Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Objednávka od začátku listopadu do tet nesorazila

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dlouhá čekací doba

    Na stránkách udávají 1-3 týdny,v potvrzovacím emailu 1-4 týdny,ale ani po měsíci stále rošt nemáme.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží je skladem, dodací lhůta cca 10 dnů. Dnes je to 7. den a zatím níc.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nábytok je poľský výrobok. Nekvalitný. Hrany sú buď nedolepene alebo obyté. Návod katastrofálny. Za tie peniaze som čakala oveľa luxusnejsi nábytok. A ešte k tomu chýbalo pár súčiastok, ktoré som musela dokúpiť.

    Reakce obchodu Nábytek ENO

    Dobrý den
    tento nábytek patří mezi naše nejprodávanější a překvapila mě tato vaše recenze...
    Nábytek je Polský, ale to je 80% nábytku a vyváží se do celé Evropy.
    V případě odlepení hran nebo poškození nám klidně pošlete fotky a vše dáme do pořádku od toho jsme tady. !!
    Děkuji za pochopení
    Emil Novotný

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje.Dne 31.10.2020 jsem vytvořila objednávku a do 14.2.2021 nevím v jakém stavu je moje objednávka.

    Reakce obchodu Nábytek ENO

    Dobrý den
    velice se omlouvám.
    Rádi bychom všechny zákazníky informovali s přesným termínem doručení, ale tyto informace od výrobců, kteří se potýkají s velikým výpadkem komponentů od dodavatelů dostáváme s velkým zpožděním.
    Chyba je na naší straně a věřte, že děláme maximum. Je to pro nás ponaučení se stále zlepšovat a vaši reakce si vážíme.
    Děkuji a ještě jednou se omlouvám.
    Emil Novotný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přidávám pouze nevýhodu obchodu,je to nulová komunikace měsíc po potvrzení objednávky. níže uvádím moji urgenci.

    Dobrý den, dosud jste nereagovali na mojí urgenci k objednávce č. 024418
    Datum objednávky 11.01.2021 s termínem naskladnění cca.3. až 4. týden od objednání . Dnes je 11.2.2021n, od vás žádná informace.

    Reakce obchodu Nábytek ENO

    Dobrý den,
    Bohužel žádnou urgenci z vaší strany jsme nedostali.....
    Ohledně naskladnění jsme všem zákazníkům psali mail s informacemi dne 26.1.2021
    Je možné, že vám spadl do spamu a za to se omlouvám.
    Děkuji Emil Novotný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nelze hodnotit,zboží zatím nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhá čekací doba. Z 8-10 týdnů, kdy nám měla být dodána sedací souprava, bylo nakonec skoro 17 týdnů. Majitel stále jen sliboval (slevu, výnos do bytu, zapůjčení jiné sedací soupravy - k ničemu ve finále nedošlo). Z několika jím daných domluvených dodacích termínů vždy sešlo a pro další posun termínu měl vždy rozsáhlé důvody a vysvětlení - zkrátka "pohádkar". Z hovorů bylo patrné, že termín dodání není schopen slíbit na 100%, ale vždy se snažil chlacholit jinými sliby.

    Zboží po 17 týdnech dodáno poškozené. Komunikace probíhala spíše na základě zjištění informací ze strany zákazníka nikoliv prodejce. Zboží bylo dodáno bez zálohy a celková platba proběhla při dodání zboží v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nemůžu hodnotit obchod, když zboží dosud nedoručilo ani nebyla od od odeslání platby do obchodu žádná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neskutocne dlhe cakanie na dodanie tovaru, uz presiel mesiac aj 6 dni od objednavky a ani sa neunuvaju zavolat co je z objednavkou 3 a 4 tyzden dodania uz davno presiel....
    • Tovar nedoručený za viac ako 10 dní a bol pri objednávaní skladom.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ještě nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodavatel potvrdil moji objednávku 9.2.2019, do dnešního dne jsem nedostal objednané zboží a ani žádnou zprávu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Arogantni, vztahovacny majitel. Stranky pekne, lakave, mile. Ale realny kontakt s nim neni nutny. Neco tak neprijemneho jsem dlouho neslysela. Namisto pomoci / ja jsem nejprve nepochopila jak postel slozit, proto jsem urgovala tri nozky i kdyz nutna byla 1, pardon...jsem strasne blba/ -utocny, ironicky, kricel do telefonu, nenechal domluvit. Jakykoliv dotaz bere jako utok na svoji osobu a jde do vas. Prekrucuje fakta. Nedohadate se. Urve vas natvrdo. Nabytek horsi prumer, no co chtit za 8500. Pro decko staci. Sama bych na tom spat nechtela.
    100% mne strha jaka jsem tupa krava ve sve odpovedi. Nejlepsi obrana je utok.
    Je mi lito, ze jsem jako zakaznik musela tohle zazit. Pripomina mi pojistovnu. Tam jsou take mili....nez neco potrebujete.

    Reakce obchodu Nábytek ENO

    Dobrý den
    škoda jen,že tato recenze,není úplně pravdivá. Já jsem jen chtěl vysvětlit,že u postele je jen jedna noha,ale vy jste mě nepustila ani ke slovu.Vy jste začala zbytečně křičet a přitom šlo vše vyřešit úplně v klidu.Manželka byla u toho a tak trochu se divím,že tuto recenzi jste napsala...
    Nikdy bych zákazníkovi nenadával !!!! Tato postel je nejprodávanější a zákazníci jsou spokojení o to víc mě to překvapuje.
    Lidé by měli být k sobě slušní.
    S úctou Emil Novotný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod, bohužel, nemohu doporučit. Doposud jsme neobdrželi ani objednané zboží a dokonce ani zprávu, ve které by nám obchod sdělil, v jakém stavu naše objednávka je.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem křeslo Sara a po domluvě jakou chci látku semnou již nikdo nekomunikuje. Na úvodním potahu nebyl napsán název a proto jsem komunikovala mailem, ale na poslední moji zprávu nereagovali.

    Reakce obchodu Nábytek ENO

    Dobrý den
    musím reagovat na tuto recenzi a jsem velmi rozezlen.
    Objednáte si křeslo Sára a neuvedla jste typ látky.
    Kolegyňka s vámi komunikovala a poslala vám potvrzení objednávky (doplněnou o typ látky),na které jste dodnes nereagovala a ani nereagujete na naše volání !!!!
    A teď napíšete tuto nesmyslnou recenzi, která se nezakládá na pravdě !!!!
    S úctou Emil Novotný

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nelze sledovat stav objednavky, clovek vubec netusi, kdy mu zbozi dorazi a zda vubec...

    Reakce obchodu Nábytek ENO

    Dobrý den
    bohužel u nás nelze sledovat stav objednávky.
    Objednané zboží se zadává do výroby a proto píšeme do potvrzení objednávky přibližnou dobu naskladnění a v případě dotazu,nás můžete kdykoli kontaktovat.
    Děkuji za pochopení Emil Novotný

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Nábytek ENO

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Máte pravdu, dodací lhůty u nábytku jsou obecně delší - většina nábytku se vyrábí na zakázku.


    S přáním hezkého dne
    Emil Novotný