Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Koupila jsem před rokem mobil Nokia.Zlobil a vypínal se tak jsem poslala na reklamaci.Po opravě odešel mobil úplně a stala se z něj cihla.Poslala jsem znova na reklamaci.Vrátil se mi v úplně stejném stavu,jen na rámečku a v okolí displeje byla nějaká lepivá hmota.Poslala jsem opět na reklamaci kterou zamítli.Mám tedy doma cihlu za kterou jsem zaplatila nemalé peníze,jako matka od dvou dětí a žena v domácnosti která šetří každou korunu si nemohu dovolit jít s koupit si nový telefon. Nedoporučuji zde nakupovat,katastrofální servis! Nyní se musím obrátit na ČOI .

  • Objednal jsem si zde mobil,az po odeslani obednavkyj jsem si precetl recenze - no nic moc a tak jsem objednavku stornoval. Druhy den mi prisla zprava ze se obj vyrizuje - volal jsem zase na infolinku kde mi slecna prislibila ze udela storno,ale za hodinu mi prisel mejl ze objednavka je odeslana...volal jsem zase a kdyz mi to po desi dobe konecne nekdo zvedl tak jsem se dozvedel se uz to stornovat nejde.

    Takze mi na infolince slecna lhala nebo nebyla dostatecne informovana co se v obchode deje.
    Vcera se mikonecne podarilo storno.Byla to ta nejhorsi komunikace jakou jsem kdy s obchodem mel - Naprosto neschopny personal -

    Nikdy mi uz nenapadne tady neco koupit,ostatni si davejte POZOR.

  • Koupil jsem u nich Nokia 5 pro svoji přítelkyni.Po doručení jsem jej nerozbaloval,byl to dárek tak jsem ho nechal jak byl a to byla chyba.Nenapadlo mne že by se mohlo jednat o repas nebo o opravovaný telefon a znovu prodaný jako nový.

    Když nadešel den narozenin mé přítelkyně,předal jsem jí telefon a ona měla velikou radost která se bohužel ihned změnila v zoufalství.
    Telefon neměl při zapnutí výběr jazyka jak to u nových bývá zvykem,ale byl už v seznamu volání a dokonce tam byla i jména.Ani nemusím psát jaké to bylo nepříjemné překvapení.Proto jsem nabyl přesvědčení že už telefon byl používaný někým kdo ho koupil přede mnou a následně vrátil.

    Takže narozeninová oslava se nekonala a místo toho zklamání a zkažená radost z dárku.Když už obchod nabízí takto použité zboží tak by se mělo prodávat pod jinou kategorií například jako bazarové nebo repasované,ale v žádném případě ne jako nové.Neobtěžovali se ani telefon uvést do továrního nastavení aby jako nový vypadal.Tohle je pořádná fušeřina klamání zákazníka.

    Telefon nemohu vrátit ve 14ti denní lhůtě protože jsem ho rozbalil až po 17ti dnech a následně si udělal ostudu když jsem ho daroval.S obchodem jsem se spojil,ale ten odstoupení neudělá a mohu telefon reklamovat.

    Tady máte návod jak snadno se nechat napálit a přijít o peníze.

    OBCHOD NENÍ DŮVĚRYHODNÝ - NEDOPORUČUJI!

  • Dobrý den,
    také přispěji se svoji troškou do mlýna. Obchod se mi jevil jako celkem dobrý,tak jsem se rozhodl že že si u nich koupím Samsung A5 2017. Asi měsíc jsem byl spokojený,pak telefon začal ztrácet signál a tak nějak podivně se začal jakoby uvolňovat či spíše rozpadat. Zadní kryt také jako by se uvolňoval a celkově byl nějaký chatrný. pak občas přestal fungovat dotyk na displeji.Snažil jsem se obnovit tovární nastavení a ani to moc nepomohlo.Takže jsem si myslel jak dobře a levně jsem nakoupil,jenže tomu tak rozhodně není co jsem bohužel brzy zjistil.Telefon jsem dal na reklamaci po rozhovoru se slečnou na infolince,která mne toto i doporučila. Vzhledem k tomu,že jsem telefon neměl tak dlouho jsem očekával rychlou a bezproblémovou reklamaci a určitě by mi ani ve snu nenapadlo že by obchod mohl moji reklamaci zamítnout což se také stalo.tak aby všem bylo jasné - používal jsem ten telefon asi třicet dní! Nyní je skoro zase další měsíc pryč co mi ho obchod vrátil z reklamace ( jak jinak než neuznané - mechanické poškození) jenže ten telefon jak už jsem psal se po měsíci začal rozpadat a to byl také jeden z důvodů reklamace.Telefon jsem nepoškodil,tím jsem si jist.Budu posílat na přehodnocení tak jsem na to zvědavý jestli se k tomu obchod postaví čelem nebo mne rovnou odpálkujou. Mám z toho pocit že si je obchod vědom co prodává za nekvalitní zboží a opravit to prostě nejde. Obchodem jsem šokován,nic podobného jsem nezažil a určitě pochybuji že by se mi to samé stalo kdybych nakupoval např Mall nebo Alza. jsem ponaučen a tento obchod bych nedoporučil nikomu.

  • Dne 6.8. 2017 jsem zaplatil na netu objednané zboží a dnes jsem se po několikáté telefonicky dotazoval na stav objednávky. Bylo mi řečeno a to už poněkolikáté , že zboží bude naskladněno příští týden a poté hned zasláno na moji adresu.Většina jiných obchodů pokud k něčemu takovému dojde sama zavolá a informuje o stavu,ale tady se to nedělá.Nechají zákazníka v nevědomosti a nic se nestarají.Velice nesolidní e-shop.

  • 1) Arogantní a dost nezdvořilá osoba na zákaznické lince.
    2) V žádném případě jim nezáleží na kvalitě zboží které prodává,na zákaznících už vůbec ne.
    3) Absolutní nezájem vyřešit jakýkoli problém.
    4) Neprofesionální jednání.

    Tento obchod již nikdy více! Navíc při volbě způsobu dopravy bylo uvedeno, že zboží bude doručeno v termínu uvedeném na web stránkách. Jedná se o porušení podmínek kupní smlouvy protože čekám třetí týden.Žádná komunikace,hrůza a děs.

    Mobiluj už NIKDE VÍCE! Jenom lži, arogantní zaměstnanci a zákazník je podle nich blbec !

    NEDOPORUČIJI !

  • Zboží objednáno i zaplaceno,dodáno se zpožděním.Po rozbalení jsem zjistil že je telefon vadný tak jsem ho vrátil. zase čekání na peníze a docela dlouho.
    takže problémy když chcete zboží vrátit,absolutně nedoporučuji si tam cokoliv koupit

    Komunikace žádná,nemáte šanci se dozvědět jestli se jim zboží vrátilo nebo kdy oni vám laskavě vrátí peníze.

    NEDOPORUČUJI !!

  • Lidi,tady vůbec nic nekupujte pokud nechcete přijít o peníze a nervy.

  • Samsung koupený ve vašem e-shopu nejeví žádný příjem signálu.
    Podstatné ale je, že vámi dodaný mobilní telefon není novým zbožím,v telefonu byly nalezeny SMS zprávy,kontakty a fotografie.
    Rozhodně e-shop nedoporučuji,špíše varuji před možným nákupem.

  • Nepoužitelné telefony prodávají- nekomunikují- peníze nevracejí
    HROMADNOU ŽALOBU!!!!

  • Telefony které tu prodávají jsou vadné a nepoužitelné.Obchod nekomunikuje.

  • Telefon jsem vrátila hned po obdržení protože byl nepoužitený,nikdo mne nedal žádné upozornění že se jim tel. vrátil, infolinka to nezvedá a meil mám bez odpovědi.Příšerný obchod,zde už nikdy nic nekoupím.

  • nikdy více nikdy více. tohle fakt ne ani náhodou. lidi proberte se.

  • U firmy Mobiluj jsem objednal iPhone 6.Došel v celkem nepěkném stavu,folie na krabičce byla volná, kolem foťáku byl odřený zkrátka nevypadal jako nový.Už bych tady nekoupil ani bublifuk.

  • Zakoupený telefon jsem vrátila hned druhý den.Od začátku s ním byly problémy,chrchlal a chrastil reproduktor takže nebylo nic slyšet.Problémy se zamykáním a hlavně odemykáním telefonu.Takže nepoužitelný.
    Dost divné u nového mobilu.Nákup zde nemohu doporučit.

  • mi připadá že všechny recenze píšou lidi s IQ maximálně 65. jako klad uvádějí vždycky rychlost, slušné jednání a vynikající komunikaci a dobrou cenu. ale to se snad v obchodu předpokládá, ne? To snad nemůže psát normální člověk?

  • Dobrý den.

    Před dvěma lety jsem od Vás koupil mobilní telefon LG G4. Vše proběhlo v pořádku a mobil dodnes bez problémů slouží, proto bych chtěl opět využít Váš obchod pro nákup Honoru 9. Trošku mě odrazují diskuse na slovenské heurece, kde si několik zákazníků stěžuje na porušené a nezapečtěné krabičky. Můžete mi zaručit, že mobil dostanu v originální neotevřené krabičce s originální pečetí od výrobce? Případně i tento stav před odesláním vyfotit? Je mi jedno jaký jazyk bude při prvním spuštění nastaven. Dokážu si ho nastavit do češtiny sám klidně i z čínštiny, ale rozhodně nechci koupit mobil, u kterého nebudu vědět, proč byla krabička otevřena a co s ním kdo dělal. Děkuji za odpověď.

    S pozdravem P.

  • Kupoval jsem zde Huawei p8 lite, po čase se objevil dosti častý neduh v podobě výpadku chipu pro wifi+BT. Zkušenosti s reklamací mám tomto obchodě dobré, telefon se vinou dovolených v létě nestihnul opravit, po odstoupení od smlouvy mi byly korektně v termínu vráceny peníze. Jedinou menší výtkou bude slabší komunikace, ale určitá urputnost nakonec odezvu najde. Moje zkušenosti jsou tedy dobré a obchod bych doporučil.

  • Peníze vrátili po 2 měsících. Arogantní jednádní, skoro jsem podal žalobu. Nedoporučuji nakupovat, raději si připlatit v kameném obchodě. Opravdu, pokud budete reklamovat, nestojí to za ten čas a nervy.

  • Nedoporučuji.

    Dokud není s výrobkem něco v nepořádku - obchod bez problémů, ale jakmile dojde na reklamaci, hrůza.

    Již jsem oslovil soudního znalce, který se udivil nad vyjádřením prodejce i servisu, kdy za nefunkčnost telefonu prý může neoriginální nabíječka, když reklamační protokol uvádí - Test potvrzuje, že je telefon nepoškozen (baterie ok, displej ok, ..). Vadná nabíječka by poškodila především baterii. Vada je způsobena malou trvanlivostí elektroniky v záruční době a nebyla způsobena používáním v rozporu s návodem k obsluze.

    Takže to beru soudní cestou, nejprve přes soudního znalce, pokud i přes znalecký posudek, kde bude přímo napsáno, že se jedná o vadu telefonu a není to chyba má, tak to budu řešit přes českou i slovenskou obchodní inspekci.

    NEDOPORUČUJI ZDE NIC NAKUPOVAT! VIZ. MÉ POSLEDNÍ HODNICE - DAN.