Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednáno sklíčko kamery a zadní skleněný kryt na telefon a už 4x mi posunuli termín doručení. Po telefonickém dotazu, zda mám objednávku tedy zrušit mi bylo sděleno, že netuší, kdy díly dorazí. Vřele nedoporučuji.

    • Dobrý den,

      bohužel jste neuvedl žádná data podle kterrých bychom mohli relevatně reagovat. Dodací lhůty produktů zpravidla známe, nebo je dokážeme ověřit. Bližší informace Vám rádi sdělíme na [email protected].

      Děkujeme

      www.mobilprovas.cz

  • podvodníci! Objednávku jsem si na poště nemohl vyzvednout. odmítají mi poslat znovu nebo vrátit peníze a neobdržel jsem položku, za kterou jsem zaplatil!

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaši recenzi, bohužel jste neuvedl žádná konkrétní data abychom se mohli blíže vyjádřit.

      V případě potřeby nás můžete kontaktovat na [email protected], prostředky které naší společnosti nepatří si rozhodně neponecháváme.

      Děkujeme

      www.mobilprovas.cz

  • Taky bych tento obchod nedoporučil. V neděli mi manželka se synem koupili v obchodě v Brně na Dornychu mobil. Po otevření jsem zjistil, že čísla na klávesnici jsou malé, tak jsem to ještě v ten den chtěl vyměnit za větší. Dnes mi bylo řečeno, že reklamace se neuznává, a to jsem vyjádření ani nedostal písemně, jen to zaslali na mail do daného obchodu. Nechápu, protože v každém normálním obchodě vám buď vrátí peníze, nebo můžete doplatit do jiného zboží.

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaši recenzi, bohužel jste neuvedla žádná konkrétní data abychom se mohli blíže vyjádřit.

      V případě potřeby nás můžete kontaktovat na [email protected]

      Děkujeme

      www.mobilprovas.cz

  • Dobrý den, byl jsem si koupit dvě nové baterie do iphone v mobilprovas a říkal si, že si už konečně opravim telefon. Přinesl jsem si to domů, vložil do iphone a první baterie nefungovala. Po vložení druhé baterie telefon fungoval. Dal jsem reklamovat jednu baterii a chtěli, abych si doma vytisknul dobropis, napsal na to svůj číslo účtu vyfotil a poslal na email. To jsem ještě bral jako v pohodě. Třetí den se přestala reagovat druhá, reklamoval jsem to a vyčkával na email s dobropisem. Opět vytiskl, napsal číslo účtu, vyfótil a poslal jak u debila. Prostě úplně šílený. MAXIMÁLNĚ NEDOPORUČUJI SI COKOLIV KUPOVAT ČI OPRAVOVAT I PŘES NÍZKOU CENU, PROTOŽE ZTRÁCÍTE ČAS A NERVY A V PODSTATĚ NIC NEUŠETŘÍTE. RADŠI SI PŘIPLAŤTE PÁR STOVEK NAVÍC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaši recenzi, bohužel jste neuvedla žádná konkrétní data abychom se mohli blíže vyjádřit.

      V případě potřeby nás můžete kontaktovat na [email protected]

      Děkujeme

      www.mobilprovas.cz

  • Dne 24.4.2023 jsem dala do opravy displej. Byla jsem nadšená že oprava bude cca za14 dní i cena za opravu super. 14 dní uběhlo jak voda a nic se nedělo. Volala jsem si tedy na zákaznickou linku a tam mě bylo sděleno že mají špatně napsaný typ mobilu ať vydržím. Čekala jsem dalších 14 dní a zase volala na zákaznickou linku. Opět mi bylo sděleno že se čeká na náhradní díl. A takhle jsem čekala do 4.8.2023!!!!! To už mě došla trpělivost a chtěla jsem okamžitě poslat neopravený mobil zpět. S tím že si budu ztěžovat na služby zákazníkům. Hned druhý den jsem měla mobil k vyzvednutí.
    Obchod Mobil pro vas nedoporučuji.

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaši recenzi, bohužel jste neuvedla žádná konkrétní data abychom se mohli blíže vyjádřit.

      V případě potřeby nás můžete kontaktovat na [email protected]

      Děkujeme

      www.mobilprovas.cz

  • Raději se tomuto obchodu vyhněte. Neproplacený dobropis 23D0637.
    Dne 23.3.203 mi byl doručen email, že obdrželi vrácený lcd display (odstoupení od smlouvy do 14-ti dní) a zařadili jej pod servisní zakázku 23S08242.
    Dne 27.3.2023 jsem obdržel zprávu, že servisní zakázka byla ukončena ve stavu "vrácena bez opravy" a stejný den byl vystaven dobropis č. 23D0637.
    V emailu se mimo jiné psalo, že chtějí potvrdit jeho přijetí (s tím jsem se zatím nikdy nesetkal).
    Dne 25.4.2023 jsem obdržel email, že můj dobropis byl téhož dne uhrazen.
    Je to skoro dva měsíce od vystavení dobropisu a ani po několika telefonátech a mailech nemám peníze zpět.

    • Dobrý den ***editováno***,

      za prodlení se zpracováním dobropisu se omlouváme, kolegyně překlédly email a následně byl skutečně zpracován později než je u nás zvykem.

      Za toto se Vám znovu ještě jednou omlouváme.

      Děkujeme za pochopení

      www.mobilprovas.cz

  • Dobrý den,
    náhradní baterie pro Mi8 zakoupena v obchode byla dodana v papirove krabicce bez niceho jako kdyby byla vyjmuta ze stareho zarizeni - prodavano jako "originální servisní baterie Xiaomi BM3E 3300mAh pro Xiaomi Mi8" nebyla zabalena ani v antistatickem sacku nic (konektor na volno). Po vymene baterie je maximalni kapacita baterie na 80%.

    + rychlost

    - poplatek za vyzvednuti na pobocce

    • Dobrý den,

      bohužel jste neuvedl jméno ani číslo objednávky, nedokážeme tedy věc prověřit. Baterie zmiňovaného typu jsou dodávány v sáčku a malé papírové krabičce. K ochraně konektoru tedy není důvod. Pokud tomu ve Vašem případě bylo jinak, nebo jste s kvalitou nebo kapacitou produktu nespokojen, prosím reklamujte jej u nás, vše rádi dořešíme k Vaší spokojenosti v co nejkratším termínu.

      Děkujeme

      www.mobilprovas.cz

  • Absolutně nedoporučuji,dala jsem tam mobil na opravu a vrátili mi jej s tím,ze opravit nelze. Což beru,a trochu jsem s tím i počítala,ale ze mi jej vrátí vybrakovaný,to jsem nečekala. Chyběla zadní kamera,sroubky,plechy. Společnost to Omlouvala tím,ze se jedná o omyl. No jistě, vzít si tolik náhradních dílů je určitě jen omyl.

    • Dobrý den ***editováno***,

      ano Váš přístroj jsme díky rozsáhlé oxidaci a předchozím servisním zásahům bohužel nezvládli opravit.

      Předán nám byl mimo jiné ve stavu: Chybí šuplík sim, chybí spodní šroubky u usb, MT je vytopený, viditelné pod sklíčkem kamery, naprasklé LCD v levém spodním rohu.

      Zadní kameru bohužel technik s ohledem na stav přistroje při jeho následné celkové montáži opomněl do telefonu vrátit. Stínící plechy, které bylydemontáží poškozeny zpět nové nemontujeme. Není důvod ani tato služba není placena.

      Nicméně na Váš popud jsme Vám vše do přístroje vrátili zpět, včetně štoubků které zde chyběly už i před zahájením našich prací. S kolegou technikem jsme také vše probrali, aby se situace neopakovala.

      Děkujeme za upomenutí, jistě to zlepší naše služby i do budoucna a ještě jednou se omlouváme. Jako omluvu Vám vystavujeme dobropis na již uhrazenou diagnostiku.

      Děkujeme za pochopení

      www.mobilprovas.cz

  • mobil provás
    Naprosto skvělá firma,
    koupil jsem telefon který byl rozbalený, když jsem ho doma spustil, tak bylo zřejmé, že je použitý prostě nebyl nový nebyl v továrním nastavení. U vrácení téhož dne slečna napsala do protokolu, že je poškrábaný, i když ho prohlédla a konstatovala že mu nic není. Neměl jsem ani šanci přečíst protokol při přejímce ve kterém byly uvedeny nepravdivé údaje chtěla jen podpis. Jinými slovy jsou to šarlatáni. Kdo se chce napálit ať u nich kupuje, potřebují další hlupáky.
    Přeji vám hezký zážitek z jejich skvělých služeb.
    Pavel

    • Dobrý den***editováno***,

      za chybu jsme se Vám omluvili a obdržel jste zcela nový zabalený kus, ten který Vám kolegové vydali byl poslední na prodejně a byl vybalen a předtím předveden jinému zákazníkovi. Omlouváme se tedy ještě jednou a děkujeme za pochopení.

      www.mobilprovas.cz

  • Pokoušet se reklamovat něco zde, je něco naprosto otřesného. Už jen tím že rozbalíte telefon si účtují za "použití zboží" nemalé peníze. Přišli jsme u Iphonu takhle o 2000,- Kč. Telefon jsme vraceli do 2 dnů, nic s ním nebylo. Na pobočce nám řekli že na to mají právo, i když souhlasí že to není úplně fér, nejde to nikde vidět. Komunikace s zákaznickým servisem naprosto příšerná. Lepší je si připlatit, koupit u klasickýho prodejce(Datart,Alza,CZC), a nes*at se s tímto. Na peníze jsme čekali následně skoro 3 týdny.

    • Dobrý den ***editováno***,

      přístroj jste vrátil ve znehodnoceném stavu, aktivovaný, tedy s již běžící zárukou výrobce. Nikoliv tedy nepoužitý přístroj s plnou zárukou. Za toto jsme Vám zcela fér a oprávněně naúčtovali částku 1800,-Kč protože o těchto 1800,-Kč jsme museli přístroj zlevnit, aby si ho byl ochotný zakoupit jiný zákazník.

      Dobropis jsme Vám proplatili přesně za dva týdny, což je lhůta sice delší, ale nikoliv dlouhá. Byla způsobena především dovolenou kolegů.

      Pro úplnost zde najdete odkaz pod kterým jsme tento kus nabízeli dalším zákazníkům, chováme se v rámci obchodu zodpovědně a použité produkty jako nové neprodáváme.

      https://www.mobilprovas.cz/detail/89178202-apple-iphone-13-128gb-midnight-cz/

      Děkujeme za pochopení, konkurence by jednala zcela jistě stejně.

      www.mobilprovas.cz

  • Tuto firmu zásadně nedoporučuji neochota !!!!!zboží dle SMS zprávy mělo být uložené na prodejně přesto pan vedoucí říká že na prodejně není opět se tam muselo jet.

    • Dobrý den ***editováno***,

      situace na naší prodejně nás mrzí. Bohužel jste se dle našich informací nebyli s prodavačem schopni shodnout na finální podobě zboží o které jste měla zájem - pouzdro pro mobilní telefon. Zboží v rámci města Tábor domů nerozvážíme, stejně tak nejsme prodejna textilu, kterou jste hledala a v ní jste chtěla pouzdro zakoupit. Následně po hodině řešení dorazil na prodejnu Váš manžel, pouzdro si převzal a zaplatil. Bohužel nezaplatil poplatek za osobní odběr, ten za Vás tedy doplatil náš prodejce.....

      Je nám líto, bohužel Vám zřejmě už lepší služby skutečně nabídnout neumíme.

      Děkujeme za pochopení

      www.mobilprovas.cz

  • Z pěti baterií dvě nefunkční ,reklamace nemožná.

    • Dobrý den,

      bohužel jsem nám neuvedl/a ani Vaše jméno, nebo číslo objednávky či jakákoliv jiná data.

      Pokud máte se zbožím od nás problém, prosím kontaktujte nás na [email protected]

      Rádi věc vyřešíme, tak jako v jiných případech.

      Děkujeme

      www.mobilprovas.cz

  • Dal jsem opravit mikrofon, na pobočku v Havířově. Telefon jse mi vrátil neopravený, s nefunkčním nabijenim, bez šroubu v přístroji a dalších součástek . Reklamaci neuznali s tím že v podmínkách mám napsáno že se ne vždy všechno podaří.
    Kontaktoval jsem ČOI, dtest a právníka jelikož tohle se opravdu nevidí každý den.
    V žádném případě nedoporučuji !!!

    • Dobrý den,

      rádi bychom z naší strany situaci prověřili, bohužel zde neuvádíte číslo zakázky ani Vaše jméno.

      Prosím kontaktujte nás na [email protected] a věc dořešíme k Vaší spokojenosti.

      Děkujeme

      www.mobilprovas.cz

  • Naprosto zmatená firma a servis. Po opakovaném dotazu vás nejdřív emailem ujišťují, že na opravu mého konkrétního telefonu platí záruka 12 měsíců (Jakub H.). Po dotazu po telefonu, kolik bude stát výměna baterie, mi sdělí 500 Kč. Také mi sdělili (jak na prodejně u Tesca Brno, tak paní po telefonu), že stačí donést telefon dopoledne a výměna se do konce dne stihne. Tak si vše naplánuju, zálohuju telefon, vše zařídím, a ouha, na "expresním" servise, i když to donesu před polednem (zavírají 16:45) se to prý dnes už nestihne, oprava (výměna) stojí najednou 700 Kč a navíc žádnou záruku za výměnu / servis nedají, jelikož se telefon otevírá "přes display" (který ne?), a tak může display prasknout. A za nic neručí. Ne, díky, u vás jsem byl naposled, příšerné. Ztráta mnoha hodin času. DR

    • Dobrý den,

      bohužel k recenzi se nedokážeme přesně vyjádřit protože neuvádíte kompletní data ( požadovaný typ přístroje) ani jméno. K cenotvorbě pak - tuto máme jasně danou a prezentovanou na webu, je možné, že se od Vaší telefonické poptávky cena zvýšila, případně byla neshoda v poptávaném modelu přístroje, který jste chtěl opravit. Vytížení servisu je rovněž individuální, bohužel bez přesného data nedokážeme ověřit a zjistit zpětnou vazbu.

      Děkujeme za pochopení.

      www.mobilprovas.cz

  • Za me Nejhorsi obchod v ČR. Skoro 4 měsíce jsem mel dane chytré hodinky na výměnu baterky měsíc co měsíc sem chodil a porad rikali ze nemají nedodali zboží pak říkali ze baterii mají uz naskladnenou no další 1 mes byla asi nekde ve sklade a nebyli schopni vymenit tu baterku oprava na cca 20 min kdyz sem jim tek ze jim baterku dodam bylo me řečeno ue maji sve dodavatele ano maji made in china ale 4 mes to proste necestuje kdyz sem rek ze jim dodam svoji ze v ostrave prodavaji origo a levněji tak se pan trochu onemnel proste banda neschopných blbu divim se ze jsem tam vůbec něco dal kdyz slichavam jaka pakáž to je a hlavně z 90 %vse dovoz cina ze at si me tu odpovi obchodnik jak chce nebo se bude urcite hajit a psat nesmysli ale vim nejen ja ale vice lidi co tam davaji ale ze jim to tak trva a neumi se knicemu postavit je hnus a priste nejhorsi obcho nedoporucuji nedavejte tam nic stejne jsou predrazeni

    • Dobrý den,

      bohužel k recenzi se nedokážeme vyjádřit, neobsahuje žádná konkrétní fakta (například číslo zakázky) ani jméno.

      www.mobilprovas.cz

  • Pouze negativní zkušenosti, takže už nikdy více! Prodán mobil, který měl porušené obě pečetě na krabičce, aniž bych na to byl upozorněn. Zřejmě nějaký vrácený nebo použitý mobil. Jiný důvod, proč někdo lezl do balení mě nenapadá. Podle komentářů, nejsem v tomto jediný.
    Nikdy mi nikdo neprodal nový telefon s porušenými pečetěmi!
    Bylo mi doporučeno přijít do obchodu a vrátit ho ve 14ti denní lhůtě. Takže mi prodají údajně nový telefon a já se mám zase obtěžovat ho měnit, ztrácet čas, zatímco budou sedět v teple kanceláře?
    NIKDY VÍCE!!!!

    • Dobrý den ***editováno***,

      proč byl Váš konkrétní přístroj rozbalen to už bohužel nezjistíme. Každopádně ale víme, že nebyl nikdy nikým vrácen ani používán. Pravděpodobně jej kolegové na prodejně mohli ukázat jinému zákazníkovi.

      Zboží jste též mohl při převzetí na místě zkontrolovat a vzít si případně jiný kus, protože na prodejně jich máme skladem více.

      Vratku nepoužitého zboží ve 14ti denní lhůtě samozřejmě také akceptujeme, zastavte se prosím za námi a věc rádi dořešíme.

      Děkujeme

      www.mobilprovas.cz

  • Zakoupil jsem v tomto obchodě displej na telefon Mi A1, po osazení displeje prosvítaly body mezi funkčními tlačítky naspodu telefonu (zkrátka šly vidět diody, jak prosvítají přímo skrz displej). Displej jsem reklamoval, body jsem schválně označil přímo na displeji, ať je to jasné. Reklamace mi byla po měsíci vrácena, že se uvedená závada neprojevila.
    Vskutku mě tento výrok pobavil, vzhledem k následujícím okolnostem: na displeji byl zezadu flex kontakt pro diody skrčený, takže předpokládám, že se technikovi na reklamaci tlačítka ani nepodsvítila, jelikož nedošlo ke kontaktu. Zkrátka mi to nedalo, tak jsem displej od středního panelu odlepil a zjistil, že na displeji chybí pásek, který distribuuje světlo z diod jenom na určené 3 body, kde jsou tlačítka a omezuje právě prosvítání skrz displej. Ten jsem si poté vyměnil z původního rozbitého displeje a ejhle, vše vypadá tak, jak má.
    Nákup z tohoto obchodu si příště rozmyslím, reklamace se zde očividně neberou moc vážně, když si to musí člověk ještě opravit sám...

  • Koupil jsem si v eshopu mobilprovas akumulátorovou baterii do mobilu N82 (BP-6MT). Baterie je inzerována jako originální Nokia, ale neměla hologram. Po měsíci jsem zjistil, že je baterie nepatrně tlustší a způsobila mi ulomení packy u zadním krytu mobilu. Snažil jsem se problém vyřešit odlepením nálepky obchodu, která byla nalepená na baterii - nicméně neúspěšně. Reklamace (3x) byla zdlouhavá přes prostředníka a nebyla uznaná.
    OBCHOD NEDOPORUČUJI !!!

    • Dobrý den ***editováno***

      od roku 2016 kdy značku Nokia zakoupila Indicko-Finská společnost HMD Global se design vyráběných baterií změnil a žádné hologramy neobsahují. S ohledem na tento fakt opatřujeme produkty prodané naší společností našimi ochrannými prvky abychom je odlišili od zbytku trhu a jednoznačně je mohli identifikovat. Pokud jsou tyto prvky odstraněny, oprávněně se lze domnívat, že se nejedná o námi prodané zboží. Ochranný prvek, tedy nálepka jak uvádíte má sílu přibližně 0,1 mm - lze tedy jen s velkou pochybností uvažovat nad tím, že díky tomuto ochrannému prvku Vám nedovírá kryt baterie. S tímto ohledem byste pak zcela jistě nebyl prvním zákazníkem který na toto poukazuje, tímto bychom chtěli sdělit, že první jste.

      Dále pak pane Bárto k reklamacím samotným u produktu který jste zakoupil 18.12.2020:

      Reklamace jste u nás uplatnil dvě, nikoliv tři jak zde ve Vaší recenzi uvádíte.

      První zadaná reklamace 11.2.2021 s požadavkem: Zk omylem zakoupil jinou baterii než potřeboval. Zk žádá o odstoupení od KS a vrácení kupní ceny.
      Reklamace byla vyřízena naší centrálou 17.2.2021 a 18.2. připravena k výdeji.

      Druhá zadaná reklamace 18.2.2021: Baterie u nás již na reklamaci byla 21S03952. Baterie je dle zk tlustší než originál a nevešla se mu to MT. Zk měl dojem, že odstranění ochrané známky by pomohlo. Proto ochranou známku strhl. Zk žádá o odstoupení od KS a vrácení peněz.
      Reklamace byla vyřízena naší centrálou 22.2.2021 a 23.2.2021 připravena k výdeji.

      Na všech protokolech o opravách jsou shodně Vaše podpisy obsahující část Vašeho příjmení, reklamace jsme i v této době kdy většina firem funguje, spíše vlastně nefunguje díky pandemii, vyřídili ve velmi krátké době. Netušíme tedy o jaké zdlouhavé jednání nebo prostředníky by se zde mělo jednat. Pokud se za Vás někdo vydával, a jednal Vaším jménem, prosím informujte nás o tom na [email protected] a věc budeme dále řešit.

      Celá recenze na nás budí dojem, že zvláštním jednáním při reklamaci a reklamováním produktů bez ochranných prvků chtěl zadavatel reklamací naši společnost poškodit.

      Je nám to líto, bohužel více pro Vás udělat nemůžeme.

      www.mobilprovas.cz

  • Dne 25.02.2021 mi dorazila zásilka, byla jsem zklamaná protože na internetu měli kryt pro můj typ telefonu, když jsem však kryt rozbalila byl pro úplně jiný telefon. Po zaslání emailu, se mi pouze omluvili, že poslali špatný, že na můj telefon kryt nemají a že jim ho mám poslat zpátky. Jsem zklamaná.

    • Dobrý den ***editováno***,

      ano bohužel zde došlo ke špatnému pojmenování produktu na našem webu, místo S10 zde mělo být správně uvedeno S10e.

      Za situaci jsme se Vám omluvili a vrátili jsme Vám v plné výši peníze.

      Omlouváme se zde tedy ještě jednou, více už v této věci opravdu udělat nemůžeme.

      Děkujeme za pochopení

      www.mobilprovas.cz

  • Dne 16.02.2021, jsem s firmy mobil provás obdržel neúplnou zásilku - jsem hodně zklamaný, ale na druhou stranu chápu že jsme jen lidi, uvidíme jak se k tomu již zmíněna firma postaví.

    • Dobrý den,

      bohužel k recenzi se nedokážeme vyjádřit, neobsahuje žádná konkrétní fakta ani jméno.

      www.mobilprovas.cz