• Nedoporučuje obchod

    60 %

    • zboží nevypadá v reálu jako na obrázku

    Reakce obchodu MHM

    Dobrý den, je nám líto, že se Vám zboží nezdá stejné jako na obrázku. Máte možnost vrátit ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu. Ze všech našich zákazníků jste první kdo má tento názor. Zatím se všichni zákazníci vyjadřovali kladně k našim fotografiím a zboží. Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Pro mě obchod nepřehledný a hlavně fotky neodpovídají zboží. Myslela jsem, že šperk bude minimálně poloviční než byl.....takže podle fotek tohoto eshopu bych příště nevybírala.

    Reakce obchodu MHM

    Díky za komentář. Je třeba říci, že pokud Vás zaskočila velikost šperku, tak jste si zřejmě nepřečetla popis produktu, kde jsou vždy uvedeny všechny míry. Samozřejmě, že na fotografiích jsou šperky větší než ve skutečnosti a to hlavně proto, aby si zákazník mohl detailně prohlédnout šperky, který si kupuje.
    Nicméně pokud Vám šperk nevyhovuje, využijte svého zákonného práva a vraťte nám jej ve 14 denní lhůtě. Podrobnosti jak to udělat najdete u nás na eshopu.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Druhý den po doručení lístečku o uložení balíku už mi přišel nepříjemný email o tom jak budu muset uhradit poštovné a balné, když si balíček nevyzvednu z pošty. Připadal jsem si jako nějaký bandita a vyvrženec společnosti, bylo to nepříjemné a na základě takového chování bych tento obchod nikomu nedoporučil.

    Reakce obchodu MHM

    Dobrý den, možná by nebylo od věci zveřejnit aspoň iniciály, mohli bychom reagovat konkrétně na tuto situaci. Ale v obecné rovině to máme nastaveno takto: sledujeme podle čísla zásilky, kde se balík nachází a s tím souvisí i sledování doby jeho uložení. V žádném případě nikomu neposíláme upozornění po prvním "lístečku", ale až v případě, že do konce úložní doby zbývají den či dva a pošta sama nás informuje, že odeslala druhé upozornění na uloženou zásilku. V ten moment odesíláme email i my, kdy informujeme o konci úložní doby a možnostech vyzvednutí zásilky. Rozhodně nikoho neoznačujeme jako banditu a vyvržence. Napiště nám email a podíváme se společně, kde se stala chyba. Za nás naše tvrzení můžeme doložit sledováním zasilky u ČP a jejich systémové hlášky + naše emailová komunikace. Určitě se dopátráme pravdy a najdeme uspokojivé řešení, které bude akceptovatelné pro obě strany.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • velký výběr zboží a případná modifikace dle zákazníka.
    • při nákupu za 3000 Kč bych očekával dopravu zdarma, dárek který byl zaslán s objednaným zbožim byly neskutečně hrozné naušnice v hodnotě tak max 5O kč. Raději neposílejte žádný dárek zdarma. Paní majitělkou bylo přislíbeno, že zásilka bude odeslána o víkendu, protože prý bylo potřeba ještě něco na špercích dodělat(dle E-shopu měly být skladem), zásilkka byla odeslána až v pondělí, což u skladového zboži a při platbě předem je dle mne pozdě.

    Reakce obchodu MHM

    1. poštovné zdarma - je sice obvyklé, že konkurence dává u takto vysoké objednávky poštovné zdarma, ale je nutné si uvědomit jaké zboží dostanete. Vy jste objednal šperky typu M4, které jsou vykládány drobnými šatony. Tento typ šperků narozdíl od konkurence děláme metodou ručního osazování kovodílů (u konkurence je to plastická hmota). I přesto, že jsme kvalitativně o třídu výše máme srovnatelné ceny, ale je to za cenu nižší marže na tomto výrobku. Proto si nemůžeme dovolit dávat poštovné zdarma.
    2. dárky zdarma - je to věc osobního názoru. Jste první kdo si na to stěžuje. Jsou zákazníci, kterým se tyto náušnice líbí a jsou rádi, že je dostali zdarma. Ale ohrazujeme se proti tomu, že jsou hrozné. Všechny náušnice, které byly rozesílány v rámci prosincové promoakce jsou z dílen JABLONEXu, takže rozhodně se nejedná o šperky asijské výroby. Je to sice pouhá bižuterie, ale značková! Nicméně, přestože jste vyjádřil nespokojenost s našimi službami, dovoluji si Vás upozornit, že v případě dalšího nákupu již dostanete značkové náušnice s krystaly Swarovski. Je to novinka pro rok 2012.
    3. Na to, že zásilka bude odeslána o víkendu jste se předběžně dohodl, to je pravda, ale pokud je mi známo, tak primárně jsme se dohodli, že garantujeme doručení do vánoc. Což se skutečně stalo a zásilka dorazila na Vaší poštu 20. 12 a ten den byla i převzata. I kdyby byla zásilka podána o víkendu, tak nejdříve by u Vás byla 19.12. Takže za toto jednodenní zpoždění se omlouváme.
    S pozdravem Zuzana Egrtová MHM

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží mi bylo zasláno na jinou adresu než jsem požažadoval

    Reakce obchodu MHM

    Dobrý den,
    bohužel nejsme si vědomi, že bychom spletli fakturační adresu s dodací. Ozvěte se nám a určitě se domluvíme na kompenzaci za tuto chybu. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • pohodlí nákupu a platby z domu
    • nedostatečná kontrola odesílaného zboží

    Co se týče komunikace, vstřícnosti, přehlednosti e-shopu, to vše bylo na profesionální úrovni, jak už u zaběhnutých e-shopů bývá. Bohužel mi byl zaslán vadný šperk- selhal údajně lidský faktor, který si při odesílání vady nevšiml. Takže po celém obchodování- přestože chyba nebyla na mé straně, jsem byla já z pozice kupujícího tratná o poštovné 74Kč, když jsem zásilku vracela zpět. Tímto si nestěžuji, pouze popisuji průběh. V tomto případě by se nákup v kamenném obchodě vyplatil více.

    Reakce obchodu MHM

    Bohužel máte pravdu. Z naší strany došlo k pochybení, kdy Vám byl zaslán stříbrný komponent s povrchovou vadou. Za toto pochybení se ještě jednou omlouváme. Peníze Vám byly vráceny řádně a včas a to včetně poštovného. Pokud je skutečně pravda, že jste nyní ještě poškozená o částku 74,- Kč napište nám na náš mail. Situaci vyřešíme k oboustranné spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Kvalita
    • žadne
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • rychlost, dostupnost
    • nevím

    doporučuji