stavajici posteli reklamuji. V prvim pripade nedorazilo, protoze nebylo, ale i tak mi bylo zbozi slibeno a v druhem pripade, i pres muj dotaz, jak se bude resit, kdyz opet dostanu pouze slib a ne moji zasilku, tak jsem byl ubezpecen pani na druhem konci, ze odesila dnes postou a posle mi cislo zasilky. Bohuzel mi ani v tomto tydnu nic neprislo. Zasilka je na D*** B***ova, Blansko. Jak tedy jinak, nez pomoci slov lzive a klamave jednani, si mam vysvetlit chovani vaseho podniku? V utery rano budu opet volat a jsem zvedav s jakym vysledkem dopadnu. Dekuji za zpracovani meho dotazu. F.K.

  • NENAKUPOVAT u těchto podvodníků!!!
    Dodávají poškozené zboží, nekomunikují, účtují si poplatky navíc...

    • Jestli mate prosim nejake id pripadu u COI, tak bych se k nemu rad pridal.

  • takže zkráceně asi takto. 14.2. nám byla doručena postel, která byla uplně jiná než jsme si objednali. Jiná látka a jiný vzhled. Bylo nám řečeno že byla chyba při dopravě, kdy řidič prohodil naše postele s jiným zákazníkem. Chápu tohle se stát opravdu může. Potom že nemají už možnost doručení postele kterou jsme požadovali, takže nám vrátí peníze. Čekali jsme než si pro postel přijedou. dne 13.3. dorazil řidič a byl přímo rozčarován že pro takovou "těžkou krávu" jel sám, i přesto že jsme říkali že požadujeme dva řidiče. OK, řidič přišel a po dotázání zda nam postel pomůže zabalit nam bylo řečeno že určitě ne, že to balit nemusíme (opravdu dle obchodního zákoníku není povinnost balit zboží při reklamaci, tato povinnost je na dopravci či samotné firmě) ... postel si odvezl a poté začali patálie že jsme my postel poškodili, ikdyž máme veškerou fotodokumentaci že postel při předání byla v pořádku. To ale nikoho nezajímalo. Po několika telefonátech s reklamačním oddělením (nechci tu ty dámy jmenovat) nám bylo řečeno že oni chybu neudělali a že je to naše věc. Bylo nám oznámeno že nám vrátí peníze, ale odečtou si škodu bezmála 3000 kč. Zkrátka prostě my máme pravdu a vy zákazníku se třeba..... Stále se ohaněli jejich obchodními podmínkami, ale ty si mohou oni vymyslet, pro mě je podstatný obchodní zákoník!!! Jen se zmíním k tomu že tu zástupce firmy upozornuje, aby se jednalo slušně..velmi zajímavé že tu káráte na způsobu vyjadřování, ale to že jistá dáma na reklamačním mi řekne cituji "Kdybych měla řešit tyto sračky, tak nedělám nic jiného" to je dle vás slušné? Nehledě na to že jednání všech dam bylo naprosto v arogantním stylu. No ve finále jsem celou situaci předal k ČOI a čekám na jejich vyjádření, sice jde o pouhé 3000 ale už jen z principu a stylu vašeho jednání vám to zadarmo nenecháme. Vaše přepravní firma udělá chybu, my to odneseme? Ani nahodou! ... Pro budoucí zákazníky této firmy: Dejte si pozor, zboží doručí rychle, to ano...ale pokud bude problém, jen tak se s vámi nikdo bavit nebude. Už vůbec ne po mailech, který mají uvedený jako prioritu při řešení reklamací. Pokus máte někdo podobný problém s touto firmou, tak to řešte, s lidmi na ČOI se dá mluvit a dokáží poradit, stejně jako v našim případě.

  • Dne 24.1.jsme si objednali kuchyně.linku Ekr.Nebyla dodaná tyč k ostrůvku.Od té doby čile komunikuji s výrobci.Někdy mi i odpoví,źe tyč už posílají...do dnešního dne tyč nedorazila a ostrůvek je podepřen násadou od koštěte.Za 30.000 bych čekala větší ochotu a pružnost....nebo alespoň nedělat si že zákazníka legraci.

  • Johana:
    Dobrý den pane / paní Johana.
    Nebudu komentovat Vaše slovní vyjadřování, ale jsem přesvědčen, že můžeme komunikovat slušněji.
    1) Pokud si zakoupíte jakýkoliv náš výrobek, je u něj návod na sestavení. Je-li Vám něco nejasného, napište konkrétní dotaz a tento Vám bude zodpovězen, popř zaslán podrobnější výkres-návod pro objasnění postupu kompletace.
    2) Je-li něco poškozeno a nebo není kompletní, stačí zaslat na e-mail (uvedu níže) požadavek s tím, že konkrétní díl (POPIS, ROZMĚRY,...) nebylo dodáno a nebo bylo poškozeno. Tento díl (díly) jsme schopni ve velmi krátké době dodat. POZOR, nejsme nadlidské bytosti a výhrůžky typu "POKUD TO NEBUDU MÍT DO VEČERA ČI ZÍTRA, ... TAK UVIDÍTE" naše zaměstnance i mě bezpečně uvedou do stavu "ka... na něj".
    3) Informace, že byly dodány špatně předvrtané díly zde na diskusích nestačí, zde Vám nikdo nepomůže. Chápu, že třeba chcete pomoci ostatním ve správném rozhodnutí při nákupu, ale to Váši situaci neřeší.
    4) Jsem v této firmě nový a proto jsem si nechal založit účet [email protected] . Na tento e-mail můžete zasílat své dotazy k montáži a nebo své postřehy a zkušenosti s montáži, Můžete své postřehy a zkušenosti klidně psát také na HEUREKU, aby nějakou informaci získali i ostatní, ale zde nejdou přikládat nákresy, obrázky.
    5) Přestaneme tedy používat slova HNUS a podobně a na mém e-mailu očekávám konkrétní dotazy, abych Vám, kteří o to stojíte pomohl a vyřešil konkrétní problém.
    6) Na uvedených telefonech (viz e-shop) a e-mailu [email protected] od děvčat dostaneme pouze informaci o zboží a kdy zboží expeduje. Pro technické věci, poškození a reklamace je e-mail [email protected].
    Přeju hezký den.

  • Johana:
    FC CZ:
    Pane/paní Johana. Můžete být konkrétní, abych Vám mohl podat adekvátní odpověď. Prosím na e-mail: [email protected]

  • FC CZ:
    Pane/paní FC CZ. Můžete být konkrétní, abych Vám mohl podat adekvátní odpověď. Prosím na e-mail: [email protected]

  • Katy:
    Dobrý den Katy. Bohužel není v mých silách dohledat, co jste si zakoupila. Ano, máte pravdu že inzerujeme "DOPRAVA ZDARMA", ale musíte se podívat kde toto uvádíme. Není to "všude", jak zde píšete.
    OPĚT ZDE UVÁDÍTE CO NENÍ PRAVDA.
    Doprava zdarma je u cca 95% výrobků. Těch zbývajících cca 5% (jedná se o drobné předměty, OBRAZY, KOVÁNÍ,...) je spojeno s dopravou za poštu a dobírku. U těchto drobných výrobků je uvedeno že k ceně zboží bude účtováno poštovné 150,-Kč.
    To je vše.
    Bohužel jiný dotaz od Vás jsem nenašel. Pokud to bylo na toto dopravné 150,-Kč, tak nyní jsem to objasnil.
    Hezký den.

  • Vašek: Naprosto stejné i v mém případě. Stále se snažím domluvit, ale trpělivost dochází a pokud nedodají nové a hlavně vyzkoušené zboží, podám podnět ČOI .

  • Po objednání mi byly doručena sklápěcí postel,normálně nesložitelná,(jinak nesprávně předvrtané otvory),vzhledem k tomu že jsem vše vynesl do čtvrtého poschodí bez výtahu,postel jsem složil,(musel jsem vyměřovat a vyvrtávat otvory pro eurošrouby sám, žádný plánek s rozměry!), závad bylo ale více!.. Po tel.domluvě jsem poslal fotodokumentaci závad a bylo ticho po pěšině.Později,mi jednou zvedli telefon ,s tím že mi zavolají zpátky-nestalo se ,telefon nezvedají -nekomunikují!
    Horší přístup jsem ještě nezažil...

  • Objednal jsem si skříně Alfa28 a Alfa 23. Tuhle firmu jsem si vybral proto, že je to česká firma a očekával jsem kvalitní práci. Bohužel skříň A 28 nejde vůbec složit, protože svislé desky jsou prohnuté a spojení není v pravém úhlu. mimo to, že chyběly spojovací kolíky, ale to je prkotina, protože je mám. Druhou skříň jsem ještě nezačal skládat a stále čekám na vyjádření obchodu co s A 28.

  • Johana: Arogantní chování. Nekomunikace. Neřeší reklamace ani na další upozornění. Koupili jsme výklopnou postel za téměř 30 tis. Do dnešního dne nejsme schopni ji smontovat, jelikož nám byly dodány špatně předvrtané díly!!!! Tudíž nemáme kde spát a nikdo na naše maily nereaguje!
    Firma hnus! Už aby tam někdo přišel z ČOI!

  • FC CZ: SOUHLAS!

  • Mám naprosto stejný názor. Velmi nesolidní e-shop. Nekomunikují a lžou.

  • Proč máte všude informaci že doprava je po celé ČR zdarma když to po mně chce 150 kč? Je standart že ignorujete maily od zákazníků?