Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neozývají se, neodpovídají na emaily.
    • 9 dní a nic
    • Zrušil jsem objednávku, už mně to nezajímá.

    Reakce obchodu Motoil.cz

    Dobrý den, omlouváme se za zpoždění objednávky. Dochází k výpadkům dodávek vzduchových filtrů Hiflo. Email s dotazem jste nám odeslal dnes a po 4 minutách jste objednávku stornoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Olej nemají přitom měli uvedeno ,že je sladem nechali mě čekat 14 dní
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Koupil jsem 2x motorový olek Castrol.Prodejce na svých stránkách mimo jiné uvádí,že přidá ke každému oleji štítek.Bohužel,u mne se tak nestalo.Nejsem zas takový puntičkář,ale pokud je něco uvedeno......

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nezasielaju na slovensko ... v roku 2020 snad nie je ani mozne.Pritom som platil vopred
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nízké ceny
    • Rychlé předání zboží přepravci
    • Neaktivní přístup při řešení problémů s přepravou. Pro prodejce končí veškeré agenda s prodejem předáním zboží dopravci. Neuvědomuje si, že je objednatel služby a konečný zákazník bez sledovacího čísla + pinu nezmůže nic.
    • Dlouhé doby reakcí.

    Neobdržel jsem sledovací číslo a pin k zásilce jak bývá zvykem.
    Následně stačí když DPD (Geis point) povolí objednání na výdejní místo, které je zavřené z důvodu dovolené.
    Zásilka uvízne na svozovém depu a nezmůžete nic ani po vyvolávání prodejci/přepravci. Zboží přišlo až po dovolené na výdejní místo.

    Reakce obchodu Motoil.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za recenzi. Po Vašem telefonické hovoru jsme Vám zaslali Vaše číslo zásilky s požadavkem ať kontaktujete zákaznickou linku Geis a přesměrujete si zásilku na Vámi zvolenou soukromou adresu, což jste odmítl, že nehodláte s přepravní službou nic řešit. Na základě Vašeho vyjádření jsme kontaktovali přepravní službu a ten samý den dali požadavek na přesměrování zásilky na soukromou adresu, kterou jste nám uvedl v emailu. Nevíme, jak si představujete aktivní přístup.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    - Pondělní předem placená objednávka začala být vyřizovaná až po čtvrteční urgenci
    - Objednané dodání přes Českou poštu bylo nahrazeno GEIS do předávacího místa, protože zaměstnanec Motoil neuměl předat balík České poště (telefonická dohoda)
    - Dodatečně dohodnuté předávací místo GEIS bylo nahrazeno kurýrem
    - Motoil zkombinoval moje jméno s adresou úloženky, která již neexistovala a kurýr proto dodal na jinou adresu než bydliště ( 4 km jinde )
    - Po převzetí od ochotného kurýra jsem zjistil, že bylo poslané jiné a podstatně levnější zboží
    - Na reklamace Motoil nereaguje ( 2x email, 4x nezvednutý telefon )

  • 9.7. Jsem objednal a zaplatil. Dodnes - 21.7. zboží nemám a nikdo nekomunikuje.

    Reakce obchodu Motoil.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za objednávku. Za komplikace při přepravě se omlouváme. Vaše objednávka byla odeslaná den po přijetí objednávky. Přepravní společnost Geis Vaší zásilku poškodila o čemž jsme Vás minulý týden informovali. Do 23.7. by jste měl Vaší objednávku opětovně obdržet.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá doba dodání objednáno 1.1. doručeno 10.1. Při mém tel 7.1. Mi bylo řečeno že 2-3. 1 probíhala inventura nikde na stránkách ani zminka o tom a že moje zboží je pripraveno a odesilaji ho ještě 7.1. Nakonec zboží odeslali až 9.1. Bylo doručeno 10.1.

    Reakce obchodu Motoil.cz

    Dobrý den, omlouváme se Vám za způsobené komplikace. Po novém roce probíhala inventura a docházelo k rozšiřovaní skladových prostor, obchod jsme otevírali dne 6.1.2020, bohužel kumulací velkého počtu objednávek mezi svátky jsme Vaši objednávku byli schopni odeslat až 3 den po otevření. Děkujeme Vám za Vaší trpělivost a přejeme Vám do nového roku hodně zdraví a štěstí. S pozdravem Motoil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    výrobek byl špatně zabalený a byl pomlácený

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zasilku jsem neobdrzel a uz neobdrzim..Totalne mne to vytocilo!Objednal jsem u konkurence a dorucili do 3dnu..Zde bohuzel po vice jak 10dnech nic!Nemam cas cekat na olej mesice!!

    Reakce obchodu Motoil.cz

    Dobrý den, zásilka Vám byla odeslána v řádném termínu. dle doručovacího listu od dopravce byla Vaše zásilka poškozena a vrací se nám zpět. Za dopravce se Vám omlouváme, ale chyba nebyla na naší straně. S pozdravem Motoil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace

    Nulová komunikace, u zboží označeného "skladem" ani po týdnu byť je oznámení, jestli bude zboží posláno.

  • Nebyl jsem upozorněn na to, že olej měl spotřebu do srpna 2019.

    Reakce obchodu Motoil.cz

    Dobrý den, všechny nabízené oleje z našeho sortimentu jsou vyrobeny v roce 2019. Na balení se uvádí datum plnění produktu nikoliv datum spotřeby oleje!!!. Námi dodaný olej byl plněn v srpnu 2019 a jeho expirace končí v roce 2024. Vaše negativní recenze se tak zakládá na Vaší neznalosti a zbytečně poškozuje náš obchod. V žádném případě bychom zákazníkovi nezaslali olej po expiraci. S pozdravem Motoil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Poslali jiný olej, než jsem objednal. Na dva zaslané e-maily nereagují. Asi to bude tím, že pan majitel je Mlčoch. Nomen omen.

    Reakce obchodu Motoil.cz

    Dobrý den, omlouváme za za záměnu, email jsme od Vás obdrželi a telefonicky jsme se Váš pokoušeli dvakrát kontaktovat, abychom s Vámi domluvili výměnou zásilku. Prosíme kontaktujte nás na tel. čísle 608979732, pokud je problém se s Vámi telefonicky spojit, dnes od nás obdržíte instrukce z emailu [email protected].

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nízké ceny
    • Nekompletní dodávka

    V dodávce chyběl 1 kus oleje Motul 3000 20w50 1L. Během týdne jsem poslal 2 emaily se žádostí o nápravu, dodnes jsem nedostal žádnou odpověď. Loni mi naopak poslali navíc olej Valvoline Max life 10w40 4L, na což jsem je upozornil a vyřešili jsme to dodatečnou fakturací. Nyní poškodili oni mě a k nápravě se nemají. Takto se důvěra se zákazníkem nebuduje. Byl to můj poslední nákup v tomto obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednaní jsem neobdržel informace na bankovní převod a obchod se už neozval.

    Reakce obchodu Motoil.cz

    Dobrý den, Vaši objednávku stále evidujeme, je nám líto, že jste nám dal negativní hodnocení, ale Vaše tvrzení se nezakládá na pravdě, veškeré emaily systém automaticky odesílá na emailové adresy zadané v objednávce, pokud jste ho neobdržel, prosím o kontrolu složky nevyžádané pošty.

  • Doručena pouze část, zaplacena celá objednávka,příslib vrácení peněz :-(

    Reakce obchodu Motoil.cz

    Dobrý den, velmi se Vám omlouváme, platbu za 0,5L VIF jsme Vám zapomněli zaslat. Chyba se stala při předání reklamace mezi pracovníky. Dnes Vám peníze zasíláme na Váš účet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ZBOZI NEDORAZILO

    Reakce obchodu Motoil.cz

    Dobrý den, Vaši objednávku na dobírku jsme odeslali v den objednávky, až po Vašem emailu kdy jste objednávku po několika dnech stornoval jsme přepravce kontaktovali s dotazem, kde se Vaše objednávka nachází. Vaše objednávka byla při přepravě poškozena, měl jste nás kontaktovat dříve a objednávku bychom Vám okamžitě zaslali. Tímto se Vám za dopravce omlouváme , chyba se nestala na naší straně.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Na stránkách prezentují originál výrobek a prodávají Polskou výrobu. Doufám ,že to bude fungovat .

    Reakce obchodu Motoil.cz

    Dobrý den, děkujeme za objednávku Aditiva Wynns, pokud byste se podíval pozorněji na etiketu, toto aditivum bylo vyrobeno v Belgii nikoli v Polsku. Made in Belgium, Wynns Belgium BVBA, IndustriePark WEST 46, TEL +32 37666020

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rozumná cena
    • V úterý jsem psal na stránky email s prosbou, aby zrušili moji objednávku, že už zboží nepotřebuji. A ve středu ráno mi přišel email, že zboží bylo právě připraveno k odeslání. Takže asi čtou pouze objednávky, ale na tý samý mail adrese poznámky a prosby ne. No nic, asi mam smůlu.

    Reakce obchodu Motoil.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za recenzi, bohužel jste nám zaslal Váš požadavek na špatnou emailovou adresu, která generuje oznámení o stavu a expedic objednávek. Váš požadavek jste nám měl zaslat na emailovou adresu info@motoil, která je uvedena v kontaktních informacích.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo jiné než objednané. Vrátil jsem ho na výměnu.
    Po téměř dvou měsících nemám ani zboží ani peníze.
    Email zůstávají bez reakce.
    Zvažuji předání ČOI.

    Reakce obchodu Motoil.cz

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace. Dodavatel nám slíbil dodání správného typu řetězu na který jsme čekali, bohužel se tak nestalo a výměně nedošlo. Peníze jsme Vám vrátili na účet a jako omluvu za komplikace Vám zdarma zašleme spray na mazání řetězu od značky Repsol, který určitě využijete. S pozdravem Motoil.