Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Výhodou je výběr v klidu z domova a vyzvednutí zboží v blízkosti bydliště bez poplatku.
    • zboží po 10 dnech v obchodě ještě není.

    Již nebudu takto zboží objednávat a nakoupím na místě.

    Reakce obchodu Mendosína.cz

    Velmi nás mrzí vzniklá situace, ale zboží jsme ještě v den objednávky zaslali Českou poštou na prodejnu. Balík nedorazil a stále je ještě "nezvěstný". Po naší několikáté reklamaci nám pošta sdělila, že ať se nedivíme, že jsou vánoce. Takže příště zvolíme osobní dovoz, který zřejmě bude rychlejší.
    Je nám to velmi líto, hlavně v momentě, kdy nemůžeme problém vyřešit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi špatná komunikace

    Reakce obchodu Mendosína.cz

    Jak jsme již několikrát psali v jiných odpovědích, někomu se stane, že email od nás padá do spamové schránky.
    Zřejmě se tak stalo i u vás, za což se omlouváme.
    Mendosína team

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Personál na prodejně

    Reakce obchodu Mendosína.cz

    Moc nás mrzí, že jste měla špatnou zkušenost s naším personálem.
    Bohužel osobní kontakt je vždy problematičtější a je ovlivněn řadou subjektivních situací. Lidově řečeno se paní prodavačka mohla špatně vyspat...
    Moc se za náš kolektiv omlouváme.
    Mendosína team