Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zakoupil jsem u tohohle obchodu minulí pátek Huawei nova 3 který jsem chtěl vyzkoušet, a sám si porovnat ze Samsungem kategorie S .. Tudíž jsem rozbalil k tomu i příslušenství.. Rozhodl jsem se ve stejný týden v neděli tel. vrátit ve 14 denní lhůtě.. Chtěl jsem ho jen vyměnit a doplatit za Samsung S8+ ..... Jejich rozhodnutí !!!!

    Dobrý den,




    v rámci reklamace požadujete odstoupení o kupní smlouvy. Odstoupení od KS Vám umožníme, bohužel však budeme nucenit účtovat náklady spojené s uvedením zařízení do původní stavu. Vzniklé náklady jsou v hodnotě 2400,-.





    Zařízení nám bylo zpět dodáno se sejmutnou a znovu nalepenou ochrannou folií na krytu baterie, poškrabanou folií na lcd, dále pak kompletně rozbalené příslušenství. Zařízení tedy jeví známky používání viz zakázkový list.





    Prosíme o info, zda máme vystavit dobropis ponížený o výše uvedenou hodnotu, popřípadě, zda budete chtít zařízení vrátit zpět.




    Děkujeme za pochopení.




    Pěkný den.










    --

    S pozdravem







    www.mobilprovas.cz


    infolinka: 722 944 944

    DATIX s.r.o.
    Košinova 93, 612 00 Brno



    Ano tel. jsem jen vyzkoušel odlepil zadní folii, bohužel jsem udělal malí škrábanec na přední originální folii, a rozbalil příslušenství.. Jinak všechno bylo v naprostém v pořádku... Udělejte si obrázek sami jestli cena 2400 kč k tomu odpovídá !!! Volal jsem na Českou obchodní inspekci kde mi říkali že cena strhnutí je rozhodně příliš velká.. Poradili mi jít do sporu, ale na to nemám čas a nervy... Počítal jsem že nějaká stovka strhnutí padne, ale 2400 to určitě ne !! Rozhodl jsem si tel. ponechat a budu doufat že ho v tomhle obchodě nebudu muset reklamovat!!!

    Jinak rychlost dodání a komunikace byla v pořádku !!!

  • Dlouhé dodací lhůty a po zaslání vadného zboží zpět to bylo do tří dnů rychlé vyřízení reklamace s tím, že zákazník zboží poškodil sám. To už bylo rychlejší než-li dodání produktu což trvalo přes měsíc.

    Při reklamaci vadného zboží byla reklamace zamítnuta a ještě mi zboží přišlo zpět bez výměny a zamatlané prsty a špinavé.
    Jedním slovem shrnu jejich společnost - Podvodníci.
    Po telefonickém jednání mi bylo sděleno že mohu zboží poslat zpět na reklamaci, ale po zaslání zboží konkrétně displeye na mobil mi odepsali, že zboží je vadné a že jsem ho poškodil, přičemž to není pravda, jelikož displey přišel už poškozený.
    Jednalo se o vadu kdy na displeyi po zapnutí byly pruhy a displey plně nefungoval přesněji jeho pravá část. Přitom instalaci prováděl odborník a schválně displey nelepil pro vyzkoušení jestli je v pořádku, načež se zjistilo že je vadný.
    To se potom nedivím, že tato firma prosperuje, když zasílá zákazníkům vadné kusy a distancuje se od reklamace a vše svádí na neodbornost zákazníků nebo špatnou manipulaci se zbožím.
    Děkuji, ale z tohoto obchodu už si nikdy nic neobjednám a budu dál po internetu šířit jejich kvality, aby si každý dal pozor na to, co kde kupuje.

  • Objednal jsem dotykovou vrstvu, sklo přišlo poškrábané, tudíž nebylo nové.....Jelikož se mi neštastnou náhodou podařilo při aplikaci zlomit, objednal jsem nové s poznámkou k objednávce, že si přeji sklíčko nové a hádejte - přišlo opět poškrábané jak z pr**le vytahlé!!! Nedoporučuji, nic neobjednávat.

  • : Dobrý den,

    prosíme o uvedení čísla opravy, abychom se mohli k situaci vyjádřit. Tuto Vaši pomluvu a obvinění kategoricky odmítáme.

    Děkujeme

    www.mobilprovas.cz

  • Na stránkách nabízí opravy telefonů po vytopení. Dva měsíce starý iPhone 6S který se utopil, neopravili ale zato ho dokonale vykradli. Chybí v něm spoustu šroubků a jsou v něm vyměněné díly za vadné. Pokud nechcete být nas...., vyhněte se těmto Profesionálům velkým obloukem.

  • Štěpán Dočekal : Ať se firma schválně vyjádří, proč má na svém webu lživou informaci. Co tím sleduje?

  • Firma uvádí na svých stránkách, že jsou autorizovaným servisem pro výrobky Samsung. Když jsem volal na Samsung, tak mi řekli, že s touto firmou už nespolupracuji.
    Člověk vola na jejich pobočku a ještě zákazníka oblbuji tím, ze prý mají jen poruchu. Někdo tady tak trochu klame zákazníky.

  • ještě jednou odkaz:

    https://www.vasestiznosti.cz/spolecnost-1137/datix-s-r-o

  • prodávají šmejdy a pak se za to schovávají! mám podobnou zkušenost jako ostatní...

  • Pozor na tyto podvodníky! Stále mění firmy:

    DATIX s.r.o.

    předtím mobilprovás s.r.o.

    MOBIL TEAM s.r.o.

    ... co dodat?

    mnoho zoufalých zákazníků a vždy když se začnou množit problémy změní firmu!

    Odkazy:

    http://rejstrik.penize.cz/60736747-datix-s-r-o
    http://rejstrik.penize.cz/05633087-mobil-team-s-r-o
    http://rejstrik.penize.cz/29271169-mobilprovas-s-r-o

  • Dobrý den,
    zdravím všechny spokojené i nespokojené zákazníky. Myslím si, že nespokojených zákazníků je více než dost. Svědčí o tom i zdejší klesající procentuální hodnocení. Podařilo se mi dostat se k telefonním kontaktům na majitele pana Romana Obermajera - mohu je sem v případě zájmu vložit. Spolu s několika dalšími kontakty. Nejednalo by se o informaci, kterou nelze normálně dohledat.
    Co se týká reklamací, tak i já jsem byl svědkem situace, kdy byla reklamace přímo firmou Mobilprovas neuznána i když bylo zařízení v záruce. Mobilní telefon vůbec nebyl poslán do autorizovaného servisu, reklamace byla podána v pátek a v úterý byl telefon už na pobočce s tím, že se reklamace zamítá a samozřejmě s ceníkem na opravu. Opravu, kterou by provedla firma Mobilprovas a taky ji samozřejmě dostala zaplacenou. Volal jsem tedy do autorizovaného servisu Arvato - nadiktoval jsem jim IMEI mobilního telefonu i SN a bylo mi řečeno, že daný telefon u nich nikdy nebyl a že neprodávají ani náhradní díly. Pouze servis Arvato má v ČR originální náhradní díly a pouze tento servis může provádět a posuzovat záruční opravy této značky. Dále mi bylo řečeno, že originální díly jsou neprodejné. Když jsem došel zpátky na pobočku a toto jsem jim sdělil, slečna za půltem se jen zasmála, řekla něco "to vypisoval Filip" a řekla, že to můžu zkusit znovu ale že jedno vyjádření už mám, že to většinou nedopadá dobře.
    Nechal jsem si poslat vyjádření o tom, že dané zařízení prodejce nikdy do autorizovaného servisu nezaslal a celou věc budu řešit jinou cestou. Prodejce zcela evidentně porušuje porušuje zákon, co se týká posuzování záručních oprav. Nevěřím tomu, že se jedná pouze o pochybení prodejce v mém případě. Chci tedy všechny zákazníky, kteří od prodejce Mobilprovas neobdrželi zprávu z autorizovaného servisu,poprosit aby mě kontaktovali. Pokud nás bude více, bude se celá vec řešit lépe a jednom zastoupení.

  • Na uvedených odkazech můžete po otevření jednotlivých společností ve kterých figuruje férový podnikatel Roman Obermajer, tyto společnosti ohodnotit.

    http://rejstrik.penize.cz/roman-obermajer

    http://rejstriky.finance.cz/osoba-roman-obermajer

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu tapetování diskuse.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu tapetování diskuse.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu tapetování diskuse.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu tapetování diskuse.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu tapetování diskuse.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu tapetování diskuse.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu tapetování diskuse.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu tapetování diskuse.