Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Toto je sprostá pomluva, podnikli jsme příslušné právní kroky.

  • Objednal jsem si výrobek u kterého byly uvedeny na webu jiné rozměry než měl ve skutečnosti.
    S panem Žákem jsem se po telefonu dohodl na vyřešní tohoto prolému, tak že sám navrhl slevu, která byla pro mě výhodná.
    Tak jsme se domluvili na vrácení části peněz s tím, že si tedy zboží ponechám.
    Po tomto dohodnutém řešení problému s rozměry zboží však přestal pan Žák komunikovat.
    Takže zboží jsem mu poslal zpět. A čekám zda mi pošle zpět celou mnou uhrazenou částku.
    Smutné na celé věci je, že jsem neudělal dceři radost, ale zbytečně jsem utratil peníze za dobírku a poslání zboží zpět, k vůli chybě pana Žáka.
    Tohle byl můj první a zároveň poslední nákup v tomto shopu.