• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hudba byla strašná a vůbec neodpovídala ukázce.

    Reakce obchodu Musicer

    Tady je bohužel krásně vidět, jak si někteří zákazníci umí vymýšlet. Dáváme demo ukázky, které jsou prvními 30 sekundami z reálného provedení skladby. Každý si tak může poslechnout, co si koupí.

    Je stupidní tvrdit, že uděláme ještě nějaký extra další soubor jen proto aby byl ukázkou. S aranžemi si dáváme sakra práci aby byly tak jak originál, proč si přidělávat práci něčím navíc?

    A vzkaz pro zákazníka: Když Vám něco nesedí, máte se ozvat, jistě bychom případný problém obratem odstranili.

    Jak se ukazuje, tak heuréka je stále více místem pro stěžování než pro nějaké reálné recenze, blíží se doba, kdy heuréka skončí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zatial nie som spokojny s nakupom karaoke kapely starnu preto ze som uvedeny tovar na moj email nedostal . nasledne som objednal dalsie skladby dna 16 04 2018 pod cislom obj.50564 a tak som zvedavy ci mi to nejako dorucite a ked som urobil nejaku chybu poprosim zavolejte na mo bil 0915322711 alebo na anton [email protected]

    Reakce obchodu Musicer

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi, ale nepotěšila, obzvláště proto, že jsem Vám jako zákazníkovi psal, že jsem viděl nějaké platby na účtu, které by mohly být od Vás, ale vzhledem k tomu, že jste u plateb neuvedl správné variabilní symboly, nevíme ani jestli se jedná o úhradu objednávky ani jestli se jedná o navýšení kreditu. Snad tedy alespoň takto přes heuréku se podaří tato informace předat a Vy mi napíšete mejl. Každopádně nepřišla do banky ani jedna platba ve výši pro úhradu objednávky, které číslo zde uvádíte.

    Pro všechny čtenáře zde na heuréce tedy ještě zdůrazňuji, že máme nastavený automat, který podle variabilního symbolu příchozí platby rozhodne k čemu platba patří. U tohoto zákazníka se ale nemáme vůbec čeho chytit, neboť u platby nesedí k uvedené objednávce ani částka, ani tam není uvedený VS a dokonce ani nikde v poznámce není žádné jméno. Je třeba na to myslet, že když někomu něco platíte, že příjemce pozná, že platíte Vy.

    Ing. Vladimír Růžička, majitel webu www.musicer.net

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodana skladba sa nezhodovala s demo ukážkou

    Reakce obchodu Musicer

    Ano, pochopitelně. Demo ukázka je totiž verze s melodickou linkou, ale zákazník si OBJEDNAL A DOSTAL verzi bez melodické linky. To je jediný rozdíl.

    Bohužel než aby se zákazník na nás obrátil (bylo by obratem vyhověno), za svou vlastní blbost se tady mstí.

    Ještě k dodací lhůtě: Objednáno 1.1.2018 22:27, peníze od zákazníka přišly na náš SK účet 2.1.2018 14:03, první stažení ze strany zákazníka proběhlo 2.1.2018 15:04. Taková strašná to byla délka dodací lhůty, že je třeba tady dát jen půl hvězdičky!

    Ing. Vladimír Růžička, majitel webu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Je tu asi jediný a proto se moc nesnaží o spokojenost zákazníka
    • nepřehledné stránky, zbytečně moc prokliků, postrádá intuitivní orientaci, pravděpodobně dost zastaralá verze, použité podklady jsou z části jenom postahované volně dostupné verze na youtube s dodělaným video

    Zprvu nefungovalo stažení zakoupených souborů, po komunikaci s majitelem to nebylo lepší, více méně ze mě chtěl udělat blbce, ale po nasazení hrubšího tónu byl najednou přístup k zakoupeným verzím uvolněn a po dvou dnech jsem mohl videa postahovat. Faktura nebyla zaslána ani v mé sekci k dispozici. Až po urgenci byla zaslána. Celkově hodnoceno: obchod docela ujde i když je zbytečně komplikovaný, jednání majitele je hluboce pod úroveň !

    Reakce obchodu Musicer

    Bohužel nelze vyhovět každému a většinou se potrefená husa ozve. Máme tisíce spokojených zákazníků, kteří denně stahují skladby z našeho webu.

    Tento zákazník zřejmě neumí číst a proto se diví, že zlevněné skladby nákupem přes slevový balíček dostane pouze daným způsobem, že prostě ten web je automat, který nejde nijak obejít a postup nákupu je přesně dán. Když se navíc někdo začne tvářit jako největší machr, pak se také nemůže divit, že mu je oplácenou stejnou mincí. Takováto recenze byla očekávána, ikdyž je nesolidní, s tím ale jako e-shopista nemohu nic dělat.

    9.6.2017: K tomu, co je výše napsáno je ještě třeba doplnit, že tento zákazník, který po nás tak plive, si dne 30.5.2017 dokoupil kredit a nakoupil za dalších téměř 1700 Kč! Tedy nedoporučuje a sám nakupuje - nepochopitelné! Mě kdyby se něco nelíbilo, tak to přece nekoupím!

    Ing. Vladimír Růžička, majitel webu

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Když potřebujete jednu písníčka tak je dost dráhá.Bohužel poskladat cd nebo dvd dle vlasního vyběru sice jde ale cena dost vysoka a proto je si mužete koupit už nějaky před mix ale ten zase kvuli jedné písničce nemá smysl kupovat.

    Reakce obchodu Musicer

    Nechápeme, proč obchod nedoporučujete! Je třeba si uvědomit, že nikomu skladby nenutíme, nákup je každého věc!

    Skladby vyrábíme kvalitní, dema máme na internetu ke všem skladbám a za kvalitu se platí. Každý by chtěl kvalitu, ale zaplatit za ni se jak, se zdá, pak nechce.

    Vyrobit jednu skladbu zabere spoustu času a ten musí být zaplacený. Více to nemá cenu rozebírat. A ještě ke všemu kvůli 57 Kč za skladbu. Pak jdete a dáte 100 Kč za krabičku cigaret.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem, zaplatila strhnutím ze SIM karty, a zboží nemám...

    Zaplatila jsem, ale nic nedostala. Na jejich stránkách není k nalezení žádný kontakt...

    Reakce obchodu Musicer

    Není pravda, že na webu není kontakt. Tato lživá recenze nás jen zbytečně poškozuje. Pokud někomu náš automat něco nezašle, je tu e-mail s informacemi o provedené objednávce a pak následný e-mail s informací o zaplacení, stačí na jeden z těchto e-mailů odpovědět a my hned reagujeme. Mejlem rovněž chodí odkazy pro stažení a odkazy pro stažení jsou také v seznamu objednávek přihlášeného uživatele a to i pro dodatečné uživatelské registrace. Kdyby paní aspoň trochu vyvinula aktivitu, určitě by skladbu měla, stěžovat si tady na to, že mi něco automat nezpracoval a já jen čekám, je ubohé.

    • žádné
    • Zaplatila jsem objednala, reklamovala jsem nedodání, a žádná odpověď.

    Rozhodně se těmto stránkám vyhněte, jsou to podvodníci!!!

    Reakce obchodu Musicer

    Zřejmě došlo k nějakému nedorozumění. Skladby jsme zasílali opožděně kvůli technické závadě. Kontakt ze strany zákazníka ale neproběhl ikdyž kontrolujeme spam složku, tak nevím ...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Leider ist die Benutzeroberfläche nicht in Deutsch
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velkou slabinou je, že piesne si môžem stiahnuť len 2 x, asi ich ani nemám a už sa k nim neviem dostať...pritom sú zaplatené veľmi nepraktické!

    Reakce obchodu Musicer

    Ano, tady se naše zákaznice odkopala. Když mi něco nejde stáhnout a vyčerpal jsem si počet stažení, tak požádám dodavatele o navýšení. To se nestalo, tedy stížnost není na místě. Hodnocení webu je tímto faktem tedy také značně zkresleno, protože každý svého štěstí strůjce. Určitě se paní Mgr. Kleinová ze Slovenska hodně natrápila, mohli jsme jí pomoci, ale asi nechtěla...

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • neviem ako to funguje v cehach ale zo slovenska je problem uhradit objednany tovar z karty a dostat ho okamzite na mail pri podobnych obchodoch ci uz v USA alebo Madarsko je to bezne a aj funkcne

    Reakce obchodu Musicer

    Zákazník má zřejmě problém se zaplacením kartou, neboť objednané zboží nezaplatil a tím pádem mu web zboží ihned nevydal. To pak může psát recenze jaké chce, když neumí kartu správně použít nebo nemá povolené internetové transakce pro českou republiku ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplatíte a zboží nedostanete.
    • Nedodal zakoupené zboží.

    Vyhněte se tomuto e-shopu.

    Reakce obchodu Musicer

    Je vidět jak konkurence funguje ... nejenže zboží nebylo zaplaceno, ale na telefonní kontakt z objednávky se nedá dovolat ... asi nemá cenu to dál pitvat, ostatní reference snad kvality našeho léty prověřeného e-shopu ukážou ...

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost zákazníka, který si spletl hodnotící eshop.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • cena

    Reakce obchodu Musicer

    Vypadá to na objednávku od konkurence - zboží bylo objednáno za účelem pošpinění našeho obchodu. Dopravce nebyl schopen zásilku dopravit, neboť udaná adresa neexistuje. Bohužel jsme si neprověřili ani telefonický kontakt. Máme poučení - zásilky na dobírku budeme prověřovat telefonicky.