Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nespokojenost...jejich špatné označené určení měření velikosti kufru
    uhlopříčkou...obal Vám pak přijde,ale je VELKÝ...
    telefonicky pak zjistíte,že můžete odstoupit od smlouvy a vyměnit za menší
    S,ale pak Vám sdělí,že vlastně už v Skách není z čeho vybírat neboť nemají...NIKDY VÍCE NIC OD mendosína!!!!

    Reakce obchodu Mendosína.cz

    Vážená paní Hüblová ,
    již do telefonu jsme vám přes váš velmi zvýšený hlas vysvětlovali, že ne vždy na všechny kufry obaly sednou. Od toho je právě možnost odstoupení od smlouvy, aby zákazník mohl zboží vrátit (mimochodem jste vybrala velikost M na kabinový kufr). Což jsme vám také nabídli, jelikož jste si z našich dostupných obalů velikosti S nevybrala. To, že nemáme velkou nabídku v sezóně je pochopitelné, jelikož všechny velikosti se rychle prodávájí a některé jsou bohužel na tuto sezónu vyprodané.
    Doufáme, že si vyberete u kolegů a budete spokojeni.
    Mendosína team

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlost dodání
    • Kvalita
    • Vzhled zboží

    Kabelka působí jak z vietnamské tržnice, velké zklamání.

    Reakce obchodu Mendosína.cz

    Dobrý den paní Holzerová,
    váš názor na naši kabelku nás opravdu mrzí, při stovkách prodaných kusů jste první, kdo si takto stěžuje. Kabelku jste nám vrátila a při zpracování vašeho odstoupení od smlouvy jsme si všimli, že jste ji ani nevybalila z originálního obalu, z toho důvodu nerozumíme tomu, jak jste mohla usoudit, že je jako z vietnamské tržnice. Konkrétně tento produkt dovážíme z Itálie. Co se týká našeho způsobu balení objednávek, snažíme se používat recyklované obaly a materiály a zajistit tak udržitelnost. Jak jsme psali výše, kabelku jste nám zaslala zpět a my váš požadavek obratem vyřídili.
    Mendosína team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to už 11 dní od objednávky a nikdo se stále se stavem objednávky neozval. Trochu nestandardní přístup e-shopu. :(

    Reakce obchodu Mendosína.cz

    Dobrý den,
    ihned po obdržení objednávky máme nastavenou automatickou odpověď. Tentokrát se vychystání objednávky zdrželo z personálních důvodů.
    Velmi se Vám omlouváme
    Mendosína team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem zboží, které mělo být skladem. Po dotazu na stav objednávky po několika dnech mi bylo sděleno, že zboží již nelze dodat. Po dotazu sděleno, že zboží bylo zcizeno. Jednoduše řečeno: bordel, protože prý už měli po inventurách - tak to už si mohli stav zásob v eshopu upravit.

    Reakce obchodu Mendosína.cz

    Vážený pane Štveráku,
    2x jsme se Vám již omluvili a vysvětlili situaci s cizeným zbožím. Vámi objednaná taštička za 35,-Kč patří do sortimentu lehce přístupného zákaznikovi. A vzhledem k její velikosti nejde ani na zboží umístit čip proti krádeži. Vzhledem k tomu, že jsme absolutně ženský kolektiv, nejsou Vaše vulgarismy v emailech i v recenzi příliš vhodné. A jak již po třetí uvádíme, velmi se za to omlouváme a vynasnažíme se naše chyby příště napravit předem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji pro naprostou nespolehlivost

    Reakce obchodu Mendosína.cz

    Vážená paní Dufková,
    mrzí nás Vaše recenze, která vyjadřuje naprostou nespolehlivost. Již jsme se Vám omluvili v emailu po doručení objednávky, ale zřejmě Vám to dostatečně nestačilo. Deštník se vyprodal přes víkend a děvčata ho zapomněla odepsat ze systému. Doufáme, že tato omluva bude pro Vás dostačující.
    Mendosína team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    čekala jsem hodně dlouho, zásilka přišla neúplnábabaji

    Reakce obchodu Mendosína.cz

    Dobrý den, paní Zatloukalová,

    touto cestou se Vám ještě jednou omlouváme. O neúplnosti objednávky jsme Vás informovali a přeplatek navrátili.

    Se srdečným pozdravem
    Mendosína team

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Objednala jsem, zaplatila, zboží nebylo dodáno a na peníze čekám.

    Reakce obchodu Mendosína.cz

    Paní Menšíková,
    peníze Vám byly vráceny do 6 dní, lhůtu máme 14 dní. Proto si nezasloužíme Vaše "nedoporučení" , jelikož se velmi snažíme a pracujeme velmi intenzivně. Nabídli jsme Vám jinou variantu za vyprodané zboží, komunikovali s Vámi a peníze vrátili před zákonným termínem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nevím, nebyl jsem spokojaná
    • špatná komunikace

    Zboží dorazilo poškozené, tudíž jsem uplatnila reklamaci. Musela jsem se ale domáhat potvrzení o přijaté reklamaci, protože po 14. dnech jsem neměla ani ponětí zda reklamaci přijali, popřípadě, zda vůbec obdrželi zboží zpět. Po třech týdnech urguji zpět peníze, zatím jsem je neobdržela, i když již pět dnů po emailové komunikaci mě Mendosína ujišťuje, že penízky odeslali v zákonné lhůtě :-)..., každopádně, můj první nákup a už nikdy víc... :-(...., takže asi takhle, pokud nakupujete a platíte funguje vše, pokud se vyskytne problém Mendosína se odmlčí a vy urgujete a urgujete... :-(

    Reakce obchodu Mendosína.cz

    Vážená paní Bodyová,
    zboží jste obdržela 14.3.2017. Nelíbila se Vám rýha na kožené peněžence, což je samozřejmě v pořádku. Bohužel se někdy stává, že zboží takto již přijde z výroby. Peněženku jsme obdrželi 20.3. zpět a dnes (31.3.2017) již máte peníze na účtu. Všechny zákonné lhůty jsme dodrželi, naopak je vyřídili dříve. Jediný slabší článek z naší strany ( avšak ne nezákonný) je pozdní informace o doručení zboží, za což se omlouváme. Ale není to naše povinnost! Lhůty, které uvádíte nejsou pravdivé.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednala jsem on-line batůžek s osobním vyzvednutím na prodejně (OC Šestka). Paní na prodejně se chovala velice zvláštně. Když jsem si chtěla batůžek před zaplacením prohlédnout, vyvíjela na mě docela nátlak vychvalováním batůžku a několikrát opakovala že "to si lidé hodně berou". Když jsem se chtěla podívat ještě na jiný vystavený kus, byla velmi neochotná a nejprve mě upozorňovala, kolik vystavený kus stojí.
    Nakonec jsem batůžek koupila a zaplatila kartou cenu 499Kč. Doma jsem následně zjistila, že cena, za kterou jsem objědnávala byla 450 Kč.

    Reakce obchodu Mendosína.cz

    Osobní kontakt je vždy o lidech, kteří si sednou či nikoliv. A protože paní prodavačka není stroj, mohla mít v danou chvíli zkratové jednání, které jste vnímala třeba i jinak.
    Každopádně se za celou situaci omlouváme.
    Mendosína team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím
    • Objednala jsem a nic se nestalo.
    • Zadne potvrzeni.

    Reakce obchodu Mendosína.cz

    Dobrý den,
    toto jsme Vám poslali ihned po obdržení objednávky. Email dle našich záznamů byl doručen.

    Dobrý den, paní Kohoutová,

    děkujeme za Vaši objednávku. Deštník, který byl označen jako "na dotaz", už bohužel není dostupný. Můžeme Vám ale jako variantu nabídnout tentýž deštník v růžové, modré, červené nebo černé barvě. Budete si přát na pobočku zaslat některý z těchto deštníků nebo si budete přát objednávku zrušit?

    Velice se omlouváme za komplikace.

    Se srdečným pozdravem

    Radka Slámová
    Mendosína team

    Dne 18. října 2016 9:53

    Odpověděli jsme ihned po obdržení objednávky. A potvrzení o doručení objednávky se generuje automaticky v systému. Tudíž jste měla obdržet dva emaily z naší strany, které byly odeslány. Prozkoumejte svoji schránku, zda je tam někde nemáte.
    S pozdravem
    Mendosína team

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    I když je inzerovaná dodací lhůta do 24h po zaplacení, zboží dorazilo později o více než týden. Obchod se omluvil až po urgenci. Pokud se přístup obchodu k zákazníkovi nezlepší, nedoporučuji tento obchod ostatním.

    Reakce obchodu Mendosína.cz

    Dobrý den, paní Matlengová,
    velmi mne mrzí, že byla Vaše objednávka zpožděna, naprostou většinu objednávek expedujeme ihned po přijetí platby. Obal jsme měli poslední na externí pobočce a předispozice se nám protáhla. Nicméně jsem Vás informovala a Vaše urgence přišla až poté, co jsme Vám odeslali omluvu a číslo ke sledování zásilky, zboží již bylo na cestě.
    Ještě jednou se Vám omlouvám.
    Eva Žáková
    Mendosína team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    těžko posoudit, zda vůbec jsou důvěryhodní

    Reakce obchodu Mendosína.cz

    Vážená paní Fodorová,
    děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel se někdy stane, že nemůžeme zákaznika uspokojit. Jsou před námi vánoce, takže si to můžeme společně odpustit...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi sem objednala a chtěla vyzvednout osobně v Praze. Objednávka byla potvrzena a tím veškerá komunikace skončila. Pochybuji, zda obchod skutečně existuje.

    Reakce obchodu Mendosína.cz

    Vážená paní Pazourková,

    nejspíš se jedná o nedorozumění, šály jste si objednala 8.9. (obdržela jste potvrzení) a 9.9. Vám kolegyně z Fashion arény podávala informaci, že je zboží připravené k vyzvednutí. Vaše reakce nás velmi mrzí, pokud jste měla s objednávkou nějaký problém, byla bych bývala ráda, kdybyste se na nás obrátila, vše by se jistě vyřešilo.

    Eva Žáková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • všechny

    zboží bylo zajímavé ale kontakt z dodavatelem 0 a to je slušně řečeno

    Reakce obchodu Mendosína.cz

    Je nám líto, že vidíte náš obchod takto. Obdržel jste minimálně dva emaily, jeden potvrzovací a jeden o tom, že aktovka je připravená k vyzvednutí. Projděte spamovou schránku, některé účty "házejí" zprávy z eshopů právě tam. Rozhodně jsme Vás nezanedbali a můžete zůstat "slušný" :).

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přehledný obchod se zajímavou nabídkou.
    • Objednala jsem zboží. Na základě pokynů jsem ho okamžitě (14.8.) zaplatila. Pak mi bylo oznámeno, že zboží bohužel už nebylo na skladě, což se samozřejmě může stát a naprosto to chápu. A nezlobím se proto. Ale na vrácení zaplacené částky jsem musela čekat až do 8.9. A to mi už teda docela vadí:-(

    Pokud by mi platba byla vrácena obratem, tak obchod ráda doporučím, ale toto mi přišlo opravdu dlouhé. Přesto věřím, že ostatní zákazníci mohou být spokojeni a nechci nikoho od nákupu odrazovat. Hodnotím jen svou zkušenost.

    Reakce obchodu Mendosína.cz

    Zpoždění platby byl způsoben dovolenou a výpadkem komunikace mezi námi. Velmi se omlouváme a zkusíme to příště napravit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, které neumí dodat.

    Reakce obchodu Mendosína.cz

    Vážená paní Martinovská, překvapila nás Vaše velmi negativní reakce. Ano, zboží bylo vyprodáno a nabídli jsme Vám řešení s delší lhůtou 14ti dní, nicméně jste toto řešení odmítla a je to Vaše plné právo. Také jsme se Vám ihned omluvili a omlouváme se i teď. Provozování eshopu je velmi náročná disciplína a odměnou nám je spokojenost zákazníků. Někdy se nezadaří a je nám to velmi líto. Ale přesto si myslíme, že takto velmi negativní hodnocení si nezasloužíme, jelikož se opravdu snažíme a pracujeme velmi tvrdě. Mendosína team.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Měla by býtlepší organizace plateb za zboží a dopravu.Oddělená platba za dodávku a dopravu prodlužuje objednání zboží,resp.expedici

    Reakce obchodu Mendosína.cz

    Objednávka od Vás přišla dne 24.6. v 7.35 hod. Zboží jsme odesílali ten samý den v 10.34 hod. Druhý den byla zásilka doručena. Některým zákazníkům se asi zdá lhůta 3 hodiny velmi dlouhá..:)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zatím jsem je nepoznala.
    • Neodpovídá na dotaz, zda se vyplatí počkat a zboží bude později nebo se s ním nedá vůbec počítat.

    nespolehlivý

    Reakce obchodu Mendosína.cz

    Dobrý den,
    kabelka byla vyprodána a nabídli jsme Vám jiné rychlejší řešení. To jste odmítla ( a samozřejmě na to máte plné právo). Snažili jsme se kontaktovat výrobce, který nám sdělil, že je kabelka vyprodaná. Ihned jsme Vám psali, ale email se vrátil jako "Undelivered Mail Returned to Sender".

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po odeslání objednávky jsem vůbec neobdržela odpověď

    žádná odpověď, žádný kontakt, nedoporučuji

    Reakce obchodu Mendosína.cz

    První odpověď se generuje automaticky, že jsme objednávku přijali. Druhou odpověď jsme Vám psali 14.11. ( tedy druhý den po objednání - objednávala jste v noci), že je zboží připraveno na pobočce. Od té doby je připravené a zítra bychom se po 10-ti dnech ( naše interní lhůta pro rezervaci zboží) ozvali znovu, zda máme dát zboží do prodeje.
    Kopii dotčeného emailu jsme Vám znovu zaslali pro ověření.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • přehledný web, dobrá komunikace.
    • nabízí zboží, které nemá skladem.

    Reakce obchodu Mendosína.cz

    Murphyho zákony existují a někdy postihnou i nás. Zboží máme skladem i na pobočkách, ale v této exponovanější době se i tak vyprodají. Vždy však nabízíme náhradní variantu ( pokud se tak stane) a snažíme se zákazníky co nejvíce uspokojit. A někdy se to nepovede.
    V každé případě se snažíme přistupovat k práci poctivě a s lidským přístupem. Stále se učíme, jelikož eshop provozujeme teprve rok. Děkujeme za připomínku a vynasnažíme se zlepšit.